Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Kubica: A KERS-t használók előnyben vannak  (Megtekintve 1026 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. április 13, 10:08
Válasz #3

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
A KERS nagy előny, ha jókor használja az ember!

2009. április 13, 10:01
Válasz #2

bagoly701

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 544
    • Profil megtekintése
Nem tudom ti hogy láttátok, de én azt figyeltem, hogy amennyit nyert valaki, amikor használta a KERS-t, annyit a következő pillanatban veszített, amikor a másik is használta. Oda-vissza előzgették egymást.

2009. április 09, 11:46
Válasz #1

Szabi

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 793
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Robert Kubicának az a véleménye, hogy azok a pilóták, akiknek autóiban működik a KERS (kinetikus energia-visszanyerő rendszer), óriási előnyben vannak a többiekkel szemben, hiszen a rendszer a rajtnál, az előzéskor, de a pozíciók védésekor is nagy segítséget jelent.A 2009-es bajnokság első két futamán a Ferrari, a Renault, a McLaren-Mercedes versenygépein kívül még a BMW Saubernél Nick Heidfeld autójában működött a szerkezet, a csapattárs, Kubica F1.09-eséban azonban nem volt benne a több tízkilós rendszer.A lengyel pilóta Heidfelddel ellentétben ugyanis magas, így testsúlya is nagyobb, ha pedig még a nehéz KERS is bekerülne négykerekűjébe, akkor autójában nem nagyon lehetne variálni az ideális súlyelosztás elérése érdekében felhasználható plusz súlyokkal. Kubica egyébként úgy látja, hátrányban van azokkal szemben, akiknek versenygépében működik a rendszer, hiszen a szerkezetet használók többek között könnyebben tudnak előzni, ami kiderült az idény első két nagydíján is.

"Szerintem különböző versenyhelyzetekben előnyös a KERS úgy, mint előzéskor, illetve amikor véded a pozíciódat, de egész biztos, hogy a rajtnál is"- nyilatkozta Kubica a BMW hivatalos internetes oldalán. "Láthatták Melbourne-ben, hogy a KERS használata különbséget jelent. Ha a Fernando Alonso és Timo Glock közötti helyzetet vesszük, akkor Fernando sokkal lassabb volt, de minden egyenesben működésbe hozta a rendszert, és Timónak nem volt lehetősége megelőzni őt."

Érdekes, hogy Alonso egyébként éppen arra panaszkodott, hogy Ausztráliában nem sok értelme volt az energia-visszanyerő rendszer használatának.


 

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek