Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Domenicali: A boxkiállásokon mi voltunk a leggyorsabbak  (Megtekintve 793 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2012. Március 18, 19:24
Válasz #2

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Legalább ebben nyertek, bár szerintem nekik nem ezzel kéne foglalkozniuk első sorban.

2012. Március 18, 16:39
Válasz #1

ToreTTo

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 632
  • Tesztpilóta a McLaren-nél.
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren,Lotus,Sauber
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton,Jenson Button,Kimi Räikkönen
A Scuderia Ferrari számára nagyon nehezen indult a szezonnyitó hétvége, hiszen a szombati kvalifikáción egyik autója sem került be a legjobb tízbe. A vasárnapi futam végén azonban Fernando Alonso ötödik helyének köszönhetően a maranellóiak 10 pontnak örülhettek, ami ugyan nem egy álomszerű eredmény, azt azonban megmutatta, hogy az F2012 versenytempója nem is olyan siralmas, mint az sokan gondolták.

Fernando Alonso és Felipe Massa a 12. illetve a 16. helyről vághatott neki a 2012-es szezon első versenyének, és remek rajtot követően már az első körben pontszerző helyeken autóztak. Massa egy baleset miatt feladni kényszerült a melbourne-i futamot, ám spanyol csapattársa egészen az ötödik helyig küzdötte fel magát a két McLaren és a két Red Bull mögé.

A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali ugyan elismerte, hogy egy ötödik hellyel még nem lehetnek elégedettek, ugyanakkor méltatta a kétszeres bajnok teljesítményét, és kiemelte a csapat boxutcában mutatott hatalmas előrelépését is.

"Természetesen nem lehetünk elégedettek az ötödik hellyel, de tekintettel arra, ahogy tegnap alakultak a dolgok, Fernando eredménye pozitív, és elsősorban a spanyol pilóta szupertehetségének köszönhető. Felipe vasárnapi rossz eredménye a szombati nap következménye: már ekkor is gond volt az autó egyensúlyával, aminek leginkább a gumikopással fizette meg az árát. Ez meglehetősen kellemetlen, mert nagyon jól kezdett, és az első tízben végezhetett volna. Tudjuk, hogy az autónk ezen a hétvégén nem olyan volt, mint amit erre a szezonra terveztünk, ugyanakkor azt is láthattuk, hogy a mai nap kicsit másabb volt, mint a tegnapi, különösen ami Fernandót illeti, aki az első etapban nem volt messze az élmezőnytől."

"A Safety Car nem segített rajtunk, és egy viszonylag semleges hajrát teljesítettünk, mert Fernando tempója nem volt elég versenyképes, és azzal foglalatoskodott, hogy maga mögött tartsa Pastor Maldonadót. Szeretném kiemelni a csapat teljesítményét, melyet a boxkiállások alatt nyújtott. Miután az adatok már megnéztük, elmondhatom, hogy mi voltunk a leggyorsabbak. Azért említem ezt nagyon szívesen, mert ezen a területen is nagyon sokat dolgoztunk, és már 2011 második felében jobb volt a helyzet, de ma egy nagy lépést tettünk előre. Tudjuk, hogy növelnünk kell az autó teljesítményét, de itt Ausztráliában láthattuk is, hogy néhány csapat nagyon közel van egymáshoz, így nem nagy a különbség. Azt is tudjuk, hogy melyek azok a főbb területek, amiken dolgoznunk kell - elsősorban a tapadás és a végsebesség - , és amennyire csak tudjuk, fel kell gyorsítanunk a fejlesztési munkákat, hogy minél előbb a legjobbak között legyünk."

Pat Fry technikai igazgató egyértelműen jobbnak értékelte az F2012 versenytempóját, ugyanakkor nem tagadta, hogy a következő versenyen is nehéz dolguk lesz.

"Abból amit ezen a hétvégén láttunk, elmondhatjuk, hogy a versenytempónk egy kicsit jobb, mint az időmérőn nyújtott teljesítményünk. Fernando ma nagyon jó versenyt futott, és értékes pontokat szállított. Felipének sajnálatos napja volt, meg kell próbálnunk megérteni, hogy tegnap óta mitől lett rosszabb az autója. Mindkét versenyzőnk jól rajtolt, és az első kanyarban is jól jöttek el, így már az első körben sokat nyertek a tegnap elveszített helyekből. Ez nem volt könnyű, hiszen nagyon sok gyors autó volt, és nem egyszerű feladat elmenni mellettük. A biztonsági autó Fernando számára a lehető legrosszabbkor jött, így nem csoda, hogy Webber védekezésével nem tudott mit kezdeni a verseny utolsó részében. Annak ellenére, hogy a legjobbak mögött voltunk, azért nem olyan sokkal, mint ahogy tegnap láthattuk. Az biztos, hogy nagyon keményen kell dolgoznunk. A következő héten egy másik nehéz versenyünk lesz Malajziában. Meg kell próbálnunk alkalmazkodni a sepangi pálya adottságaihoz annyira, amennyire csak lehetséges."
Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz az ötödik vagy a hatodik helyért való csatározás.
Lewis Hamilton

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek