Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: A kiscsapatok nem tudják követni a Mercedes fejlesztését  (Megtekintve 818 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2012. április 01, 08:34
Válasz #1

ToreTTo

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 632
  • Tesztpilóta a McLaren-nél.
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren,Lotus,Sauber
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton,Jenson Button,Kimi Räikkönen
A Sauber F1 Team erősen kezdte a 2012-es idényt, és jelenleg 30 ponttal a konstruktőri pontverseny negyedik helyén áll. Hogy a folyamatos fejlesztésekkel sikerül-e a szezon további részében is fenntartani ezt a remek formát, az még a jövő zenéje, a svájci alakulatnál azt azonban már most elmondták, hogy nem engedhetik meg maguknak az idei év innovációjának, a Mercedes "W-csatornájának" másolását.

Bár még mindig érkezik panasz a Mercedes idei innovációjával kapcsolatban - már ami a jogszerű használatot illeti - ettől függetlenül valószínűleg a nagyobb alakulatok már hozzáláttak saját rendszerük építéséhez, hiszen az FIA zöld jelzést adott, és legálisnak minősítette azt.

A kisebb költségvetésű csapatok számára ez azonban hátrányt jelenthet, többek között a Peter Sauber csapatának is, akik Malajziában közel kerültek a győzelemhez.

"Ha most indítunk egy üres lappal, akkor nagyjából két hónap múlva készülnénk el. Meg kell kérdeznünk magunktól, hogy nem lenne-e jobb a hagyományos fejlesztési tervünkkel megpróbálni jobb köridőket elérni. Másrészt egy nagy csapat képes az ilyen fejlesztéseket a saját normális programjával párhuzamosan kezelni" - nyilatkozta a svájci csapat vezető tervezője, Matt Morris a német Auto Motor und Sportnak.

Az Auto Motor und Sport további technikai vonatkozásokat is feltárt, mégpedig azt, hogy a rivális csapatok egyre közelebb kerülnek a Red Bull-féle flexibilis első szárny megvalósításához.

Az utolsó barcelonai tesztnapon Sebastian Vettel sérült RB8-asáról készült fotókon egy egyfajta torziós rúd volt látható az első szárny belsejében. Egyes vélemények szerint ez a torziós rúd segítette a Red Bullt abban, hogy a szárnyak átmenjenek az FIA statikus terhelési tesztjén, de sebesség hatására hajlékonnyá válnak. Az FIA egyik bennfentes tagja szerint a szövetség is tud erről a torziós rúdról, és tesztelésre engedélyezték, ugyanakkor a nagydíjakra nem.
Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz az ötödik vagy a hatodik helyért való csatározás.
Lewis Hamilton


Nincsenek hozzászólások ebben a témában. Szeretnél Te az első lenni?
 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek