Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Giancarlo Fisichella  (Megtekintve 4794 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2010. Február 01, 19:42
Válasz #13

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Sajnos igen. PEdig a Saubernél  lett volna hely, csak az a fránya Ferrari 3.számú pilótai státusz közbe jött. Sajnálom, pedig nem rossz versenyző. :) Azért sok sikert neki ott is!

2010. Február 01, 19:09
Válasz #12

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Gyakorlatilag akkor ennyi volt számára az F1 :) Good Bye Fisco...

2010. Február 01, 18:27
Válasz #11

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Fisichella a Le Mans Series-ben folytatja

Nem sokkal, hogy Giancarlo Fisichella megerősítette, nem talált magának versenyzői ülést idén a Forma-1-ben, és a Ferrari harmadik számú pilótája marad, az F1-live.hu arról számolhatott be Önöknek, hogy a 37 éves olasz a Le Mans Series-ben fog versenyezni idén.

A Le Mans Series ma hivatalosan is bejelentette, hogy Giancarlo teljes szezont fog lehúzni a kategóriában. Arról egyelőre nem adtak tájékoztatást, hogy Fisico melyik osztályban, és milyen autóval indul majd.

A Ferrari és a Maserati lehet az esélyes, ami szintén a FIAT-hoz tartozik, és ami a GT1-ben és a GT2-ben is futatott autókat.

2009. Július 22, 21:54
Válasz #10

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
PÁLYAFUTÁSA:
 
A római születésű pilótára kifejezetten igaz a mondás, hogy mindig rossz időben volt a rossz helyen, legalább is ami a Forma-1-et illeti.

Természetesen a többséghez hasonlóan Fisichella is gokartozással kezdte pályafutását, előbb a junior, majd a felnőtt korosztályban is olasz bajnok lett, de később a világ- és Európa-bajnoki sorozatokban is felhívta magára a figyelmet.

1992-ben debütált az olasz Forma-3-as bajnokságban, ahol folyamatosan előrébb lépve a harmadik szezonjában bajnoki címet nyert, 21 évesen. 1995-ben amellett, hogy a Nemzetközi Túraautó Bajnokságban (ITC) vitézkedett, a Minardi csapat Forma-1-es tesztpilótája is volt. Reális esélye azonban nem volt a csapatba kerülésre, így elsősorban az ITC-re koncentrált. A következő idényben is maradt a kettős szerep, de ekkor már versenyen is bemutatkozhatott a száguldó cirkuszban, nyolc futamon vezette a Minardit.

Az ígéretes olaszt Flavio Briatore karolta fel, és 1997-ben a Jordan istállónál talált helyet neki, majd 1997-ben már saját csapatához, a Benettonhoz szerződtette. Ekkor már kezdett beigazolódni a fentebb említett rosszkor a rossz helyen frázis, hiszen az olasz sikercsapat leszállóágban volt, Michael Schumacher világbajnoki győzelmei után pedig Fisichella sem tudta sokkal előrébb tolni a Benetton szekerét.

Igazi klasszis csapathoz a négy éves szerződés lejárta után sem sikerült eligazolnia, ismét következett a Jordan, amely a középmezőnyhöz tartozott. 2004-ben a Sauberhez került, sokan Fisico utolsó nagy lehetőségeként emlegették ezt a szezont. Az áttörő siker azonban ezúttal is elmaradt. Flavio Briatore azonban még ekkor sem mondott le védencéről, és a gyári csapattá alakuló Renault egyik autójába az egyre korosodó olaszt ültette be.

A Renault roppant versenyképes volt, Fisico mégis rossz helyre került, hiszen Fernando Alonso nem engedte kibontakozni az olaszt, 2005-ben és 2006-ban is a spanyol lett világbajnok. 2007-ben Alonso távozott, elvileg eljött volna Fisichella ideje, ekkor viszont a Renault nem tudott partiban lenni a mezőnnyel. Az idény második felében ráadásul újonc csapattársa, Heikki Kovalainen is túlszárnyalta őt, így feltehetően véget ért az olasz renault-s, egyesek szerint pedig egész Forma-1-es pályafutása is.


Első Forma-1-es futam:
1996. 03. 10. - Ausztrál Nagydíj, Minardi

Első pontszerzés:
1997. 04. 27. - San Marinói Nagydíj, Jordan

Első győzelem:
2003. 04. 06. - Brazil Nagydíj, Jordan

Első pole pozíció:
1998. 07. 26. - Osztrák Nagydíj, Benetton

Legjobb világbajnoki helyezés: 4. (2006. - 72 pont)
 
FORMA-1 ELőTTI EREDMÉNYEI:
 
- 1984-1988 - olasz korosztályos gokartbajnokságok
- 1989 - gokart világszéria, 100-as kategória, 4. helyezett
- 1991 - gokart Európa-bajnoki sorozat, 100-as kat., 2. helyezett
- 1992 - olasz Forma-3, 8. helyezett
- 1993 - olasz Forma-3, 3. helyezett
- 1994 - olasz Forma-3, bajnok
- 1995 - ITC, 10. helyezett
- 1996 - ITC, 6. helyezett
 
FORMA-1-ES CSAPATAI:
 
- 1995 - Minardi, tesztpilóta
- 1996 - Minardi, 8 futam
- 1997 - Jordan
- 1998-2001 - Benetton
- 2002-2003 - Jordan
- 2004 - Sauber
- 2005-2007 - Renault
- 2008-2009 - Force India

 
Giancarlo Fisichella a Forma-1-ben:
 
Évad Istálló VB helyezés Pontok Rajtok Győzelmek Pole Leggyorsabb kör
1996 Minardi - 0 8 0 0 0
1997 Jordan 8. 20 17 0 0 1
1998 Benetton 9. 16 16 0 1 0
1999 Benetton 9. 13 16 0 0 0
2000 Benetton 6. 18 17 0 0 0
2001 Benetton 11. 8 17 0 0 0
2002 Jordan 11. 7 16 0 0 0
2003 Jordan 12. 12 16 1 0 0
2004 Sauber 11. 22 18 0 0 0
2005 Renault 5. 58 19 1 1 1
2006 Renault 4. 72 18 1 1 0
2007 Renault 8. 21 17 0 0 0
2008 Force India  0 18 0 0 0
2009 Force India 17. 0 9 0 0 0
Összesítés: 267 213 3 3 2
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Június 01, 14:53
Válasz #9

fish

  • **
  • Információ Nem elérhető
  • Gokart versenyző
  • Hozzászólások: 53
    • Profil megtekintése
Igen a Force Indiánál nincs csapat sorrend.Nem is nagyon tudnának felállítani sorrendet a pilóták közt mert az 1. időmérőrészben kiesnek és ott mindig egyelőesélyekkel ürestasnkal mennek.Úgyhogy ott üzemanyagal nemtudják elnyomni a valamejiküket.Esetleg használtgumikal, na de nemhiszem, hogy kopotabb gumikat raknának fel valamejikükre.Sutil nagyon tehetséges nagy ellenfele Fisicellának.Van amikor Fisi, van amikor Sutil végez egy hajszálnyival előrébb az időmérőn.Tavaj Fisi töbször végzet előrébb az időmérőn mint Sutil, idén pedig Sutil végzet előréb töbször eddig.Szinte ugyanolyangyorsak a külömbség általában minimális köztük.Csak sajnos Sutil szerintem nemfog gyors csapatokhoz kerülni, így nemfog tudni bizonyítani és ezmiat átlagosnak tartják majd.

2009. Június 01, 14:47
Válasz #8

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Fisco, csak azért kerül hátrányban az időmérőn sokszor, mert elég sok benzint kap... Amúgy Monacoban is látni lehetett, hogy Fisco tapasztalata sokat segített, mert mikor törölték az eredményeit 13. helyre behozta a kocsit, Sutil maradt a 15., de a versenyen 9. lett Fisco. Tavaly is versenyeken rendre jobb volt Fisco, mint Sutil.. Szerintem jó versenyző, ezt bebizonyította a Renaultnál is, csak ott az első futam után inkább Alonsot jobban támogatták..

De azért sajnálom, mert nagyon akart maradni a Renaultnál, és még mondta is, hogy ő szívesen lenne Alonso csapattársa, mert tudta hogy csak 2.számú  versenyző lehet, ha maradt volna, akkor tavaly a Renault még feljöhetett volna a 3. helyre is... Sajnos a pénz beszél, ezért jött a Piquet..

2009. Június 01, 11:48
Válasz #7

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Én tudom hogy jó versenyző Fisi, pl 2003 brazil nagydíj...

De nem hinném hogy a Force Indiánál van csapatsorrend, és ott is néha elég nehezen bírkózik meg Sutillal...

Amúgy sokkal többre tartom Fisit mint a fiatal újoncokat akik teljesítmény nékül kerülnek be az F1-be!

2009. Június 01, 11:44
Válasz #6

fish

  • **
  • Információ Nem elérhető
  • Gokart versenyző
  • Hozzászólások: 53
    • Profil megtekintése
Igen F1Andris Fisico-val az a baj.Na de ha Fisicella egy nyerőképes csapatnál 1. számú pilóta lenne, vagy egyenrangúan bánásmódban részesülne a csapatársával, akkor Fisicella az egész évben azt a formáját hozná amit a 2006 Maláj nagygíjon.2004-ben a Saumernél Massával egyenrangúan kezelték, mert az egyik időmérőn Fisico volt a könnyeb a másikon meg Massa.Na akkor Giancarlo az egész évben nagyonnagy teljesítményt nyújtot a gyenge autóval és általában mindig Massa előt végzet.Aztán a Renaultnál 2005 év elején még volt benne akarás, néha talántulságosan is és ezmiat hibázgatot.Utána láta, hogy hiába erőködik úgyis Alonso jobhelyenvégez, mert ő az 1. számú.Ezmiat utána feladta és gyengén ment.A nagycsapatoknak meg épp ezmiat nemkell, mert ő nem olyan mint Alonso vagy Hamilton akik minden helyzetbe a maxszot hozzák és nem adnák fel soha.   

2009. Június 01, 08:05
Válasz #5

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Fisico-val az baj hogy évente van kb 2 jó versenye a 16-ból, és a Renaultnál sem hozta  azt a formát ami elvárható lett volna. Pedig az a Renault akkor egy nagyon erős gép volt... :-\

2009. Május 31, 21:58
Válasz #4

fish

  • **
  • Információ Nem elérhető
  • Gokart versenyző
  • Hozzászólások: 53
    • Profil megtekintése
Én azt sajnálom, hogy Fisicella arra a sorsra jutot, hogy a leggyengébb csapatal kell versenyeznie.Gyorsaságra nem rossz Fisiconak.Nagyonjól mutassa ezt a 2005 ausztrál nagydíj, ahol nyert és olyan gyors volt mint Alonso.Vagy a 2006 Malajziai verseny, ahol az évben akkor egyszer Fisicella megkapta a könnyeb autót az időmérőn és 1. helyről indulval nyert mintha csak Alonso ült volna ott.Alonso pedig a nehezebb autót kapta az időmérőn és ezmiatmiat 3-4 let a futamon.Na de az is igaz hogyha Fisicella látja, hogy nem ő az 1. számú pilóta,akkor feladja és átlagossan megy, noszogatnikel mint ahogy a Renaultnál volt.Na de azisigaz, hogy régeben mindenévben volt 1-2 olyan futama ahol verhetetlen volt.A 2004-es Angol nagydíjon a gyenge Sauberel az utolsó helyről a 6. helyre jöt föl, míg csapatársa Massa a 9. lett.Vagy a 2005 Belga nagydíj ahol gyorsabb köröket ment mint Alonsó amíg ki nem eset.

2007. Augusztus 25, 19:08
Válasz #3

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Kiváncsi leszek én is, hogy mi lesz vele jövőre! :-\

2007. Augusztus 25, 16:59
Válasz #2

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Szegény Fisco, úgy sajnálom! Szerintem, ha minden igaz Alonso vissza fog jönni a Renaulthoz, és vagy neki kell mennie vagy Heikkinek. Vagy mindkettöjüknek! Én úgy veszem észre, hogy Fisco sokkal rosszabb, mint Heikki! Ezért gondolom, de az is megtörténhet, hogy Nelson Piquet Jr. és Alonso páros lesz jövőre.


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Augusztus 15, 16:47
Válasz #1

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum


Név:Giancarlo Fisichella
Nemzetiség:olasz
Rajtszáma:
Születési idő:1973.01.14
Születési hely: Róma, Olaszország
Lakóhely: Róma
Családi állapota: Felesége, Luna, 2 gyerekük van, Carlotta és Christopher
Magassága: 1,72 m
Súlya: 66 kg
Hivatalos honlap: www.giancarlofisichella.it

F1-es pályafutása
Bemutatkozása: Ausztrália, 1996
Csapata(i): Minardi (1996), Jordan (1997; 2002-2003), Benetton (1998-2001), Sauber (2004), Renault (2005-2006), Force India (2009), Ferrari(2009, 2010-től teszt)
Nagydíjak: 231 (229 rajt)
Győzelmek: 3
Dobogós helyezések: 19
Pole-ok: 4
leggyorsabb körök: 2
Pontok: 275
2009-es helyezés: 15.(8 pont)


« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 27, 11:21 írta Márti »

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek