Jól alakult a verseny! Szép volt Kimi nagyot mentél. Ja és grat Alonsonak is hogy végre egy kicsit agresszívoskodott Hamiltonnal, nem volt gyenge amit az Eau Rouge-ban csináltak.
Ja és itt a verseny Alonso szemszögéből
Na, szóval. Csak most engedtek ki a motorhome külön nekem elkészített gumiszobájából, ahol tök jó, mert ott aztán lehet őrjöngeni. Ráadásul ma különösen jó volt, mert az etetőn keresztül bedobtak egy csomó Kimis meg Massás képet, így kedvemre tépkedhettem azokat. Estére aztán egész elfogadható állapotba kerültem, köszönhető ez annak, hogy az utolsó órában végtelenítve játszották le nekem a Fernando Alonso Formula-1 World Champion-szöveget, még tavalyról.
Szóval a mai nap. Igazából már tegnap sem írtam, de kit érdekel, harmadik lettem a kvalifikáción, na bumm, gondoltam, jó ez, ez a két nímand még mindig kieshet előlem, ez szinte már jár nekem. Szóval nem érdekelt különösebben.
Aztán ez a mai verseny. Azért vannak szép emlékeim erről is. Isteni érzés volt Hamit kiküldenem a bukótérbe, rohadtul nem érdekelt, hogy majdnem teljes hosszában mellettem volt már, akkor is rátartottam a kis kintekuntára. Most mégis, mit kellett volna tennem, elengednem magam mellett szabályosan??? Ne vicceljünk már kérem, ez egy túlélő verseny, az győz, aki beér a célba, nehogy már a jobb pilóta nyerjen, hát akkor hogy lehetnék világbajnok? Remélem, még nem született meg az utódom, de ha lesz ilyen, lesz néhány jó tanácsom a számára.
1. Vágj át minden kanyart, kit érdekel.
2. Lökdösődj, koccolj, hátha elállítod a riválisod beállításainak a felét, vagy megsérül a gumija.
3. Játssz leszorítósdit, kit érdekel, hogy ha olyan balesetet okozol, amelyben esetleg meg is halhat valaki. Ez itt az élet, nem valami hülye szimulátor.
4. Ne idegeskedj, ha csak második vagy. Nálam az esetek többségében 2005-2006-ban így volt, és az a hülye mindig kiesett előlem. Szóval bőven elég, ha nem te vagy a leggyorsabb a mezőnyben.
5. Csessz ki a saját csapattársaddal is, ha kell. Kit érdekel. A cél a fontos, az eszközök meg sokadlagosak.
6. Tudj zsarolni a megfelelő pillanatban. Így simán elérheted az első számú pilóta státusát csapaton belül, és ezzel máris lenyomtad a nálad tehetségesebb háttérbe szorítását.
Szóval vannak tippjeim.
Mondjuk, Hami leszorítása után elég gáz volt a dolog, a Ferrari tökre elment, én meg csak a féknyomaikat láthattam. De azért azokat lefényképeztem, hátha jól jön még valamire.
Nyertek a Ferrarisok, de kit érdekel. A legjobb taktikán vagyok: Egész évben ott kullogok valaki mögött, néha kiesnek a vetélytársaim, én meg gyűjtögetem a 2.-3.-4 helyezett pontokat, és a végén szépen átveszem a kupát, mint az idény legjobb versenyzője.
Néha még én is röhögök ezen, de csak ha egyedül vagyok, vagy a fogadott apámmal, Brióssal.
Na, mindegy, most már lenyugodtam. Az orvosaim azt mondogatják, hogy a következő három verseny az enyém lesz, és ez boldogsággal tölt el. Imádni fogom, hogy egy olyan csapattal fogok VB lenni, amelyet akár ki is tilthattak volna a versenyekről az unfair magatartása miatt. Ez mondjuk elég szimpatikus a mekiben, de sajnos több értékes tulajdonságuk nincs.
De akkor is nagy öröm lesz ezekkel a csalókkal nyerni, ráadásul úgy, hogy Hamival a végén sikerült jól kicsesznem még zsarolás által is. Szóval értékes egy VB lesz ez. Csaló csapat, egyszer csak, minden átmenet nélkül magára hagyott újonc, zsarolás, koccolások-kiszorítások-előlem való kiesések.
Mindez annyira jól áll nekem. Marha nagyot fogok ünnepelni a végén! Mondjuk, egy kicsit sajnálom, hogy a nagy ünneplés közben az egész csapat Haminál fog dorbézolni, de kit érdekel…