Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Szingapúr 2009-09-27  (Megtekintve 28927 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Szeptember 26, 21:41
Válasz #50

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Én nem hiszem hogy Hami meg is nyeri, mert mint tudjuk itt bármikor safety car bejöhet, és tuti be is jön. Itt bárki nyerhet, még Liuzzi is, szóval hajrá srácok, főleg Kimi, bár nagyon sz*r a Ferrari, sajnos inentől már nehézkes a dobogó megszerzés, és az a durva hogy pontok is nehezen lesz elérhető, mert a többiek fejlesztettek, meg fejlesztenek még, és a Ferrari nem, és már a kers sem segít, talán ha szerencséje lesz Kiminek akkor feljuthat a dobogóra, de a japán, brazíl, abu hát igen, lehet hogy hátul kullognak majd. Köszi Domika!


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2009. Szeptember 26, 21:24
Válasz #49

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.

Azért az nagy vihar lehetősége eléggé nagy és aggasztó probléma lehet majd holnap.  :)

2009. Szeptember 26, 21:16
Válasz #48

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.

Ezen a pályán bármi megtörténhet.

Szingapúri Nagydíj, az autók időmérő utáni tömege:
 1.  Hamilton     McLaren-Mercedes         660.5             
 2.  Vettel       Red Bull-Renault         651.0             
 3.  Rosberg      Williams-Toyota          657.5             
 4.  Webber       Red Bull-Renault         654.5             
 5.  Barrichello  Brawn-Mercedes           655.5             
 6.  Alonso       Renault                  658.0             
 7.  Glock        Toyota                   660.5             
 8.  Heidfeld     BMW-Sauber               650.0             
 9.  Kubica       BMW-Sauber               664.0             
10.  Kovalainen   McLaren-Mercedes         664.5             
11.  Nakajima     Williams-Toyota          680.7             
12.  Button       Brawn-Mercedes           683.0             
13.  Raikkonen    Ferrari                  680.5             
14.  Buemi        Toro Rosso-Ferrari       678.0             
15.  Trulli       Toyota                   690.9             
16.  Sutil        Force India-Mercedes     693.0             
17.  Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari       683.5             
18.  Fisichella   Ferrari                  678.5             
19.  Grosjean     Renault                  683.0             
20.  Liuzzi       Force India-Mercedes     656.0

Érdekes megjegyezni, hogy az utolsó pozícióból induló Vitantonio Liuzzi – Fernando Alonso tavalyi vitatott stratégiájához hasonlóan – meglepően könnyű autóval rajtol.

2009. Szeptember 26, 20:59
Válasz #47

Tina

  • Kimi Raikkönen
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3578
  • Vettelista!!! "Keep Vetteling"
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: nincs!!!
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel, Vitaly Petov :D
Nem láttam az edzést...de ugy veszem észre..h nem is baj(Ferrari részről)

2009. Szeptember 26, 20:55
Válasz #46

Replica

  • Felipe Massa
  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Hozzászólások: 1526
    • Profil megtekintése
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.

2009. Szeptember 26, 20:18
Válasz #45

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Renault:

Fernando Alonso (5. rajtkocka):
"Az ötödik helyről kezdjük meg a versenyt, ami egy jó pozíció számunkra. Nehéz lenne a dobogóért harcba szállnunk holnap, ezért a fő célunk az lesz, hogy az első ötben végezzünk. A versenytempónk nem volt éppen fantasztikus a szabadedzések során, szóval ebben fejlődnünk kellene még egy kicsit, máskülönben egy defenzív felfogású versenyünk lesz, és ez esetben mindent megteszek majd, hogy megvédjem az ötödik helyemet."

Romain Grosjean (19. helyezés):
"Gondjaink adódtak a fékekkel, és a csapat keményen dolgozott, hogy orvosolja a problémát, ám végül ez egy nehéz edzés lett számunkra. Nem hiszem, hogy a 19. rajtkocka az autó valós erejét tükrözné, ezért alig várom a versenyt, ahol remélhetőleg képes leszek kicsit előrébb lépni. Továbbra is pozitívan állok a dolgokhoz, és minél több értékes tapasztalatot szeretnék gyűjteni ezen a nagy igénybevételt jelentő pályán."


Brawn:


Rubens Barrichello: "Eseménydús kvalifikációt tudhatok magam mögött, de a tízedik rajthely ellenére még mindig pozitívan állok a holnapi futamhoz. A történtekre való tekintettel, szerintem ez elég jó eredmény. A Q2-t követően problémáim akadtak a kocsival, amikor túl keményen hajtottam a rázókövekre, és megrongálta az autóm alját, a gép ezt követően nem működött túl jól. A Q3-ba nagyszerű körrel jutottam be, harcoltunk, és tudom, hogy a károkra való tekintet nélkül keményen kellett nyomnom a gázt. Kifejezetten jól mentem az utolsó gyorskörön, de sajnos az autóm alja leért, elvesztettem felette az irányítást, és a falnak csapódtam. Szomorú, de az autónak jónak kell lennie, és meg kell várnunk a holnapi versenyt."

Jenson Button: "Csalódást hozott számunkra az időmérő edzés. A Q1-ben elég jónak tűnt az autóm, és a második leggyorsabb voltam, ami pozitív. Kissé alulkormányozottak voltunk, ezért a második etapra változtattunk néhány dolgon. Ez viszont sajnos megnehezítette a fékezést. Blokkoltam a bal első kereket a hetes kanyarban, és ez sok időveszteséget okozott. Később lehetetlen lett volna megfelelő időt menni a lapos, lekopott első gumival, így véget ért a kvalifikációm. Holnap természetesen a legjobbat nyújtjuk, de a tizenkettedik rajtpozíció kemény versenyt hoz majd magával."
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 26, 20:37 írta Cole »

2009. Szeptember 26, 19:53
Válasz #44

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
McLaren

Lewis Hamilton: (1) "Ez egy igazán fantasztikus eredmény. Több technikai újdonsággal érkeztünk ide, és nem tudtuk, hogy az élmezőnybe kerülünk-e - különösen a pénteki edzés után, ami nem volt valami látványos számomra. A pole pozíciós köröm igazán nyugodt volt: az autó egyre jobb lett, ahogy a pálya is javult, és úgy vélem, gyorsabb is lehettem volna az utolsó körömben, ha nem szakítják félbe az edzést. Nem számítottam rá, hogy a pole-ba kerülök, de a tempónk igazán jó volt. Még meg kell néznünk, hogy a többiek milyen üzemanyagszinttel mentek, de egész magabiztos vagyok, és a lehető legjobb pozícióba kerültem a holnapi versenyre."

Heikki Kovalainen:(10/9) "Ez egy roppant kiábrándító eredmény számomra. Az első két etapban simán mentek a dolgok - noha a köridőim nem voltak olyan versenyképesek, mint vártam. A Q3-ban az első nekifutásom során nem tudtam elég jó kört összehozni, mert a keményebb gumikon futottam, ami nem volt elég gyors. Elkövettem néhány hibát is, de a második menetre összpontosítottam az energiámat - amit egy új szett opciós gumin teljesítettem volna. Holnap kemény verseny lesz: nagyon megnehezíti a dolgokat, hogy a 10. helyről indulok, de ezen már nem lehet változtatni, így holnap mindent beleadok majd."

Red Bull

Sebastian Vettel: (2) "Sajnos akkor mentem először friss gumikon, amikor kijött a piros zászló. Korábban kopott abroncsokat használtam, ezért a mért köröm nem volt annyira könnyű vagy laza, amennyire lehetett volna. Végső soron azonban jó érzés újra az élmezőnybe kvalifikálni magamat, különösen egy utcai pályán. Az autó egész hétvégén nagyon jól muzsikált, kényelmesen éreztem magam a volánnál. Kár, hogy a végén kijött a piros zászló, de holnap ugyanúgy hajtani fogunk. Várjuk ki a végét - hosszú és kemény verseny vár ránk, de felkészülten állunk a kihívás elé, szóval már alig várom a rajtot."

Mark Webber: (4) "Az ember sohasem úgy megy ki az első mért körére, hogy az dönt a rajtpozícióról, szerintem mindenki hagy benne egy kis tartalékot. Én kopott gumikat használtam, és a második etapban terveztem a nagy dobást. Nem tudom pontosan, kik mentek rögtön friss abroncsokon, de a 4. helyen állunk, meglátjuk, innen mire megyünk - sokkal rosszabb is lehetett volna. A srácok a hétvége szupersztárjai, hiszen tegnap újra össze kellett rakniuk az autómat, ráadásul itt nagyon nehéz munkakörülmények között dolgoznak. Az motivál, hogy holnap megjutalmazhassam őket."

Williams

Nico Rosberg: (3) "Nagyszerű napunk volt, remek munkát végeztünk az autó beállításain, melyeket a szabadedzések és még a Q1 során is folyamatosan módosítottunk. A Q2 elején hirtelen életre kelt az autó, és szuper kört futottam. Noha a Q3-ban, feltankolva már kevésbé volt könnyű dolgom, úgy vélem, szemmel látható az autó fejlesztésébe fektetett munka. Nagy örömmel tölt el, hogy a csapat újabb lépést tett a dobogó felé, sőt hamarosan talán a győzelemért is harcba szállhatunk. A P3 remek rajtpozíció holnapra, mivel a pálya tiszta oldaláról indulhatok, ami akár fontos is lehet."

Kazuki Nakajima: (11) "Frusztráló volt a 11. helyen végezni, hiszen alig maradtam le a Q3-ból. Az autóban nagyobb lett volna a potenciál, ha a felvezető körön sikerül többet kihoznom a gumikból, de a kör több pontján is küszködtem. Ennek ellenére jó esélyem lesz holnap a pontszerzésre ebből a pozícióból."

Toyota

Timo Glock: (7/6) "Örülök, hogy visszatértem a legjobb 10 közé. Szeretem ezt a pályát, és a beállítások terén is magabiztosnak érzem magam. Általában véve jól alakultak az edzések; különösen az időmérő második része, amikor rögtön egy másodperccel gyorsabb voltam, mint az első szakaszban. Az autót igazán jónak éreztem, és nagyszerű, hogy bejutottam a harmadik etapba. Ott is rendben volt a köröm, de használt opciós (szuperlágy) keverékeket használtam, melyek kissé már kopottak voltak. Igazán vártam az utolsó menetet az új opciós gumikon, de a piros zászló meghiúsította ezt. Tudom, hogy javíthattam volna a köridőmön, és ki tudja, hogy hova kerültem volna. De végül is a 6. helyről indulok, ezért egész jónak tűnik a helyzet. Remélem, hogy tiszta első körünk lesz, aztán megpróbálok a legjobb hatban végezni. A lehető legtöbb pontért fogok küzdeni."

Jarno Trulli:(15) "A fő probléma a tapadás hiánya volt. Úgy tűnt, hogy a pálya állapota javult, de a köridőinken nem tudtunk eleget javítani tegnaphoz képest. Nem vagyok biztos benne, hogy miért, mert Timo erősnek tűnt, én viszont egyáltalán nem találtam tapadást. Az autót nem igazán éreztem jónak, így sajnos ma nem kaptuk el a fonalat. A holnapi versenyen bármi megtörténhet, és olyan keményen fogok harcolni, ahogy csak lehetséges, de tudom, hogy nehéz lesz a pontszerzés a 15. helyről."

BMW

Nick Heidfeld: (8/7) "Habár néhány silányabb idei eredményünk fényében szépen mutathatna, hogy ismét bekerültünk a legjobb tízbe, nagyon csalódott vagyok. Az autó javult, a Q1-ben és a Q2-ben minden remekül alakult, de a piros zászló miatt a Q3-ban nem tudtam kiaknázni a lágyabb gumik előnyeit. Éppen csak nekivágtam a mért körömnek, és az első kanyaroktól fogva egyértelmű volt, hogy hatalmasat javíthatok, ám Rubens Barrichello balesete után félbeszakították az edzést. Utólag elmélkedve jobb lett volna korábban feltenni a lágyabb abroncsokat, noha természetesen nem akarjuk feláldozni a tréning utolsó perceinek előnyét, amikor a pálya legjobb állapotában van. Pech."

Robert Kubica: (9/8) "Nyilvánvalóan kihatott a kvalifikációs teljesítményünkre a Rubens Barrichello ütközése miatti piros zászló. Szerintem a legtöbb pilótá hasonló cipőben jár. A legjobb tíz között a keményebb gumikat használtuk az első etap során, amivel időt buktunk - az elsődleges (keményebb) abroncsok nagyjából két tizeddel lassabbak az első kanyarban a lágyabb keverékhez képest. Roppant nehéz futam lesz a holnapi. A pálya komoly kihívást jelent, rengetegszer kell lassú kanyarból kigyorsítani, és stabilitásra van szükség a fékezéseknél. Fizikálisan is sokat kivesz belőlünk a pálya, mivel egy csomó kanyar van benne, és állandóan küzdünk az autóval. Holnap sok minden fog függeni a gumik kopásától és a esetleges túlmelegedésétől."

Ferrari

Kimi Räikkönen: (13) "Sajnos ma nem voltunk elég gyorsak a Q3-ba kerüléshez, semmit sem tehettünk ez ügyben. Logikus, hogy amint a többi autó versenyről-versenyre javul, egyre komolyabb árat fizetünk az F60 fejlesztésének leállításáért. Holnap kemény versenyre számítok, mert itt nehéz előzni, így kemény dió lesz a pontszerzés. Igaz, az ilyenfajta pályákon bármi bekövetkezhet, nekünk pedig a legjobbunkat kell nyújtanunk, hogy minden egyes lehetőségből kihozzuk a legtöbbet. Talán némileg a segítségünkre lehet egy erős rajt, mint amilyeneket az utóbbi futamokon produkáltunk. A gumikat illetően úgy vélem, holnap gondok lehetnek a lágyabb keverék kopásával, mégha javulni is fog a helyzet a viadal folyamán."

Giancarlo Fisichella: (18) "Nyilvánvalóan elszomorít az eredmény. Borzasztóan akartam a jó szereplést, de még mindig nem sikerült kellő magabiztosságra szert tennem az autóval. Olyan, mintha ő vezetne engem, és nem fordítva. Nincs önbizalmam a határokat feszegetni, különösen egy ilyen pályán. A 18. helyről indulva természetesen kőkemény futamra számítok. Igyekszem néhány helyet fogni a rajtnál, majd a legtöbbet kisajtolni a versenytempóból. A pontszerzők közé kerülés lenne a maximum, de ezt is irtózatosan nehéz lesz elérni."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (14) "Meglehetősen boldog vagyok, mert zökkenőmentesen, hibák nélkül alakult az edzés. A lehető legtöbbet hoztam ki az autóból, és elégedettséggel tölt el, hogy (Jarno) Trulli elé kerültem. El vagyok ragadtatva, hogy hosszú idő után ismét bejutottam a Q2-be. Most neki kell állnunk a versenystratégia kidolgozásának, jól kell rajtolnunk, továbbá megfelelően kell végrehajtani a boxkiállásokat."

Jaime Alguersuari: (17) "Elég jó munkát végeztünk, egyre gyorsabbak vagyunk. Nehéz lett volna ennél erősebben teljesíteni, de az autóban ülve egyre inkább otthonosan mozgok a pályán. Macaut leszámítva ez a legnehezebb pálya, ahol vezettem. Utcai aszfaltcsík lévén bármi megtörténhet holnap, ezért remélem, szép versenyt futhatok majd."

Force India

Adrian Sutil: (16) "Amint láthatjuk, továbbra is nagyon gyorsak vagyunk az egyenesekben, és az olyan nagysebességű kanyarokban, mint a Spában vagy Monzában találhatóak, itt azonban minden a leszorító erőről szól. A kialakítás nagyon hasonló Monte Carlóhoz, viszont kétszeres dózisban, mivel kétszer annyi kanyar is van, és ezért vesztünk olyan sokat egy körön. Az egész hétvégén problémánk volt a tapadási szinttel. Arra számítottam, hogy kicsit versenyképesebbek leszünk, a mezőny azonban nagyon szoros, és ha az ember veszít kicsit a forgalom miatt, rögtön hátra kerül. Vesztettem némi időt a leggyorsabb körömön, amikor Giancarlo előttem haladt a középső szektorban, így 16. lettem. Nehéz lesz, de majd meglátjuk, mire lehetünk képesek. Hosszú verseny lesz, és bármi lehetséges, így továbbra is a legjobbunkat nyújtjuk."

Tonio Liuzzi:(20) "Tudtuk, hogy jobban fogunk szenvedni az ehhez hasonló pályákon az alacsony leszorító erőt igénylő helyekhez képest, de arra nem számítottunk, hogy ilyen nagy mértékben. A tapadás hiányával szenvedtünk, és nem tudtuk megtalálni a helyes balanszot - úgy tűnt, Adrian és én ugyanazokkal a problémákkal szembesültünk. A leggyorsabb köröm egész tiszta volt, talán maradt még benne néhány tized, de ez alkalommal nehéz lett volna bejutni a Q2-be. Több benzinnel a fedélzeten egész versenyképesek voltunk, de a rajtrács ezen pontjáról nehéz lesz. Mindazonáltal egy ilyen pályán akármi történhet, és ha jó lesz a tempónk és a balansz, így is elcsíphetünk néhány pontot. Az utcai pályák mindig őrültek kissé, ezért még nem adjuk fel."

2009. Szeptember 26, 19:17
Válasz #43

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
Ha valakinek, akkor Sebastian Vettelnek biztosan rosszkor jött a piros zászlós jelzés a Szingapúri Nagydíj időmérő edzésének utolsó etapjában. Rubens Barrichello falnak csapódása, és a kvalifikáció megszakítása ugyanis pontosan akkor történt, amikor a fiatal német éppen addigi leggyorsabb körén hajtott a pole pozícióért.

Túl sok bánkódásra azért ezzel együtt sincs oka Vettelnek, hiszen a Red Bull Racing versenyzője így is az előkelő második helyről várhatja a holnapi nagydíj startját, míg fő vetélytársai, a Brawn GP pilótái csupán az ötödik sorból indulhatnak majd.

Ugyanakkor ott van az érem másik oldala is, mégpedig az, hogy ha nem jön közbe a piros zászló, akkor Vettel igen kiváló eséllyel pályázott volna a pole pozícióra. Tudniillik, ő azt az idejét, amellyel végül a második helyen zárt, még használt abroncsokon futotta, miközben a pole-t megkaparintó Lewis Hamilton már új gumikon teljesítette győztes körét.

"Nem tudom, egyikünk sem tudja erre a kérdésre a választ"- felelte Vettel a "Mi lett volna, ha..." kezdetű kérdésre a kvalifikációt követően az interjúszobában. "Természetesen már a Q3 első gyorsköre is nagyon fontos volt, de aztán sajnos közbeszólt a piros zászló"- nyilatkozta sportszerűen a 22 éves német, mintegy direkt kihangsúlyozva, hogy Hamilton - a különös végjáték ellenére is - megérdemelten szerezte meg az első rajtkockát.

"A nap végén azt mondhatom, nagyszerű érzés, hogy újra visszatértünk az élmezőnybe"- folytatta Vettel, aki legutóbb négy versennyel ezelőtt, a Magyar Nagydíjon végzett a legjobb három között időmérő edzésen. A jó rajthely nagyon fontos egy utcai pályán, ezért különösen örülök neki, hogy az élen vagyunk. Kíváncsian várjuk a súlyadatokat"- utalt rá a pilóta, hogy a taktikának is döntő szerepe lehet a versenyen, amelyen biztonsági autós megszakításokra is lehet számítani.

"Az autó nagyon jól viselkedik, és igazán komfortosan érzem magam, miközben vezetem. Hoztunk ide néhány újítást, ami úgy fest, működik. Holnap egy hosszú verseny vár ránk. 61 kört kell teljesítenünk, úgyhogy jó meleg lesz az autóban, de erre is fel vagyunk készülve. Alig várom a futamot"- zárta optimistán nyilatkozatát Vettel.
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Szeptember 26, 18:17
Válasz #42

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
SZINGAPÚR
NAGYON
JÓ!!{Sokat kell ellenkormányozni}
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Szeptember 26, 17:57
Válasz #41

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Sok Rubens rajongó biztos szomorkodik, mert nem elég neki, hogy újra kell építeni az autóját, de még 5 rajthelyes büntivel is kell számolnia.

2009. Szeptember 26, 17:52
Válasz #40

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

2009. Szeptember 26, 17:25
Válasz #39

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Sajnálom Rubenst. Az első három helyzetnek nem tudtam annyira örülni, de majd meglátjuk, hogy holnap mennyi izgalom lesz.


Vajon hol az a nagy esőzés, amit ígértek?  :-\

2009. Szeptember 26, 17:21
Válasz #38

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Szerintem ha nem intik le az edzést akkor is Hamiltoné a pole. Összességében ő a leggyorsabb ezen a hétvégén.

Fisichella?  ???

2009. Szeptember 26, 17:15
Válasz #37

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Szingapúri Nagydíj, időmérő edzés:
 1.  Hamilton     McLaren      1:46.977  1:46.657  1:47.891
 2.  Vettel       Red Bull     1:47.541  1:46.362  1:48.204
 3.  Rosberg      Williams     1:47.390  1:46.197  1:48.348
 4.  Webber       Red Bull     1:47.646  1:46.328  1:48.722
 5.  Barrichello  Brawn        1:47.397  1:46.787  1:48.828
 6.  Alonso       Renault      1:47.757  1:46.767  1:49.054
 7.  Glock        Toyota       1:47.770  1:46.707  1:49.180
 8.  Heidfeld     BMW-Sauber   1:47.347  1:46.832  1:49.307
 9.  Kubica       BMW-Sauber   1:47.615  1:46.813  1:49.514
10.  Kovalainen   McLaren      1:47.542  1:46.842  1:49.778
11.  Nakajima     Williams     1:47.637  1:47.013
12.  Button       Brawn        1:47.180  1:47.141
13.  Raikkonen    Ferrari      1:47.293  1:47.177
14.  Buemi        Toro Rosso   1:47.677  1:47.369
15.  Trulli       Toyota       1:47.690  1:47.413
16.  Sutil        Force India  1:48.231
17.  Alguersuari  Toro Rosso   1:48.340
18.  Fisichella   Ferrari      1:48.350
19.  Grosjean     Renault      1:48.544
20.  Liuzzi       Force India  1:48.792

2009. Szeptember 26, 17:01
Válasz #36

Ivancia

  • F1 Challenge Fan
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2509
  • KC23!
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Ferrari
  • Kedvenc pilótád: Karun Chandhok
BARRICHELLO KOCSIJA őSSZETÖRT,HAMILTON NYERT!{FÉLBESZAKITOTTÁK AZ EDZÉST!}
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
Eddie Jordan

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek