Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: GTR  (Megtekintve 2843 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Július 05, 21:17
Válasz #4

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Nem is túdtam hogy még ők is szimúlátorral kezdték
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Július 05, 20:51
Válasz #3

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu

2009. Július 05, 20:36
Válasz #2

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Több jelenlegi autóversenyző ezzel a szimulátorral hívta fel magára a figyelmet:

Michelisz Norbert




Az autósporttal már gyerekkoromban megfertőződtem, mivel azonban anyagi lehetőségeink nem tették lehetővé a versenyzést, így maradtak a számítógépes szimulátorok.
Ebben a közegben ismerkedtem meg Wéber Gáborral, akinek közreműködésével lehetővé vált számomra 2005. szeptemberében, hogy kipróbálhassam magam valós körülmények között egy Renault Clio versenyautó volánja mögött a Hungaroringen.
Az eredmények alapján 2006-ban az újonnan induló Suzuki Swift kupában a Zengő Motorsport felajánlott egy autót, amivel sikerült az első évadomban megnyernem a bajnokságot.
Jöhetett tehát a következő lépcsőfok, 2007-ben a Cliok között is első tudtam lenni, a pontvadászat végére a bajnokságot megnyertem, így szinte magától értetődőnek számított, hogy idén, 2008-ban már a honi márkakupák királykategóriájában, a SEAT Leon Szuperkupában fogok versenyezni.

2008-ban útnak indították a SEAT Leon Eurocup sorozatot, ahol olyan legendás helyszíneken köröztünk, mint Brands Hatch vagy éppen Pau. Ennek a sorozatnak a 6 futamából 4-szer én szereztem meg az első rajthelyet, majd az utolsó hétvégén Monzában a jó edzéseredmények mellé társult egy futamgyőzelem is.
A győzelem és a hétvége összesített eredménye alapján indulási jogot szereztem a soron következő WTCC futamon, melyet Japánban rendeznek.
Vezethetem a SUNRED csapat 2007. évi fejlesztésű 2.0 TFSI Seat Leon WTCC versenyautoját.

Nem egészen 3 év alatt sikerült elérnem azt, amiről olyan sokan álmodnak világszerte, ezért rendkívül hálás vagyok mindenkinek, aki segített eddigi pályafutásom során. Elsődleges célom, hogy hamarosan gyári támogatású autóval indulhassak a túraautó világbajnokságon, jelenleg próbálok mindent alárendelni az életemben e cél elérése érdekében.

Eredmények

Magyar Bajnokság
2006. Suzuki Swift magyar bajnok - Zengő Motorsport
2007. Renault Clio magyar bajnok - Zengő Motorsport
2008. Seat Leon Magyar Bajnokság 10 futamból 4 futamgyőzelem, összesített II. helyezés - Zengő Motorsport

Seat Leon EuroCup
2008. Estoril - Pole
2008. Brands Hatch - Pole
2008. Oschersleben - Pole
2008. Monza - Pole
2008. Monza 1. Futam - I. helyezés
2008. Monza 2. Futam - V. helyezés

2008. oktober 23-25. WTCC Japán
 


2009. Július 05, 20:30
Válasz #1

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
GTR

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek