Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Törökország, Isztambul Park 2011-05-08  (Megtekintve 18486 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2011. Szeptember 30, 14:57
Válasz #45

BagiRa88

  • Forma 1 Világbajnok
  • **
  • Információ Nem elérhető
  • Gokart versenyző
  • Hozzászólások: 71
  • Jenson Button Menedzsere
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Vodafone McLaren Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Jenson Button , Lewis Hamilton
Vettel hozta "ismét" a kötelezőt.
Rengeteg előzés volt ennyit én még nem láttam köszönhető hogy ezen a futamon nagyon jól működött a "DRS" zóna
Hamilton a rajt után vesztett sokat  :-\
"Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz az ötödik vagy a hatodik helyért való csatározás."
Lewis Hamilton

2011. Május 11, 22:14
Válasz #44

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
A csapatok kérték? Érdekes, mert a Ferrari elnöke fel van háborodva, hogy minden túl mesterséges. Na mindegy, azt gondolom a DRS nem mindenhol fog nagy szerepet játszani, eddig se volt olyan nagy szerepe, csak most a Török Nagydíjon.
Todt azt nyilatkozta. Mondta hogy ö csak a KERS-et támogatta de a DRS-t a csapatok akarták! Szerintem is baromság ezek a cuccok!


2011. Május 11, 20:06
Válasz #43

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
A csapatok kérték? Érdekes, mert a Ferrari elnöke fel van háborodva, hogy minden túl mesterséges. Na mindegy, azt gondolom a DRS nem mindenhol fog nagy szerepet játszani, eddig se volt olyan nagy szerepe, csak most a Török Nagydíjon.

2011. Május 11, 15:48
Válasz #42

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
Itt leginkább ahogy Cole mondta az évadközi teszt hiány amit nem értek hogy miért kellet elvenni. A DRS-t a csapatok kérték Todt meg engedélyezte.


2011. Május 10, 21:59
Válasz #41

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Mélyen tisztelt FIA. két dolgot kérdeznék tőlük: 1. Azután, hogy Todt a szervezet vezetője, nem gondolják, hogy eladni az egész szériát a Ferrarinak egy kicsit butus dolog?  :eusa_naughty:
2. MI A FRANCNAK ENGEDIK MEG, HOGY MESTERSÉGESEN FELNYITHATÓ SZÁRNYELEMNEK KÖSZÖNHETŐEN CSAK ÚGY SIMÁN MEGELŐZZÉK KIKERÜLJÉK A MÁSIKAT????????

jól van. most ki kellett magam dühöngeni.  :D

Hozzászólás összevonva: 2011. Május 10, 19:22
3. 82(!!!!!!!!!!!) kiállás volt, nos ez több mint elgondolkoztató ráadásul ezt a 82-t úgy kell felfogni, hogy a 2007-es Európa nagydíjon 2csak" 75 volt!  :o

Az elsőt nem értem, hol adja el a szériát a Ferrari-nak?

2. hát ez van, lesz mesterséges eső is, szal nyugi. :)

3. A 2007-es európai futamon egyszer esett, egyszer nem, ezért volt annyi kiállás, azért az más volt. Tény, hogy ez se a legjobb megoldás erre az előzésre, de ez pálya függő lesz. Monacoban nem fogunk látni ennyi előzést és szerintem Barcelonában se. :)

2011. Május 10, 19:03
Válasz #40

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Mélyen tisztelt FIA. két dolgot kérdeznék tőlük: 1. Azután, hogy Todt a szervezet vezetője, nem gondolják, hogy eladni az egész szériát a Ferrarinak egy kicsit butus dolog?  :eusa_naughty:
2. MI A FRANCNAK ENGEDIK MEG, HOGY MESTERSÉGESEN FELNYITHATÓ SZÁRNYELEMNEK KÖSZÖNHETŐEN CSAK ÚGY SIMÁN MEGELŐZZÉK KIKERÜLJÉK A MÁSIKAT????????

jól van. most ki kellett magam dühöngeni.  :D

Hozzászólás összevonva: 2011. Május 10, 19:22
3. 82(!!!!!!!!!!!) kiállás volt, nos ez több mint elgondolkoztató ráadásul ezt a 82-t úgy kell felfogni, hogy a 2007-es Európa nagydíjon 2csak" 75 volt!  :o
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 10, 19:22 írta Ivancia »
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2011. Május 09, 18:03
Válasz #39

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Anglia

Daily Telegraph: "Vettel uralta a mezőnyt a Red Bull kettős győzelme során. A 23 éves világbajnok nem elég idős ahhoz, hogy alkoholt igyon a dobogón (Törökországban 24 éves kor alatt ugyanis tilos alkoholt fogyasztani), de már elég érett ahhoz, hogy tisztán győzzön. Már nem az az éretlen kisfiú, aki tavaly kiütötte a kollégáját. A sikere félelmetes. Sorozatban az 5. első rajtkockáját szerezte meg, és az utóbbi nyolc versenyből hatot megnyert."

The Guardian: "Nemcsak a Red Bull tempója bosszantja a McLaren, a Mercedes és a Ferrari brigádokat, hanem a bajnok is, aki színvonalasan vezet. Vettel úgy ment, mintha már az elejétől fogva kibérelte volna magának az első helyet."

 Daily Mail: "Vettel túl jó lett, és könnyedén nyert Törökországban. Ha így folytatja, hamarosan újabb bajnoki címet nyer."

Daily Mirror: "Vettel egy külön világban versenyez, míg a legendás Michael Schumacher le van maradva. Megszakad az ember szíve, hogy ilyen hátul van."

 The Independent: "Vettel semmit sem érzékelt a mögötte haladók problémáiból."

Spanyolország

El Pais: "Amióta megnyerte a bajnoki címet, Sebastian Vettel más versenyző lett. Sokkal higgadtabb, megfontoltabb és még egyszer sem esett ki.

Marca: "A Red Bull teljhatalma ellen indított hadjáratot a Ferrari vezeti. Vettel a harmadik győzelmét szerezte meg, de nem árt, ha odafigyel Alonsóra."

 Diario AS: "Fernando Alonso és a Ferrari Törökországban talpra állt. A harmadik helynek köszönhetően újra felcsillant a remény."

Sport: "Fernando Alonso visszatért a dobogóra. A harmadik hellyel motiválja a csapatát és egyben figyelmeztette a Red Bullt is."

Olaszország

La Gazzetta dello Sport: "Alonso újra felbukkant a színen, miközben Vettel tovább szárnyal. Ha így folytatja, akkor nem az lesz a kérdés, hogy megnyeri-e a bajnokságot, hanem az, hogy mikor. Schumacher már nem élvezi ezt az egészet, hiszen a versenye abból áll, hogy a követőbolyban csatázik."

Tuttosport: "A Red Bull kettős győzelmet szerzett, míg Alonso hat hónap után egy harmadik helyet szerez. A nap nagy vesztese Michael Schumacher volt."

Corriere dello Sport: "Vettel győzött, míg a Ferrari idei első dobogós helyét szerezte meg."

La Repubblica: "Vettel megmutatta az erejét, de a Ferrari is életjelet adott magáról."

Corriere della Sera: "Vettel uralja a Formula-1-et, de a Ferrari is felébredt."

Franciaország

Le Figaro: "Sebastian Vettel kirándult Isztambulban. A Formula-1 legfiatalabb bajnoka sorozatban az 5. rajtkockáját szerezte meg, így már csak három első rajtkocka választja el attól, hogy beállítsa Ayrton Senna rekordját."

 L'Equipe: "Dupla Red Bull. Sebastian Vettel a legjobb pilóta, neki van a legjobb csapattársa és csapata is."

 Le Parisien: "Vettelt nem lehet utolérni. A címvédő verhetetlennek tűnik."

Liberation: "Minden rendeződött a Red Bull és Sebastian Vettel körül. A kínai vereség után újra nyerni tudtak."

Ausztria


Kurier: "A világbajnok szólómutatványa. Egyedül a pezsgősüveg kinyitása okozott problémát neki. Ettől eltekintve minden tökéletes volt."

 Der Standard: "Vettel pénteken összetörte az autóját, szombatra azonban helyrehozták és megszerezte az első rajtkockát, vasárnap pedig egy újabb győzelmet szerzett."

Die Presse: "Formula Vettel. A korábban totálkárosra tört autóval rajt-cél győzelmet aratott. Már tavaly is nyerhetett volna, ha nem történik meg az a bizonyos üzemi baleset Webberrel, 2011-ben azonban egyértelműen ki voltak osztva a szerepek."

motorsportal.hu

2011. Május 08, 22:21
Válasz #38

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
A Brawn csapat tudtommal nem használta a KERS rendszert, de így van a 34 pont sok, ha megnézzük a tavalyi állást ilyenkor, akkor láthatjuk, hogy szorosabb volt.

2011. Május 08, 20:41
Válasz #37

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
Igazából itt tényleg a teszt lehetőségek okoznak fő problémát! De Todt azt mondta ezt majd vissza adná. Egyébként érdekes hogy 2009-ben jött a KERS és Brawn uralom volt de érdekes hogy egy-két csapat nem tudott alkalmazkodni ahoz a fejlesztésekhez csak az évadközepére láthattuk hogy nem csak a Brawn tud nyerni. 2010 semmi KERS érdekes a Ferrari megint tudod egy jó autót épiteni és harcolni a vb-ért! 2011 KERS és DRS ezekel megint csak 1 csapat tudott jól alkalmazkodni mert jelenleg a Redbull uralom van és megint nem nagyon tud más utána menni. Most hál istenek a Ferrari egy 3. helyet hozott és ez már előre lépés. De Vettel 34 pont lemaradása Hamiltonak még behozható csak ahozz az kéne hogy ne nagyon tudjon pontott szerezni Vettel. de érdekes lesz bár egyenlőre így sajnos nem annyira izgalmas bár ma elég sok előzés történt az érdekes volt de Vettel túl simán nyert! :-\


2011. Május 08, 16:14
Válasz #36

Sungirl

  • Kimi fanatic
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 445
  • Eccleston ükje
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Sebastian Vettel
Beszámoló

Kettős Red Bull győzelmet és megszámlálhatatlan mennyiségű előzést hozott a Török Nagydíj. Sebastian Vettel tehát megállíthatatlannak bizonyult, s így négy futamból már hármon győzedelmeskedett 2011-ben. Mögötte csapattársa, Mark Webber érkezett a célba, így ezúttal 100%-os teljesítménnyel zárhatott az energiaital-gyáros csapat.
 
A harmadik hely a szombati időmérő után a dobogóban bízó és végül is a kitűzött célt teljesítő Fernando Alonsóé, aki az utolsó körökig a második helyen hajtott, ám Webber a vélhetően sokkal jobb gumiállapotnak köszönhetően beérte és megelőzte őt.
 
Fél perces hátránnyal és egy elrontott kiállással együtt Lewis Hamiltont intették le negyedikként, akit az a Nico Rosberg követ, aki az első kanyarba másodikként fordult.
 
A hatodik hely a többiekkel ellentétben három kiállást választó Jenson Buttoné. A brit a kevesebb kiállás miatti komolyabb gumikopást követően a végére lelassult, így csapattársa és Nico Rosberg is leelőzte őt.
 
7-8. hely a Renaulté, Heidfeld Petrov sorrendben, őket Sebastien Buemi és Kamui Kobayashi követi. Hiányzik a top 10-ből Felipe Massa és Michael Schumacher. Előbbi a bokszban veszített időt, utóbbi pedig a futam elején koccant és így jócskán elrontva a taktikáját, hamar a bokszba kellett hajtania cserélni.
 
Nyilatkozatok a rajtrácsról

Nick Heidfeld: A pálya tisztább oldaláról indulok, így bizakodó vagyok, hogy sikerül előznöm. Jó lenne, ha sikerülne megelőznöm Michaelt (Schumacher) de semmire sincs garancia. Remélem, hogy sikerül jól szerepelnem.
 
Michael Schumacher: Nick valóban a tisztább oldalról indul, ezért jó lesz figyelni rájuk. Nehéz lesz, de megpróbálom legalább megőrizni a helyezésemet. Remélem, hogy a rajtom most is jól sikerül. Tegnap én fékeztem el a gumikat a köröm elején, ezért csúszkáltam később.
 
Nico Rosberg: Soha többé nem fog olyan hiba előfordulni, mint Kínában. Remélem, hogy Webbert meg tudom előzni, hiszen a pálya tisztább oldaláról indulok. Remélem, hogy ismét jó formában leszünk.
 
Sebastian Vettel: A nyolcas kanyar fontos lesz, ahol figyelni kell, bár a többiben is. 58 körön keresztül mindenre figyelni kell. Majd meglátjuk, hogy mi lesz.
 
Mark Webber: Nagyon remélem, hogy meg tudom őrizni a helyemet. Megpróbálom kihozni a legjobbat a lehetőségekből. Remélem, hogy izgalmas lesz a verseny, főleg a rajt, ahol figyelni kell. De szerencsére még a futam végén is lehet fordítani. Most is Vettel lesz az egyik ellenfelem, de bízom benne, hogy nem úgy végződik, mint tavaly.
 
Bernie Ecclestone: Szerintem fantasztikus a szezon, amiért köszönet jár a Pirellinek, mert a gumik révén lett ilyen izgalmas minden.
 
Adrian Sutil: Az új hátsó szárny jól üzemelt pénteken, de nem volt tökéletes, ezért csak Barcelonában kerül bevetésre az új aerodinamikai csomaggal. Az első tíz körnek fontos szerepe lesz, és ezek után döntünk majd a stratégiáról is.


2011. Május 08, 16:13
Válasz #35

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Nézd, leírtam, hogy az RB-nek van olyan jó autója, hogy az kitartson a végéig, a Mclaren-nek, Ferrari-nak nincs. Lehet, hogy majd nyernek még ők is futamot persze, de kötve hiszem, hogy letudják győzni őket a végén. Webber meg nem tudom, hogy mit tud vele kezdeni, de szerintem nem sokat.

2011. Május 08, 16:12
Válasz #34

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
nagyon jó volt Alonso jót ment Vettel megnyerte a vb címet gyakorlatilag Webber szépet ment ez volt a legutóbbi 2 évben a legjobb verseny
Go Fernando!

2011. Május 08, 16:11
Válasz #33

Sungirl

  • Kimi fanatic
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 445
  • Eccleston ükje
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Sebastian Vettel
Tényleg volt előzés, de én ezt az évet most megcserélném a tavalyival és akkor húú, de ütős év lenne, de így nem. Hungaroringre már szerintem Vettel kezében lesz a vb cím, ha így halad, de sebaj, a középmezőnyben legalább lesz action.  :)

Most persze hogy úgy tűnik hogy Vettel végig ilyen lesz. De azért bátor dolog 15(!) futammal a vb előtt ezt mondani. Főleg ha az utolsó futamon nem is ő lesz a jobb. Kitudja  :)

2011. Május 08, 15:57
Válasz #32

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Tényleg volt előzés, de én ezt az évet most megcserélném a tavalyival és akkor húú, de ütős év lenne, de így nem. Hungaroringre már szerintem Vettel kezében lesz a vb cím, ha így halad, de sebaj, a középmezőnyben legalább lesz action.  :)

2011. Május 08, 15:53
Válasz #31

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Török Nagydíj, verseny:

 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1h30:17.558
 2.  Webber        Red Bull-Renault           +     8.807
 3.  Alonso        Ferrari                    +    10.075
 4.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    40.232
 5.  Rosberg       Mercedes                   +    47.539
 6.  Button        McLaren-Mercedes           +    59.431
 7.  Heidfeld      Renault                    +  1:00.857
 8.  Petrov        Renault                    +  1:08.168
 9.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +  1:09.300
10.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:18.000
11.  Massa         Ferrari                    +  1:19.800
12.  Schumacher    Mercedes                   +  1:25.400
13.  Sutil         Force India-Mercedes       +     1 kör
14.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 kör
15.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 kör
16.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 kör
17.  Maldonado     Williams-Cosworth          +     1 kör
18.  Trulli        Lotus-Renault              +     1 kör
19.  Kovalainen    Lotus-Renault              +     2 kör
20.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +     2 kör
21.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +     3 kör
22.  Liuzzi        HRT-Cosworth               +     5 kör

Leggyorsabb kör: Webber, 1:29.703

Kiesők:
Di Resta      Force India-Mercedes         45
Glock         Virgin-Cosworth              1


A világbajnokság állása négy verseny után:

Egyéni:                      Konstruktőri:
 1.  Vettel        93        1.  Red Bull-Renault          148
 2.  Hamilton      59        2.  McLaren-Mercedes          105
 3.  Webber        55        3.  Ferrari                    65
 4.  Button        46        4.  Renault                    42
 5.  Alonso        41        5.  Mercedes                   26
 6.  Massa         24        6.  Sauber-Ferrari              8
 7.  Petrov        21        7.  Toro Rosso-Ferrari          6
 8.  Heidfeld      21        8.  Force India-Mercedes        4
 9.  Rosberg       20       
10.  Kobayashi      8       
11.  Buemi          6       
12.  Schumacher     6       
13.  Sutil          2       
14.  Di Resta       2 

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek