McLaren
Lewis Hamilton: (1) "Ez egy igazán fantasztikus eredmény. Több technikai újdonsággal érkeztünk ide, és nem tudtuk, hogy az élmezőnybe kerülünk-e - különösen a pénteki edzés után, ami nem volt valami látványos számomra. A pole pozíciós köröm igazán nyugodt volt: az autó egyre jobb lett, ahogy a pálya is javult, és úgy vélem, gyorsabb is lehettem volna az utolsó körömben, ha nem szakítják félbe az edzést. Nem számítottam rá, hogy a pole-ba kerülök, de a tempónk igazán jó volt. Még meg kell néznünk, hogy a többiek milyen üzemanyagszinttel mentek, de egész magabiztos vagyok, és a lehető legjobb pozícióba kerültem a holnapi versenyre."
Heikki Kovalainen:(10/9) "Ez egy roppant kiábrándító eredmény számomra. Az első két etapban simán mentek a dolgok - noha a köridőim nem voltak olyan versenyképesek, mint vártam. A Q3-ban az első nekifutásom során nem tudtam elég jó kört összehozni, mert a keményebb gumikon futottam, ami nem volt elég gyors. Elkövettem néhány hibát is, de a második menetre összpontosítottam az energiámat - amit egy új szett opciós gumin teljesítettem volna. Holnap kemény verseny lesz: nagyon megnehezíti a dolgokat, hogy a 10. helyről indulok, de ezen már nem lehet változtatni, így holnap mindent beleadok majd."
Red Bull
Sebastian Vettel: (2) "Sajnos akkor mentem először friss gumikon, amikor kijött a piros zászló. Korábban kopott abroncsokat használtam, ezért a mért köröm nem volt annyira könnyű vagy laza, amennyire lehetett volna. Végső soron azonban jó érzés újra az élmezőnybe kvalifikálni magamat, különösen egy utcai pályán. Az autó egész hétvégén nagyon jól muzsikált, kényelmesen éreztem magam a volánnál. Kár, hogy a végén kijött a piros zászló, de holnap ugyanúgy hajtani fogunk. Várjuk ki a végét - hosszú és kemény verseny vár ránk, de felkészülten állunk a kihívás elé, szóval már alig várom a rajtot."
Mark Webber: (4) "Az ember sohasem úgy megy ki az első mért körére, hogy az dönt a rajtpozícióról, szerintem mindenki hagy benne egy kis tartalékot. Én kopott gumikat használtam, és a második etapban terveztem a nagy dobást. Nem tudom pontosan, kik mentek rögtön friss abroncsokon, de a 4. helyen állunk, meglátjuk, innen mire megyünk - sokkal rosszabb is lehetett volna. A srácok a hétvége szupersztárjai, hiszen tegnap újra össze kellett rakniuk az autómat, ráadásul itt nagyon nehéz munkakörülmények között dolgoznak. Az motivál, hogy holnap megjutalmazhassam őket."
Williams
Nico Rosberg: (3) "Nagyszerű napunk volt, remek munkát végeztünk az autó beállításain, melyeket a szabadedzések és még a Q1 során is folyamatosan módosítottunk. A Q2 elején hirtelen életre kelt az autó, és szuper kört futottam. Noha a Q3-ban, feltankolva már kevésbé volt könnyű dolgom, úgy vélem, szemmel látható az autó fejlesztésébe fektetett munka. Nagy örömmel tölt el, hogy a csapat újabb lépést tett a dobogó felé, sőt hamarosan talán a győzelemért is harcba szállhatunk. A P3 remek rajtpozíció holnapra, mivel a pálya tiszta oldaláról indulhatok, ami akár fontos is lehet."
Kazuki Nakajima: (11) "Frusztráló volt a 11. helyen végezni, hiszen alig maradtam le a Q3-ból. Az autóban nagyobb lett volna a potenciál, ha a felvezető körön sikerül többet kihoznom a gumikból, de a kör több pontján is küszködtem. Ennek ellenére jó esélyem lesz holnap a pontszerzésre ebből a pozícióból."
Toyota
Timo Glock: (7/6) "Örülök, hogy visszatértem a legjobb 10 közé. Szeretem ezt a pályát, és a beállítások terén is magabiztosnak érzem magam. Általában véve jól alakultak az edzések; különösen az időmérő második része, amikor rögtön egy másodperccel gyorsabb voltam, mint az első szakaszban. Az autót igazán jónak éreztem, és nagyszerű, hogy bejutottam a harmadik etapba. Ott is rendben volt a köröm, de használt opciós (szuperlágy) keverékeket használtam, melyek kissé már kopottak voltak. Igazán vártam az utolsó menetet az új opciós gumikon, de a piros zászló meghiúsította ezt. Tudom, hogy javíthattam volna a köridőmön, és ki tudja, hogy hova kerültem volna. De végül is a 6. helyről indulok, ezért egész jónak tűnik a helyzet. Remélem, hogy tiszta első körünk lesz, aztán megpróbálok a legjobb hatban végezni. A lehető legtöbb pontért fogok küzdeni."
Jarno Trulli:(15) "A fő probléma a tapadás hiánya volt. Úgy tűnt, hogy a pálya állapota javult, de a köridőinken nem tudtunk eleget javítani tegnaphoz képest. Nem vagyok biztos benne, hogy miért, mert Timo erősnek tűnt, én viszont egyáltalán nem találtam tapadást. Az autót nem igazán éreztem jónak, így sajnos ma nem kaptuk el a fonalat. A holnapi versenyen bármi megtörténhet, és olyan keményen fogok harcolni, ahogy csak lehetséges, de tudom, hogy nehéz lesz a pontszerzés a 15. helyről."
BMW
Nick Heidfeld: (8/7) "Habár néhány silányabb idei eredményünk fényében szépen mutathatna, hogy ismét bekerültünk a legjobb tízbe, nagyon csalódott vagyok. Az autó javult, a Q1-ben és a Q2-ben minden remekül alakult, de a piros zászló miatt a Q3-ban nem tudtam kiaknázni a lágyabb gumik előnyeit. Éppen csak nekivágtam a mért körömnek, és az első kanyaroktól fogva egyértelmű volt, hogy hatalmasat javíthatok, ám Rubens Barrichello balesete után félbeszakították az edzést. Utólag elmélkedve jobb lett volna korábban feltenni a lágyabb abroncsokat, noha természetesen nem akarjuk feláldozni a tréning utolsó perceinek előnyét, amikor a pálya legjobb állapotában van. Pech."
Robert Kubica: (9/8) "Nyilvánvalóan kihatott a kvalifikációs teljesítményünkre a Rubens Barrichello ütközése miatti piros zászló. Szerintem a legtöbb pilótá hasonló cipőben jár. A legjobb tíz között a keményebb gumikat használtuk az első etap során, amivel időt buktunk - az elsődleges (keményebb) abroncsok nagyjából két tizeddel lassabbak az első kanyarban a lágyabb keverékhez képest. Roppant nehéz futam lesz a holnapi. A pálya komoly kihívást jelent, rengetegszer kell lassú kanyarból kigyorsítani, és stabilitásra van szükség a fékezéseknél. Fizikálisan is sokat kivesz belőlünk a pálya, mivel egy csomó kanyar van benne, és állandóan küzdünk az autóval. Holnap sok minden fog függeni a gumik kopásától és a esetleges túlmelegedésétől."
Ferrari
Kimi Räikkönen: (13) "Sajnos ma nem voltunk elég gyorsak a Q3-ba kerüléshez, semmit sem tehettünk ez ügyben. Logikus, hogy amint a többi autó versenyről-versenyre javul, egyre komolyabb árat fizetünk az F60 fejlesztésének leállításáért. Holnap kemény versenyre számítok, mert itt nehéz előzni, így kemény dió lesz a pontszerzés. Igaz, az ilyenfajta pályákon bármi bekövetkezhet, nekünk pedig a legjobbunkat kell nyújtanunk, hogy minden egyes lehetőségből kihozzuk a legtöbbet. Talán némileg a segítségünkre lehet egy erős rajt, mint amilyeneket az utóbbi futamokon produkáltunk. A gumikat illetően úgy vélem, holnap gondok lehetnek a lágyabb keverék kopásával, mégha javulni is fog a helyzet a viadal folyamán."
Giancarlo Fisichella: (18) "Nyilvánvalóan elszomorít az eredmény. Borzasztóan akartam a jó szereplést, de még mindig nem sikerült kellő magabiztosságra szert tennem az autóval. Olyan, mintha ő vezetne engem, és nem fordítva. Nincs önbizalmam a határokat feszegetni, különösen egy ilyen pályán. A 18. helyről indulva természetesen kőkemény futamra számítok. Igyekszem néhány helyet fogni a rajtnál, majd a legtöbbet kisajtolni a versenytempóból. A pontszerzők közé kerülés lenne a maximum, de ezt is irtózatosan nehéz lesz elérni."
Toro Rosso
Sébastien Buemi: (14) "Meglehetősen boldog vagyok, mert zökkenőmentesen, hibák nélkül alakult az edzés. A lehető legtöbbet hoztam ki az autóból, és elégedettséggel tölt el, hogy (Jarno) Trulli elé kerültem. El vagyok ragadtatva, hogy hosszú idő után ismét bejutottam a Q2-be. Most neki kell állnunk a versenystratégia kidolgozásának, jól kell rajtolnunk, továbbá megfelelően kell végrehajtani a boxkiállásokat."
Jaime Alguersuari: (17) "Elég jó munkát végeztünk, egyre gyorsabbak vagyunk. Nehéz lett volna ennél erősebben teljesíteni, de az autóban ülve egyre inkább otthonosan mozgok a pályán. Macaut leszámítva ez a legnehezebb pálya, ahol vezettem. Utcai aszfaltcsík lévén bármi megtörténhet holnap, ezért remélem, szép versenyt futhatok majd."
Force India
Adrian Sutil: (16) "Amint láthatjuk, továbbra is nagyon gyorsak vagyunk az egyenesekben, és az olyan nagysebességű kanyarokban, mint a Spában vagy Monzában találhatóak, itt azonban minden a leszorító erőről szól. A kialakítás nagyon hasonló Monte Carlóhoz, viszont kétszeres dózisban, mivel kétszer annyi kanyar is van, és ezért vesztünk olyan sokat egy körön. Az egész hétvégén problémánk volt a tapadási szinttel. Arra számítottam, hogy kicsit versenyképesebbek leszünk, a mezőny azonban nagyon szoros, és ha az ember veszít kicsit a forgalom miatt, rögtön hátra kerül. Vesztettem némi időt a leggyorsabb körömön, amikor Giancarlo előttem haladt a középső szektorban, így 16. lettem. Nehéz lesz, de majd meglátjuk, mire lehetünk képesek. Hosszú verseny lesz, és bármi lehetséges, így továbbra is a legjobbunkat nyújtjuk."
Tonio Liuzzi:(20) "Tudtuk, hogy jobban fogunk szenvedni az ehhez hasonló pályákon az alacsony leszorító erőt igénylő helyekhez képest, de arra nem számítottunk, hogy ilyen nagy mértékben. A tapadás hiányával szenvedtünk, és nem tudtuk megtalálni a helyes balanszot - úgy tűnt, Adrian és én ugyanazokkal a problémákkal szembesültünk. A leggyorsabb köröm egész tiszta volt, talán maradt még benne néhány tized, de ez alkalommal nehéz lett volna bejutni a Q2-be. Több benzinnel a fedélzeten egész versenyképesek voltunk, de a rajtrács ezen pontjáról nehéz lesz. Mindazonáltal egy ilyen pályán akármi történhet, és ha jó lesz a tempónk és a balansz, így is elcsíphetünk néhány pontot. Az utcai pályák mindig őrültek kissé, ezért még nem adjuk fel."