Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - levi98

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 13
16
F1 Hírek / Alonso a taktikának köszöni pozíciójavításait
« Dátum: 2011. Március 29, 18:31 »
Az Ausztrál Nagydíj nyilvánvalóvá tette a Ferrari számára, hogy fejlődésre van szükségük a világbajnoki álmok megvalósításához, azonban pozitívumként értékelték, hogy az időmérőn tapasztalt hátrányuk csökkent, és a 150 ° Italia megbízhatónak bizonyult.    
A Ferrari többször átkeresztelt autója a csapat várakozásaihoz képest gyengén szerepelt Melbourne-ben, ahol Fernando Alonso a 4., Felipe Massa pedig a 9. helyet szerezte meg - bár a Sauberek kizárásával jelen állás szerint a 7. helyre ugrott előre.

Az 5. rajtkockából induló spanyol az első kanyarban kialakult tumultus miatt visszaesett középmezőnybe, azonban néhány előzésnek, illetve a jól időzített kerékcseréknek köszönhetően visszaküzdötte magát a 4. helyre. "A rajtnál volt egy kis keveredés: jól indultam el, azonban (Jenson) Button jött felém, és muszáj volt kihúzódnom, hogy elkerüljem az ütközést. A stratégiánk megfelelőnek bizonyult, a segítségével sikerült javítanom néhány pozíciót" - fogalmazott.

"Ma megint úgy tűnt, hogy (Sebastian) Vettel egy másik bolygóról jött, a többiekhez viszont közelebb kerültünk - nem annyira, mint pénteken, de legalább nem voltak olyan messze, mint a tegnapi időmérőn" - mutatott rá a pozitívumokra, hozzátéve: talán ha nem kerül forgalomba, az első három helyezetthez hasonlóan két kiállással teljesítheti a versenyt.

A ferraris többször is felidézhette a tavalyi, rosszemlékű Abu Dhabi-i Nagydíj pillanatait, amikor a verseny alatt a bombaformában autózó Vitalij Petrov mögött találta magát. A második kerékcserék után sikerült is az orosz elé kerülnie, aki azonban már nem látogatott ki a boxba, így végül Alonso lemaradt a dobogóról - azonban elmondása szerint nem fogta el nosztalgikus hangulat.

"Hogy Abu Dhabi után megint Petrov mögött végeztem? Igaz, de ez puszta véletlen, és jelenleg sokkal kielégítőbb érzés, hogy sikerült magam mögött tartanom (Mark) Webbert, aki szerintem komolyabb ellenfél lesz a világbajnoki küzdelemben, mint az orosz"- mutatott rá. - "Jó helyzetben vagyunk a világbajnoki cím szempontjából, de csak akkor, ha a továbbiakban nem a 3-4. helyen végzünk majd. Fejlődnünk kell, ezzel tisztában vagyunk, de még korai lenne megjósolni, hogy mi fog történni."

A 9. helyen befutó Felipe Massa a rajtnál megelőzött Jenson Buttonnal vívott ádáz küzdelmet, akit később a sportfelügyelők szabálytalan előzés miatt megbüntettek. "A csata Buttonnal? Nagyon szoros volt: amikor a sikánt levágva megelőzött, számítottam rá, hogy megbüntetik" - nyilatkozta a brazil, aki elárulta, futam közben határoztak úgy, hogy már a második kerékcserénél felrakják a keményebb keveréket. Ez azonban utólag hibás döntésnek bizonyult, mivel a verseny vége előtt 9 körrel beiktatott utolsó boxkiállás miatt veszített néhány helyet.

"Munkához kell látnunk, hogy megértsük, mi is történt, mivel szerintem nem sikerült megmutatnunk a valós teljesítményünket" - figyelmeztetett a versenyző. Szintén azonnali lépéseket sürgetnek a csapat vezetői, akik nem tagadták: csalódottan távoznak Melbourne-ből.

"Az egyik fő terület a leszorítóerő nagysága az autó elején: rá kell jönnünk, hogy a pályán miért nem azt láttuk, ami az adatok alapján elvárható lett volna. A kevés pozitívumok egyike a megbízhatóság, főleg amit a motort és a KERS-et illeti" - mondta Stefano Domenicali csapatfőnök.

"Sok munka vár még ránk, ez nem kétséges. A hétvégén a 150 ° Italia nem volt olyan versenyképes, mint szerettük volna. A Red Bull, illetve a McLaren a versenyen és az időmérőn is gyorsabb volt nálunk" - tette hozzá a Chris Dyert váltó vezető versenymérnök, Pat Fry.

17
F1 Hírek / Alonso: Ma a Ferrari nem volt igazán versenyképes
« Dátum: 2011. Március 26, 10:03 »
Fernando Alonso:
A téli teszteken minden rendben ment és megérkezvén Ausztráliába elmondhatjuk, hogy többet reméltünk ennél. Egyszerűen a mai napon nem igazán voltunk versenyképesek. Ha megnézzük a szabadedzéseken szerzett adatokat, elmondhatjuk, hogy ez az időmérő edzés nem volt jó számunkra.

Ezzel együtt boldog vagyok, mivel tudom, hogy a futamokon mindig is jobb a Ferrari sebessége és idén az időmérő edzéseknek kisebb a jelentősége a Pirelli új abroncsai miatt. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a leggyengébb autó legyőzi a leggyorsabbat, de tény, több lehetőségünk lehet behozni a lemaradásunkat, mint korábban.

Ha megnézzük, hogy a riválisok milyen messze vannak tőlünk, és azt, hogy most hol áll a Sauber, a Toro Rosso és a Renault, akkor tudhatjuk, valami hiányzott az autónkból. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben fejlődni fogunk és jobbak leszünk ennél.

18
F1 Hírek / Esőben betiltották a mozgatható hátsó szárnyakat
« Dátum: 2011. Március 25, 18:57 »
Az FIA úgy döntött, esőben biztonsági okokból megtiltja a mozgatható hátsó vezetőszárny használatát. Arról már korábban határoztak, hogy a futamokon nem kapcsolhatja a laposabb állásába a szárnyat, akinek az autóján intermediate vagy esőgumik vannak, a versenyigazgató Charlie Whiting azonban most tájékoztatta a csapatokat, hogy ez a szabály a szabadedzéseken és az időmérőn is életbe lép. "Ahogy azt a tegnapi csapatmenedzseri értekezleten megbeszéltük, ezúton szeretném megerősíteni, hogy a Technikai Szabályzat 3.18-as cikkelyében említett, a pilóta által mozgatható aerodinamikai elemet biztonsági okokból nem lehet majd állítani egyik edzésen (beleértve az időmérőt) sem, ha az autón éppen intermediate vagy esőgumik vannak" - írta Whiting. - "Amennyiben egy versenyző mégis kihasználná az állítható karosszéria-elem lehetőségét, amikor intermediate vagy esőgumikon köröz, jelenteni fogják a sportfelügyelőknek a Technikai Szabályzat 2.3-as cikkelyének megsértése (veszélyes konstrukció) címén." Az állítható hátsó szárny, azaz DRS esőben azért lehet veszélyes, mert jelentősen csökkenti a leszorítóerőt, amikor a tapadás egyébként is csekély.    

19
Adrian Sutil, a Force India német versenyzője szerint lehetséges 2 bokszkiállásal teljesíteni a 2011-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjat.

Sutil nevetségesnek tartja a 4-5 kiállást Melbourne-ben.
A Pirelli gumik meglehetősen jól teljesítettek az első napon Ausztráliában. Gyakorlatilag az összes versenyző jó véleménnyel volt a gumikról, melyek kevésbé koptak, mint a téli teszteken Spanyolországban.

Adrian Sutil, aki korábban úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy lehetetlen egy futamot 2 kiállással teljesíteni az F1-ben, most azt mondta, lehetséges a 2 kiállásos stratégia.

?Legalább egy körre szüksége van a gumiknak arra, hogy ideális hőmérsékletre melegedjenek fel, de hosszú távon minden gond nélkül tudtam körözgetni. Ez főként annak tudható be, hogy itt Ausztráliában kevés gyors kanyar van.? ? mondta Adrian Sutil.

?A 2 kiállásos stratégia lehetséges.? ? tette hozzá Sutil.

Paul Hembery, a Pirelli Motorsport vezetője a következőket mondta a két szabadedzés után: ?A gumik jobban működnek az Albert Parkban, mint a legutóbbi teszteken.? 

20
F1 Hírek / Massának már nincsenek gumimelegítési gondjai
« Dátum: 2011. Március 21, 18:38 »
Miután a Ferrari vadonatúj versenygépe nem csak gyorsnak, hanem megbízhatónak is mutatkozott a téli felkészülés során, a csapat brazil versenyzője, Felipe Massa magabiztosan készül az idénynyitóra.

Massa az olasz gárda hivatalos weboldalán vezetett naplójában leírta, jó eredményben reménykedik Ausztráliában, és úgy érzi, izgalmas szezon vár ránk ? már csak az idén bevezetésre kerülő új szabályok miatt is.

?Készen állok a versenyzésre és úgy gondolom, az egész csapat jól felkészült, hiszen a téli tesztek valamennyi napján nagyon sok kört megtettünk, többet, mint terveztük? ? mondta a 2008-as év ezüstérmese.

?Az autó megbízhatónak mutatkozott, de ez önmagában nem elég, hiszen egy versenygépnek gyorsnak is kell lennie. Momentán a megbízhatóság jó, viszont nem hiszen, hogy panaszkodnunk kellene a teljesítményre, viszont addig nem kapunk tiszta képet, amíg minden csapat egyszerre nem lesz a pályán Melbourne-ben.?

Massa elmondta, a tesztek során remekül kiismerték a kinetikus energia-visszanyerő rendszert (KERS), valamint az új állítható hátsó szárnyat, így ezt ő maga már reflexszerűen használja a versenypályán, tehát nem okoz gondot a kezelésük.

?A szezon kezdete mindig nagyon izgalmas időszak, idén ráadásul rengeteg új dologgal szembesülünk, noha a KERS olyasvalami, melyet már jól ismerünk, hiszen használtuk azt 2009-ben. Ami a hátsó szárnyat illeti: ezernyi kört megtettünk vele, szóval teljes mértékben tisztában vagyunk azzal, miképp kell használni ? megnyomunk egy gombot, a szárny elmozdul, a légellenállás lecsökken, és a becslések szerint az autó 12-15 km/h-val gyorsabban megy az egyenesben, mint előtte.?

?Az edzéseken illetve az időmérőn annyiszor használhatjuk, amennyiszer csak akarjuk, még a legrövidebb egyenesben is. Ez olyasvalami, amire nagy figyelmet fordítottunk a tél során, tehát mostanra már reflexszerűen használjuk. Ez azt jelenti, hogy jól értjük már a rendszert, viszont a versenyen csak előzésre használhatjuk, ezzel kapcsolatban pedig nincsen elképzelésünk sem arról, mennyire lehet hatásos. Biztos vagyok abban, hogy segít, de várnunk kell a versenyig.?

A brazil versenyzőnek tavaly sok gondot okoztak a Bridgestone keményebb keverékű abroncsai, miután nem tudta azokat megfelelő hőmérsékletre hevíteni. A Forma-1-be idény visszatérő Pirelli termékeivel nem ez a helyzet, mi több, azok gyors degradálódása sokkal izgalmasabbá teheti a versenyeket.

?A gumik megértése volt a legérdekesebb aspektusa a téli teszteknek és való igaz, hogy nincsenek felmelegítési problémáim, mint tavaly? ? magyarázta Massa.

?Viszont a meglehetősen agresszív gumikopás miatt teljesen más versenyeket láthatunk majd, ki kell majd állnunk néhányszor a bokszba.?

A Ferrari versenyzője végül elmondta, mindent megtesz a jó szereplés érdekében, ám nagyon bánja, hogy az országban uralkodó rendkívüli állapotok miatt nem utazhattak Bahreinbe.

?Mindent megteszek azért, hogy a legjobbat nyújtsam Melbourne-ben, még ha az albert parki pályán nem is voltam túl sikeres a múltban, miután volt néhány incidensem. A tavalyi év jobban alakult, legjobb eredményemet értem el, hiszen harmadik lettem, tehát dobogóra állhattam.?

?Remélem, hogy jól alakul számunkra a szezonkezdet, optimista vagyok az esélyeinket illetően az eddig mutatott megbízhatóság alapján. Alig várom már, hogy összemérjük tudásunkat az ellenfelekkel, és hogy meglássuk, hol is állunk valójában.?


21
F1 Hírek / Három hét múlva lábra állhat Kubica
« Dátum: 2011. Március 20, 11:54 »
Leghamarabb három hét múlva próbálkozhat meg mankó segítségével először a lábra állással és a járással a Lotus Renault lengyel pilótája.

A versenyzőt kezelő Santa Corona klinika orvoscsapata pénteken jelentette be, hogy Kubica április elejéig biztosan nem állhat lábra. A 26 éves pilóta február 6-án, egy olaszországi raliviadalon szenvedett súlyos balesetet, a karját, a lábát és a kézfejét többször meg kellett operálni.

22
F1 Hírek / Vettel: Boldog vagyok, ezért hosszabbítottam
« Dátum: 2011. Március 14, 15:10 »
Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnok versenyzője elmondta, egy egészen egyszerű ok miatt hosszabbított csapatával.

Vettel nagyon boldognak érzi magát a Red Bull-Racing istállónál, ahol 2009 óta versenyez.
Sebastian Vettel
Egy egészen egyszerű ok miatt hosszabbítottam a Red Bull csapattal. Boldog vagyok és nagyon kényelmesen érzem magam velük. Büszke vagyok arra, hogy része lehetnek ennek a fantasztikus csapatnak, valamint arra, amit eddig közösen elértünk és fogunk a jövőben.

Nem titok, mint autóversenyző a lehető legjobb esélyekkel akarok nekivágni az aktuális szezonnak és úgy érzem, hogy a Red Bull csapatnál minden megvan, amire szükségem van. Ismerem a csapatot, jó a hangulat és egy remek autónk van.

Szoros kapcsolat fűz a csapathoz, miután egyértelmű, hogy a Red Bull támogatása nélkül nem lehetnék most itt és biztosan világbajnok sem lennék.

23
F1 Hírek / Új szabályok az állítható szárnyakra?
« Dátum: 2011. Március 13, 11:50 »
Elképzelhető, hogy a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt módosítják az állítható hátsó szárnyak használatára vonatkozó szabályokat.
Továbbra sem sikerült megnyugtatóan rendezni az állítható hátsó szárnyakkal kapcsolatban felmerült kérdéseket. A pilóták ugyan folyamatosan próbálgatják az új alkatrészt a most is zajló barcelonai teszten, de a tapasztalatok vegyesek, nem mindenkinek tetszik a rendszer.

A spanyol AS úgy tudja, hogy a szezonnyitó előtt még változhatnak a szárnyakra vonatkozó szabályok. Rubens Barrichello, a pilóták szövetségének (GPDA) elnöke a héten találkozott az FIA illetékeseivel: a megbeszélésen szóba került, hogy a pilóták többsége nyugtalan a szárnyak miatt, illetve panaszkodott a Pirelli gumik túl gyors kopására is.

Barrichello igen szkeptikus a hátsó szárnnyal kapcsolatban, attól tart, hogy a tesztelésen "bevállalt" nyitott szárnyas kanyarodás a versenyhétvégéken komoly balesetekkel is végződhet:

"A verseny közbeni használatot még mindig nem tisztázták, még mindig várunk erre. De nem csak a kipróbálás hiánya a gond, úgy összességében túl sok ez. Figyelek mindenre, nem akarok valami nagyot mondani, hogy szerintem hogy kellene megoldani, bár van elképzelésem, hallottunk jó megoldásokat."

"Szerintem úgy kellene használni, hogy tényleg az előzéseket segítse, de a pilóták kísértést érezhetnek, hogy a tempós kanyarokat is a szárny használatával vegyék be. Az Eau Rouge szerintem ilyen lesz és baleseteket látunk majd. Pedig a cél nem ez, de mégis kockáztatunk. Tavaly a térdünket kellett emelgetni, hogy működjön (az azonos hatású F-csatorna), az Eau Rouge-t egy lábbal vettem be, pedig nem ez a cél."

Arról nem érkezett hír, hogy miben állapodtak meg a felek, minthogy azonban a melbourne-i futam egyre közelebb van, az esetleges szabálymódosításról mihamarabb dönteni kellene. Az aktuális szabályok szerint az állítható szárnyakat az első két körben nem lehet használni, később is csak kijelölt helyeken, ha a kormányon kigyulladnak a használatot engedélyező lámpák.

Jarno Trulli szerint a legnagyobb gond az, hogy a pilótáknak túl sokat kell a kormányt figyelniük, ahelyett, hogy a pályát néznék. "Az állítható szárnnyal és a KERS-szel az a baj, hogy a pilótákat néha túlságosan lefoglalhatja az, hogy villogó lámpákat nézegessenek" - mondta Trulli. "Erre egy jobb megoldás kellene." Az Ausztrál Nagydíjig a versenyigazgató Charlie Whiting fontolgatja a kérdést.

24
F1 Hírek / Hamilton nincs elkeseredve a McLaren formája miatt
« Dátum: 2011. Március 13, 11:33 »
Lewis Hamilton nem aggódik túlságosan amiatt, hogy a McLaren minden bizonnyal ismét hátrányból kezdi meg a bajnokságot, ugyanis a téli teszteken jóval gyengébben teljesített, mint legközelebbi riválisai.

A wokingi gárda úgy döntött, hogy az első téli teszten tavalyi autójával gördül pályára, hogy még több ideje maradjon új modellje fejlesztésére.

Ez a taktika azonban megbosszulta önmagát, mert az MP4/26-os modell gyenge megbízhatósága azt eredményezte, hogy a csapat jóval kevesebb kilométert tudott teljesíteni, mint legnagyobb ellenfelei, ami mindenképpen hátrányba sodorta őket.

A McLaren ráadásul azzal is öngólt lőtt magának, hogy kihagyta a csütörtöki tesztnapot, hogy szombaton, a Ferrari, a Mercedes és a Williams mellett még tesztelhessen Barcelonában, ám a szakadó esőben igencsak limitáltak voltak a lehetőségek.

Mindezek ellenére Hamilton nem aggódik túlságosan, mert úgy érzi, hogy bár az első néhány versenyen valóban az üldöző szerepét fogják majd betölteni, nem kell sok időnek eltelnie ahhoz, hogy felzárkózzanak, és ismét az élen harcolhassanak.

?Pozitív vagyok, imádok versenyezni, és már alig várom, hogy kezdetét vegye a bajnokság? ? mondta a brit versenyző a riportereknek a téli tesztsorozat végén Barcelonában.

?Mindig a legjobbakban bízom, és remélem, hogy hirtelen minden meg fog változni, érkeznek olyan újítások, amik egyik pillanatról a másikra meghozzák a várt sikert, és drasztikusan javítanak az autó megbízhatóságán és teljesítményén.?

?Soha nem tudhatod, hogy ez mikor fog megtörténni, szóval szorítsunk, és figyeljük, hogy a srácok min dolgoznak. Tudom, hogy mindenki a tudása legjavát nyújtja, és olyan keményen dolgozik, amennyire keményen csak tud."

"Tisztában vagyunk azzal, hogy van előttünk egy hegy, amit meg kell másznunk, de meg fogjuk tudni csinálni.?

?Nem szeretem azt a szót használni, hogy frusztrált, mert nem vagyok az. A csapat összes dolgozójának nehéz, mert mindenkinek nagyon sok munkája van benne. Nincs katasztrófa, mindössze annyiról van szó, hogy jelen pillanatban nem olyan jó a teljesítményünk, mint amire vágyunk. Azonban megvannak az erőforrásaink, amikre építhetünk, és ez számít.?

?Ha megnézzük a tavalyi évet, akkor sem a mi autónk volt a leggyorsabb az elején, de aztán a kemény munka meghozta gyümölcsét, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy a második helyen végeztünk a bajnokságban.?

?Egy nagyon hosszú bajnokság áll előttünk, és semmi kétségem afelől, hogy meg tudjuk csinálni, harcba tudunk szállni ezekkel a srácokkal.?

Bár az időeredmények alapján igen tetemes a lemaradása ellenfeleivel szemben, Hamilton úgy gondolja, hogy a tesztekből nem lehet és nem is szabad túl sok mindent kiolvasni, és meggyőződése, hogy a McLaren hosszú etapos teljesítményével nincs gond, jóllehet a megbízhatóságon még javítani kell.

?Teljesítettem néhány hosszú etapot a gumikon a korábbi napokon, és úgy gondolom, hogy az autó sokkal jobb volt. Szóval véleményem szerint a versenyteljesítményünk nem olyan rossz? ? magyarázta Hamilton.

?Az már egy más kérdés, hogy be tudjuk-e fejezni a versenyt. Azonban a versenytempónk nem tűnik olyan rossznak a többiekéhez viszonyítva.?

25
F1 Hírek / Massa elégedett a Ferrarival
« Dátum: 2011. Március 13, 11:23 »
Felipe Massa szerint a Ferrari utolsó fejlesztési csomagja tovább javított az autón, de a brazil ezzel együtt is úgy véli, a Red Bull előttük jár. Felipe Massa tegnap utolsó téli tesztnapját teljesítette a Ferrarival Barcelonában, ahová a csapat új aerodinamikai csomagot és átalakított kipufogórendszert vitt. A brazil elégedett az újításokkal."Jobb az autó, nagyobb a leszorítóreő és minél nagyobb, annál jobb, főleg ezekkel a nagyon kopós gumikkal. Nagy csomag volt ez, de jól működik, nagyjából-egészéből ez megy az első futamra is."

"Már keményen dolgozunk a következő fejlesztéseken, hiszen tudjuk, milyen fontos ez a bajnokság folyamán. De amit most hoztunk, az is javulást jelent, az autó tényleg jobb lett, jobban tapad" - magyarázta.

Massa ezzel együtt másokkal egyetértésben a Red Bull autóját látja a legjobbnak: "Először is a fő esélyes mindig a tavalyi győztes. Másodsorban tényleg nagyon gyorsak itt, tegnap Sebastian nagyon jó kört ment, én a Red Bullra voksolok."

A ferraris egyelőre azt sem tudja megmondani, hogy versenytávon felvehetik-e a versenyt a Red Bull tempójával.

"Tavaly ez volt a helyzet, de tavaly nagyon gyors autójuk volt és ha javítottunk is az időmérős szereplésen, nem volt könnyű elkapni őket. Idén ez nehezebb kérdés, mert a gumikopást számba véve is gyorsnak láttam őket a hosszú etapokon. Szóval nehéz ezt megmondani most. Várjuk ki, amíg mindenki egyszerre ugyanazon a gumin, ugyanannyi üzemanyaggal megy."

26
F1 Hírek / Hamilton:Az új gumik lelassítják az F1-et
« Dátum: 2011. Március 13, 11:17 »
Lewis Hamilton szerint az új szállító, a Pirelli gyorsan kopó abroncsai miatt mindenki visszavesz idén az agresszióból, lassulni fog a mezőny.
A McLaren főnöke, Martin Whitmarsh pár napja figyelmeztetett, hogy a csapatok, pilóták túlzásba viszik az F1 új szállítója, a Pirelli által szállított abroncsok kopása miatti panaszkodást.

"Mindenki a gyors kopás miatt panaszkodik, de senki sem említi, hogy milyen jó a friss gumik tapadása. Épp azért nagy a kopás, mert nagy a tapadás is. A a pilóták és a csapat egy kicsit lehetnének visszafogottabbak is a megszólalásaikban" - mondta az angol. Úgy tűnik, Lewis Hamilton nem olvasta az említett interjút, ugyanis egy friss nyilatkozatában ő is a Pirellik gyors kopását panaszolta:

"Sokkal több mindenre kell figyelni az autóban" - utalt a mclarenes a mozgó hátsó szárnyra, a visszatérő KERS-re és az új gumikra. "De úgy tűnik, hogy az F1 lelassult."

"Versenytávon lassabbak lettek az autók. Tavalyi is vigyázni kellett a gumikra a telitankos indulás miatt, de most még lassabb lett. Amikor pár napja vezettem (a teszten), fájdalmasan lassú volt, de igazán. Nem túl izgalmas."

"Az első etapomon - nem is nyomtam neki nagyon - kilenc kör alatt kikészültek, a gumik, egészen a vászonig koptak. A következő etapon visszavettem, már-már felvezetőköröket mentem, és épp csak 15-16 körig bírták" - panaszolta a 2008-as bajnok.

Hamilton a fentiekkel mellett azért pozitívumot is lát a Pirellikben, legalábbis a közönség szempontjából.

"Az évek során az ember folyamatosan alkalmazkodik, változtat a stílusán, miközben igyekszik megőrizni gyorsaságot és az agresszivitást. Most az lesz a fő kérdés, mennyire tudunk vigyázni a gumikra." 

"De látni fogjuk, hogy ugyanolyan szoros lesz a verseny, mint tavaly vagy még inkább. A szabályok közelebb hozzák egymáshoz az autókat, szorosabb lesz a verseny, bár nem lesz olyan kemény. 2007-ben, 2008-ban mindenki nagyon gyors volt, a csapatok hajtották egymást, nagyon gyors volt az élmezőny. Mostanra lelassultak az autók, kiegyenlítettebb a mezőny."

27
F1 Hírek / Sikeres volt Kubica könyökműtétje
« Dátum: 2011. Március 13, 09:49 »
A Lotus Renault GP Team lengyel versenyzője újabb sikeres könyökműtéten esett át a Santa Corona Kórházban Olaszországban.

Robert három órát töltött a műtőben.
Robert Kubica súlyosan sérült jobb könyökét ma műtötték meg az orvosok a Santa Corona Kórházban. Az operációt Pf Luigi Celli vezette. Elsősorban a funkciók javítására koncentrált a stáb a rehabilitáció előtt.

Robertet délelőtt 10 óra 30 perckor tolták be a műtőbe. Az operáció 3 órát vett igénybe. Luigi Celli professzor elmondta, sikeres volt a műtét, elégedett.

28
F1 Hírek / Vettel 2014-ig hosszabbított a Red Bull csapattal
« Dátum: 2011. Március 12, 13:59 »
Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka meghosszabbította a szerződését az osztrák gárdával.

2010 világbajnoka 2014 év végéig kötelezi el magát az osztrák istállóhoz.

Sebastian Vettel 2009 óta versenyez a Red Bull istállónál. Sebastian szerződése 2011 év végéig érvényes, amit most a hírek szerint 2014 év végéig meghosszabbított Dietrich Mateschitz csapatával.

Vettel nevét korábban a Ferrari istállónál lehetett hallani, ám ennek most vége. A hivatalos bejelentésre a következő héten, az évadnyitó Ausztrál Nagydíj előtt kerül sor.

A Red Bull Motorsport tanácsadója, Dr. Helmut Marko boldog, hogy 2014-ig Vettel biztosan a csapat versenyzője lesz.

Seb mosolyogva a következőt mondta: ?Ezt most nem tudom kommentálni. De nem titok, hogy nagyon, nagyon kényelmesen érzem magam a Red Bull istállónál.?

Vettel éves fizetése 8 millió euró, amit most 25%-al növelni fognak. Seb ezzel együtt szabadabb lesz, kevesebb PR eseményen kell majd megjelennie.

Adrian Newey, a gárda tervezőmérnöke szintén 2014 év végéig kötelezte el magát.

29
Funny F1 videók / Fogatverseny palik
« Dátum: 2011. Március 12, 13:56 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=SLEW3f_hVb0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=SLEW3f_hVb0</a>

30
F1 Hírek / Alonso: 141 kör probléma nélkül
« Dátum: 2011. Március 11, 19:40 »
A Scuderia Ferrari spanyol versenyzője ma összesen 141 kört tette meg a pályán Barcelonában.

Fernando Alonso a második leggyorsabb időt autózta az új Ferrarival.

Először is szeretném elmondani, hogy nagyon sajnálom azt, ami Japánban történt. Minden gondolatom az ott élő emberek körül forog. Rettenetes az, ami ott történt és úgy gondolom, hogy ez mindenki napját beárnyékolta. Szeretném kifejezni a családoknak a jókívánságaimat és remélem, rövid időn belül minden megoldódik.

A mai teszten ismét magabiztosan futottunk. Az autó jól működött, és ami még ennél is fontosabb, az a megbízhatóság. Egyelőre nem tudni, hogy valójában mennyire vagyunk versenyképesek. Tisztább képet erről csak az Ausztrál Nagydíj időmérő edzésén és a vasárnapi futamon fogunk kapni. Egészen az első versenyig rengeteg a kérdőjel.

Elégedett vagyok az eddig elvégzett munkával. Rengeteg kört tettünk meg, de az igazi teszt csak most következik Ausztráliában.

Ma különösen jó volt az autóban. Az új alkatrészek jól működtek és úgy vélem, hogy a versenytáv teljesítése közben konstans jó köröket tudtunk futni.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 13

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek