Loeb eredményei magukért beszélnek!
Sokkal szívesebben látnám őt, és Andy Prialux-ot az F1-ben, mint mondjuk Piquet-et, vagy Nakajimat! ::-)
Inkább Junior wrc vagy super 1600 nem?
Inkább Junior wrcHaló, talán már egy 30 éves nem indul el egy junior WRC-n
Idén 2x hibázott idén. Ennyire ne legyél már Loeb ellenes is. :DKonkrétan Loeb szurkoló is vagyok. :) Ez nem jelenti azt, hogy a hibát figyelmen kívül hagyom. Az elmúlt évekeben nem hibázott ennyit, ezért is dőlt el a cím sorsa még az évad vége előtt.
Lehet hogy nagy a nyomás rajta, ezért hibázik...Zsinórban 5 győzelemmel kezdett, így nagy nyomás nem volt rajta. Utána kezdett rontogatni. szerintem már ő is lefutottnak hitte az évet és egy kicsit kieresztett.
Elképzelhető hogy idén nem olyan domináns a Citroen, és a Ford fel tudja venni velük a lépést!
Én már kezdek a ralira ráhangolódni, ti??Már néhány évvel ezelőtt ráhangolódtam, mivel Loebnek szurkolok, aki a WRC legyőzhetetlen, felülmúlhatatlan hatszoros világbajnoka! :)
Már néhány évvel ezelőtt ráhangolódtam, mivel Loebnek szurkolok, aki a WRC legyőzhetetlen, felülmúlhatatlan hatszoros világbajnoka! :)
De Colin McRae-nél nincs jobb rali versenyző! :) ;)Colin nekem is kedvencem volt, mert belevaló stílusban nyomta. Viszont Loeb a legeredményesebb ralis, akihez fogható még nem volt a mezőnyben.
Colin nekem is kedvencem volt, mert belevaló stílusban nyomta. Viszont Loeb a legeredményesebb ralis, akihez fogható még nem volt a mezőnyben.
Azért ne hagyjon becsapni a számok világa. :) Ott van Schumi, 7-szeres VB, annak ellenére, hogy Schuminak szurkolok/szurkoltam, nem mondanám, hogy ő minden idők legjobbja. Senna bár 4 címmel kevesebbet szerzett, de egy sokkal erősebb mezőnyben, mint Schumi az utolsó 5 VB címét.Ez részben igaz. Viszont Loeb csapattársa volt Mcrae és Sainz is, mindkettőt megverte. Évekig a kétszeres világbajnok Grönholmmal vívott csatát, ami nagyon szinvonalas volt.
Ugyanez a helyzet Loeb-bel is. ő is egy olyan mezőnybe szerezte, ahol a fiatalok még most csöppenek bele a dolgokba (Sordo, Latvala, Hirvonen) igazán. McRae-nek azért egy olyan környezetbe kellett megküzdenie a VB címért, ahol még versenyzett Tommi Makinen, Marcus Grönholm, Richard Burns, Carlos Sainz...csak hogy az élmezőnyt említsem az elmúlt évekből. :)
Ez részben igaz. Viszont Loeb csapattársa volt Mcrae és Sainz is, mindkettőt megverte. Évekig a kétszeres világbajnok Grönholmmal vívott csatát, ami nagyon szinvonalas volt.
Loeb még Sainzzal, Makinennel, Mcraevel és Grönholmmal is versenyzett együtt, tehát tudja, hogy milyen ellenük versenyezni. Makinent le is győzte 2003-ban.
Csak azt megint elfelejtetted, hogy ők aktív WRC-s pályafutásuk végén voltak. Grönholm is mr szerintem azért bukta el 2006-ba a VB címét, mert fejben nem volt a régi (bár asszem régen is ugyanígy eldobálta a kocsit). Nem azt mondom, hogy Loeb nem jó pilóta, mert hülyeség ezt állítani, de közel sincs olyan szintű, mint McRae. McRae azért mindig elég merészen odatette magát, amit Loebtől eddig nem igazán láthattunk, részben a technikának és részben a mezőnynek köszönhetően. Azért McRae-vel kapcsolatba azt sose fogom elfelejteni, amikor olyan sebességgel ment át egy ugratón, hogy utána 20 méteren keresztül tolta a kocsi orrát a földön leérkezéskor, no meg amikor az egyik rallyn Grist a öléből söpörte ki az üvegszilánkokat, miután ütköztek egy fával. :) Na ez az, amit Loebnél nem igazán láthattunk ezidáig. :)Grönholm pont azért nem tudta megverni Loeböt, mert többet hibázott. 2006-ban Loeb három futamot hagyott ki, és Grönholm úgy sem tudta megverni. Ráaádsul Loeb privát Citroennel versenyzett.
: 2009. december 29. - 18:12:00
Például ilyeneket én még Loebtől nem sűrűn láttam:
Grönholm pont azért nem tudta megverni Loeböt, mert többet hibázott. 2006-ban Loeb három futamot hagyott ki, és Grönholm úgy sem tudta megverni. Ráaádsul Loeb privát Citroennel versenyzett.
McRae izgalamsabb versenyző, mint Loeb, de nem jobb. Loeb ritkán hibázik, míg Mcrae rengetegszer törte össze a vasat. Loeb nem véletlenül nyert zsinórban hat vb-t, azt sok hibával nem lehetett volna megcsinálni. Idén mondjuk ő is többet hibázott mint általában szokott, de még így is megcsinálta.
A raliban nagyon fontos, hogy okosan és precízen vezess, és ebben Loeb verhetetlen, McRaeből pont ezek hiányoztak. Viszont nagyon gyors volt és szeretett a határon autózni, ráadásul látványos stílusban tolta, ami nagy kedvenccé tette őt. Több vb-t nyerhetett volna, ha kicsit taktikusabb és nem akar minden szakaszt megnyerni.
A rallyban az is fontos, hogy merj kockáztatni. Nem sokat érsz vele, ha mindig óvatosan mész, s állandóan csak 8. vagy. Loeb az, aki utóbbi időben nem kockáztatott, s ennek idén egymás utáni két rallyn is megitta a levét.Loeb akkor kockáztat, ha szüksége van rá. Pl Idei utolsó futam, amin a vb cím múlott. Végig határon autózott, hiba nélkül! Ráadásul zsinórban 5 győzelemmel kedzett, és pont ő az, aki ha befejezi a futamot akkor mindig dobogós. Nagyon precíz, gyors és biztos vezetést mutat be, ezért rekorder.
Loeb akkor kockáztat, ha szüksége van rá. Pl Idei utolsó futam, amin a vb cím múlott. Végig határon autózott, hiba nélkül! Ráadásul zsinórban 5 győzelemmel kedzett, és pont ő az, aki ha befejezi a futamot akkor mindig dobogós. Nagyon precíz, gyors és biztos vezetést mutat be, ezért rekorder.
Ez tény, de Te szokásosan megint azt felejted el, hogy egy teljesem más környezetbe érte el azt, amit McRae jó bő 10 évvel ezelőtt.2003-ban ki küzdött a vb címért? Loeb és Solberg. Hiába volt ott Sainz és McRae és Makinen, nem ők küzdöttek érte, azaz Loeb jobban teljesített náluk.
Két link, hasonlítsd össze a mezőnyt:
2003: http://www.rallycars.com/Cars/wrc_history2003.html
2004: http://www.rallycars.com/Cars/wrc_history2004.html
Én nem azt állítom, hogy Loeb nem jó, ert tényleg egy irtó jó ralliversenyző, én inkább azt állítom, hogy azért nem ő minden idők leggjobbja. :) Láthatod, hogy bár igaz, hogy 2003-ban egy ponttal maradt le, de az volt az az év, amikor a nagy öregek (McRae, Sainz, Makinen) utolsó évüket húzták WRC-be. Ha megnézed, 7-8 olyan ember volt, aki mondhatni, hogy potenciálisan veszélyes volt rá. Ugye 2004-be már nem indult McRae, Makinen, Burns. Solberg 2004-re leromlott, ez ugye egyértelmű. Martin és Duval akkor került a csapathoz, így valamelyest ők még a technikát tanulgatták, Grönholm meg megint tudjuk, hogy milyen típus... Így ha megnézed, 2004-re nem is nagyon maradt ellenfele, ez a pontszámból is világosan látszódik. Jó oké persze, kell hozzá nem kevés tudás, illetve higgadtság ezt végigcsinálni, de elhiheted, hogy valamilyen szinten könnyebb volt így menni, hogy tudtam az ellenfelek nem nagyon vannak vele versenybe. Sainznak meg leköszönő éve volt, szóval őt se hiszem, hogy már annyira érdekelte volna, hogy most első vagy negyedik ( persze, ez így most hülyeség, de nem hiszem, hogy minden futamon azon idegeskedett volna, hogy most nem úgy sikerültek a dolgok, ahogy ő eltervezte).
Én egyébként azt sajnálom, hogy már se Markko Martin, se Duval nem versenyzik. Szerintem bőven lenne még keresni valójuk mind a kettőjüknek a WRC mezőnyében. Mondjuk én még ide sorolnám Gigi Gallit is, de ő azt hiszem még a tavalyi, Németországban elszenvedett lábtörése után lábadozik.
Ui.: másik, ne felejtsd el, hogy a régebbi rally autók másak voltak, nem hiába vannak a különböző elnevezések (Group B, Group A, stb.) az autókat tekintve.
Le is írtad a lényeget a végé. Kezdett nyerni, de nem ott érte el a 6 VB címet! :)Mert még fiatal volt, újonc.
Egyet válaszolj meg nekem még: ha Loeb a jobb McRae-nél, akkor miért nem őt hívták X-Games-re Amerikába? ::-)
Ezt pedig fogadd el nekem, hogy McRae a valaha volt a legjobb ralliversenyző.Az egyik legizgalmasabb, de ahhoz, hogy a legjobb legyen precízebb és néha okosabb vezetést kellett volna bemutatnia. ő piszok gyors volt és addig hajtotta az autót, amíg az meg nem adta magát, vagy fel nem borult vele. Innen a McCrash becenév, amit nem véletlenül kapott. Több vb-t nyerhetett volna, ha taktikusan vezet, és pont ezért nem lehet a legjobb. 1996-1998-ig sokszor a meggonoltalansága miatt vesztette el a vb-t. 2001-ben csak be kellett volna vinnie az autót, hogy bajnok legyen, de ő inkább kockáztatott, feleslegesen és rommá törte az autót, ezért Burns lett a bajnok. Kicsit okosabb és taktikusabb, akkor bajnok.
Poénnak jó lesz, de sokra nem viszi.
Ne legyél benne biztos. Az, hogy a YouTube meg a net tele van a látványos ökörködésével, nem megy rosszul. :) Amerikai sorozatból meg ne következtess, mert én is ezt tettem, s rájöttem, hogy hülyeség. Teljesen másak náluk az autókra vonatkozó szabályok (2,65l-es Subival ment múltkor), majd kiderül, hogy mit tud a WRC-be. :)Teintve, hogy a WRC teljesen más, mint az amerikai versenyek és hogy Block már nem fiatal versenyző, nem sok esélyt látok a sikerre. Ráadásul inkább cirkuszi mutatányos, mint vérbeli ralis.
Teintve, hogy a WRC teljesen más, mint az amerikai versenyek és hogy Block már nem fiatal versenyző, nem sok esélyt látok a sikerre. Ráadásul inkább cirkuszi mutatányos, mint vérbeli ralis.
Akkor a Te "cirkuszi mutatványos" szókapcsolatodból kiindulva pl. azok a műrepülők is azok, akik a Red Bull Air Race-ben versenyeznek?! Ne haragudj, de nekem az irományaidból nagyon az jön le, hogy mindenki egy cirkuszi mutatványos vagy épp lúzer, hogyha nem Felipe Massának hívják. :)Block látványos farolgatásairól híres és nem arról, hogy klasszis raliversenyző. A WRC-ben nem sok esélye lesz, de a neve miatt népszerűsíti a sorozatot. Pont, mint Raikkönen.
Block látványos farolgatásairól híres és nem arról, hogy klasszis raliversenyző. A WRC-ben nem sok esélye lesz, de a neve miatt népszerűsíti a sorozatot. Pont, mint Raikkönen.
Ja tudom, már nem idegesít fel, ezen csak nevettem, egyszerűen érted a végére oda biggyeszti azt hogy pont mint Raikkonen. csak még meg tud lepni, pedig azt hittem már nem. Amúgy csak annyit akartam ezzel hogy Replica milyen kis kreatív, olyanokat mond néha hogy elképesztő.
Én úgy gondolom hogy Kimi és Block igen is nagyon jó versenyzők, és nem azért mert népszerűek. Én biztos vagyok benne hogy majd mikor belejön a raliba Kimi, akkor igen is a vb címért fog küzdeni a nagyokkal. És nem elfogultság beszél belőlem, ha nem Kimi drukker lennék akkor is ezt mondanám, én elismerem aki jó, de egyesek nem, és ezt én soha sem fogom úgy látszik megérteni, miért nem lehet valakinek az eredményeit elismerni, ha még utálja is az illetőt vagy nem szimpatizál vele!
Egyelőre az fikció nem tény. A tény az, ami már megvalósult. Ezért is mondom, hogy nagyot fogtok csalódni, mert már előre elkönyveltétek, hogy sikeres lesz.
Nem tudja feldolgozni Replica azt a tényt, hogy Kimi a raliban is sikeres lesz! ;)
Egyelőre az fikció nem tény. A tény az, ami már megvalósult. Ezért is mondom, hogy nagyot fogtok csalódni, mert már előre elkönyveltétek, hogy sikeres lesz.
Tévedés, én ne könyveltem el. Az Alonzósok jöttek azzal, meg a kimisek, hogy Massa ki fog kapni. Erre mondtam azt, hogy nem eszik olyan forrón a kását!
Aha, oké, akkor te is csalódni fogsz Massában, mert előre elkönyvelted hogy leveri Alonsót.. ;)
Tévedés, én ne könyveltem el. Az Alonzósok jöttek azzal, meg a kimisek, hogy Massa ki fog kapni. Erre mondtam azt, hogy nem eszik olyan forrón a kását!
Egyelőre az fikció nem tény. A tény az, ami már megvalósult. Ezért is mondom, hogy nagyot fogtok csalódni, mert már előre elkönyveltétek, hogy sikeres lesz.
Jah,főleg, ha ilyeneket csinál Massa:Ilyneket mindekitől elő lehet bányászni, viszont olyasmit, amit most linkelek be, nem nagyon.
http://www.youtube.com/watch?v=TpGs3QfD2gs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7CBJTOdBZzU
http://www.youtube.com/watch?v=gMADnq1N8n8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mLGnFTl_6_I
"Egyelőre az fikció nem tény. A tény az, ami már megvalósult. Ezért is mondom, hogy nagyot fogtok csalódni, mert már előre elkönyveltétek, hogy sikeres lesz."Massa miatt nem kell aggódni, őt a megszokott helyén versenyez. Kimi miatt sem kell, mert ő az esélytelenek biztos nyugalmával autókázhat.
Egyenlőre szerintem Massád miatt aggódjál, és ne Kimi leendő teljesítményén!
(Azon van mit) :)
Mr "Én mindent megmondok előre"
Ó elnézést a tudatlanságom miatt, most nagyon szégyelem magam :doh:, akkor kijavítom magam hogy nehogy rosszul legyél ;), akkor "Replica nem tudja feldolgozni a fikciót, hogy Kimi sikeres lesz a raliban" Remélem megfelel így! ;)Egyelőre nincs mit feldogoznom, ráadásul ez a veszély egyáltalán nem fenyeget. ;)
Jah, de mondjuk ahhoz is tehetség kell, amikor már valaki száraz pályán is pörög-forog. Mert hogy vizes pályán csinálja ezt, talán azt mondom, hogy rosszul van beállítva a kocsija, na de hogy száraz pályán is állandóan...no comment!Tavaly Kimi is sokat prögött a tesztelések alatt, még olyan kép is volt, amikor a füvet nyírta. Hamiltontól is voltak ilyenek meg mindekitől, hiszen teszteken sokszor a határokat feszegetik.
Alonso-ról ilyeneket meg linkelheted nyugodtan, mert szegénykém úgy nem érdekel, ahogy van. :)
Tavaly Kimi is sokat prögött a tesztelések alatt, még olyan kép is volt, amikor a füvet nyírta. Hamiltontól is voltak ilyenek meg mindekitől, hiszen teszteken sokszor a határokat feszegetik.
Akkor vonatkoztassunk el a 2009-es szezontól és tesztektől. 2008? 2007? Sorozatos pörgések oka?Milyen sorozatos pörgésekre gondolsz? Konkretizáld.
Milyen sorozatos pörgésekre gondolsz? Konkretizáld.
Pl.?Tehát egy-egy évben találtál egy-egy kipördülést? Ilyenek mindenkinek vannak, meg megint betettél egy teszt alatt történt kipördülést. Hány hasonlót szedjek össze Kimitől, Alonsotól és a többiektől? :)
http://www.youtube.com/watch?v=7CBJTOdBZzU
http://www.youtube.com/watch?v=1YoR-P8cP5Y
http://www.youtube.com/watch?v=1E7pcDoSSbg
http://www.youtube.com/watch?v=Bqlz4URjJuc
Tehát egy-egy évben találtál egy-egy kipördülést? Ilyenek mindenkinek vannak, meg megint betettél egy teszt alatt történt kipördülést. Hány hasonlót szedjek össze Kimitől, Alonsotól és a többiektől? :)
Végülis ha a 2006-os Bahrain-i futam, vagy 2008-as Malajziai futam, vagy ugyancsak 2008-as Silverstone-i futam neked teszt...na, akkor nézzük!
Ezek mellett ott van még pl. a 2008-as ausztrál megforgása, vagy 2008-as monacoi pörgése az első helyről...
Igen, az általad felsoroltakról is lehet, csak épp kettőjüknek összesen van annyi ilyen pörgése, mint Massanak egymagának. :)
"Spaban megforgott majd a palánknak ment"Nem tudom feltünt-e, de Hamiltonon és Massán is slick gumi volt, mégsem mentek a palánknak. Szingapurban is a slick volt a gond? Ausztráliában is? Monacoban?
Slickkel még jó hogy... Mákra ment ott az az egész.
"Spaban megforgott majd a palánknak ment"Teszteken pörög forog nevetséges, mivel tesztewken szinte mindenki pörög és forog.
Slickkel még jó hogy... Mákra ment ott az az egész.
"2007 Nürburgring kicsúszott."
Dettó, mint az előző, csak a szerencsén múlott, hogy ki maradt pályán.
Massa:
2002. Silverstone-ba megforog futamon
2006. Bahrain
2006. Ausztrál baleset
2007. teszteken pörög-forog
[2007. Silvertsone szabadedzésen pörög-forog]
2008. Ausztrál megforog, (ütközik Coultharddal, akinek ő megy neki)
2008. Malajzia, "beblokkoló hátsó kerekekre hivatkozva" megforog, DNF
2008. Silverstone, állandóan pörög-forog, nem bír egyenesen menni
2008. Japán, 2-szer is megpördül
[2009. teszteken is pörög-forog]
2009. Monaco, megpördülve beleáll a falba
Persze, mindenki hibázik, csak akkor ne állandóan más kedvencébe keresd a hibát, ha még a saját kedvenced se makulátlan. ;)
na, akkor nézzük!
Kimi
2008 Ausztrália kétszer is megforgott és elhagyta a pályát.
Silverstoneban ő is megforgott.
Spaban megforgott majd a palánknak ment.
Szingapurban a palánknak ment.
Monacoban Sutilnak ment.
Hát most nem azért, de megpördülésekről volt szó!Akkor minek kevered ide az ütközést, meg azt h palánknak ment!Mert Spa-ban pl a palánkolást egy megpördülés előzte meg.
Ennyi erővel ide sorolhatnánk 2008-at is, mikor Massa nekiment Lewisnak, és még büntetést is kapott ha jól emlékszem!(Japán Gp, ÚGYE EMLÉKSZEL REPLICA?)
A sorozatos sikánátvágások!
Na, nem kéne összetéveszteni a szezont a fazonnal!
Mert Spa-ban pl a palánkolást egy megpördülés előzte meg.
Igen, és azt is említsük már meg h esett az a k.b.sz.tt eső! Tök határon autózott!A megpördülés előtt kb hússzal ment, szó nem volt határon autózásról. Amikor meg a palánknak csapódott, még annyival sem ment.
Úgymond pozícióért próbált küzdeni!
Replica nem tudom mi van veled. Teljesen beégeted magad már sorozatosan, szerinted nem nevetséges az hogy Kimit hozod fel mindig? Massa meg a tökéletes a hibátlan, ja persze én elmondom a hibáit vettük észre, inkább másba kötsz bele, vagyis állandóan Kimit hozod fel. Nem veszed észre ez mennyire szánalmas és uncsi.Konkrétan a pördüléseket Jónás hozta fel, én erre replikáztam mások, köztük Kimi megpördüléseivel.
Én most nagyon komolyan megkérdezem tőled, mond már el miért esik nehezedre beismerni a hibáidat és a kedvencedét? Légy szíves válaszoljál már erre, bár ahogy megszoktam tőled nem fogsz. DE mondom a mai napig nem értem miért nyomatod annyit Kimit! Nincs olyan nap hogy ne beszélnél Kimiről, miközben te Massa drukker vagy, és ódákat zengsz Kimi hibáiról. És akkor mi nem tudunk érvelni? mert a te érved az nem más mint Kimi!
És Adam Jonas nagyon jól leírta ne más kedvencébe keresd a hibákat!
Emberek, trágár beszéd, provokáció, vita, minden hol ezt olvasni a fórumon lassan.. túl mentetek már nagyon a határon!Hol látsz te trágár beszédet? Vita nélküli fórum létezik?
Hol látsz te trágár beszédet? Vita nélküli fórum létezik?Érdekes, hogy te offolsz a legtöbbet, te irritálsz mindenkit, te generálod a vitákat, és te csak erre azzal jössz, hogy vita nélküli fórum nem létezik... nem, nem létezik, csak kár, hogy a te vitáid már nem az a vita, ami még elmegy bizonyos határokon, és nem velünk van a baj. Jó lenne, ha kicsit visszafognád magad, mert kezd unalmassá válni, de nem csak nekem, hanem itt mindenkinek.
Tévedés, én ne könyveltem el. Az Alonzósok jöttek azzal, meg a kimisek, hogy Massa ki fog kapni. Erre mondtam azt, hogy nem eszik olyan forrón a kását!
Arctic Lapland Rally-ig
9 Nap, 23 óra, 25 perc :1:
Meg még olyat is olvastam, hogy nagy esélye van megnyernie az Artic Rally-t Kiminek és egy minőségi ember mondta. ;)És Loeb akr mit csinál? ;D
Konkrétan erre válaszoltam Neked néhány vidivel....utána Te kezdted el sorozatosan azt mondani, hogy Kimi is pörög-forog, meg összetöri magát, nomeg ráadásul Te kérted, hogy rakjak már be pár ilyen Moszatos vidit.És nem sikerült, mert Massától főleg teszteken találtál ilyeneket. :)
Replica, te úgy vagy beteg, ahogy születtél...Ezt cáfolnám, makkegészséges vagyok!
De durva az már mindjárt itt van, már alig várom, valahol olvastam hogy állítólag a tesója is elindul ezen a ralin a tavalyi Fiat-al amit Kimi kicsit leamortizált. :)
Mondom ez nem biztos,lehet valaki csak kitalálta. Meg még olyat is olvastam, hogy nagy esélye van megnyernie az Artic Rally-t Kiminek és egy minőségi ember mondta. ;)
Ezt cáfolnám, makkegészséges vagyok!
Lehet h elindul...nem tudom, nem olvastam még!
Hát ha minőségi volt, akkor elfogadja mindenki! ;D
: 2010. január 19. - 08:23:54
Räikkönen-testvérharc a ralipályán
A finn MTV3 híre szerint nemcsak az idei év végén az F1-ről a profi ralizásra átnyergelt Kimi Räikkönen, hanem bátyja, Rami Räikkönen is indul majd a január legvégén rendezett finn Arctic Lapland ralin.
Míg a 2007-es F1-bajnok a versenyen már a 2010-es rali-vb-n használt Citroën C4-esével indul, addig bátyja - aki egyébként maga is autóversenyző - Kimi "levetett" járgányát kapta meg, azaz a tavaly több versenyen is használt Fiat Abarth Grande Punto S2000-esébe ül majd.
Räikkönen mellett egyébként részt vesz majd a versenyen a lotusos Heikki Kovalainen is, míg a renault-s Robert Kubica a nemzetközi ralibajnokság (IRC) ma kezdődő szezonnyitóján, a Monte-Carlo ralin indul.
Igazad volt Márti :)
De jó, örülök hogy a tesója is részt vesz, :mml: sajnos Kovalainen nem fog részt venni legalábbis ezt olvastam tegnap, mert hogy másfél hetet kivenne az életéből és inkább a Lotus fejlesztésére összpontosít. Megmondom őszintén nagy buli lett volna ha ő is versenyzik, és még Kubica is. Bár az a biztos ha majd látom, majd 28-án megtudjuk hogy most Kovi versenyzik vagy nem.
Tegnap néztem az IRC az eurosporton meg is lepődtem élőben adták a futamokatPedig nem meglepő, hiszen a csatornának részesdése van az IRC-ben.
Pedig nem meglepő, hiszen a csatornának részesdése van az IRC-ben.
Hát ebből látszik nem néztem nagyon ralit vagyis nem érdeklődtem felőle mostanáig, fogalmam sem volt, hogy élőben nyomják az IRC-t az eurosporton. Én abban a tudatban voltam hogy azt is csak összefoglalják, mint a Wrc-t. legalább most már tudom, nagyon tetszett a Monte Carlo rali. Ez idáig csak az f1-el foglalkoztam vagyis úgy mondanám az volt a szerelem semmi más csak az f1. És milyen durva, hogy az összefoglalókból nem jön át ez a feeling, és mennyire jó élőben nézni, remélem az interneten lesz valami link hogy élőben tudjam nézni a wrc-t, mert nem fogok kibékülni az összefoglalókkal! :no_1:
Ma a shakedown-al kezdetét vette a Svéd Rally és vele együtt az idei WRC szezon.Go Solberg!!!!!!!!!
(10:50):
1. LATVALA (Ford Abu Dhabi WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:04,8
2. LOEB (Citroën Total WRT) Citroën DS3 WRC 2:06,0
3. ANDERSSON (PG Andersson) Ford Fiesta RS WRC 2:06,0
4. ÖSTBERG (M-Sport Stobart Ford WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:06,1
5. P. SOLBERG (Petter Solberg WRT) Citroën DS3 WRC 2:07,8
6. OGIER (Citroën Total WRT) Citroën DS3 WRC 2:06,9
7. HIRVONEN (Ford Abu Dhabi WRT) Ford Fiesta RS WRC 2:09,0
8. H. SOLBERG (M-Sport Stobart Ford WRC) Ford Fiesta RS WRC 2:09,7
9. RAIKKONEN (Ice 1 Racing) Citroën DS3 WRC 2:10,3 :)
10. WILSON (M-Sport Stobart Ford WRC) Ford Fiesta RS WRC 2:11,4
Solberget pénteken 13.55-kor kapták el, mikor szerény 32 km/órával lépte túl a sebességhatárt közúton. A jogosítványt bevonták 48 órás határidővel, amely pont a Power Stage előtt járt le, vasárnap 13:55-kor.
„Nagyot nevettünk azon, hogy nekem kell vezetnem. Nem volt szerencsére nagy problémám, bár a vezetői széket versenyen még nem próbáltam ki. Pettert sajnos elkapták és megfizettünk a hibáért, mi is tisztában vagyunk vele, hogy a közúti biztonság nagyon fontos." – kommentált Patterson.
;D :D :2funny:
Solberget pénteken 13.55-kor kapták el, mikor szerény 32 km/órával lépte túl a sebességhatárt közúton. A jogosítványt bevonták 48 órás határidővel, amely pont a Power Stage előtt járt le, vasárnap 13:55-kor.
„Nagyot nevettünk azon, hogy nekem kell vezetnem. Nem volt szerencsére nagy problémám, bár a vezetői széket versenyen még nem próbáltam ki. Pettert sajnos elkapták és megfizettünk a hibáért, mi is tisztában vagyunk vele, hogy a közúti biztonság nagyon fontos." – kommentált Patterson.