Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ivancia

Oldalak: [1] 2 3 ... 21
1
A Marussia F1 Team ma hivatalos közleményben erősítette meg, hogy a 32 éves tesztversenyző elveszítette a jobb szemét a tegnapi baleset következtében.



De Villota tegnap tesztelte volna először az MR01-et, de az installációs kör után az autó hirtelen felgyorsult, és a versenyzőnő feje eltalálta a pálya szélén álló kamiont.
 
A csapat elmondta, hogy a műtét tegnap kezdődött a Cambridge-ben található Addenbrooke kórházban, hogy ellássák a versenyző súlyos arc- és fejsérüléseit, és egésze ma reggelig folyamatosan kezelték.
 
John Booth, a Marussia csapatfőnöke közölte, hogy a baleset következtében Maria elveszítette a jobb szemét:
 
?Hálásak vagyunk az orvosi ellátásért, melyben Maria részesül, és a családja szeretné megköszönni a Neurológiai és Plasztikai műtőcsapatnak.?
 
?Ennek ellenére igazi szomorúság, hogy közölnöm kell, az elszenvedett sérülések miatt Maria elveszítette a jobb szemét.? 
 
?Maria gondviselése és a család érzései maradnak a prioritásaink ezekben az időkben. A családja a kórházban van, és mindent megteszünk amit lehet, hogy támogassuk őket.?
 
?Mindenkitől türelmet és megértést kérünk Maria további állapotával kapcsolatban. További információkat fogunk biztosítani, amikor megfelelőnek látjuk az alkalmat erre, és itt természetesen a családot is figyelembe vesszük.?
 
?Ezzel egy időben szeretnénk megragadni az alkalmat, hogy megköszönjük és dicsérjük a mentősöket, akik készenlétben voltak a duxfordi repülőtéren, mint ahogy az lenni szokott egy szokásos Forma-1-es teszten.?
 
?Tekintettel a balesetre, egy nagyon alapos vizsgálatban veszünk részt, és ez jelen pillanatban is folytatódik.?
 
A csapatfőnök a közlemény végén megköszönte a jókívánságokat, melyben Mariát, a családot, és az egész csapatot részesítették.
 

Hozzászólás összevonva: 2012. Július 05, 13:22
Jobbulást neki!  :-\ :-\ :-\ :-\

3
F1 Videók / 2011 Időmérők és Futamok letöltése
« Dátum: 2011. Augusztus 10, 10:49 »
Ausztrália, Időmérő((Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=10

Ausztrália, Verseny(Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=11

Malajzia, Időmérő(Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=21

Malajzia, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=22

Kína, Időmérő(Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=24

Kína, verseny(Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=25

Törökország, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=49

Törökország, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=54

Spanyolország, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=65

Spanyolország, verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=66

Monaco, Időmérő(Perez baleset)(Online nézhető)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=72

Monaco, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=73

Kanada, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=101

Kanada, Verseny(Teljes)
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=102

Valencia, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=113

Valencia, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=114

Anglia, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=182

Anglia, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=183

Németország, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=217

Németország, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=218

Magyarország, Időmérő
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=219

Magyarország, Verseny
http://f1download.net23.net/index.php?p=video.php&id=220

4
F1 Hírek / Jordan a Lotusról és Chandhokról
« Dátum: 2011. Augusztus 09, 20:05 »
Eddie Jordan ezúttal a Lotus csapatát és pilótáit vette nagyító alá. Az ismert televíziós személyiség szerint Jarno Trulli már nem a régi, a két Lotus csapat közötti vita pedig felesleges drámázás.


A mezőny hátsó részében láthattunk néhány lehetséges felállást a jövő évre nézve. A Lotus-nál Karun Chandhok vezethette az autót a Német Nagydíjon, pedig Tony Fernandes szerint Jarno Trulli hamarosan aláír a következő évre, szerinted ez egy intő jel volt?

?Ki tudja? Elég bizarr egy helyzet, akárcsak a csapat neve, kettő is van belőlük. Ilyen őrült dologra alig emlékszem korábbról, ideje lenne rendezniük a dolgokat. Amikor sétálok a paddockban és valaki szól nekem, hogy ?Találkozzunk a Lotus garázsánál!? akkor egyből azon töröm a fejem, vajon melyikre gondolt? Ezúton is üzenem a két csapatnak, hogy elég a drámázásból, oldják meg a problémát, mert ez így senkinek sem jó."
 
?Minden tiszteletem Chandhok-é, egy kedves srác. Olyan, mint egy korosodó államférfi, hatalmas tehetsége van a rádiózáshoz és a televíziós műsorokhoz is. De látok annyit benne, ami elég egy világbajnoki címhez? Nos, ezt majd az idő eldönti. Ennek a történetnek még jó vége is lehet, de egyelőre nem tud autóhoz jutni.?
 
?Vajon jövőre kap ülést? Nem, de megérzésem, hogy az idei Indiai Nagydíjon be fog ülni Kovalainen helyére. Különben miért ültették volna be a kocsiba Németországban, az Indiai Nagydíjon nem tehetik meg, hogy ne adjanak neki lehetőséget, számomra ez elég egyértelmű.?
 
?Megkérték Jarno-t és Heikki-t is, hogy az év közben egy-egy futamra adják át az autóikat. Szerintem jövőre is marad ugyanez a két pilóta.?
 
?Az a baj Jarno-val, hogy a korábban látott erős időmérős teljesítményét már nem tudja hozni.?


Hozzászólás összevonva: 2011. Augusztus 09, 20:07
Örökre a szívembe zártam.  ;D
Ő már csak tudja a tutit.  :)

5
Boxutca / Nazinale Piloti
« Dátum: 2011. Július 28, 12:40 »
Az Autósport és a futball egyvelege, rendszeresen játszanak gálameccseket, többek között Baumgartner Zsolttal.



Eddigi 2011-es meccsek:
Május 4.
vs. Törökország All Stars
5-6
Gólok: Engel, Petrov, Pirro, Bianchi

Május 24.
vs. A.C Stars for the Children
3-5
Fisichella, Alonso, Perez

Július 20.
vs. BiggAllStars
6-2
Vettel, Engel, Korbel, Petrov

Július 27.
vs. Magyar All Star Válogatott
8-4
Jules Bianchi (2), Mészöly Géza, Sergio Perez, Vitalij Petrov (2), Jerome D?Ambrosio, Talmácsi Gábor

6
Palik Laci, Gyula, és a többiek.. / Földy Attila rajongói klub
« Dátum: 2011. Július 21, 13:38 »
Ez a topic a valaha volt legjobb kommentátorunkat, Földy Attilát éltetni jött létre.
Hisz ki ne szeretne egy ekkora hozzáértéssel és beleéléssel F1-et közvetítő Kommentátort?  :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=48Zfy3IL9uU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=48Zfy3IL9uU</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=apN_XndPn9E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=apN_XndPn9E</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ToUNn28Zpx0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ToUNn28Zpx0</a>

Ebből tudtam meg, hogy a pilóták a felvezető kör közben memorizálják a pályát, és hogy 4 autó összeütközése és az első két helyezett koccanása "hétköznapi" dolog.  :)

Ti mit gondoltok The Great One-ról?  :)

7
Mark Webber zárta az élen a Brit Nagydíj első szabadedzését, amely esőben kezdődött. Az első percekben elállt a csapadék, de mielőtt felszáradt volna a pálya, újra esett. A változó körülmények között a Red Bull ausztrál versenyzője volt a leggyorsabb, megelőzve Michael Schumachert és Rubens Barrichellót. A vizes pálya kifogott Kobajasi Kamuin, aki a célegyenesbe fordulva összetörte Sauber-Ferrariját.

AZ EDZÉS KRÓNIKÁJA

A Brit Nagydíj több csapat számára is vízválasztó lesz a 2011-es Formula?1-es világbajnokságban. Az FIA szabályértelmezést módosított, így mostantól a kipufogóból a motor alapjáratán már nem jöhet ki olyan erővel a gáz, mint padlógázas állapotban, ami csökkentheti a kipufogócsővel célba vett diffúzor hatékonyságát és az autó stabilitását a kanyarokban.

Sokak szerint ezt a megoldást a Red Bullnak sikerült tökéletesítenie, ezért a vb-éllobvas istálló visszaesésére számítanak. Az igazság persze a pályán derül ki, de még nem pénteken ? már csak azért sem, mert az első szabadedzés elején csuromvizes a pálya a szakadó eső miatt.

A 14 fokos időben a Force Indiá-s Paul di Resta ment ki először a pályára ? a skót élete első Brit Nagydíjára készül versenyzőként.

A Hispaniánál Narain Karthikeyan helyén induló Daniel Ricciardo élete első futamára készül, neki különösen rosszul jött az eső, hiszen ilyen körülmények között nagyon nehéz lesz megismerkedni az autóval és a pályával, a tét a fiatal ausztrál számára a kvalifikáció, azaz a 107 százalékos határon belülre kerülés.

Az edzés elején elállt az eső, a csapatok a következő 30 percben nem is számolnak csapadékkal. Az autók ettől még természetesen hatalmas vízfüggönyt húznak maguk után bemelegítő körükben.

Az első mért kör Jérome d'Ambrosióé, a Virgin pilótája 2:03.001 perces kört futott.

A száradó pályán Nico Rosberg 1:51.590-re javított a Mercedesszel. Fél órához közeledve többek között Michael Schumacher, Jenson Button, Mark Webber és Fernando Alonso is a pályán volt, Webber 1:50.032 perccel vette át a vezetést.

Alonso a Stowe-kanyarban, Sébastien Buemi a Toro Rossóval a boxutca bejáratánál csúszott le a pályáról, mindketten tovább tudtak menni.

Button ment be elsőként 1:50 perc alá (1:49.651), riválisaihoz hasonlóan a világoskék felirattal megjelölt intermediate gumikon száguldott. Az élen ezután szinte percről percre változott a helyzet, Lewis Hamilton és Sebastian Vettel csatlakozott az élcsoportban Buttonhoz.

Ricciardo 8 kör megtétele után 1.3 másodpercre volt a virgines D'Ambrosiótól, a kilencedikben két tizedet javított. Liuzzi azonban még ekkor is gyengébb idővel állt, mint az ausztrál társa.

A célegyenes elején kisodródó Vettel 1:48.794 percre javította a legjobb eredményt, miközben újra esni kezdett az eső, és Kobajasi kicsúszott.  A japán tovább tudott menni,akárcsak csapattársa, a szintén kicsúszó Pérez.

Schumacher is áthajtott az egyik kavicságyon, de a következő körében az aszfalton maradt, és 1:48.388 percre javított.

Az eső ismét elállt, Schumi tovább faragott idején (1:48.278), majd beállt a boxba.

A szintén a garázsában várakozó Vettel  autója körül füst terjengett a levegőben, de a német az autójában maradt. Hátul Ricciardo az utolsó helyen állt, de csak tizedre volt az utolsó előtti D'Ambrosiótól.

35 perccel az edzés vége előtt Hamilton autójára slick gumikat tett a McLaren, a pénteki tesztelésre szánt közepesen kemény keveréken a futam három évvel ezelőtti győztese óvatosan haladt át a még meglévő tócsákon. Az angol aerodinamikai tesztet végzett autójának új hátsó légterelőjén, erre a vizes pályás gumik nem megfelelőek.

A többiek továbbra is intermediate gumikon száguldottak, előbb Webber, majd Alonso állt az élre.

28 perccel az edzés vége előtt elkezdett esni az eső.

A forgalom csak néhány percre állt le, a versenyzők utána lassan visszatértek a pályára, Felipe Massa Ferrariján is megjelent egy új hátsó légterelő.

Negyedórával a vége előtt Kobajasi a célegyenes bejáratánál a műfűre futva megcsúszott, autója a korlátnak csapódott. A japán pilótának ugyan nem esett baja, autójával nem folytathatta az edzést.

Bár lassan takarították el a Sauber-Ferrari roncsát a célegyenes melletti füves területről, a piros zászlót nem lengették meg. A száguldás folytatódhatott, az eső elállt.

Vettel az első két szektorban jobbnál jobb részeredményeket ért el, ám a célegyenes előtt lassítania kellett, ezért nem tudott javítani legjobbján, Alonso maradt az élen 1:48.161-gyel.

Tíz perccel az edzés vége előtt eltűnt a pálya mellől a fehér roncs, a sárga zászlókra sem volt szükség, teljes gázzal folytatódhatott a száguldás.

Webber 1:47.553-mal átvette a vezetést, óriási lett a forgalom a pályán. Az edzés hajrájára a nap is kisütött, a pilóták az intermediate gumikon száguldottak. Miközben Webber 1:46.881-re javította legjobbját, Nico Rosberg feljött a második helyre.

Az edzés utolsó perceiben Michael Schumacher, Rubens Barrichello és Sergio Pérez zárkózott fel az ausztrál mögé, igaz, a veterán német is 660 ezreddel kikapott a Red Bull pilótájától, aki nem tudott visszamenni a boxba, autója leállt a pályán az edzés végén.

BRIT NAGYDÍJ, 1. SZABADEDZÉS
1.   Mark Webber   ausztrál   Red Bull-Renault   1:46.603   átlag: 198.939 km/ó   19 kör
2.   Michael Schumacher   német   Mercedes   1:47.263   0.660 mp h.   20
3.   Rubens Barrichello   brazil   Williams-Cosworth   1:47.347   0.744   23
4.   Sergio Pérez   mexikói   Sauber-Ferrari   1:47.422   0.819   22
5.   Felipe Massa   brazil   Ferrari   1:47.562   0.959   13
6.   Nico Rosberg   német   Mercedes   1:47.758   1.155   23
7.   Fernando Alonso   spanyol   Ferrari   1:48.161   1.558   16
8.   Lewis Hamilton   brit   McLaren-Mercedes   1:48.549   1.946   21
9.   Nico Hülkenberg*   német   Force India-Mercedes   1:48.598   1.995   19
10.   Jaime Alguersuari   spanyol   Toro Rosso-Ferrari   1:48.678   2.075   22
11.   Paul di Resta   brit   Force India-Mercedes   1:48.730   2.127   18
12.   Sebastien Buemi   svájci   Toro Rosso-Ferrari   1:48.778   2.175   18
13.   Sebastian Vettel   német   Red Bull-Renault   1:48.794   2.191   21
14.   Pastor Maldonado   venezuelai   Williams-Cosworth   1:48.809   2.206   17
15.   Jenson Button   brit   McLaren-Mercedes   1:48.841   2.238   23
16.   Nick Heidfeld   német   Renault   1:48.941   2.338   20
17.   Vitalij Petrov   orosz   Renault   1:49.603   3.000   15
18.   Kobajasi Kamui   japán   Sauber-Ferrari   1:50.133   3.530   17
19.   Jarno Trulli   olasz   Lotus-Renault   1:50.222   3.619   14
20.   Karun Chandhok*   indiai   Lotus-Renault   1:51.119   4.516   17
21.   Timo Glock   német   Virgin-Cosworth   1:52.470   5.867   17
22.   Vitantonio Liuzzi   olasz   Hispania-Cosworth   1:53.143   6.540   20
23.   Jerome D'Ambrosio   belga   Virgin-Cosworth   1:53.469   6.866   26
24.   Daniel Ricciardo   ausztrál   Toro Rosso-Ferrari   1:54.334   7.731   24
 *Tesztpilóták, a hétvége további részében nem ülnek F1-es autóba
AZ ELŐZŐ TÍZ BRIT NAGYDÍJ LEGJOBBJAI
    győztes   pole pozíció   leggyorsabb kör
2001   Mika Häkkinen   Michael Schumacher   Mika Häkkinen
2002   Michael Schumacher   Juan Pablo Montoya   Rubens Barrichello
2003   Rubens Barrichello   Rubens Barrichello   Rubens Barrichello
2004   Michael Schumacher   Kimi Räikkönen   Michael Schumacher
2005   Juan Pablo Montoya   Fernando Alonso   Kimi Räikkönen
2006   Fernando Alonso   Fernando Alonso   Fernando Alonso
2007   Kimi Räikkönen   Lewis Hamilton   Kimi Räikkönen
2008   Lewis Hamilton   Heikki Kovalainen   Kimi Räikkönen
2009   Sebastian Vettel   Sebastian Vettel   Sebastian Vettel
2010   Mark Webber   Sebastian Vettel   Fernando Alonso

8
F1 Hírek / Hivatalos: Ricciardo a HRT pilótája!
« Dátum: 2011. Június 30, 21:09 »
Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál tehetsége a Herald Sun hasábjain erősítette meg, hogy a következő hétvégén bemutatkozik a Formula-1-ben és a Hispania F1 Racing Team színeiben fog rajthoz állni a sorozatban.

Daniel nagyon izgatott a debütálása előtt.


Daniel Ricciardo tavaly év végén nagyon közel állt ahhoz, hogy aláírja élete első F1-es szerződését, és rajthoz álljon a legnagyobb kategóriában. A Red Bull vezetősége végül úgy döntött, hogy Daniel a Scuderia Toro Rosso teszt-és tartalékversenyzője lesz a 2011-es szezonban.

Ricciardo a szerződésben foglaltak szerint az összes első szabadedzésen lehetőséget kap az idei kiírásban az STR6-os versenygép volánja mögött.

Ricciardo remek munkát végez a csapatnál és a hírek arról szóltak a sajtóban, hogy Jaime Alguersuari helyét veheti át a Brit Nagydíjtól. Miután Jaime bizonyított Kanadában és Valenciában, Franz Tost csapatfőnök úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy a pilóta helye biztos. Sébastien Buemi szintén biztonságban érezheti magát, mivel eddig erős teljesítményt nyújtott a pályán.

Az ausztrál televízió és a speedcafe.com jelentése szerint Ricciardo egy kölcsönszerződés keretében a HRT pilótája lesz az idei szezonban és Narain Karthikeyan helyét veszi át a spanyol gárdánál a következő futamtól.

Nos, most a 22. születésnapját ünneplő pilóta a Herald Sun hasábjain megerősítette a híreket.

?Ez meglehetősen, meglehetősen izgalmas.? ? mondta Daniel Ricciardo.

?Döbbenetes. Csak így tudom ezt most leírni.? ? tette hozzá Ricciardo.

?Az, hogy először Silverstone-ban vezethetek, nagyszerű dolog. Jól ismerem a pályát.?

A HRT egyelőre nem hozta nyilvánosságra a részleteket, de valószínűleg Karthikeyan az Indiai Nagydíjon lehetőséget kap a versenyzésre, minek feltehetőleg szponzori okai vannak.

A jelentések szerint a Red Bull meg akar bizonyosodni az ausztrál pilóta tehetségéről. Ha Daniel lenyűgöző teljesítményt nyújt a HRT volánja mögött, akkor akár a Red Bull csapatnál is ülést kaphat 2012-ben Mark Webber, honfitársa helyén.

9
F1 Hírek / Karthikeyan újabb rekordot döntött
« Dátum: 2011. Június 27, 13:24 »
A HRT Indiai pilótája 3. rekordját dönti meg, mióta a sportágban "tevékenykedik".

Az Európa nagydíjon a történelmi 24. helyen ért célba ami sporttörténelmi rekord, e kategória eddigi csúcstartója ki más lehetne, mint Narain Karthikeyan, aki Kínában a szenzációs 23. helyen fejezte be a versenyt, hozzá fűződik a régebbi rekord is, hiszen ő az egyetlen pilóta, aki  20 fős mezőnyben a 20. helyen végzett, 2005-ben Olaszországban.

Hozzászólás összevonva: 2011. Június 27, 13:25
Külön erre gyúr minden hétvégén.  xD xD xD

10
F1 Hírek / Briatore tárgylásokat folytat a Ferrarival
« Dátum: 2011. Június 10, 20:10 »
A holland F1today.nl szerint Flavio Briatore tárgyalásokat folytat a Scuderia Ferrarival egy csapatfőnöki szerepről.

Briatore lehet Stefano Domenicali utódja az olasz istállónál.


A Scuderia Ferrari a 2012-es és 2013-as szezonra teljesen átalakulhat, miután a gyenge eredmények miatt komoly változtatásokat tervez Maranellóban. Luca di Montezemolo elnök meghosszabbította a szerződését a Ferrarival és a hírek szerint az olasz mindezt azzal az ígérettel tette meg, hogy rövid időn belül ismét bajnok lesz a legendás márka a Formula-1-ben.

A Ferrari láthatóan megkezdte a személyi állományának az átalakítását is. Legutóbb Aldo Costa technikai főnök távozott a posztjáról, amit ideiglenesen Pat Fry vett át.

Az idei és a következő szezonban is több fontos mérnök (nem olasz) érkezése várható.

Legutóbb az F1-live.hu arról számolhatott be az Olvasóinak, hogy Stefano Domenicali csapatfőnök hamarosan meghosszabbíthatja a szerződését a Ferrarival. Nos, ez meg is történhet, de a Ferrari várhatóan más területen számít Stefano szakértelmére, mivel az F1Today.nl és az olasz sajtóban megjelent hírek szerint Flavio Briatore tárgyalásba kezdett az istállóval egy csapatfőnöki pozícióról.

Az F1Today.nl forrása elmondta, Montezemolo nagyon dühös az aktuális eredmények miatt, és változtatásokat tervez.

Flavio nevét, aki jelenleg az eltiltását tölti a 2008-as Szingapúri Nagydíjon történtek miatt, már hónapokkal ezelőtt szóbahozták a Ferrarival, de akkor az olasz mindent tagadott.

Legutóbb Monacóban úgy nyilatkozott a Renault korábbi csapatfőnöke, hogy nincsenek tervei az F1-ben.

Briatore jó választás lehet a Ferrari számára, mivel mindenki ismeri őt a keménységéről, valamint több világbajnoki címet is nyert már, nem utolsó sorban pedig a Renault-nál kitűnő párost alkotott Fernando Alonso-val, akivel 2005-ben és 2006-ban megnyerték a bajnokságot.

A Ferrari még idén aláírhatja a szerződését Briatoréval.

11
F1 Hírek / Hivatalos: Perez helyett De la Rosa indul a Kanadában
« Dátum: 2011. Június 10, 20:07 »
A Monacóban megsérült Sergio Perez helyére Pedro de la Rosa, a McLaren Mercedes spanyol teszt-és spanyol tartalékversenyzője ugrott be.

A mexikói újonc nem érezte magát magabiztosnak a C30-as versenygép volánja mögött az első edzésen, ezért Peter Sauber a korábbi pilótáját ültette be Perez helyére.


Részletek hamarosan..

12
A legfrissebb jelentések szerint hamarosan teljesen felvásárolják Dietrich Mateschitz kisebbik csapatát a Formula-1-ben.

A Toro Rosso új tulajdonosa jó hatással lehet Jaime Alguersuari jövőjére.


Az F1-live.hu már korábban beszámolhatott arról, hogy a Toro Rosso istálló hamarosan egy új tulajdonos kezébe kerülhet, miután Dietrich Mateschitz, a Red Bull feje a jövőben csak az osztrák világbajnok istállóra szeretne koncentrálni.

Legutóbb az Aabar tulajdonában lévő svájci bank, a Falcon Private került fel a Toro Rosso autóira, mint támogató.

Spanyol jelentések szerint a cég az International Petroleum Investment Company-n (IPIC) és a spanyol olajmárkán, a CEPSA-n keresztül át fogja venni a Toro Rosso csapatot.

Az IPIC vezetője, Khadem Abdulla Al Qubaisi legutóbb a Spanyol és a Monacói Nagydíjon is jelen volt.

A jelentések szerint az autó a CEPSA piros és fehér színeit fogja megkapni.

A tranzakció még az idei szezonban meg fog történni, ami Jaime Alguersuari jövőjére pozitív hatással lehet, mivel a madridi székhelyű CEPSA valószínűleg szívesen megtartaná a honfitársát.

Hozzászólás összevonva: 2011. Május 31, 17:58
Lehetséges színek:



13
GP2 / Kiss Pál Tamás megnyerte a barcelonai második futamot!!!
« Dátum: 2011. Május 25, 14:42 »
Már biztosan a magyarok számára is emlékezetes lesz a barcelonai autósport-hétvége: a GP3-as sorozatban szereplő Kiss Pál Tamás ugyanis megnyerte a vasárnap délelőtti második futamot.





Mint ismert, a magyar versenyző a biztató pénteki tesztnap után az időmérőn a hetedik rajtkockát szerzete meg, majd a szombat esti futamon a pontszerző nyolcadik pozícióban ért célba. A szabályok értelmében így az első helyről indulhatott a vasárnapi második futamon.

A rajt után rögtön be kellett küldeni a biztonsági autót, mivel az egyik pilóta lefulladt a rajtrácson, és a mögötte érkezők beleszaladtak. Az újraindítás után Kiss Pál jól kapta el a ritmust, és végig magabiztosan őrizte előnyét Nigel Melkerrel szemben.

A holland pilóta egyszer sem tudott igazán előzési pozícióba kerülni, a verseny vége fele pedig látszott, hogy nem is igazán akar kockáztatni. Így végül Kiss Pál Tamás érett versenyzést bemutatva megnyerte a barcelonai versenyt, első futamgyőzelmét aratva a sorozatban.

?Tény és való, izgalmasabb futam volt, mint tegnapi ? mondta az első versenyt a 8. helyen záró Kiss Pál Tamás. ? A felvezető körben próbáltam a gumikra vigyázni. Jól tudtam a biztonsági autó mögött menni, és sikerült jól elkapnom az újraindítást is. Ezután végig vigyáztam a gumikra, próbáltam minimálisan csúszkálni. Amikor nagyon közeledett Merkel, próbáltam a határon autózni, amennyire csak lehetett. Köszönöm a szponzoraimnak és mindenkinek, aki szurkolt nekem, fantasztikus volt számomra ez a verseny, kirázott a hideg a célba érés pillanatában."

Végeredmény:
1. Kiss Pál Tamás (magyar, Tech 1)
 31:08.280
 2. Nigel Melker (holland, Mücke)
 1.294 mp h.
 3. Dean Smith (brit, Addax)
 2.657 mp h.
 4. Andrea Caldarelli (olasz, Tech 1)
 4.055 mp h.
 5. Mitch Evans (új-zélandi, MW Arden)
 5.671 mp h.
 6. Valtteri Bottas (finn, Lotus ART)
 9.341 mp h.
 A pontverseny állása: 1. Melker 22 pont, 2. Caldarelli 20, 3. Evans 17, ?7. Kiss 7

14
A Scuderia Ferrari nagy valószínűséggel a régi hátsó légterelőt kénytelen használni a 2011-es Spanyol Nagydíjon.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) emberei lefoglalták a módosított 150°Italiát.


A Scuderia Ferrari elismerte, az elmúlt években nem voltak túl bátrak a tervezéseket és a fejlesztéseket illetően, ezért most szemléletet váltottak.

Nos, úgy tűnik, hogy a Ferrari mérnökei kissé elragadtatták magukat, mivel az új  hátsó légterelő szabálytalan.

Az FIA várhatóan hamarosan hivatalosan is megerősíti, hogy a Ferrari hátsó légterelője szabálytalan.

A hírek szerint a Ferrari talált egy joghézagot a szabálykönyvben, és az FIA most ezt a lehető leghamarabb pontosítani akarja, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló megoldás. 

15
F1 Hírek / Az FIA kész kizárni a "szabálysértő" 10 csapatot!
« Dátum: 2011. Május 20, 21:23 »
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hivatalosan is megerősítette, hogy készek kizárni azokat a csapatokat, melyek a fújt diffúzorokat nem megfelelően használják.

A Williams, a Virgin és a HRT a fújt diffúzort használó csapatok ellen fordult.


Továbbra sem egyértelmű az FIA által leírt szabálykönyv, különösen a diffúzorok használatára tett kikötések.

Az FIA előzetesen már ezen a hétvégén, Barcelonában vissza akarta szorítani a fújt diffúzort használókat, ám ez végül nem történt meg, mivel a csapatok időt kértek a módosításra.

Időközben a megoldást használó istállók nem zárták ki annak a lehetőségét, hogy tiltakozni fognak a korlátozás ellen, mely mindenkire nagy hatással van.

A Williams, a Virgin és a HRT a többi csapat ellen fordult. A két újonc a vasárnapi szereplését félti a 107%-os szabály miatt, míg Sir Frank Williams a gyenge startját kárpótolná.

Charlie Whiting, az FIA versenyigazgatója elmondta, a lehetőségek között szerepel a fent említett három istálló tiltakozása, valamint a fújt diffúzort használók kizárása.

A szakember elmondta, azért döntöttek a korlátozás mellett, mert attól tartottak, hogy a csapatok szélsőséges megoldásokat fognak alkalmazni a jövőben.

Az FIA tehát bekeményített, és kész kizárni a csapatokat.

Oldalak: [1] 2 3 ... 21

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek