Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Jenson Button  (Megtekintve 25175 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2011. Július 26, 16:19
Válasz #48

HalfBloodPrince

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 13
  • Anti-Buttonista
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Felipe Massa
Szerencsére a kis ... már másodjára nulláz..nem hiába Isten nem ver bottal..Taktikázós ..., aki csak akkor tud futamot nyerni, ha boxból segítik..

Moderálva

Moderáld magad!

Cole
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 26, 17:17 írta Cole »

2011. Június 27, 19:08
Válasz #47

Ryan

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 3
  • Moderátor
    • Profil megtekintése
    • www.f1.hu
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Vodafone McLaren Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Jenson Button
Ha Button így folytatja akkor majd Vettel-t fogja egész karierje során üldözni.Hanem (ha jobb lesz) akkor szerintem jó esélye lenne a Világbajnokiara.
Úgyhogy hajrá BuTTon!!!!
Hajrá McLaren!!!!

2011. április 18, 19:23
Válasz #46

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
szerencsére már jobbak az Mclarenesek
Go Fernando!

2011. április 17, 23:21
Válasz #45

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
remélem nem így marad a redbull de ha így marad akkor sima Vettel év lesz
Csak nem!


2011. április 11, 19:22
Válasz #44

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
remélem nem így marad a redbull de ha így marad akkor sima Vettel év lesz
Go Fernando!

2011. április 11, 09:46
Válasz #43

Sungirl

  • Kimi fanatic
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 445
  • Eccleston ükje
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Sebastian Vettel
Ha a Red Bull ilyen marad akkor az. De még az elején vagyunk.

2011. április 10, 20:54
Válasz #42

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
ami szinte lehetetlen
Go Fernando!

2011. április 10, 19:33
Válasz #41

Sungirl

  • Kimi fanatic
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 445
  • Eccleston ükje
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Sebastian Vettel
Button: Most Vettel az, akit le kell győznünk!


Jenson Button, a McLaren Mercedes versenyzője erősen bízik abban, hogy képesek lesznek nyomást gyakorolni a Red Bull csapatra.

Button bizakodó, de tudja, hogy nagyon kemény feladat előtt állnak.

Egyszerűen nem engedhetjük el a Red Bull csapatot. Újabb lépést tettünk meg előre itt Malajziában a teljesítményt illetően és most abban bízok, hogy ez továbbra is így lesz és futamról futamra egyre erősebbek és erősebbek leszünk.

Remélem, hogy képesek leszünk harcban lenni a Red Bull csapattal, mert mindenki ezt akarja látni. A célunk az, hogy kihívói legyünk ezeknek a srácoknak, de ez nem ilyen egyszerű, mivel nagyon, nagyon gyorsak.

Jelen pillanatban Sebastian Vettel az a személy, akit le kell győznünk. 24 ponttal vezet és eddig két versenyből kettőt megnyert, de még van 17.

Most a második legjobbak vagyunk, ezért fontos, hogy fejlődjünk. Remélhetőleg Kínában képesek leszünk újabb előrelépést produkálni.

A mai versenyen a Ferrari és a Renault következetes sebessége meglepett, és már ezért sem állhatunk le, mert nem csak előre szabad figyelnünk.

2010. Június 26, 22:13
Válasz #40

DannyBug

  • F1 Bug Team
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 662
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Lotus, Sauber
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkönen, Robert Kubica, Kamui Kobayashi,
azért az furcsa lenne srácok igy hívni hogy Sir Jenson Button! (Kommentátor: és Mclaren pilotája Sir jenson Button) :2funny:


2010. Június 02, 21:24
Válasz #39

Alexxa15

  • ♥♫♥♪
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 912
    • Profil megtekintése
Azta Button mától Sir. :D Lewist mért nem tüntették még ki? ::-) Pedig ő is megérdemelné. :blush:
Biztos jobban bejonek a kiralynenak a szoke pasik nem tom :D


2010. Június 02, 21:09
Válasz #38

Pepee

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1325
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren-Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton
Amugy matol ugy kell szolitani Buttont hogy Sir Jenson Button  :D

Jenosn Button ma vette át a Brit Birodalom Rendjének (MBE) érdemrendjét

II. Erzsében brit uralkodó a Brit Birodalom Rendjének tagja (MBE) érdemrenddel tüntette ki Jenson Button brit autóversenyzőt Londonban, a Buckingham-palotában 2010. június 2-án. A Forma-1-es autós gyorsasági verseny 2009. évi világbajnokát ezentúl megilleti a Sir előnév.

Azta Button mától Sir. :D Lewist mért nem tüntették még ki? ::-) Pedig ő is megérdemelné. :blush:


2010. Június 02, 18:04
Válasz #37

Alexxa15

  • ♥♫♥♪
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 912
    • Profil megtekintése
Amugy matol ugy kell szolitani Buttont hogy Sir Jenson Button  :D

Jenosn Button ma vette át a Brit Birodalom Rendjének (MBE) érdemrendjét

II. Erzsében brit uralkodó a Brit Birodalom Rendjének tagja (MBE) érdemrenddel tüntette ki Jenson Button brit autóversenyzőt Londonban, a Buckingham-palotában 2010. június 2-án. A Forma-1-es autós gyorsasági verseny 2009. évi világbajnokát ezentúl megilleti a Sir előnév.


2010. Május 20, 20:50
Válasz #36

allwheeldrive

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 4
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Legalább megjelent valaki, aki "jobb" hamilton-nál...

2010. Január 19, 08:51
Válasz #35

Tina

  • Kimi Raikkönen
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3578
  • Vettelista!!! "Keep Vetteling"
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: nincs!!!
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel, Vitaly Petov :D
Ma 30 éves Jenson Button!

A mai napon ünnepli 30-ik születésnapját a Formula-1 újdonsült világbajnoka, Jenson Button.

Button az idei szezont már a McLaren-Mercedes versenyzőjeként fogja megkezdeni Lewis Hamilton mellett.

A sebesség mámorának érzését korán megtapasztalhatta, hiszen édesapja John Button, ismert exrallycross versenyző vére folyik az ereiben. 8 évesen már gokart volánja mögé ülhetett, és 11 éves korában, tökéletes teljesítménnyel (34 futamgyőzelem) megnyerte a brit kadetbajnokságot. 11 évesen minden idők legfiatalabb bajnokává avanzsált, amikor 1991-ben az élen végzett a Super A Európa-bajnokságban, gokarttal.

Rá egy évre a Hayward Racing csapatával, megnyerte a brit Forumla Ford bajnoksáot. 1998-ban pedig kipróbálhatta magát a brit Formua-3 kategóriában, ahol két futamgyőzelemmel a harmadik helyen végzett összesítésben, és még abban évben megkapta soron következő elismerését, a McLaren legjobb fiatal versenyzőnek járó diáját. Innen már csak egy lépés volt a Formula-1.

Több csapatban is szerencsét próbált. Ezekben az időkben történt, hogy a Prost csapatánál, a kiváló időeredményeivel, pár alkalommal az istálló elsőszámú versenyzőjénél, Jean Alesinál is jobbnak bizonyult. Ez a teljesítmény szemet szúrt Sir Frank Williams-nek is, aki első körben a tesztpilótai állást, másodkörben a Ralf Schumacher melletti versenyzői ülést ajánlotta föl neki, mivel sorozatosan jobb teljesítményt produkált, mint a csapat akkori másodhegedűse, Bruno Junqueira. Első évének végén begyűjthette a Lorenzo Bandini díjat, amit a nemzetközi motorsport világában, az év kiemelkedő személye kapja meg, minden évben 1992-óta. Ez is azt mutatja, hogy Jenson újonc évében bár több hibát vétett, teljesítménye ígéretes volt, az összesített 8. helyével, a háta mögött.

2001-es idényében nem tudta folytatni fejlődő formáját, és a csalódáskeltő 17. helyen zárt. 2002-ben az első évéhez hasonló teljesítménnyel tudott előrukkolni, az akkor már Renault F1 színeiben pompázó csapatával, és a 7. helyen zárta az évet, megelőzve csapattársát Jarno Trullit. A következő idényre azonban, a francia team főnöke Flavio Briatore lecserélte Buttont az akkori tesztpilótára, egy bizonyos Fernando Alonsóra. „Az idő eldönti majd, hogy tévedtem-e…” nyilatkozta döntése után Briatore. Az ma már mindenki számára nyilvánvaló, hogy az élet kit igazolt.

2003-ban Jacques Villeneuve csapattársa lett a BAR-nál (British American Racing). Az idény közben folyamatos volt a rivalizálás a két versenyző között. Az év végi eredmény Button 17 pont, 9. hely, Villeneuve ezzel szembe csak hat pontot szerzett, majd a szezon vége előtt elhagyta a csapatot (helyére Szató Takuma került)

2004-ben a BAR, Honda fejlesztésekkel rendkívül sokat fejlődött és fel tudta venni a kesztyűt a Ferrari istállójával szemben is. Ennek köszönhetően Button, több alkalommal is dobogón végzett. Életében először a Maláj Nagydíjon, s utána vehetjük szépen a soron következő futamokat: Bahreinben, San Marinoben, Monacóban, Nürburgringen, Montrealban, Hockenheimban, Monzában, Sanghajban és Szuzukában. A végeredmény: 85 pont, harmadik hely, kiváló teljesítmény és a BAR történetének első pole pozíciója San Marinóban.

Jenson 2004-ben bejelentette, hogy 2005-től a Williamshez igazol, de az FIA a BAR-es szerződésének teljes letöltésére hivatkozva, maradásra kötelezte a versenyzőt. A következő idény első felében nem ment a szekér, se a britnek, de főleg a bundabotrányba keveredett csapatának sem. Az év második felétől azonban képesek voltak összeszedni magukat, és Button az utolsó 10 versenyen midig pontszerző helyen hozta be az autót, így szerezvén az idény végén 37 pontot és egy 9. helyet összesítésben. Az év végén maradni szeretett volna eddigi csapatánál, és a BAR végül meg tudod egyezni a Williams istállójával, hogy a brit a következő évben is régi, megszokott helyén versenyezzen.

2005-ben a Honda felvásárolta a BAR részvényeit, így már gyári istállóként futott neki a következő idénynek. Innentől kezdve, a nyári uborkaszezonban, óriási köveket mozgattak meg a csapat fejlesztése érdekében, és amikor csak tehették a tesztpályákon rótták a köröket, a többi teamhez képest jóval több alkalommal. A nagy akarásnak azonban nyögés lett a vége. A nagy munka eredménye volt az RA106-os kocsi, ami nagy csalódást keltett az előzetes várakozások után. Egy aránylag jó rajt után, az éved közepéig rendkívül nyögvenyelősen ment a csapatnak. Újabb lépésre szánták hát el magukat.

Az új szélcsatornájuk megnyílása után átszervezték az aerodinamikai osztályukat, és ezúton érkezett a csapathoz Geoff Willis, aki nagy elismeréssel rendelkezett e téren. Ezek után a csapat újra megizmosodott, és az évad utolsó 7 futamán, sorra jöttek az eredmények. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a Magyar Nagydíjon Jenson Button megszerezte élete első futamgyőzelmét, egy kacifántos, esős versenyt követően. Az év végi huszáros hajrával, végül összesítésben a 6. helyen zárt 56 pontot gyűjtve.

A következő idényben viszont, csupán csak a kocsi festésével tudtak kitűnni a mezőnyből a Honda csapat tagjai. Egy reklámnélküli autóra a Föld műholdképét festették, ezzel próbálva felhívni az emberek figyelmét a klímaváltozásra és bolygónk óvására. Button karrierjében az előtte álló 2 idény hozta meg számára az igazi mélyrepülést. Elég legyen annyi, hogy 2007-ben a 15. lett 6 ponttal, 2008-ban pedig a 18. 3 ponttal. Nem is lenne értelme végig ecsetelni a sorozatos kudarcokat. Elég, ha pár fontosabb dolgot említünk. 2007 végén szerződést hosszabbított, plusz egy évre, és 2008-ban megérkezett az istállóhoz Ross Brawn. Az ő neve csak a következő idényben tűnhetett fel a nagyközönségnek. Történt ugyanis, hogy annyira kudarcba fulladt a Honda, hogy 2008. december 5-én bejelentette, kiszáll a F1-ből, aminek következtében Button egész pályafutása veszélybe került, ugyanis kámforrá vált alatt a csapat. Ekkor csillant fel az új remény.

2009-ben, végletekig tűnő bizonytalanság utána a Honda elfogadta Ross Brawn ajánlatát, így egy új csapat került fel a térképre: Brawn Grand Prix névvel. Az új, reklámnélküli, „albínó” autóban Mercedes motor dübörgött. Méghozzá annyira kiválóan, hogy mindenki nagy megdöbbenésére az első 7 futamon Jenson Buttonnal az élen végigverték az egész mezőnyt, és 6 versenyt nyertek meg, úgy hogy a nagy sorozatot csak a harmadik kínai futam bronzérmes helyezése „maszatolta” el.

A team másodszámú versenyzője Barrichello maradt, aki nem távolodott el a brittől s, minthogyha kampót akasztottak volna a kocsira, úgy maradt rögtön a nyomában a brazil veterán. Az idény felétől derült ki azonban, hogy ez az istálló sem verhetetlen.

Az idény közepétől a mezőny többi gárdája is már fel tudta venni a kesztyűt, aminek következtében a következő három futamon csupáncsak a pontszerző helyeket sikerült elérnie Buttonnak. Végül Jenson egy futammal a szezon vége előtt Brazílában révbe ért, világbajnok lett.



___________________________________________________________________________-

Boldogot Jensonnak! :)

2009. Október 23, 10:25
Válasz #34

moniii

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 484
    • Profil megtekintése
dee jóó Massának ő inthette le a Vbt :)
moniii:)

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek