Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: A Red Bull visszaesése megjósolható volt  (Megtekintve 915 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2012. április 02, 14:49
Válasz #1

ToreTTo

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 632
  • Tesztpilóta a McLaren-nél.
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren,Lotus,Sauber
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton,Jenson Button,Kimi Räikkönen
A Red Bull tavalyi dominanciája után a 2012-es évad első két versenyén egyértelművé vált, hogy az energiaitalosoknak teljesítmény tekintetében van még mit behozniuk, elsősorban a McLarenhez képest. Az egykori Formula-1-es pilóta, Martin Brundle a Red Bull sebességének hiányát úgy jellemezte, mint a 2012-es szezon egyik legnagyobb meglepetése, ám hozzátette, hogy a szabályváltozásokból valamelyest sejteni lehetett ezt.

A kétszeres világbajnok, Sebastian Vettel és csapata a 2011-es év hatalmas sikerei után az idei szezon legnagyobb esélyeseként indult, de a McLaren ausztráliai dominanciája, illetve a Maláj Nagydíj meglepetés Ferrari győzelem, és Sauber második helye felülírta a várakozásokat.

Martin Brundle úgy véli, hogy az RB8 küzdelme mindenképpen meglepetés, de azt is hozzátette, hogy ez a fordulat részben megjósolható volt.

"Ha megnézzük a szabályváltozásokat, akár úgy is tűnhetne, hogy ezekkel a szabályokkal az volt a terv, hogy lassítsák a Red Bullt. Megduplázták az első szárnyak merevségének torziós terhelését, és ez a Red Bull számára hátrányt jelenthet. Aztán az orr-rész közelebb került a földhöz, illetve a kipufogógázok segítsége nélkül a magas hátsórész semmit sem ér. Ez mind mind ellenük dolgozik" - vélekedett Sky televízió F1-es kommentátora.

Egy nevét elhallgatni kívánó red bullos mérnök elmondta, a téli teszteken az istálló igencsak hoppon maradt, amikor világossá vált, hogy a McLaren jobban felkészült az új szabályok alkalmazására.

"A McLaren előrukkolt egy olyan kipufogó rendszerrel, ami súrolta a szabályosság határait,de végül az FIA legálisnak találta" - nyilatkozta a mérnök.

"Adrian Newey-nak alkalmazkodnia kellett" - tette hozzá, utalva a Red Bull utolsó pillanatban meghozott döntésére, ami a szezon előtti tesztek utolsó napjaiban megváltoztatta az addigi taktikát.

A tavalyi dominancia után, most az energiaitalosok sem tagadják, jelenleg a felzárkózásra összepontosítanak. "Jobban meg kell értenünk az autót, ezért a következő versenyen Kínában nem lesz sok új alkatrészünk"- árulta el a csapat tanácsadója, Helmut Marko.

Martin Brundle Sebastian Vettel malajziai frusztráltságára is kitért. Brundle ugyan nem tartja indokoltnak Vettel viselkedését a Narain Karthikeyannal történt incidens után, de megérti, hogy a csalódottság beszélt belőle.

"Nem" - válaszolt Brundle arra a kérdésre, hogy Vettel jogosan idiótázta-e le az indiait.

"Ő csak egy dühös ember, akinek jelenleg nincs nyertes autója. Ő csak csalódott volt."
Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz az ötödik vagy a hatodik helyért való csatározás.
Lewis Hamilton


Nincsenek hozzászólások ebben a témában. Szeretnél Te az első lenni?
 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek