Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: F1 Challenge 99-02  (Megtekintve 95131 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Augusztus 25, 10:00
Válasz #75

Birkuc

  • Az igazságos - GOD
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 3
  • F1C modder
    • Profil megtekintése
    • F1 Birkuc 1978-2009
jó játékot mindenkinek :wave:
F1 Birkuc 1978-2009 (32 évad, 80+ pálya): LINK

2009. Augusztus 20, 17:58
Válasz #74

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Két új Birkuc mod érkezett egy nap allat: FTR és Bikuc 2006-2009
-----------------------------------------------------------------------------
FTR V2
Kisebb, gyorsabb, jobb és tökéletesebb: íme a Birkuc által megálmodott F1 Challenge best of pályaválogatás korszakalkotó, 2. szériás kiadványa!
Mielőtt bővebben szólnék a pályacsomagról, íme az újítások az előző verzióhoz képest:
-Abu Dhabi: FPS javítás (kisebb gépigény)
-Barcelona: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Fuji: rejtélyes bukkantók eltüntetve
-Hockenheim: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Hungaroring: a sikán megemelve, Mansell kanyar bukótere leaszfaltozva
-Indianapolis: már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Interlagos: FPS javítás (kisebb gépigény), és már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Istanbul: a gépek már nem várakoznak kicsit a boxbamenetel során
-MagnyCours: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Melbourne: alapos vérfrissítés és FPS javítás (kisebb gépigény)
-Monaco: lecserélve egy újra
-Monza: textúra frissítés
-Nürburgring: új menüikon, ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Sepang: már nem lehet átmenni a boxutcai épületeken
-Singapore: már nem lehet átmenni sehol a kerítéseken
-Spa: ritkábban szedett boxutca ütközések ellen
-Suzuka: lecserélve egy újra

Először is, mi is az az FTR?
Mikor elkezdtem a pályákat konvertálni a különböző modernebb játékokból F1C -re, már akkor tervbe vettem hogy majd egy igazi csomagot is kiadok belőle, és mivel a csomag az egész világnak készült, így a világnyelvet vagyis az angolt használtam a névadáshoz, az eredmény pedig:
"F1C Tracks Renewal by Birkuc", röviden FTR!

Ez a kiadás immáron a 9., ami az 2.0 -ás verziószámot viseli (az 1.7 után a V2 -es számozásra való áttérés sem véletlen, de erről pár sorral lejjebb!), és bizony ez az a kiadás ami már valószínűleg elérte azt a bizonyos plafont, ugyanis úgy hiszem nagyjából sikerült minden pályából beszereznem a legeslegjobb verziót, és mindegyiket átültetni F1 Challenge -be, így mától a pályák terén biztosan nem kell szégyenkezniük az F1C játékosoknak!

A V2 széria, avagy mitől korszakalkotó ez a kiadás?
Az FTR már lassan másfél évre tekinthet vissza, 2008. április óta folyamatosan fejlődött, és most hogy hosszú idő után úgy tűnik nagyjából végre összeállt a nagy csapat, vagyis a tökéletes pályacsomag, elvégeztem rajta a speciális textúratömörítést is, amely által minőségromlás nélkül(!) a pályák mérete vagyis a gépen történő helyfoglalása csökkent (az egész csomagot tekintve majdnem a felére, ami az FTR -t használó modok számára roppant jó hír lehet), és még a gépigényük is kisebb lett. Ugyan voltak már korábban hasonló próbálkozások, de többségük finoman szólva is hagyott kívánnivalót, konkrétan általában minőségromlást is maga után, amit  azonban megfelelő tudás birtokában ki lehet küszöbölni, jómagam konkrétan minden korábbinál hatékonyabb tömörítést kínálok, méghozzá garantáltan minőségromlás nélkül!

Mi van a csomagban?
Egyszerű, minden modern F1 pálya, az elmúlt 10 évből gyakorlatilag az összes.
az MMG rFactor pályák (8):
Barcelona, Hockenheim, Hungaroring, Istanbul, Melbourne, Montreal, Sepang, Silverstone
további konvertált pályák rFactor/GTR1-2/Race07 -ből (7):
Fuji, Indianapolis, Interlagos, Magny-Cours, Nurburgring, Sakhir, Spa Francorchamps
F1C -s verzión alapuló illetve arra megjelent pályák a legjobb frissítésekkel (6):
A1 ring, Imola, Monaco, Monza, Shanghai, Suzuka
és végül a 3 új 2008-2009 -es pálya:
Valencia, Singapore, Abu Dhabi

Mi is ez valójában?
Ha egy mondatban akarnám megfogalmazni: "a Birkuc pályák a nem Birkuc modot használóknak"
Akik Birkuc modot használnak, gyakorlatilag nincs is erre szükségük, ez a csomag azonban azoknak készült akik nem a Birkuc moddal játszanak, de kíváncsiak a konvertált pályákra illetve szeretnének velük játszani. Ez a csomag alapból működni fog az alap F1C -vel, valamint minden moddal ami sima évszámot használ pályafilternek!

Pályafilter?
Ha a pályákat esetleg nem látnád a játékban, akkor a mod amit használsz nem sima évszámot használ pályafilternek, de nincs más dolgod minthogy megnézed az adott mod egyik pályájának a GDB kiterjesztésű fájlában ezt a sort:
Filter Properties = XYZ
aztán fogod magad és ezt az értéket (XYZ) beleírod a pályáim GDB fájlába és máris működni fog!

Telepítés:
letöltés után csak csomagold ki a ZIP fájl teljes tartalmát a játék főkönyvtárába!
(IGEN, a terrain.ini fájlt is! ami azért kell hogy ne legyenek láthatatlan falak stb)

Most pedig nincs más hátra mint hogy jó játékot és ismerkedést kívánjak a pályákkal minden F1C játékosnak!
Link: http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=11568&link=2
292.257.872 byte
----------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------

F1 Birkuc 2006-2009
Nos, az érdemi munka már akkor befejeződött amikor a galériába feltöltöttem az utolsó képeket, tehát kb 2 hete. Azóta csak tesztelés folyt, illetve apró csiszolgatások, amíg várakoztam hogy végre lehetőségem legyen feltölteni, mert ehhez kellett (volna) egy megfelelő netkapcsolat is, amit végülis nem vártam meg, mert annyian várták már türelmetlenül, így ha nehézségek, és pár ősz hajszál árán is, de csak sikerült végül valahogy megosztanom veletek a munkámat.

Eljött az ideje hogy ismét villantsak valami olyat F1C -ben, ami merőben új, ami még nem volt: támadt ugyanis egy érdekes ötletem, miszerint a 2009 -es mod következő teljes kiadása nem egy szezonból álljon, hanem F1 Birkuc 2006-2009 néven 4 évadot tartalmazzon, természetesen mindegyiket a 2009 -es mod opcionálhatóságával felvértezve.

A nagy helyet úgyis a pályák foglalják, a 3 plusz évad nélkül is csak bő 100 MegaByte -al lenne kisebb a mod, a 2007 és 2008 szezonok megkapták a megfelelő vérfrissítést, és bekerült a 2006 is, mindez a tárhely és töltögetés szempontjából is roppant hasznos, 4 helyett 1 mod, ami nemcsak a folytatása a 2009 -esnek, de egyúttal teljes mértékben kiváltja illetve helyettesíti a már meglévő, különálló 2007 és 2008 -as Birkuc modokat is!

Azonban még mindig tartozom a magyarázattal, azt illetően mitől is lesz ez leginkább egyedi: ez ugyanis nem 1 mod, ami 4 szezont tartalmaz, hanem 4 mod, egy csomagban. A játékalap közös, és természetesen a pályák is, de az autók és pilóták, vagyis a szezonok teljesen elkülönülnek, olyannyira hogy mindegyik évadhoz külön indítófájl és 3DConfig is tartozik (utóbbit akár különböző módon állíthatjátok be mindhez), és amikor az egyiket elindítod, a játékban nem is látod a többi szezon autóit, így ez tulajdonképpen 4 játékot jelent 1 -ben, alapos helymegtakarítással. Továbbá az opcionálás is közös lett, tehát ha a "!Config" könyvtáron belül valamelyik parancsot lefuttatod, az mind a 4 szezonban aktiválódik egyszerre!

De talán elég is ha csak annyit mondok: a 4 szezont és 25 pályát tartalmazó, és azokat F1C -ben minden eddiginél magasabb szinten prezentáló, korszakalkotó mod telepítőjének mérete mindössze 550(!) MegaByte (és még a feltelepített tényleges helyfoglalásával is ráfér egy 700 megás CD -re), ugye hogy ez egy kihagyhatatlan ajánlat?

(Ha pedig csak a 2009 -es autókat és pályákat tettem volna bele, akkor kb 300 MegaByte lenne az egész mod)



Mindenekelőtt:
-sajnálatos módon a játék valószínűleg sohasem fog normálisan futni Windows 7 és Vista rendszereken, vagy szimplán sehogy
 MEGOLDÁS: Windows XP telepítése egy másik vinyóra vagy partícióra!
-a játéknak számos extra, külső opcionálhatósága létezik, elsősorban profi és/vagy különlegességre vágyó játékosok számára, mindezeket a "!Config" könyvtárban találod, ahol egy külön leírás is van róluk, mindenképp érdemes körülnézni ott!

Változások és javítások a 2009 -es mod utolsó kiadása óta:
KÖZÖS:
 -az opcionálhatóság (!Config könyvtár) közös lett vagyis minden aktiválás és/vagy változtatás egyszerre érvényes minden évadra, így ennek megfelelően a régebbi évadok  opcionálhatósága is fel lett fejlesztve az F1 Birkuc 2009 utolsó kiadásának szintjére
 -az alap car setup (autó finombeállítás) csomag optimalizálva
 -új Safety Car
 -Hungaroring: a sikán megemelve, Mansell kanyar bukótere leaszfaltozva
 -Melbourne: alapos vérfrissítés és FPS javítás (kisebb gépigény)
 -Monaco: lecserélve egy újra
 -Suzuka: lecserélve egy újra
 -Cosworth motorhangok a 2006 -os Williams és Toro Rosso -nak
 -új külső motorhangok
2009:
 -a 2. számú (távolról látható) sisakcsomag javítva
 -BMW: kormányjavítás
 -McLaren: az autó lecserélve újra, kormányjavítás
 -Brawn: az autó lecserélve újra, kormányjavítás
 -Ferrari: az autó lecserélve újra, kormányjavítás
 -Toro Rosso: az autó lecserélve újra
 -Toyota: az autó lecserélve újra, kormányjavítás
 -Williams: kormányjavítás
2008:
 -az F1 Birkuc 2008 ULTIMATE - Fix1 autócsomag hozzáadva
 -jelentősen fejlesztett erőviszonyok (a gépek elleni játékhoz)
2007:
 -az F1 Birkuc 2007 FINAL autócsomag hozzáadva
 -jelentősen fejlesztett erőviszonyok (a gépek elleni játékhoz)
2006:
-az TBS 2006 autócsomag hozzáadva (alaposan fejlesztve!)
-jelentősen fejlesztett erőviszonyok (a gépek elleni játékhoz)



Legfőbb jellemzők:
-teljes játék, egyszerű telepítővel
-közepes gépigény
-teljesen magyar nyelvű (a kommentár is)
-teljes, reális szezonok (2006-2009): összes pálya, összes autó, összes pilóta
-az összes pálya az F1 közelmúltjából (a VB -ben természetesen az aktuális szezonéi szerepelnek)
-reális erőviszonyok, reális autó és versenyzőtudások
-reális gumifestések és motorhangok
-ki/be kapcsolható Speedometer (TV kijelző)
-ki/be kapcsolható League mód internetes ligákra hangolva, és levágás elleni akadályokkal teletűzdelve
-ki/be kapcsolható "boxszemélyzet bug" javítás: a kerekek okozzák a megfagyást, amik ezért nem jelennek meg tankolás közben, de a 2006 és 2007 szezon esetén elméletben tökéletesen működni fog a játék ennek kikapcsolt állapotában is
-váltható gameplay: EA Sports F1 Challenge és F1 2002, Realistic by Birkuc
-váltható fizika: Normál (2009), Pro és Old
-választhatunk két-két féle HUD képernyő és LCD szín közül
-váltható 2 féle kormánystílus: eredetiek és LCD-sek, utóbbiak egyformák minden autóhoz
-váltható 3 féle cockpit/sisak nézet: a hagyományos sisak nélküli, az egyszerűbb de extra LCD-t és tükröket tartalmazó, és egy 3D -s kialakítású
-a legtöbb extra beállítást a játék "!Config" könyvtárában találod, azokról bővebben leírást az ottani "!!! OLVASD EL !!!.txt" fájlban találsz

Pár tipp ami komolyabban csökkentheti a gépigényt:
-3dconfig 16 bit -re állítása
-a különleges effektek kikapcsolása a grafikai opcióknál
-a visszapillantó tükör kikapcsolása

egy gépkonfiguráció amit a játékhoz ajánlok kb a normális futáshoz:
CPU: Intel Pentium (nem Celeron) 2 GHz vagy AMD Athlon (nem Sempron) 2000+
RAM: 1 GB DDR
VGA: ATI Radeon 9600 128 MB vagy GeForce 6600 128 MB

Pár további gondolat - modpolitika:
-KERS: nincs, és nem is lesz, ennek 2 oka van - egyrészt mert csak kamu és merőben rossz megoldások kivitelezhetőek, másrészt csak 2 csapat használta huzamosabb ideig
-autók: elsősorban helymegtakarítás céljából nincsenek pálya szerinti aktualizációk, az egyetlen verzió pedig általában a legfrissebb változatot próbálja prezentálni
-pilóták: általában a szezon rajtjánál jelenlévők szerepelnek, esetleg akkor van eltérés ha az idény közben szereplő új arc több ideig szerepel mint elődje, de ez nem zárja ki azt hogy egy külön patch formájában nem jelennek meg a "beugrók"
-pályák: mindegyik a legfrissebb nyomvonalat követi, aktualizációra (2009 -es reklámtáblák és logók) viszont nem törekedtem, részben azért mert ez már nem 09 hanem 06-09 mod

Telepítés:
a szokásos önkicsomagolós telepítővel történik, uninstall nincs (minek szemeteljük tele feleslegesen a windowst nem igaz?), arra a sima törlés javallott, bár reméljük erre nem kerül sor! :)

A JÖVő:
Nos igen, minden mod megjelenésekor szinte az első hozzászólói kérdések között van a "hogyan tovább?", mire számítsunk az alkotótól a közeljövőben. Most hogy látszólag van már egy tökéletesnek tűnő kiadványom az F1 közelmúltjáról és jelenéről, talán végre közel teljes gőzzel koncentrálhatok a "Birkuc franchise" -ra vagyis a TBS -re is, amivel sajnos nem sikerült olyan ütemben haladnom az elmúlt hónapokban mint szerettem volna, ezért a megjelenését eltoltam év végére: bele fog kerülni az 1989 és 1992 szezonok, a tavaly május óta megjelent számos pályafrissítés, valamint pár új pálya is, és további apró módosítások, megpróbálom azt is a tökélyre fejleszteni. Az FTR -nek aligha lesz új változata mostanában, szerencsére azért mert egyszerűen nincs rá szükség. Magának a 06-09 modnak teljes kiadása szintén nem várható, és az a legvalószínűbb hogy már csak egy, a 2009 szempontjából FINAL -nek nevezett teljes kiadás lesz az idei év végén vagy a következő év elején, ellenben patch -ek elképzelhetőek, bár javító jellegűekre remélhetőleg nem lesz szükség, inkább csak fejlesztő jellegűek várhatóak.

Most pedig nincs más hátra mint hogy megköszönjem mindenkinek aki az elmúlt bő 2 évben bármilyen módon támogatott, vagy csak simán játszott valamelyik kiadványommal, és Ti pedig ne köszönjetek semmit, mert egy alkotó számára az a legnagyobb köszönet ha használják az alkotásait, úgyhogy hajrá:
Birkuc players, keep the spirit alive!

Jó játékot és versenyzést, remélem tetszeni fog!

Link: http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15121&link=1
580.430.684 byte

B
I
R
K
U
C
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 20, 18:03 írta Ivancia »
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Augusztus 18, 20:37
Válasz #73

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
BIRKUC 2009-es mod, 400 pályával, elvagyok vele ::-)

2009. Augusztus 18, 20:32
Válasz #72

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Pontosabban a Bikuc TBS 2 Változata
és nekem nagyon tetszet a 2008 Ultimate
nagyon jó kis mod
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Augusztus 18, 20:19
Válasz #71

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Ja ja! Nem tudom mi a jó, ugyan az,csak a mód nevét átírják, meg egy két dolgot megváltoztatnak, de mind1ik közül a BIRKUC mód a legjobb, elég jó kis mod! :)

2009. Augusztus 18, 20:09
Válasz #70

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Gondolom egymást másolják a srácok! Ebben mi a jó? ::-)

2009. Augusztus 18, 20:03
Válasz #69

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Ezek a modok szinte egyformák(BIRKUC,BIRLUX,TEAMBY..stb) semmi különbség nincs köztük, nekem mind megvan, de én különbséget nem vettem észre..
Apropó, van itt egy oldal,ahonnan 500 pályát lehet letölteni, még BP Népliget is benne van ::-)

http://www.f1_2007.extra.hu/Forum/viewtopic.php?t=74

2009. Augusztus 18, 19:40
Válasz #68

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Nem is sokkal gyengébb a grafika mint az Rfactorban. Hihetetlen hogy ezt a játékot aminek az őse az F1 2002 még mindig naprakészen modolják!  :o

2009. Augusztus 18, 19:09
Válasz #67

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
F1 PRT 2009 V2 {Bettes Péter modja}

Engem a szimulátoros közösség, mind itthon, mind külföldön a PRT által ismert meg. Az idei első verziónak akkora pozitív visszhangja volt úgy a belföldi, mind a nemzetközi fórumokon, hogy magától érthető volt, hogy lesz egy következő, frissített verzió! Nos rengeteg utánajárás és munka után végre kijelenthetem, hogy időt nem spórolva elkészült az F1 PRT 2009 következő része.

Na de elég is a rizsa, nézzük, mit tud a játék! Az már a letöltéskor szemet szúrhat mindenkinek, hogy a telepítő mérete mintegy 50, maga a telepített játék pedig 100 MB-tal csökkent! Ez több kisebb elem módosításával sikerült elérni, aminek következtében a játék gépigényéből is sikerült faragni, észrevehető minőségromlás nélkül.


http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15376&link=1
 
Több pálya le lett cserélve egy kifinomultabb verzióra. Többek között a török pálya is átesett egy frissítésen, hiszen az első verzióban lévő példány több sebből is vérzett. Hogy csak egyet említsek, a pitkijáratnál balra, átlátszó volt a boxépületek fala. Ezek után ilyen probléma nem lesz! Mondhatni a pályák minősége kifogástalan. Több aszfaltcsík, mint például a Hungaroring, Monaco vagy épp Bahrein egy teljes körű textúra frissítésen esett át, azok naprakész kinézetének megőrzése érdekében! A melbourne-i pálya is csere áldozata lett, az új verzióért a WCP csapatának jár a köszönet.






Na de ugyebár egy F1-es játék elsősorban nem a pályákról szól (habár sokat nyomnak a latba) így hát nézzük, hogy milyen változások vannak az autók terén! Mivel már a V1 készítésekor az elérhető legjobb minőségre törekedtem így túlzott változásokat nem kellett alkalmazni ezen a téren! A RedBull és a ToroRosso megkapta a széles orrkúpot, egy szebb, jobb (ügyesebb :) ) Ferrari szerepel a kínálatban valamint egy új BrawnGP modell is helyett kapott. A 10 csapat közül egy sincs olyan, amelyiknek legalább a textúrája ne lenne javítva, frissítve. Hosszadalmas munka volt, de szerintem megérte, habár ezt majd döntsétek el Ti.

Ezek az autók viszont mit sem érnek pilóták nélkül! Ezen részen is történtek változások. A világsajtóban hetek óta mentek a találgatások, hogy ki fogja a megsérült Felipe Massát helyettesíteni az elkövetkezendő futamokon. Nos úgy tűnik letisztult a kép, miszerint az olasz Luca Badoer személyében egy új arc jelenik majd meg a rajtrácson Valenciában. Ez a csere nem kerülhette el a PRT-t sem. Egy másik élcsapatnál is történtek változások. Név szerint a Renault megvált Nelson Piquet-től és a helyét vélhetően a tesztpilóta, Romain Grosjean veszi majd át (habár hivatalos bejelentés még tudtommal nem történt, ám a kiszivárgott információk erre engednek következtetni). Így a francia újonc is bekerült a játékba. A ToroRosso részéről pedig a Magyar Nagydíjon depütált, 19 éves Jamie Alguersuari ül Bourdais helyén. Természeten mind a 3 új pilótának saját ikonja, sisakja és új menüháttere van csakúgy, mint a többi 17 versenyzőnek.

Új pályabetöltő képeket is készítettem, valamint a gumiabroncsok textúrája is módosítva lett, ám ez már csak hab a tortán!!

Ezennel kijelentem, hogy a szezon vége előtt várhatóan nem lesz újabb verzió! Valamikor majd a késő ősszel, vagy lehet hogy a tél elején jön majd egy Final, néhány meglepetéssel! Addig is legyen türelemmel minden PRT-Fan! :)


Jó szórakozást mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 18, 19:45 írta Ivancia »
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Augusztus 12, 16:45
Válasz #66

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Nem rossz ez sem, csak vegyes zöldség :) rFactor-t támogató cuccos a fele.. :)

2009. Augusztus 12, 10:59
Válasz #65

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Trackpack:{A programok letöltéséhez szűkség van valamilyen WinRAR-ra}

Indy oval Brickyard{Tégla aszfaltal ellátott pálya}{17MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15358&link=2

HungaroTracks Az összes szimulátoron megjelent Magyar pálya{130MB}
Tartalma:
-2007 Hungaroring
-EuroRing
-Hungaroring visszafelé
-HungarOval ( Fantázia pálya, az első és utolsó kanyart a mai napig létező szervízúttal kötöttem össze)
-Hungaroring 88 {A pálya 1988-as változata}
-Népliget
-PannóniaRing
-Rábaring
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15357&link=1

Sepang alternatives F1C {A maláj pálya két részre osztva}{12.5MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15344&link=2

Shanghai alternatives F1C {A kínai pálya két részre osztva}{10.5MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15343&link=2

Algarve/Portimao F1C {19MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15338&link=1

Brooklands Oval {6.8MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15318&link=1

Paris Street Circuit {15.7}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15317&link=1

Homestead Oval {10MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15311&link=1

Monza Mania 10 {A monzai pálya tíz féle vonalvezetése}{27.4MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15275&link=1

Abu Dhabi F1GP09 F1C V2 {26.3MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=14707&link=1
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Augusztus 11, 18:35
Válasz #64

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Hasznos kis leírás, köszi! :D ;)

2009. Augusztus 11, 18:04
Válasz #63

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Autó Festése

ozzávalók:
- Jó sok ötlet, kreativitás
- Egy meglévő autó (ha meglévő festést alakítunk át, ez sem árt)
- MAS Studio 2002 nevű program
- Képszerkesztő program ismerete

Elkészítési idő: 20 perctől felfelé

Elkészítés:
Először is elindítod a MAS Studio 2002-t, majd megnyitod az autó mappájából a TEAM.MAS fájlt, ezt követően pedig bal oldalt a BMP fülön belül kiválasztod a megfelelő képet (pl.: NICKHEI.bmp, vagy BMW06.bmp) amit át szeretnél festeni. Ha megtaláltad és kiválasztottad a neked megfelőt, akkor fent az "Export image to file" gombra kattintasz, majd megadod, hogy hová mentse. Bezárhatod a programot.Miután bezártad, megkeresed a képet, megnyitod egy képszerkesztőben, és mentéskor felülírod vele a fájlt.

Ezek végeztével, (ha meg vagy elégedve így a festéssel) ismét megnyitod a TEAM.MAS fájlt, kikeresed az előbb exportált képet, rákattintasz, majd az "Add a file to This MAS file" gombra kattintasz, megkeresed a képet, importálod, elmented az MAS fájlt, és megnyitod a játékot.

U.I.: Ha nem vagy megelégedve addig csinálod, amíg nem tetszik. Legjobb körítés egy csoki, és egy energiaital ha estig dolgozol rajta. Kellemes használatot!


Privát Csapat

Ha saját csapatot akarsz létrehozni akkor belépsz a Seasondata>Vechies>Az a csapat amelyik-böl az újat akarod csinálni, Átnevezed a összes képet amiben szerepel a csapat neve pl.RenaultIcon-t átnevezed pl.Bikuc GPIcon-nak ezútán belépsz a MASStudio 2002-be és a csapat mappájábol az összes olyan képet amiben szerepel a csapat neve bemásolod a Seasondata>Vechies>Bikuc GP nevű mappába és ha már ott vannak akkor azokat is nevezd át pl.Bikuc GPHELMET-nek.

Pilóta Nevének átírása

Azt is meg tudod csinálni hogy átnevezed a pilótát vagy a páylát vagy akármit! Ehhez keresd meg:
1.Pilóta Átírása:
A Seasondata/Vehicles/autó/ mappában a (pl.:2009_ferrari03.fájlt) és Társítsd jegyzettömbhöz. Benne keresd meg azt hogy Driver= és írd át utána a nevet!
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 12, 00:50 írta Cole »
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Augusztus 01, 19:29
Válasz #62

adi11

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 43
    • Profil megtekintése
    • E-mail
hello!
ez a játék jó nekem tedszet !

2009. Július 05, 15:22
Válasz #61

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek