Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Fuji Japán 2007-09-30  (Megtekintve 14011 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2007. Szeptember 28, 10:29
Válasz #18

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Ez tök vicces, mert a Ferrari sorba nyeri a délelőtti szabadedzéseket, és délután viszont a Mclaren! Szerintem délután a Ferrari tesztelget, és délelőtti eredmények a mérvadóak, azok lesznek a verseny beállítások! Bár én nem láttam a szabaedzést, de állítólag a Mclarenesek kevés üzemanyaggal, és friss szett lágygumival futják meg az utolsó köröket délután! Ezért nyerik ők mindig a délutáni szabadedzést!
Végülis most a szabadedzésekből se lehet tudni kinek a pélyája. Szerintem holnap a délelőtti szabadedzést a Kimi nyeri, mert ez a megszokott. :) Bár esni fog holnap az eső, és így nehéz megjósolni ki nyeri az időmérőt! Alonso örülhet mert esőben verhetetlen, ezért félek, hogy ővé lesz a pole! Azt elismerem, hogy esőben nagyon keményen megy, emlékezzünk a tavalyi hungaroringre, ahol megállíthatatlan volt! De azért a szerelői elintézték neki, hogy ne tudja befejezni a versenyt! :D Akkor tuti nem hívta meg őket vacsizni, és nem kaptak prémiumot! ;D


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 28, 09:53
Válasz #17

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Délután a McLaren vette át a vezetést Japánban

A monzai és spai forgatókönyvhöz kísérteties hasonlósággal zárult a Japán Nagydíj pénteki edzésnapja: a Ferrari délelőtti dominanciája után a második tréningen már a két McLaren zárt az élen.
Lewis Hamilton és Fernando Alonso egyaránt 1:18-as idővel igazolta a csapat jó formáját a lassú kanyarokkal tűzdelt Fuji Speedway-en, ahol a Ferrarik ezúttal nem igazán találták a helyüket.

Mivel a Suzukát felváltó versenypályáról a csapatoknak vajmi kevés információ állt rendelkezésükre, a versenyzők zöme igyekezett maximálisan kihasználni a másfél órás edzést, sokan 40 körnél is többet töltöttek a pályán. A tréning második felében az istállók főként hosszú etapok során gyűjtöttek adatokat, így a tabella élmezőnye hamar kialakult.

A McLarenek kapásból magukhoz ragadták a kezdeményezést, bár tíz perc elteltével a két Renault ideiglenesen átvette a vezetést. Hamilton és Alonso azonban a félidőig még beiktatott két-két rövid sprintet, és az utóbbiakkal véglegesen bebiztosították az első két pozíciót: Hamilton 1:18.734-et, Alonso 1:18.948-at repesztett a Fuji-hegység lábánál fekvő aszfaltcsíkon.

A Ferrari-versenyzők közül ezúttal Felipe Massa bizonyult gyorsabbnak, de ő is 0.749 másodperccel elmaradt Hamilton etalonjától. Kimi Räikkönent a Toyota hazai pályáján vezető Jarno Trulli is megelőzte egy lágy gumis PR-körrel, ráadásul mindkét Ferrari többször is elhagyta a pályát. Volt olyan kör, amelynek során Massa kétszer is kicsúszott.

A Renault-kat vezető Heikki Kovalainen - Giancarlo Fisichella páros végül a biztató 6-7. pozícióban zárta az edzést, megelőzve David Coulthard Red Bullját és Ralf Schumacher Toyotáját. A német a délelőtti tréning után ismét forró pillanatokat élt át, most a 10-es kanyarban vesztette el uralmát autója felett.

A legemlékezetesebb incidens Sakon Yamamoto nevéhez fűződött. A Spyker japán versenyzője negyedóra elteltével megpördült a kört lezáró szűk kanyarkombinációban, és amikor megpróbált visszatérni a pályára, összekoccant Rubens Barrichello Hondájával. Kezdetben úgy tűnt, egyik autó sem sérült meg, a boxba visszatérve azonban Yamamoto Spykeréről leesett az első szárny.

1. Hamilton    1:18.734
2. Alonso       1:18.948
3. Massa       1:19.483
4. Trulli        1:19.711
5. Raikkonen 1:19.714


Forrás: A5.hu
« Utoljára szerkesztve: 2007. Szeptember 28, 10:03 írta Márti »


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 28, 09:37
Válasz #16

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Räikkönen és a Ferrari uralta a nyitóedzést Fujiban

Kimi Räikkönen ott kezdte a Japán Nagydíj hétvégéjét, ahol Spában befejezte: a tabella élén. A Ferrari finn versenyzője magabiztosan nyerte az első szabadedzést a Fuji Speedway-en, amely 30 év után először látja vendégül a Forma-1 mezőnyét.
Bár az előzetes esélylatolgatások a McLaren fölényét jósolták a felújított pályán, végig a Ferrarik uralták a tréninget, jóllehet, sokáig Felipe Massa állt az élen.

Räikkönen azonban a hajrában először 1:19.333-cal átvette a vezetést csapattársától, majd utolsó körében még tovább faragott idején, és 1:19.119-nél állította meg a stoppert. Ez 0.359 másodperccel bizonyult gyorsabbnak, mint Massa legjobbja.

A McLarenek bő fél másodperces hátránnyal a 3-4. helyen zárták a tréninget. A Ferrarikat Fernando Alonso közelítette meg jobban, de Räikkönenhez hasonlóan a címvédő is csak az utolsó percekben előzte meg csapattársát, Lewis Hamiltont.

A Fuji Speedway-t hazai pályának tekintő Toyota mérsékelt sikerrel mutatkozott be, Jarno Trulli a 8., Ralf Schumacher viszont csak a 15. pozícióban zárt, a német ráadásul a 6-os kanyarban meg is pördült egyszer.

Az ugyancsak Toyota-motorokat használó Williams azonban megmentette a japán gyár becsületét: Nico Rosberg az ötödik helyen zárt, és a két élcsapatot leszámítva egyedül tudott egy másodpercen belül maradni Räikkönen etalonjához képest. A másik FW29-et vezető Alex Wurz hetedikként zárt a BMW lengyel versenyzője, Robert Kubica mögött.

Meglepetésre a 9. legjobb időt könyvelhette el a spykeres Adrian Sutil, aki egyrészt kamatoztatta a japán Forma-3-ból származó pályaismeretét, másrészt azon kevesek közé tartozott, akik feltették a lágyabb Bridgestone-abroncsokat . Rajta kívül Anthony Davidson került még a top tízbe a Super Aguri volánjánál.

Mivel a Fuji Speedway ismeretlen terepnek számít a mezőny számára, a pilóták az átlagosnál jóval több kört töltöttek a pályán, ennek ellenére viszonylag kevés kicsúszás történt. Műszaki hibából viszont több is akadt: Sakon Yamamoto és Sebastian Vettel alatt egyaránt megállt az autó, míg Takuma Sato Super Aguriján az edzés első órájában a garázsban dolgoztak a szerelők.


1.Kimi Raikkonen  1:19.119
2.Felipe Massa    1:19.498
3.F. Alonso       1:19.667
4.L.Hamilton      1.19.807


Forrás: A5.hu
« Utoljára szerkesztve: 2007. Szeptember 28, 10:00 írta Márti »


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 27, 23:39
Válasz #15

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Igen ezt olvastam.  ;D

2007. Szeptember 27, 17:27
Válasz #14

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Hamilton kibróbálta Playstation-el a pályát. De lehet, hogy ps-en még a suzukai pálya van. El fog tévedni... ;D :8: :mml:

2007. Szeptember 27, 16:56
Válasz #13

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Esélylatolgatás a hétvégi futamot illetően:

- Első szektor: a cél egyens 1 része tartozik ide, utána 1 lassú kanyar, majd 1 sikán tartozik ide. Ha az előző versenyekből következtetünk, akkor elvileg a McLaren szektora lesz.DE

- Második szektor: a Ferrarik igen jól veszik be a sikánokat, és a pálya második szakasza némileg hasonlít Belgiumra. Gyors, hosszú, nyújtott kanyarok. Valószínűleg a Ferrarik szektora lesz.

- Harmadik szektor: na ez már kicsit érdekesebb. Még pedig azért, mert kezdődik 1 sikánnal, és folytatódik 1 hosszú, nyújtott jobbossal (9-es kanyar; kísértetiesen hasonlít a Parabolicához Monzában), majd a Forma 1 leghosszabb egyenese következik.

Összeségében: nagyon fontos lesz itt a kocsi beállítása. Ugyanis vagy a hosszú, nyújtott kanyarokra állítják a kocsit, ahova kell némi leszorító erő, vagy pedig az egyenes részekre. Én úgy gondolom, hogy valószínűleg McLaren-siker fog születni, de akár a Ferrari is meglepetést szerezhet. Az egészet már csak egy kiadós eső bolondíthatná meg.  :D ;D

Holnap a szabadedzésen a dolgok 1 része kiderül...

2007. Szeptember 27, 14:35
Válasz #12

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Jaja! Go Sutil!  :thumbsup:
Már nagyon izgulok! Go Kimi Go!  :king:


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 26, 18:43
Válasz #11

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Márcsak 3 nap.  :mml:

Go Sutil Go!

2007. Szeptember 26, 12:03
Válasz #10

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Vagy de!!!! :king: Go Kimi Go!! :zizi: :mml:


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 25, 21:15
Válasz #9

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum

2007. Szeptember 25, 12:42
Válasz #8

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
A jobb az Kimi lesz! :zizi: :king: O0 :good: :victory: :6: :thumbsup:


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 24, 18:55
Válasz #7

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Győzzön a jobb!  O0

2007. Szeptember 24, 16:49
Válasz #6

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
A Ferrari megnyerte a konstrüktőri Vb-t! :good: Már az egyéni lenne meg! Mindenki drukkoljon 110%-osan  Kiminek, hogy nyerje meg a futamokat, és a mercisek kevés pontot szerezzenek, így Kimi lesz a Világbajnok! Inkább ővé legyen mint a merciseké!? Nem? Imádkozom, hogy a Ferrari ne romoljon el, mert ha el mer romlani, akkor nagyon-nagyon dühös leszek! :knuppel2:


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 18, 20:58
Válasz #5

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Szerintünk is egyszer ki kell, hogy essenek a Mekisek, nulla pont! Mert, így nagyobb esélye lenne Kiminek! A motorjuk, és a megbízhatóságuk jó, ezért már csak az marad, hogy valaki/valakik kiejtik őket vagy egymást, vagy még a defekt! ja meg a legfontosabb, hogy Kimi a dobogón végezzen, mind a három futamon! Persze Aloék előtt! Ha minden jól megy akkor Brazilíában fog eldőlni a Vb! Reméljük Kimié lesz, mert már nagyon megérdemelné!


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 18, 20:39
Válasz #4

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Itt az fog nyerni, aki jobban megérzi a pályát. Jövőre izgisebb lesz, mert több új pálya lesz. Alig várom.

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek