Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Loeb a mezőny végén zárt a GP2-es teszten  (Megtekintve 5902 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2010. Június 27, 01:27
Válasz #11

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
amugy srácok itt valóban kisebb eltérések vannak a csapatoknál 1 gp2 seria csoportban mint egy f1-ben most itt akkár mennyire is de valoban egyformák az autok olyan ez mint egy Márka kupa! amugy meg most ez is hogy Loeb abu Dhabiban nem is ment volna! Azért nem engedték mert meglátták ezt az eredményt és megakkarták attól kimélni hogy a versenyen 6-7 köröket rá verjenek a nagy Rally világbajnokra ezért kitaláltak valamit hogy nem felelt meg a versenyhez vagy valami hasonlót hallotam  :D


2009. Október 11, 11:43
Válasz #10

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Október 10, 21:31
Válasz #9

Replica

  • Felipe Massa
  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Hozzászólások: 1526
    • Profil megtekintése
15-20 fős csapatok között tényleg óriási különbség van...
Nyilván a lista elején álló csapat sokkal jobb, mint az utolsó helyezett...

2009. Október 10, 21:12
Válasz #8

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
15-20 fős csapatok között tényleg óriási különbség van...

2009. Október 10, 20:31
Válasz #7

Replica

  • Felipe Massa
  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Hozzászólások: 1526
    • Profil megtekintése
Az, hogy egyik csapatnál van egy jobb mérnök, attól még viszonylag egyenlőnek mondható a mezőny. Bár itt inkább az számít, kinek van több pénze, hogy leszerződtessen egy  jó képességű pilótát - lásd Art Grand Prix: Lewis Hamilton, Nico Hülkenberg. Mondjuk itt a mérnöknek túl nagy szerepe nincs, max csak annyit figyel, hogy a verseny folyamán minden renbe van-e a kocsival, illetve a stratégiát beszéli meg a versenyzővel, de itt kb. ki is merült a munkaköre. Tehát nincs itt akkora szerepe egy mérnöknek, mint F1-be, hogy pl. az autó fejlesztését segítse elő.
Ne vicceljünk már, itt is ugyanúgy megvannak a legjobb csapatok, amelyek sokkal jobbak a többinél. Hiába ugyanaz a karosszéria, gumi és motor, ettől csak papíron lesznek egyfomrák a gépek.

2009. Október 10, 19:35
Válasz #6

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Az, hogy egyik csapatnál van egy jobb mérnök, attól még viszonylag egyenlőnek mondható a mezőny. Bár itt inkább az számít, kinek van több pénze, hogy leszerződtessen egy  jó képességű pilótát - lásd Art Grand Prix: Lewis Hamilton, Nico Hülkenberg. Mondjuk itt a mérnöknek túl nagy szerepe nincs, max csak annyit figyel, hogy a verseny folyamán minden renbe van-e a kocsival, illetve a stratégiát beszéli meg a versenyzővel, de itt kb. ki is merült a munkaköre. Tehát nincs itt akkora szerepe egy mérnöknek, mint F1-be, hogy pl. az autó fejlesztését segítse elő.

2009. Október 10, 18:19
Válasz #5

Replica

  • Felipe Massa
  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Hozzászólások: 1526
    • Profil megtekintése
Főleg, hogy az autók egyforma teljesítményűek.  ;D
Értelek, tehát minden ugyanaz, és ugye nincs jobb csapat, és GP2-es top autó? :)

2009. Október 10, 13:51
Válasz #4

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Főleg, hogy a mezőny leggyenébb technikájával futotta.

Főleg, hogy az autók egyforma teljesítményűek.  ;D

2009. Október 10, 12:04
Válasz #3

Replica

  • Felipe Massa
  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Hozzászólások: 1526
    • Profil megtekintése
Főleg, hogy a mezőny leggyenébb technikájával futotta.

2009. Október 09, 19:35
Válasz #2

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Egyáltalán nincs szégyellnivalója Loeb-nek, 2 teszt után ez igen jó eredménynek mondható. :)

2009. Október 09, 16:39
Válasz #1

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Csütörtökön két nagy név is bekapcsolódott a GP2-es csapatok tesztjébe Jerezben. A háromnapos gyakorlás utolsó napján az ötszörös rali-világbajnok Sébastien Loeb és a sorozat korábbi meghatározó alakja, Bruno Senna is volán mögé ült. Mindketten a Forma-1-re hangoltak.

Kétségtelenül Sébastien Loeb tesztelését előzte meg a nagyobb várakozás, hiszen a francia klasszis a fejébe vette, hogy a Forma-1-ben is bemutatkozik. Ehhez persze még neki is alapos felkészülésre van szüksége, ennek egyik állomása volt csütörtöki GP2-es teszt.

 francia rali-pilóta a DPR csapat egyik autóját vezethette a jerezi tesztpályán. Loeb a délelőtti esős gyakorláson a 18. legjobb időt autózta a huszonötös mezőnyben, viszont délután, amikor felszáradt az aszfalt, már senkit nem tudott megelőzni, hátránya 2,1 másodperc volt az élen végző Marcus Ericssonnal szemben. A 35 éves GP2-es újonc összesen 61 kört tett meg a 4428 méter hosszú pályán.

A hírek szerint Loeb rajthoz áll a Forma-1-es szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíjon, november elsején elvileg a Toro Rosso színeiben Jaime Alguersuari helyén kap lehetőséget.

A Forma-1 előszobájaként emlegetett GP2-es sorozat csütörtökön egy nagy visszatérőt is köszönthetett Bruno Senna személyében. A brazil pilóta az elmúlt hónapokban Le Mans szériás autókkal versenyzett, ám nagyon bízik benne, hogy jövőre már az F1-ben számítanak rá, éppen ezért a GP2-es teszt jó lehetőséget kínált számára a visszaszokásra.

A brazil az iSport International színeiben mindkét edzésen a 14. helyen végzett, összesen 65 körrel zárta a napot.

GP2-es teszt - Jerez - 2009. október 8.
A délelőtti eredmények:


01. Dani Clos (Racing Engineering) - 1:28.875 (17 kör)
02. Jérôme d'Ambrosio (Racing Engineering) - 1:28.936 (26)
03. Luis Razia (Addax) - 1:29.095 (35)04. Edoardo Mortara (Arden) - 1:29.372 (23)
05. Will Bratt (Coloni) - 1:29.527 (22)
06. Michael Herck (DPR) - 1:29.850 (33)
07. Oliver Turvey (iSport) - 1:29.932 (17)
08. Fabio Leimer (Ocean) - 1:30.071 (20)
09. Roldan Rodriguez (Arden) - 1:30.125 (24)
10. Filip Salaquarda (Trident) - 1:30.197 (30)
11. Davide Valsecchi (Super Nova) - 1:30.489 (10)
12. James Jakes (Super Nova) - 1:30.498 (7)
13. Fabio Onidi (Trident) - 1:30.611 (25)
14. Bruno Senna (iSport) - 1:30.995 (26)
15. Vladimir Arabadhziev (Piquet) - 1:31.039 (28)
16. Rodolfo Gonzalez (Ocean) - 1:31.128 (25)
17. Jon Lancaster (DAMS) - 1:31.391 (34)
18. Sébastien Loeb (DPR) - 1:31.487 (32)
19. Max Chilton (Addax) - 1:32.083 (22)
20. Marco Bonanomi (Coloni) - 1:32.210 (19)
21. Alexander Rossi (DAMS) - 1:33.592 (35)
22. Francesco Castellacci (Durango) - 1:34.135 (7)
23. Marcus Ericsson (ART) - 1:41.867 (22)
24. Chris van der Drift (Piquet) - 1:42.140 (25)
25. Jan Charouz (ART) - 1:43.143 (15)

A délutáni eredmények:

01. Marcus Ericsson (ART) - 1.25.970 (34 kör)
02. Dani Clos (Racing Engineering) - 1.26.105 (33)
03. Fabio Leimer (Ocean) - 1.26.193 (24)
04. Jérôme d'Ambrosio (Racing Engineering) - 1.26.483 (27)
05. Luis Razia (Addax) - 1.26.546 (27)
06. Marco Bonanomi (Coloni) - 1.26.607 (30)
07. Oliver Turvey (iSport) - 1.26.648 (33)
08. Davide Valsecchi (Super Nova) - 1.26.651 (32)
09. Alexander RossiI (DAMS) - 1.26.740 (34)
10. Roldan Rodriguez (Arden) - 1.26.846 (31)
11. Chris Van der Drift (Piquet) - 1.26.858 (42)
12. James Jakes (Super Nova) - 1.26.956 (29)
13. William Bratt (Coloni) - 1.27.137 (27)
14. Bruno Senna (iSport) - 1.27.173 (39)
15. Rodolfo Gonzalez (Ocean) - 1.27.186 (35)
16. Edoardo Mortara (Arden) - 1.27.311 (11)
17. Michael Herck (DPR) - 1.27.327 (25)
18. Filip Salaquarda (Trident) - 1.27.421 (39)
19. Max Chilton (Addax) - 1.27.438 (30)
20. Francesco Castellacci (Durango) - 1.27.615 (33)
21. Fabio Onidi (Trident) - 1.27.698 (26)
22. Jan Charouz (ART) - 1.27.845 (25)
23. Jon Lancaster (DAMS) - 1.27.893 (48)
24. Vladimir Arabadhziev (Piquet) - 1.28.059 (34)
25. Sébastien Loeb (DPR) - 1.28.114 (29)
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek