Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ivancia

Oldalak: 1 ... 19 20 [21]
301
GP2 / Futamösszefoglalók
« Dátum: 2009. Július 13, 08:37 »
Nico Hülkenberg mindent vitt a GP2 németországi hétvégéjén. Az ART Grand Prix pilótája a főversenyt és a sprintet is megnyerte, sőt, az első rajthelyért és a leggyorsabb körért járó pontokat is begyűjtötte. Erre korábban csak Nelsinho Piquet, a Renault F1-es versenyzője volt képes a sorozatban.

A GP2 idei bajnokságának élén így változás állt be: az első helyen Hülkenberg áll, négy ponttal maga mögé szorítva a Renault harmadik számú pilótáját, Romain Grosjeant, akinek csapata a Barwa Addax az első a konstruktőrök között.

A nürburgringi hosszútávú versenyen a pole-ból induló Hülkenberg mögött Roldan Rodriguez (Piquet Sports) és Andreas Zuber (FMS) végzett az első helyen.

A negyedik helyen Vitalij Petrov végzett, egyedüliként pontot szerezve a Barwa csapatnak, miután csapattársa, Grosjean, hidraulikai probléma miatt az utolsó előtti körben kiállni kényszerült. Az ötödik helyet megtartotta Javier Villa (Super Nova), mögötte Alvaro Parente végzett. A Racing Engineering pilótája, Lucas di Grassi az első körben a 2. helyre lépett fel, a harmadikként elrajtolt brazil végül hetedikként ért célba. A faeature utolsó pontszerzője Sergio Pérez lett.

 
Alvaro Parente (Ocean Racing)






A GP2 németországi főversenyének végeredménye:

Pozíció Pilóta Csapat Kör Hátrány
1 Nico Hülkenberg ART Grand Prix 35 -
2 Roldan Rodriguez Piquet Sports 35 +13.931
3 Andreas Zuber FMS 35 +21.765
4 Vitalij Petrov Barwa Addax 35 +29.116
5 Javier Villa Super Nova 35 +31.534
6 Alvaro Parente Ocean Racing 35 +48.000
7 Lucas di Grassi Racing Engineering 35 +50.366
8 Sergio Pérez Trust Arden 35 +51.117
9 Kobajasi Kamui DAMS 35 +1:04.414
10 Jerome D'Ambrosio DAMS 35 +1:05.226
11 Karun Chandhok Ocean Racing 35 +1:09.066
12 Giedo van der Garde iSport Intl. 35 +1:09.909
13 Davide Valsecchi Durango 35 +1:15.106
14 Michael Herck DPR 35 +1:15.721
15 Rodolfo Gonzalez Trident Racing 35 +1:22.721
16 Dani Clos Racing Engineering 34 +1 kör
17 Edoardo Mortara Trust Arden 34 +1 kör
Kiesett Romain Grosjean Barwa Addax 33 
Kiesett Nelson Panciatici Durango 33 
Kiesett Alberto Valerio Piquet Sports 24 
Kiesett Frank Perera DPR 21 
Kiesett Diego Nunes iSport Intl. 10 
Kiesett Pastor Maldonado ART Grand Prix 10 
Kiesett Ricardo Teixeira Trident Racing 6 
Kiesett Luca Filippi Super Nova 0 
Kiesett Luiz Razia FMS 0 
     


A németországi sprint rajtrácsának első nyolc helyét a feature pontszerzőinek fordított sorrendjéből állították fel. Hülkenbergnek azonban a negyedik sor sem jelentett akadályt, hogy a rövidtávú versenyen is elsőként intsék le.

 
A sprint dobogósai: Parente-Hülkenberg-Kobajasi
Az első helyre a futam alatt Petrovnak voltak jó esélyei, ám az orosz versenyzőt a rajtnál történt ütközése miatt bokszutca-áthajtással büntették, így vette át a vezetést a hazai publikum legnagyobb örömére Hülkenberg.

A pódiumra Parente (Ocean Racing) és Kamui Kobajasi (Dams) állhatott fel. A Barwa csapatnál ezúttal mindkét pilóta pontot szerzett. Petrov ismét 4. lett, Grosjean az ötödik helyével két pontot szerzett. Villa ekkor is a legjobbak között volt, a Super Nova versenyzője ért be hatodikként.





A GP2 németországi sprintjének végeredménye:

Pozíció Pilóta Csapat Kör Hátrány
1 Nico Hülkenberg ART Grand Prix 24 46:49.622
2 Alvaro Parente Ocean Racing 24 +26.454
3 Kobajasi Kamui DAMS 24 +33.501
4 Vitalij Petrov Barwa Addax 24 +33.688
5 Romain Grosjean Barwa Addax 24 +44.754
6 Javier Villa Super Nova 24 +50.075
7 Jerome D'Ambrosio DAMS 24 +52.520
8 Dani Clos Racing Engineering 24 +53.961
9 Pastor Maldonado ART Grand Prix 24 +56.954
10 Davide Valsecchi Durango 24 +1:14.361
11 Diego Nunes iSport Intl. 24 +1:29.582
12 Michael Herck DPR 24 +1:33.086
13 Nelson Panciatici Durango 24 +1:34.670
14 Luiz Razia FMS 24 +1:35.180
15 Ricardo Teixeira Trident Racing 24 +1:39.570
16 Frank Perera DPR 23 +1 kör
17 Alberto Valerio Piquet Sports 24 +1 kör
18 Luca Filippi Super Nova 24 +2 kör
19 Rodolfo Gonzalez Trident Racing 24 +2 kör
20 Sergio Pérez Trust Arden 24 +3 kör
Kiesett Roldan Rodriguez Piquet Sports 14 
Kiesett Andreas Zuber FMS 11 
Kiesett Edoardo Mortara Trust Arden 7 
Kiesett Giedo van der Garde iSport Intl. 1 
Kiesett Lucas di Grassi Racing Engineering 0 
Kiesett Karun Chandhok Ocean Racing 0 


A következő GP2-es versenyeket a Magyar Nagydíj hétvégéjén, a Hungaroringen rendezik két hét múlva.






302
F1 Challange 99-02 / Multiplayer
« Dátum: 2009. Július 09, 22:47 »
Szoktatok játszani multiplayer-en?
gondolkozok rajta hogy léhrehozzak egy ligát csak F1forum.co.hu felhasználoknak
csak még nem tudom hogy milyen modal
várom a válasszokat

303
Boxutca / 2010-es Fellálás
« Dátum: 2009. Július 05, 22:13 »
Vajon melyik csapat kikel indúl jövőre
Ferrari valszeg megint Massa és Räikkönen
a többi még kérdéses

304
F1 Hírek / Alonso 2014-ig a Ferrarié lesz a spanyol sajtó szerint
« Dátum: 2009. Július 05, 17:52 »
Miután lecsendesedett a Forma-1-es csapatok és a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) közti vita, újra terítékre kerülhetnek a különböző pilótaspekulációk. A spanyol sajtóban természetesen Fernando Alonso Ferrarihoz szerződése a legkedveltebb téma, a legújabb verzió szerint a kétszeres világbajnok már jövőre vörösbe öltözik.

A spanyol sportnapilap, az AS információi szerint Fernando Alonso már 2010-től a Ferrari alkalmazásába áll, ráadásul a hispánok azt is tudni vélik, hogy honfitársuk öt évre, vagyis a 2014-es évad végéig ír alá a maranellóiakhoz.

A Ferrari hagyományosan az Olasz Nagydíjon jelenti be következő évi pilótapárosát, a fentebb említett lap szerint ez idén sem lesz másként, tehát a szurkolóknak elvileg szeptember közepéig kell várniuk arra, hogy tisztábban láthassanak a jövő évet illetően.

Az üzletnek Alonso részéről egyébként elvileg nincs jogi akadálya, hiszen a Renault-val kötött szerződése idén december 31-én lejár, így ő szabadon távozhat. A bökkenő a Ferrari háza táján adódhat, mivel a vörösöknek 2010-re Felipe Massával és Kimi Räikkönennel is érvényes szerződésük van. Márpedig ha Alonso valóban már a télen átteszi a székhelyét Olaszországba, akkor valamelyiküknek mennie kell. Arról viszont már a spanyolok sem beszélnek, hogy vajon ki lesz Fernando csapattársa.

Az ügyben a spanyol pénzintézet, a Santander is kulcsszerepet tölt be, hiszen a vállalat idén még a McLaren-Mercedest szponzorálja, de jövőre már a Ferrari autóin díszeleg majd a logójuk, és vélhetően minden követ megmozgatnak azért, hogy a spanyol klasszist minél előbb a Ferrarinál tudják.



305
F1 Challange 99-02 / Letöltési linkek 1.Rész
« Dátum: 2009. Június 18, 12:14 »
FIGYELEM: HOGYHA VALAMELYIK LINKNÉL NEM JELENMIK MEG A Futtatás opció
AKKOR KÉRLEK IRJÁTOK MEG PRIVÁT ÜZIBE A CIMÉT . Ivancia

F1 PRT 2009 {596 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15128&link=1

F1 Birkuc 2009 {742 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15121&link=1

F1 Birkuc 2008 ULTIMATE {741 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=11454&link=1

F1 Birkuc 2008 ULTIMATE patch {825 KB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=15095&link=1

F1 Birkuc final 2008 patch1 {1.2 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=14729&link=1

Speedomoter for TBS PLATINUM {256 KB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=13663&link=2

F1 PRT 2008 FINAL {657 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=13638&link=1

F1 2007 mod by GGSF1 {88 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=13404&link=1

F1 PRT 2008 v4 {869 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=13125&link=1

Porsche Carrera cup 2003 {139 MB}
http://gphungary.hu/letoltes_link.php?id=12920&link=1






Ha valakinek kérdése vagy problémája van irjon privát üzit. Ivancia

306
Közeleg a megegyezés határideje a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) és a Forma-1-es csapatok szövetsége (FOTA) közt zajló vitában. Június 19-ig kell megegyezniük a feleknek, ellenkező esetben kettészakadhat a Forma-1. Felipe Massa nem sok esélyt lát az egyezségre, szerinte a legjobb megoldás, ha a csapatok új szériát hoznak létre.


A FOTA tagjainak június 19-ig van lehetőségük arra, hogy visszavonják feltételeiket a 2010-re benyújtott nevezésükkel kapcsolatban. A vitázó felek közti tárgyalások eddig semmilyen eredményt nem hoztak, pedig megegyezés híján a pilóták jövője bizonytalannak tűnik.
Felipe Massa a Ferrari hivatalos honlapján osztotta meg véleményét a világgal. "A helyzet jelenleg nagyon rossznak tűnik, de ha sikerülne megegyezni, a sport jövője is megoldódna. Ha nem, komolyan meg kell vizsgálni, mi a legjobb lehetőség. Mivel a csapatok egységesnek tűnnek, talán ideje lenne valami más lehetőség után nézni, ami jobb a sportnak."

A brazil pilóta szerint a Forma-1 valamennyi szereplője aggóik a jelenlegi helyzet miatt, mivel a folyamatos viták szerepelnek a híradásokban, és nem a pályán zajló események. "Bármi is történik majd a pályán hétvégén, az újságokban nem az fog szerepelni. Amikor az autóban ülök, kizárólag a munkámra koncentrálok, hogy olyan gyors legyek, amennyire csak lehet. Autón kívül azonban engem is foglalkoztat a dolog, mert befolyásolja a jövőmet és a Forma-1 jövőjét is"- folytatta Massa.

"Mindannyian érintettek vagyunk az ügyben, noha én nem tudom befolyásolni az eseményeket. Erre a sportot irányítóknak, és a csapatoknak van lehetőségük. Arra van szükségünk, hogy a Forma-1 jobb helyzetben legyen, nem az elmúlt hónapok ostoba vitáira. Mindenkinek azon kell dolgoznia, hogy a sport olyan legyen, ami jó a szurkolók, csapatok, pilóták és szponzorok számára is."

307
Boxutca / Látványos balesetek
« Dátum: 2009. Május 17, 20:47 »
Semmi szöveg csapjúnk a közepébe!

1. 2008 japán nagydíj rajt Nakajima és Fisichella.






Fisichella már a felvezető-körben fékbroblémákra panaszkodot,
igaz fuji-ban kb.340-röl lassitanak-le
ITÉLET:Fisico ezt jól benézted. 8.5/10



2. 1994 san marinó-i nagydíj 2.szabadedzés Barrichello







Barrichello úgy ment rá a rázokőre ahogy azt nem szabad,
ja és az elsö képen nem Barrichello keze látható
ITÉLET:Ez vezetői hiba és autómeghibásodás egyszerre!!!. 9.6/10



3. 2002 aúsztrál nagdíj rajt Barrichello és R.Schumacher









Barrichello csak védekezett Ralf pedig nekiment eddig minden rendben van de
a német kicsit repült is{nem kicsit nagyon!}ami egy tömegkarambol kezdete lett
ITÉLET:Fantastic!!! 10/10



4. 2003 brazíl nagydíj
1.Kép: Alonso kocsijának maradványa  :o
http://f1-online.hu/kepek/2003/brazilia/brazilia2003_15.jpg

2-3-4.Kép: Az esős verseny  áldozatai
http://f1-online.hu/kepek/2003/brazilia/brazilia2003_08.jpg
http://f1-online.hu/kepek/2003/brazilia/brazilia2003_17.jpg
http://f1-online.hu/kepek/2003/brazilia/brazilia2003_13.jpg


























309
.

310
Szavazások / Melyik volt Palik legjobb idei {2009} dumája? :)
« Dátum: 2009. április 15, 18:33 »
:}

311
Szavazások / ki a jobb
« Dátum: 2009. április 14, 17:00 »
bocsi a mclaren miatt de szerintem idén nem megy nekik

Oldalak: 1 ... 19 20 [21]

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek