Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Talmácsi Gábor - Motogp  (Megtekintve 22489 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2012. Június 10, 10:52
Válasz #37

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2011. Március 04, 22:35
Válasz #36

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
Hát ezt már nem tudjuk meg. Ha valamelyik csapatnál esetleg megsérül egy ember, akkor esetleg eltudom képzelni beugróként, de 1 év múlva nagyon nehéz lesz a visszatérés. :-\
Sajnos ez teljesen ígyvan! :-\ :'(


2011. Március 04, 22:26
Válasz #35

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Hát ezt már nem tudjuk meg. Ha valamelyik csapatnál esetleg megsérül egy ember, akkor esetleg eltudom képzelni beugróként, de 1 év múlva nagyon nehéz lesz a visszatérés. :-\

2011. Március 04, 22:08
Válasz #34

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
Miért szivatják ezt az embert mikor meg halottam hogy Antonyo Banderas csapatában versenyezne mondom de jó talán egy jó motor lenne neki erre nem indul  :cray_: szerintem ha kapna egy verseny képes motort VB-lenne


2011. Március 02, 19:30
Válasz #33

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
jöjjön a Hispániához  ;D :D
A Moto2-ben egy Hispania szintű csapat szerződtetheti is.... :-\
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2011. Március 02, 18:34
Válasz #32

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
F1?  :D  ^-^

SuperBikeba még elmenne simán...
jöjjön a Hispániához  ;D :D
Go Fernando!

2011. Március 02, 18:28
Válasz #31

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
remélem azért nem hagyja abba a karrierjét
F1?  :D

SuperBikeba még elmenne simán...
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2011. Március 02, 18:27
Válasz #30

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
2007 óta eltelt három év alatt beleszürkült a mezőnybe, sejteni lehetett... :-\
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2011. Március 02, 18:26
Válasz #29

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
remélem azért nem hagyja abba a karrierjét
Go Fernando!

2011. Március 02, 18:22
Válasz #28

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
Go Fernando!

2011. Március 02, 18:21
Válasz #27

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Talmácsi Gábor nem vesz részt a 2011-es Moto2-es bajnokságon

Hazánk egyetlen motoros világbajnoka, Talmácsi Gábor hétfőn hivatalosan is bejelentette, hogy érvényes szerződés hiányában kihagyja a 2011-es Moto2-es szezont. A 2010-es esztendő hatodik helyezettje még a Speed Up Racing elhagyását követően került nehéz helyzetbe, amikor vadonatúj alakulata, az Antonio Banderas támogatását élvező Jack and Jones Team bejelentette, hogy a főszponzor visszalépésének köszönhetően befejezi tevékenységét a gyorsasági motoros világbajnokságon. Gábor és csapattársa, Kenny Noyes (aki pár héttel később leszerződött a Blusens-STX gárdájához) a döntés értelmében elveszítette indulási jogát, ám az istálló tagjai mindkét aszfaltbetyárnak megígérték, hogy minden segítséget megadnak egy új munkahely felkutatásához. Gábor természetesen már a bejelentés napján elkezdte jövője megtervezését, és több alakulattal is tárgyalásba kezdett, ám ezeknél a gárdáknál elsősorban az anyagiak domináltak. Később motorosunk Malajziába utazott, ahol a szériamotorosok világbajnokságán szereplő Team Pedercini Kawasakiját tesztelte, szerződést azonban nem írt alá az olasz kezekben lévő alakulattal, ahol végül az ausztrál Mark Aitchison kapott lehetőséget arra, hogy Roberto Rolfo oldalán harcba szálljon az egységek megszerzéséért.

Később a szériamotorosok világbajnokságának másodosztálya, azaz a szupersport világbajnokság került szóba, ahol a Moto2-höz hasonlóan hatszáz köbcentiméteres versenygépekkel folyik a küzdelem, és ahol a szakértők szerint Gábor egy ütőképes géppel még a győzelem megszerzéséért is harcba szállhatott volna. Ezek a szóbeszédek sajnos hamar eltűntek a köztudatból, és egy hosszabb csendes időszak után ismét a Moto2 került szóba, mégpedig a Gábor utolsó lehetőségének tartott G22 Racing. A spanyol alakulatnál ugyanis Alfonso Fonsi Nieto visszavonulásával felszabadult egy hely, melynek betöltésére a legtöbb bennfentes szerint Talmácsi Gábor lett volna a legmegfelelőbb ember. A G22 azonban a lengyel Lukasz Wargala mellett tette le a voksát, aki a rossznyelvek szerint stabil szponzori hátterének köszönhette versenyzői ülését. A remény Wargala leigazolását követően sem hagyta el a magyar sportember, aki még ekkor is a fenti okok miatt kialakuló nehéz helyzet megoldásán dolgozott, a mai napon viszont bejelentette, hogy kihagyja a 2011-es versenyszezont. Arról egyelőre nincsenek információink, hogy motorosunk tervezi-e a visszatérését, avagy új széria után néz. Gábor a 2000-es Cseh Nagydíjon mutatkozott be a gyorsasági motoros világbajnokságnak, és a 2010-es valenciai versenyig kilenc futamgyőzelmet, tizenegy edzéselsőséget valamint huszonhat dobogós helyezést szerzett, 2007-ben pedig a magyar motorsport eddigi legnagyobb eredményét elérve világbajnokságot nyert a százhuszonötös géposztályban.

Idézet
Gábor nyilatkozata: Motorversenyző vagyok, akinek az élete a versenyzés, de ahogy korábban már mondtam, nem mindenáron. Nagyon kemény időszakon vagyok túl. Hosszú tárgyalásokat folytattam a G22 csapattal, akik a lehetőségeikhez mérten tényleg mindenben próbáltak segíteni. Azonban az elmúlt időszak nehézségei túlságosan sokat kivettek belőlem mentálisan és lelkileg egyaránt, és bár fizikailag folyamatosan készültem, mégsem érzem magam készen az idei vb-re. Nehéz volt meghoznom ezt a döntést, de figyelembe vettem azt, hogy nemcsak magamért és a versenytársaimért vagyok felelős a pályán, hanem a szponzoraimért, a szurkolóimért, a csapatomért.

2010. Június 27, 17:31
Válasz #26

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
ténleg most pontosan hol versenyik talmácsi? ::-)


2010. Február 14, 12:11
Válasz #25

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
190-nél bukott Talmácsi, nincs komolyabb baja

A motoros-vb középső kategóriájának egyetlen magyar indulója, a Valenciában tesztelő Talmácsi Gábor pénteken délelőtt 191,8 km/órás tempónál bukott, ám a védőfelszerelései megóvták a súlyosabb sérülésektől.

A versenyező edzőmotorja összetört, így szerelői azonnal nekiláttak, hogy kicseréljék a sérült alkatrészeket, hogy mielőbb visszatérhessen a pályára. Végül délután három óra környékén ült újra motorra Talmácsi és negyven kört teljesített. A péntekre kiírt feladatok a kipufogók és a különböző keverékű gumik tesztelése volt, amit sikeresen teljesítettek. Megtalálták a legmegfelelőbb kipufogót a motor teljesítményéhez és nagyon sok információt gyűjtöttek a gumikról is, ami minden verseny alkalmával az egyik lényegi kérdés a futamok előtt.

"Nagyon jót edzettem, motoroztam ma is és sok értékes információval lettünk gazdagabbak a nap végére azokkal az alkatrészekkel kapcsolatban, melyeket a versenyek során is használni fogunk" - mondta Talmácsi. "Összességében eredményes napot zártunk és bár az esés nem kellett volna, szerencsére nem lett nagyobb bajom, csak a könyökömet ütöttem meg, és nagyon remélem, hogy ezzel le is tudtam az összes esést az idei évre."

Talmácsiék az eredeti tervtől eltérően nem Valenciában folytatják a gyakorlást, hanem egy másik pályán, az Alcarras Racen, aztán 17-én és 19-én Barcelonában folytatódik a felkészülés a vb-re, méghozzá a Moto2 történetének első kollektív tesztjén.

Április 11-én a Katari Nagydíjjal rajtol a 18 futamos világbajnokság; az idén már magyar GP is lesz, a Balatonring szeptember 19-én mutatkozik be a motorsport elitkategóriájában.
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2010. Január 14, 16:35
Válasz #24

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail

2009. Szeptember 05, 20:58
Válasz #23

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Olasz nagydíj időmérő:

Talmácsi Gábor elmondta, hogy ugyan az időeredmények nem igazán mutatják ,de előrelépés történt a motor beállításait illetően, amelyen öt mérnök is dolgozik egyszerre, hogy a holnapi futamon minden sokkal jobb legyen.

San-Marinoban napsütéses idő fogadta a pályára özönlő fanatikus GP szurkolókat, ahol a Misanoban elszállásolt csapatok arra panaszkodtak, hogy már a reggeli órákban alig lehetett eljutni a versenypályára a rengeteg autó miatt. Talmácsi Gábor számára sajnos nem indult jól a reggel, mivel a szabadedzésen nem úgy mentek a dolgok, ahogyan azt ő szerette volna. A beállításokkal rossz irányba indult el a csapat és a gondok hogy megoldódtak volna, hanem halmozódtak. Délutánra viszont javítottak a szerelők a motoron és Talma gyorsabb körökre volt képes. A kvalifikáció során többször is változtattak a motoron, melynek köszönhetően a magyar versenyző még a legutolsó körében is tudott javítani az addigi legjobbján. Holnapra van még bőven min dolgozniuk a mérnököknek, de a helyzet biztatónak tűnik. A verseny napjára összeállhat a motor, hogy Talma nagy csatát vívhasson a vetélytársakkal.

Talmácsi Gábor, 17. hely, 1.37.091
„A főpróba nem úgy sikerült, ahogyan szerettem volna, ettől még a versenyen összejöhetnek a dolgok. Ugyan az időeredmény nem mutatja, de úgy érzem most előreléptünk, és végre van fény az alagút végén. Öt mérnök dolgozik azon, hogy holnapra javítsuk a ma jelentkező hibákat, és a bemelegítő edzésen utolérjük a mezőnyt. A versenyen akkor már bármi lehet, nagyon motiváltnak érzem magam. Olasz a csapatom, nekik hazai pályán fontos egy jó szereplés, csak úgy, mint nekem és az összes magyar szurkolónak.”





Talma vagy nem Talma?

Az elmúlt időben rengeteg kérdés merült fel Talmácsi Gábort illetően. Többen kétsége vonták a magyar versenyző tehetségét, míg mások a tapasztalathiánynak és a rossz technikai háttérnek tudják be az utolsó helyeket.

„/…/Azt viszont tudni kell, hogy Randy De Puniet, Yuki Takahashi és Gábor motorja teljesen egyforma. ők mind a hárman ugyanazt a motorblokkot használják, mint például a Dovizioso, mivel most már nincsenek az úgynevezett régi erőforrások, ahol már nem az elektromos (penumatikus) szelepvezérlést használják. Mindössze annyi a különbség, hogy a Gábor motorjában a blokk 900 fordulattal kevesebbet tud, mint a gyári versenyzők gépeiben. Ezzel természetesen ugyanígy van pl. Randy De Puniet is. Valamint ezen felül más az elektronika. Egyébként a vázat és a motorblokkot tekintve Gábor gépe teljesen ugyan olyan, mint a gyári.” , mondta Stefano Favaro oldalunknak, a Scot Racing Team magyarországi csapatbemutatóján, még június közepén. Mindez tehát azt jelenti, hogy néhány hiedelemmel ellentétben Talmácsi nem azt a motort használja, amelyet egy évvel ezelőtt a Scot Honda olasz motorosa, Andrea Dovizioso. Már ha csak a versenygépek külsejét nézzük meg, már akkor igen szembetűnő különbségek figyelhetők meg Dovi 2008-as gépe és Talma mostani motorja között.



Térjünk azonban vissza az eredeti témához, vagyis ahhoz, hogy többen is azt hangoztatják, hogy Talmának vége, kész, ennyi volt a karrierje, míg a fanatikusok természetesen mindent pozitívan próbálnak megközelíteni. Nemrégiben egy igen „érdekes” cikk, Talmácsi méltatlan vergődése címmel (nol.hu/sport/talmacsi_meltatlan_vergodese), látott napvilágot, amely tovább fokozta az egyébként is feszült hangulatot. Az, hogy ez egyesek számára mennyire sértő volt (akit mellesleg nem Talmácsi Gábornak hívnak, hanem a motorshow1.hu riporterének/hírszerkesztőjének, „Dodornak”), arra jó bizonyíték a Talma körül forrnak az indulatok c. cikk, amely az alábbi link alatt (www.motorshow1.hu/index.php) tekinthető meg. Hát…Dodor „irományához” talán csak annyit fűznék hozzá, hogy az a bizonyos brazíliai negyedik hely nem 2004-ben, hanem 2002-ben volt (Talma 2004-ben a brazil futamon kilencedik lett). A „Talma fikázók” elnevezést már végkép teljesen értelmetlen firtatni, inkább bízzunk benne, hogy ezen senki sem fog felháborodni/megsértődni…Dodor hozta a formáját (reméljük ő sem sértődik meg). Ami pedig az ingyen sütit illeti: Én személy szerint pontosan emlékszem, hogy a Scot Racing által tartott budapesti csapatbemutatón ki volt az, aki a legtöbb ingyen sütit tette a tényárjára és teli szájjal készített interjút Talmácsi Gáborral. Mindegy..elvégre nem lehetünk egyformák ugye?



Egy szó, mint száz: Mindkét fél (Talma fikázók – hogy Dodor választékos szókincsével éljek, és a Talma szurkolók) érvei bizonyos mértékben érthetőek. Úgy gondolom azonban, hogy a „Talma fikázók” nem Talmácsi Gábor, hanem az eredmények ellen vannak és ők is ugyanúgy szurkolnak a magyar fiúért, csupán náluk máshogy csapódik le ez az egész, mint a fanatikus szurkolókon, akik még a rosszban is képesek valami egészen különleges módon meglátni a jót. Talán nem egymásnak kellene esni és lehordani a másikat a sárga földig, más magyar motorosokkal példálózni és még sorolhatnánk, hanem mindenkinek ugyanúgy szurkolni és elismerni, hogy eljutott a MotoGP-be (nem csak Talmácsi Gáborról van szó). És, hogy mit is akarunk ezzel az egésszel mondani? Tök értelmetlen egymás nyakának esni, inkább örüljünk, hogy már nem csak egy, vagy kettő, hanem három fiúnk van ott a világ legjobbjai között. Mindazonáltal kissé érthetetlen, hogy a nol.hu egy olyan témában próbált cikket írni ami…hát hogy is mondjuk…nem éppen a szakterületük. Ezen felül, ha már magyarokról van szó, akkor a nol.hu és vele együtt a többi honlap, riporter, „agarafüle”…stb. vehetné a fáradtságot, hogy inkább a sikerekre hegyezné ki a tollát, amit a magyarjaink elérnek a MotoGP-ben.

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek