Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - DannyBug

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
F1 Hírek / Jó versenyt zárt Kínában a Lotus Team
« Dátum: 2011. április 17, 15:43 »
A maláj kezekben lévő Team Lotus istálló idei legjobb eredményét érte el a szezonban.

Heikki Kovalainen a 16., addig Jarno Trulli a 19. helyet szerezte meg Kínában.


Heikki Kovalainen

Személy szerint nagyon boldog vagyok, mert ez eddig a legjobb teljesítményünk, amit mutattunk. Nagyon elégedett vagyok a saját és a csapatom teljesítményével is. Úgy vélem, hogy kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtottunk és bizonyítottuk, hogy képesek vagyunk a középmezőnyben szerepelni.

Jobban teljesítettünk mint tegnap, mivel a hőmérséklet magasabb volt, így ez jótékony hatással volt a Pirelli abroncsaira.

Folytatjuk a kemény munkát végzünk a fejlődés érdekben és dolgoznunk azon, hogy hűvösebb körülmények között nagyobb legyen a sebességünk.

Jarno Trulli

A rajtommal elégedett voltam, mivel sikerült meglépnünk a mögöttünk lévő autóktól és jó tempóban tudtunk haladni.

Sajnos az első kerékcserém nem volt valami fényes és továbbra is gondot okoz a gumikopás. A csapat eredményének természetesen örülök, és elégedett vagyok a munkával.

Most nincs más dolgunk, mint folytatni a kemény munkát.

Hozzászólás összevonva: 2011. április 17, 15:44
Tény, hogy a tavai eredményekhez képest ez meglepetés! bár újonc csapatok közül ismét ők lesznek a legjobbak szerintem!  :)

17
F1 Hírek / HAMILTON: ÉLETEM EGYIK LEGJOBB GYŐZELME VOLT A KÍNAI
« Dátum: 2011. április 17, 15:29 »
Lewis Hamilton, a McLaren Mercedes versenyzője egyszerűen élete egyik legjobb győzelmének nevezte a legutóbbit, amit vasárnap Kínában szerzett.

Hamilton nagyon elégedett.

Lewis Hamilton

Hogy őszinte legyek, egy pillanatra sem gondoltam azt, hogy meg tudom csinálni. Keményen nyomtam és minden tőlem telhetőt megtettem. Csak az járt a fejemben, hogy ott legyek a dobogón és, ha lesz lehetőségem megszerezni az első helyet, akkor meg fogom próbálni. Végül volt lehetőségem, és éltem vele, szóval nagyon boldog vagyok most.

Emlékeim szerint ez életem egyik legnagyobb győzelme, szóval nagyon büszke vagyok a csapatomra, és természetesen elégedett vagyok a saját teljesítményemmel.

Élvezetem a versenyzést és annak ellenére, hogy gyorsabb voltam Sebastian Vettel autójánál, nagyot csatáztam vele. Remekül tartotta magát. Sebastian egy nagyszerű világbajnok. Nagyon jó védekező és egy nagyszerű autó van alatta, mely remek tapadással rendelkezik. Egy olyan helyen kellett meglepnem őt, amire nem számított.

Jó érzés volt újra nyerni és már nagyon hiányzott ez, mivel úgy tűnt, mintha már évek óta nem álltam volna fel a dobogó legfelső fokára.

18
Fernando Alonso, a kétszeres spanyol világbajnok csalódott, miután a Kínai Nagydíjat csak a 7. helyen tudta befejezni brazil csapattársa, Felipe Massa mögött.

Alonso úgy véli, hogy a Ferrari még mindig lassú.

Fernando Alonso

Természetesen nem vagyok boldog, mivel nem sikerült javítanom a versenyen. Ez egy igazán érdekes és izgalmas verseny lehetett. Megpróbáltuk kidolgozni a megfelelő stratégiát, de úgy vélem, hogy a három bokszkiállás sem jelentett volna különbséget.

A helyzet egészen egyszerű. Nagyon könnyű kiválasztani a stratégiát, amikor a leggyorsabb autó van alattad, és nagyon nehéz, ha a gép, ami alattad dolgozik, egyszerűen lassú. Mark Webber ma megmutatta nekünk, hogy az időmérő edzés egy gyors autóval valójában nem is annyira fontos.

A legfontosabb az, hogy az autónkat megpróbáljuk jobbá tenni, mert ez így egyelőre kevés. Kevés, mert láthattuk, hogy a Red Bull és a McLaren milyen tempóra képes. Sokkal lassabbak voltunk, mint ezek a csapatok és ez nagyon nem jó.

Az autómmal nem volt gond, egyszerűen nem voltunk gyorsak.

19
F1 Hírek / Button: Ezt benéztem!
« Dátum: 2011. április 17, 11:17 »
Jenson Button, a McLaren Mercedes versenyzője elismerte, az ő hibájának volt köszönhető az, hogy rossz helyen állt meg a bokszutcában a kínai verseny ideje alatt.

Button először a Red Bull bokszához hajtott a McLaren autóval.

Jenson Button

Az igazság az, hogy lefele néztem, majd amikor felnéztem, láttam, hogy rossz helyen állok és azonnal előrébb gurultam. Sajnálom, az én hibám volt, nem igazán fordult velem ilyen elő.

Szeretnék gratulálni Lewis-nak (Hamilton). Hatalmas versenyt futott és úgy gondolom, hogy megérdemelten nyert. A mai egy igazán jó verseny volt, sok előzést láthattunk. Szóval ebből a szempontból elégedettek lehetünk.

Sajnos ma nem voltam elég gyors és valamilyen okból nagyon küzdöttem a gumikkal. Malajziában minden rendben ment, de most nem stimmelt valami.

Megpróbáltam megtartani a harmadik helyemet, de ilyen helyzetben gyakorlatilag esélytelen vagy. Nem volt tapadás, ami miatt nem tudtam mit tenni.

20
F1 Hírek / A Ferrari ismét kiszállással fenyegetőzik az F1-ben
« Dátum: 2011. április 16, 18:56 »
Luca di Montezemlo, a Scuderia Ferrari elnöke egyértelművé tette, ha a jövőben nem javul a helyzet a Formula-1-ben, akkor 2013-ban már nem fognak a kategóriában szerepelni.

Montezemolo komolyan beszélt a sajtónak a kiszállás lehetőségéről.

A Scuderia Ferrari az elmúlt években rendre a kiszállással fenyegetőzött az F1-ben, ám eddig minden alkalommal meg tudott állapodni az aktuális Concorde Megállapodás megkötéséről, mely mindennek az alapja a sportban.

A Ferrari szerint az F1 nagyon rossz irányba halad az új szabályokkal. Az olaszok főként a 2013-ban bevezetésre kerülő motorszabályok miatt aggódik.

Luca di Montezemolo, a márka elnöke szerint egyenesen nevetséges az FIA 4 hengeres 1,6 literes kezdeményezése.

Montezemolo szerint ezzel együtt túlságosan is mesterséges az F1.

?Túlságosan mesterséges a sport. A kormányokon most már annyi gomb van, mint egy billentyűzeten és a szurkolók ezt nem értik.? ? mondta Luca di Montezemolo.

?A jelenleg érvényben lévő Concorde Megállapodás 2012-ben lejár. Szükségünk van arra, hogy megvitassuk a helyzetet. A Ferrari folytatni kívánja a szereplést, amíg a sport visszaad valamit nekünk a sorozatgyártású autók fejlődéséből. Ellenkező esetben nem folytatjuk.? ? tette hozzá Montezemolo.


Hozzászólás összevonva: 2011. április 16, 19:02
Mondjuk ebben van valami a motorral kapcsán nevetséges Gp2-öt akarnak csinálni az F1-ből meg most a nézők akkor is szeretik az f1-et ha nincs drs de most jelenleg a fejlesztésel kéne törödni nem ezen szomorkodni!

21
GT / Lemans / Touring Cars / WTCC 2011-es versenynaptár
« Dátum: 2011. április 11, 18:49 »
1   Brazil Nagydíj   Curitiba   2011. március 20.
2   Belga Nagydíj   Zolder   2011. április 24.
3   Olasz Nagydíj   Monza   2011. május 15.
4   Marokkói Nagydíj   Marrakech   2011. június 5.
5   Cseh Nagydíj   Brno   2011. június 19.
6   Portugál Nagydíj   Porto   2011. július 03.
7   Brit Nagydíj   Donington   2011. július 17.
8   Német Nagydíj   Oschersleben   2011. július 31.
9   Spanyol Nagydíj   Valencia   2011. szeptember 04.
10   Japán Nagydíj   Suzuka   2011. október 23.
11   Kínai Nagydíj   -   2011. november 05.
12   Makaói Nagydíj   Macau   2011. november 20.

22
F1 Hírek / Mercedes: A hátsó szárnnyal voltak problémák
« Dátum: 2011. április 09, 13:16 »
A Mercedes GP Petronas számára kihívás volt a Maláj Nagydíj időmérő edzése.

Nico a kilencedik, Michael a 11. helyet szerezte meg, mindkét pilóta szenvedett autójának kiegyensúlyozatlanságával. Michael a második etapban az utolsó körén időt veszített, mivel az állítható hátsó szárny nem működött megfelelően. Nico a harmadik etapba jutott, de hasonló problémákkal szembesült, így nem tudott olyan sebességet elérni, mint a második etapban.

Nico Rosberg:
"A csapat jó javulást ért el itt, megfelelő volt az egyensúly az időmérő edzés második etapjáig. Sajnos ez az érzés a harmadik etapban megszűnt, emellett a hátsó szárnnyal is problémám volt, így nem tudtuk kihozni az autóban rejlő teljesítményt, amely frusztráló. Az autó jobb, mint amilyen eddig volt a szezonban, de nem tudjuk pontosan, miért nem tudunk több teljesítményt kihozni belőle. Meg kell vizsgálni a mai problémákat és kideríteni, hogyan javulhatunk a holnapi versenyre."

Michael Schumacher:
"Problémánk volt a hátsó szárny aktiválásával a mai napon és sajnos ez befolyásolta a második etapban az utolsó körömet. Az autót nehéz volt vezetni, amely valóban csalódás, mert korábban nagyon jól ment. A teljesítmény sokkal jobb a szárnnyal, így természetesen használnunk kellett, még mindig azt mondom, előrelépést tettünk, a kemény munkának köszönhetően. Most a holnapi versenyre kell koncentrálni, amelyen bármi megtörténhet."

Ross Brawn, csapatfőnök:
"Nehéz időmérő edzésünk volt ma. Még szenvedünk az autó kiegyensúlyozásával és nem tudtuk a legjobb lehetőséget megadni Nico és Michael számára, hogy megmutassák, mit tudnak. Vannak idők, amikor az autó jól működik és a sebesség szemmel látható, azonban több alkalommal előfordul, hogy nem minden működik megfelelően. Egyértelmű, nem ott vagyunk, ahol lenni szeretnénk, de tovább folytatjuk a kemény munkát, hogy versenyképesebb pozíciót érjünk el. Kihívással teli verseny lesz holnap, hacsak az időjárás, vagy más esemény nem kínál újabb lehetőséget."

Norbert Haug, Mercedes Motorsport alelnök:
"A kilencedik és a 11. rajthely, a rajtrács ötödik és hatodik sorában nem az az eredmény, melyet célunk volt elérni. A csapat nagyon keményen dolgozott, hogy felkészítse az autókat erre a hétvégére, azonban egyértelmű, még dolgozni kell rajta: Nico második etapban futott ideje négy tizeddel volt jobb, mint a harmadik etapban elért, amely a hátsó szárny meghibásodásának köszönhető, így még van lehetőség az autóban. KERS rendszerünk, amely problémát jelentett a szabadedzéseken és a melbourne-i versenyen, jól és megbízhatóan működik eddig. A csapatban mindenki motivált, szeretne tovább javítani csomagunkon. Habár ez a feladat kihívást jelent, biztos vagyok benne, együtt sikerül megvalósítani.

23
F1 Hírek / Vettel: A KERS nélkül nem lettünk volna sehol!
« Dátum: 2011. április 09, 11:34 »
Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka szerint a KERS rendszer használata nélkül biztosan nem nyerte volna meg az időmérő edzést Malajziában.

Vettel boldog, hogy sikerült megoldaniuk a rendszerrel kapcsolatos problémáikat.

Sebastian Vettel

Hogy őszinte legyek, kicsivel szorosabb volt a helyzet, mint legutóbb. Nagyon kis különbség döntött, szóval biztosan izgalmas volt a nézők számára is az, amit láttak ma az időmérő edzésen.

Az autónk tökéletesen működött, de egyszerűen nem sikerült megtalálnunk a ritmust, ami miatt időt vesztettünk. Nem tudtunk annyi kört megtenni a pályán, amennyit szerettünk volna és a forgalom is hátráltatott bennünket.

Ezzel együtt biztosak voltunk abban, hogy az autóban megvan a potenciál és hittünk magunkban. Hinnünk kellett és ezt is tettük.

A McLaren csapat nagyon közel került hozzánk, de le a kalappal a srácok előtt, mert hatalmas munkát végzett a csapatom, A KERS rendszer különösen jól működött és biztos vagyok benne, hogy, ha ma nem használtuk volna, mint tettük azt Ausztráliában, akkor most nem lennénk itt. Sikerült minden problémát megoldanunk a rendszert illetően és nagyon örülök ennek.

Nagy kihívást jelent ez a pálya. Számos ideális ív van rajta és nehéz megtalálni ezek közül a legjobbat.

Elégedettek lehetünk a csapattal, és köszönetet mondok nekik. Nagyon keményen dolgoznak és ebben a rettentő melegben nincs sok idejük a pihenésre. Remélem ma este azért ki tudják magukat pihenni, mivel a holnapi verseny nagyon más lesz, mint Ausztráliában.

A gumik nagyon gyorsan kopnak, sokkal inkább, mint Melbourne-ben, szóval több bokszkiállást láthatunk majd. De azért remélem nem esünk majd túlzásba.


Hozzászólás összevonva: 2011. április 09, 11:38
Na ennyit arról, hogy Melbournben nem használtak KERS-et! Én ezért mondom azt hogy még sok verseny van hátra és még bármi megtörténhet! és mondtam, hogy meglehet őket verni!

24
F1 Hírek / Elsőre Webber volt a leggyorsabb!
« Dátum: 2011. Március 25, 07:09 »
A helyi kedvenc, Mark Webber vezetésével a Red Bull kettős sikert ért el a 2011-es Formula-1 világbajnokság első szabadedzésén. A Milton Keynes-i csapat autói mögött Fernando Alonso végzett a harmadik helyen, a mercedeses Nico Rosberg és a williamses Rubens Barrichello előtt. A Lotus tartalékpilótája, Karun Chandhok az első percekben összetörte autóját az Albert Parkban kialakított pályán.

A csütörtöki esőzést követően a pályának elég ideje volt felszáradni - mivel csak délután kezdték meg a csapatok a munkát -, a levegő hőmérséklete 17, az aszfalté 22 °C fok volt a borús délutánon.

Három hivatalos tartalékpilóta dolgozott a pályán, Nico Hülkenberg Paul di Restát helyettesítette a Force Indiánál, Daniel Ricciardo Jaime Alguersuari helyére ült a Toro Rosso ülésében, míg Chandhok Trulli autóját kapta meg. Elsőként a boxból az indiai pilóta jött ki, ám a hármas kanyarnál elveszítette autója felett az irányítást a falnak csapódott és autóján megsérült az első szárny; emellett jobb hátsó defektet kapott és a korábbi Hispania pilóta edzése néhány száz kilométer után véget is ért.

A pilóta korábbi csapata, a HRT még nem tesztelte a teljesen új, F111-es kódjelű karosszériáját, Vitantonio Liuzzi és Narain Karthikeyan boxban maradt az edzés teljes egészében. A tavalyi újonc csapatok közül Heikki Kovalainen érte el a leggyorsabb időt, a finn pilóta a 24 versenyző közül a 19. lett. A HRT azonban bejelentette, a második szabadedzésen szeretnének pályára gurulni.

A 90 perces szabadedzés első harmadában nem futott senki mért kört, minden csapat próbálta megismerni az új Pirelli abroncsokat, valamint rádió- és egyéb rendszerellenőrzést hajtottak végre Negyven perc elteltével a Williams újonca, Pastor Maldonado regisztrálhatta a szezon első mért körét, őt szorosan követte Felipe Massa, aki kicsúszott és igénybe vette a hármas kanyar kavicságyát is.

Ahogy számítani lehetett rá, a Red Bull állt az élen a szabadedzés nagy részében. A világbajnoki cím védője, Sebastian Vettel állt az élen amikor leintették az edzést, ám csapattársa, Mark Webber három tizedmásodperccel gyorsabb időt ért el utolsó körében, a leggyorsabb első és utolsó szektort teljesítette. A Red Bull legjobb, 1:26.831-es ideje majdnem egy másodperccel volt jobb, mint a harmadik helyezett Alonsóé.

Jenson Button - aki statisztikailag beállíthatja Michael Schumacher rekordját a három egymást követő melbourne-i győzelemmel - vezetésével a McLaren a hatodik helyet érte el, a wokingi autók gyorsabbak voltak, mint amire számítani lehetett az átalakított kipufogó rendszerrel.

A Renault pilótája, Vitalij Petrov csak az utolsó pillanatba került be az első tízbe. Két hellyel mögötte csapattársa, Nick Heidfeld végzett. Azonban jelenleg nem ismertek az üzemanyag-mennyiségek és a beállítások.

Számos autó kereke blokkolt nemcsak az egyes kanyarban. A 13-as kanyarnál pedig alkatrészek kerültek az aszfaltra azt követően, hogy Kamui Kobayashi Sauberjének motorborítása levált. A Formula-1-es csapatok Szövetségének (FOTA) megegyezését követően minden autó speciális üzenetet hordozott magán, a két héttel ezelőtti japán katasztrófa miatt.

A második szabadedzés helyi idő szerint 16:30-kor kezdődik.
 

További eredmények:

1. Webber Red Bull-Renault 1m26.831s + 20
2. Vettel Red Bull-Renault 1m27.158s + 0.327 19
3. Alonso Ferrari 1m27.749s + 0.918 20
4. Rosberg Mercedes 1m28.152s + 1.321 16
5. Barrichello Williams-Cosworth 1m28.430s + 1.599 24
6. Button McLaren-Mercedes 1m28.440s + 1.609 29
7. Hamilton McLaren-Mercedes 1m28.483s + 1.652 26
8. Schumacher Mercedes 1m28.690s + 1.859 14
9. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.725s + 1.894 13
10. Petrov Renault 1m28.765s + 1.93 15
11. Massa Ferrari 1m28.842s + 2.011 20
12. Heidfeld Renault 1m28.928s + 2.097 14
13. Sutil Force India-Mercedes 1m29.314s + 2.483 19
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m29.328s + 2.497 21
15. Maldonado Williams-Cosworth 1m29.403s + 2.572 24
16. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m29.468s + 2.637 23
17. Perez Sauber-Ferrari 1m29.643s + 2.812 18
18. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m31.002s + 4.171 20
19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1m32.428s + 5.597 13
20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m35.282s + 8.451 17
21. Glock Virgin-Cosworth 1m35.289s + 8.458 15
22. Chandhok Lotus-Cosworth 1:30.695 + 4.894 1
23. Liuzzi HRT-Cosworth nincs idő
24. Karthikeyan HRT-Cosworth nincs idő

25
F1 Hírek / Kobayashi szomorúan készül Ausztráliára
« Dátum: 2011. Március 18, 11:03 »
A Sauber F1 Team japán versenyzője, Kamui Kobayashi rendkívül szomorúan és kétségbeesetten készül a 2011-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjra.

Kobayashi-t nagyon megrázta az, amit Japánban látott.

Kamui Kobayashi

A barcelonai tesztek után Japánba repültem. Azt kell mondjam, hogy a helyzet valóban nagyon, nagyon rossz. Nagyon sok embert életét vesztette a katasztrófában, sokan hajléktalanná váltak és étel, valamint ital nélkül maradtak a hideg télben. Ezzel együtt sokan a szeretteiket is elvesztették.

Nehéz elhinni azt, hogy olyan forgatókönyv valósággá válhat, ami rosszabb, mint egy katasztrófafilm. Együtt kell maradnunk és az egész világon szükség van a segítségre.

Ez egyszerűen túlságosan is szörnyű. Mindennap egyre csak rosszabb, ezért nem sok jóval kecsegtet a helyzet.

Az egyetlen dolog, amit tehetek ebben a helyzetben az, hogy az évadnyitó Ausztrál Nagydíjra összpontosítok. Nagy örömmel vártam ezt a versenyt. Most minden eddiginél jobban szeretnék elérni egy jó eredményt, összehozni egy kicsit a Japánban élőket és pozitív üzenetet küldeni nekik.

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 18, 11:05
Egyetértek ez borzasztó ami Japánban történt most szerintem lelkileg elégé megzavarta Kamuit ez az egész! :'( :-\ :no_1:

26
F1 Hírek / Perez: Hamarosan egy álmom valóra válik
« Dátum: 2011. Március 18, 11:00 »
Sergio Perez, a Sauber F1 Team újonc mexikói versenyzője rendkívül izgatottan várja élete első versenyhétvégéjét Ausztráliában.

Perez tudja, nehéz hétvége vár rá Melbourne-ben.

Sergio Perez

Minden kétséget kizáróan én is aggódom azokért az emberekért, akik most Japánban vannak. Őszintén szeretnék nekik minden jót kívánni.

Ugyanakkor személyes szinten hamarosan valóra válik számomra egy álom. Sok éve arról álmodtam, hogy részt fogok venni az első nagydíjamon a Formula-1-ben, és most ez meg fog történni.

Izgatott vagyok és már nagyon várom. Számomra ez a pálya még teljesen ismeretlen, így alkalmazkodnom kell néhány új dologhoz. Ezzel együtt egy szabadedzésen, időmérőn és versenyen sem vettem még részt a F1-ben. Nem tudom elképzelni azt, hogy mi lesz, amikor a lámpák kialasznak majd vasárnap. Nem tudom kivárni ezt a pillanatot.

Még soha ezelőtt nem jártam Ausztráliában. Tudom, hogy ez egy kemény és nagyon kihívó pálya. Nem könnyű rajta megtalálni a határt, így minden bizonnyal nehéz lesz.

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 18, 11:06
Drukkolok neki drukkolok a Sauber csapatnak  O0

27
F1 Hírek / Hamilton: Nem reménytelen a helyzet
« Dátum: 2011. Március 16, 08:41 »
A McLaren Mercedes 2008-as világbajnoka szerint nem reménytelen a helyzetük a 2011-es szezonban.

Lewis Hamilton újabban bizakodó.

A McLaren nagyon gyenge téli tesztsorozatot zárt, miután az MP4-26-os versenygéppel rendre problémák akadtak. A legnagyobb problémát a kipufogó és az első szárny deformációja jeleneti.

A woking-i istálló rengeteg dolgozott a talán túlságosan is radikálisra sikeredett autón, de a megbízhatóság továbbra is problémát jelent számukra.

A McLaren éppen ezért úgy döntött az elmúlt héten Barcelonában, hogy visszatér egy nagyon hagyományos kipufogó megoldáshoz.

?Tartsuk keresztbe az ujjainkat és bízzunk abban, hogy a srácok találtak valamit.? ? mondta Lewis Hamilton.

Hamilton elmondta, ugyan nem tudták a legjobbakat megközelíteni a teszteken, nincsenek 2 másodpercre az első helytől.

?A hosszú etapok rendben vannak, ami bíztató.?

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 16, 08:44
Majd meglátjuk mi lesz bár nem szeretem Hamilton de így hogy elég sok jó pilóta van a mezönyben így megmutathatja hogy mit tud amit még én nem láttam  :D

28
F1 Hírek / Az F1-es versenyzők új számokat kaphatnak
« Dátum: 2011. Március 16, 08:34 »
Jean Todt, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egy érdekes kezdeményezéssel állt elő.

A francia szakember elsősorban a rajongóknak szeretne segíteni.

Az FIA elnöke, Jean Todt reméli, hogy a jövőben a Formula-1-es versenygépekre felfestett számok nagyobb méretűek lesznek. A 65 éves francia szerint jelenleg túl nehéz a rajongóknak beazonosítaniuk a pilótákat.

A legtöbb csapat az autó orrán és a hátsó légterelőn helyezi el a rajtszámokat, de Todt most változtatna a szabályokon.

?Nagyon nehéz azonosítani azt, hogy épp ki ül az autóban. Már messziről látni szeretném az autó számát és azt, hogy ki ül benne.? ? nyilatkozta Jean Todt.

?Akárcsak a NASCAR sorozatban, az a versenyző, aki a Forma-1-be érkezik, kap egy számot. Ezt a számot pedig egész karrierje során megtarthatná. Ezzel sok problémát oldanánk meg. Pillanatnyilag nem találod meg a számot és a nevet sem."

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 16, 08:38
Érdekes én felismerem a bukójukról őket na jó nem az összeset de például akiket szeretek azok közül ha látom a bukósisakját eltudom mondani hogy ki-kicsoda meg az autón a kamera is más színű a pilótafülke fölött!  :) "Egy igazi F1 rajongó felismeri a kedvencét akár milyen számot visel" :)

29
F1 Hírek / Újabb operáció vár Kubicára
« Dátum: 2011. Március 16, 08:27 »
A Lotus Renault GP Team lengyel versenyzője hamarosan újabb műtéten eshet át.

Robert Kubica a körülményekhez képest jól van.

A Lotus Renault GP Team lengyel versenyzője, Robert Kubica az elmúlt hétvégén újabb műtéten esett át. Robert súlyosan megsérült könyökét kellett megműteniük az orvosoknak. Ez volt a pilóta 4. operációja a Santa Corona Kórházban Olaszországban.

A műtét a hivatalos orvosi tájékoztatása szerint rendben zajlott és pozitív eredményekkel zárult. Az orvosok szerint azonban valószínűleg egy újabb beavatkozásra lesz szüksége a versenyzőnek a könyöke miatt.

Luigi Celli tagadta, hogy a versenyző állapota romlott volna. Celli bizakodó és elmondta, szerinte Kubica ismét a Formula-1-ben fog versenyezni.

Robert még február elején szenvedett súlyos sérülést az Andora Ralin.

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 16, 08:31
Szegény ember hány ilyen sz*r műtéten esett át! :no_1: :4: De gyógyulj meg hamar!

30
A Hispania F1 Racing Team hivatalosan is megerősítette, ott lesz a jövő héten megrendezésre kerülő évadnyitó Ausztrál Nagydíjon.

José Ramón Carabante csapattulajdonos biztos a HRT szereplésében.

A Hispania F1 Racing Team a tavalyi szezonhoz hasonlóan nulla tesztkilométerrel utazik el az első verseny színhelyére, ez esetben Ausztráliába.

A HRT eredetileg szombaton, az utolsó tesztnapon tesztelte volna a 2011-es évre tervezett autóját, az F111-es konstrukciót, ám mivel néhány fontos alkatrész a vámon ragadt, a gépet nem lehetett pályára küldeni.

A hírek szerint fennáll annak a veszélye, hogy a továbbra is komoly anyagi problémákkal küszködő spanyol csapat nem lesz ott Ausztráliában.

?Biztosan ott leszünk Ausztráliában és versenyezni fogunk.? ? jelentette ki José Ramón Carabante csapattulajdonos.

Carabante elismerte, az idei téli felkészülés nem volt ideális számukra, mivel csak a tavalyi autóval tudtak tesztelni.

?Lehet, hogy nem fogjuk befejezni az első versenyt, majd meglátjuk. De az autót fejleszteni fogjuk, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy harcban legyünk vele és a másik két tavaly debütált csapattal küzdjünk.? ? tette hozzá a tulajdonos.

Toni Cuquerrela főmérnök elismerte, a tavalyi kasztnira építkeztek, de elmondása szerint az autó 95%-ban új.

Carabante egyúttal azt is elismerte, egyelőre nem teljes a költségvetésük, és ha az érintett szponzorokkal, befektetőkkel nem sikerül megállapodniuk, akkor kész saját zsebből finanszírozni a hiányzó összege

Hozzászólás összevonva: 2011. Március 16, 07:51
Esküszöm az elmúlt időben többet foglalkoznak a HRT-vel mint bármelyik másik csapatal!  :2funny:

Oldalak: 1 [2] 3 4

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek