Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Pepee

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
F1 Hírek / Új gumiszabály lép életbe a Forma-1-ben
« Dátum: 2010. Január 26, 17:23 »
A csapatvezetők megegyeztek abban, hogy egy újabb stratégiai elemet vonnak be a versenyekbe az idei évben, és az élmenőket arra kényszerítik, hogy ugyanazzal a gumival rajtoljanak el, amivel legjobb idejüket teljesítették az időmérő utolsó etapjában.


Már azzal, hogy az idei évben tilos lesz a futam közbeni tankolás, komoly taktikai csatákra számíthatunk a versenyeken, azonban úgy tűnik, hogy az időmérőn is sokkal több lesz a taktikázás, mint az elmúlt években.

A csapatok ugyanis múlt heti ülésükön megegyeztek abban, hogy az időmérő utolsó etapjába bejutott tíz versenyzőnek azzal az abronccsal kell megkezdenie a versenyt, amivel legjobb idejét teljesítette az időmérő harmadik etapjában, értesült az Autosport.

Ez pedig azt is eredményezheti, hogy egyesek talán beáldozzák legjobb köreiket csak azért, hogy tartósabb gumikkal kezdhessék meg a futamot, ezzel előnybe kerülve a verseny első etapjában. Mások viszont nem kizárt, hogy kockáztatni fognak, és egy lágyabb, a futam szempontjából gyengébb gumival, a jobb pozícióra pályáznak.

A csapatvezetők azt remélik mindettől, hogy felpörgeti a versenyeket, különösen azok elejét, és több lehetőséget biztosít az egyes résztvevők számára a taktikázásra.

A szabálymódosítási javaslat most a Forma-1 Bizottság elé kerül, majd azt követően a Motorsport Világtanács hagyja jóvá, ám minden jel arra utal, hogy ez már csak egy formai procedúra lesz, hiszen a csapatvezetők egyhangúan megegyeztek a módosításban.

Érdekes megjegyezni, hogy eddig mindenki azt hangoztatta, hogy az üres tankos utolsó etap miatt az idei évben valóban a leggyorsabb versenyző és autó kombináció kerülhet az első helyre, ám ezzel a húzással ismét bekerül egy taktikai elem, ami miatt továbbra sem lehet majd tudni, hogy pontosan hogyan is fest az erősorrend. Ennek van jó és rossz oldala egyaránt.

2
F1 Videók / Formula 1 2009 Season
« Dátum: 2009. December 27, 12:15 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gZogcCeN4K0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gZogcCeN4K0</a>

Szerintem nagyon jó. ;)

3
F1 Hírek / F-1: japán titán igazolt a Sauberhez
« Dátum: 2009. December 17, 17:29 »
Újabb "kocka" került helyére a Formula-1-ben: az idei szezon hajrájában a Toyotát erősítő Kobajasi Kamui ugyanis szerződést kötött a Sauberrel. A japán versenyző egy évre szóló megállapodást kötött új csapatával.

Kobajasi a Brazil és az Abu Dzabi Nagydíjon helyettesítette Timo Glockot, a szezonzárón a három pontot érő hatodik helyen végzett. Azzal is kivívta a szakma elismerését, hogy újoncként két futamon is  kemény csatára késztette a  a világbajnok Jenson Buttont.

Nemrég vált biztossá a BMW-Sauber „örökébe” lépő istálló 2010-es szereplése, így eddig nem tudhattuk, ki jut szóhoz a versenyeken. Az idei csapatból Robert Kubica a Renault-hoz ment, míg Nick Heidfeld új szerződésre vár.

4
F1 Videók / Lewis Hamilton-Christmas song :)
« Dátum: 2009. December 13, 17:24 »
F1-es kocsi által eljátszott karácsonyi dalt még nem hallottam.  :D  :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=7hCqQqffpbM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=7hCqQqffpbM</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NYuOw6JeR5I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NYuOw6JeR5I</a>

Ez már fáj. :D

5
F1 Hírek / Trulli lesz a visszatérő Lotus egyik pilótája
« Dátum: 2009. December 12, 21:11 »
A következő idényben az olasz Jarno Trulli vezeti majd a Forma-1-es Lotus egyik versenyautóját.

Tony Fernandes csapatfőnök szombaton annyit közölt: hétfőn jelenti be, ki lesz a jövő évi világbajnokságon újonc malajziai istálló két pilótája, ám azt megerősítette, hogy a négyes jelöltlistán az olasz az első helyet foglalja el.

A 36 éves - már veteránnak számító - olasz versenyző az idén még a Toyotát vezette, ám a japán óriáscég bejelentette, hogy kiszáll a száguldó cirkuszból.

6
F1 Hírek / Formula-1: 2010-ben 25 pont járhat a futamgyőzelemért
« Dátum: 2009. December 10, 20:38 »
Itt az év vége, jönnek a szabálymódosítási javaslatok a Formula–1-ben: a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) hivatalos közleményben jelentette be, megváltoztatná a pontozást a 2010-es világbajnokságra.

A javaslat szerint – amelyről a Motorsport Világtanács péntek délelőtt tárgyal – a futamgyőztesnek 25, a második helyezettnek 20, a harmadiknak 15 pont járna, és a jelenlegi nyolc pilótával szemben most tíz kapna pontot.


AZ FIA JAVASLATA

HELYEZÉS        PONTSZÁM
      1.   25
      2.   20
      3.   15
      4.   10
      5.   8
      6.   6
      7.   5
      8.   3
      9.   2
     10.   1

 

7
F1 Hírek / Whitmarsh: Button és Hamilton egyenlő esélyeket kap
« Dátum: 2009. November 30, 17:14 »
A McLaren csapatfőnöke nem tart tőle, hogy a történelem megismétli önmagát, és Jenson Button meg Lewis Hamilton között olyan belviszály támad, mint ami korábban már többször okozott nehézségeket az istállónál.   


A McLarennek az 1980-as évek végén az Ayrton Senna-Alain Prost, majd 2007-ben a Fernando Alonso-Lewis Hamilton párossal is alaposan meggyűlt a baja, de a csapatfőnök Martin Whitmarsh nem fél attól, hogy Jenson Button érkezésével ugyanilyen helyzet alakul ki az istállónál.

"Bízunk benne, hogy szervezetként képesek leszünk kielégíteni mindkét versenyzőnk igényeit és elvárásait" - mondta az Independentnek. - "Lewis és Jenson mindketten világbajnokok, ezért biztosan egyformán motiváltak lesznek, és keményen fogják ösztökélni egymást, hogy még jobb eredményeket érjenek el."

"Nekem az lesz a feladatom, hogy a csapat érdekében minél jobban kiaknázzam a versengésüket. Vannak istállók, ahol ezt a helyzetet talán problematikusnak tartanák, mi azonban vágyunk rá - nagyon kellemes gond az ilyen! Két rendkívüli versenyszellemmel megáldott pilótánk lesz, akik tökéletesen értik a csapatmunka fontosságát. Fantasztikus csapatjátékosok."

Noha Hamilton gyerekkora óta a McLaren védence, így sokan úgy vélik, máris behozhatatlan előnyre tett szert a csapathoz újonnan érkező Buttonnal szemben, Whitmarsh azt ígérte, mindketten egyforma esélyeket kapnak.

"Az lesz a dolgom, hogy kordában tartsam a versenyzői ösztöneiket: azért lesznek itt, hogy megküzdjenek egymással, csak annyi utasítást fogok adni nekik, hogy vigyázzanak egymásra a pályán" - állította. - "Ennyi lesz az egész - különben szabadon harcolhatnak majd."

Whitmarsh ugyanakkor hangsúlyozta, hogy az előző hét évet ugyanannál a csapatnál töltő Button beilleszkedését segíteni fogják.

"Hagyományosan mindig bevontuk a versenyzőinket az autóink fejlesztésébe, és a kapcsolatunk korai szakaszában éppen azzal tudjuk a legjobban segíteni Jensont, ha megmutatjuk neki, hogyan dolgozunk, és bátorítjuk, hogy kérdezzen és tegyen javaslatokat" - mondta Whitmarsh.

"A felkészülés minden: 2007 elején Lewis is bebizonyította, hogy kemény munkával és alapos felkészüléssel mennyit lehet elérni. Az egyik legfontosabb dolog éppen az lesz, hogy megismertessük Jensonnal a munkamódszereinket - hogyan dolgozunk a McLarennél, hogyan állunk a versenyzéshez."

"Természetesen el kell kezdenie megismerkedni az emberekkel is, de az ő tapasztalatával ez nem okozhat problémát."


: 2009. november 30. - 17:12:47
Hát én kíváncsi leszek erre az egyenlő esélyre.
Na meg arra is kíváncsi vok,hogy Button hogy tudja tartani a lépést Lewissal. ::-)

8
F1 Hírek / McLaren: Saját motor 2013-ban?
« Dátum: 2009. November 28, 22:41 »
Hiába a Mercedesszel meghosszabbított szerződés 2015-ig, a McLaren a 2013-as szezonra saját motort tervez.

 A McLaren és a Mercedes 1995 óta áll szoros kapcsolatban egymással. A Honda jogutódja, a Brawn GP kissé felforgatta a dolgokat a Forma-1-ben, ami igencsak nagy hatással volt a wokingi istálló és a német autógyártó kapcsolatára. A Ross Brawn által felvásárolt csapat megállíthatatlannak bizonyult, és Jenson Button vezetésével mindkét világbajnoki címet megszerezték idén. Nem sokkal Button sorozatos győzelmei után olyan hírek jelentek meg, miszerint a Mercedes felvásárolná a csapatot. Az idény végén egy hivatalos sajtótájékoztató keretében a németek bejelentették, hogy átvették a hatalmat a Brawn-nál. Az istálló neve Mercedes GP lett. A Mercedes megegyezett a McLaren-nel, hogy az elkövetkezendő 24 hónapban eladja nekik 40%-os tulajdonrészét, amit a wokingiak részletekben fognak visszavásárolni. Ezzel együtt a Mercedes megerősítette, hogy 2015 év végéig hosszabbított a McLaren-nel a motorszállítást illetően.

Nos, a portugál autosport.pt szerint ebből nem lesz semmi. A valóság az, hogy a McLaren 2013-ban saját fejlesztésű motorral fog nekivágni a szezonnak. A szerződés értelmében az eredeti megállapodás lejárta után, 2013-tól a McLaren-nek is fizetnie kellene a motorokért a Mercedesnek, ám ezt Ron Dennis, a McLaren korábbi csapatfőnöke, és résztulajdonosa nem akarja.A saját V8-as motor fejlesztése hamarosan megkezdődik a McLaren háza táján.

9
Lewis Hamilton tisztában van azzal, hogy nem lesz egyszerű dolga jövőre, ám nem újdonsült csapattársától, az idei világbajnok Jenson Buttontól, sokkal inkább Sebastian Vetteltől, a Ferrari sztárpárosától, és a Mercedes GP érkezésétől tart a legjobban.

A McLaren brit versenyzője nem tudta megvédeni bajnoki címét, ugyanis csapata elcsúszott az idei autó fejlesztésével, így a szezon első felében labdába sem tudott rúgni a többiekkel.

Hamilton azonban feltámadt, és két futamgyőzelmével mindenkinél több pontot szerzett az idény második felében, így magabiztosan várhatja a jövő évet. A brit versenyző azonban tisztában van azzal, hogy nem lesz könnyű dolga jövőre.

"Nehéz lenne megmondani, hogy ki lesz a legjobb a következő idényben. Vettel nagyon sokat fejlődött, és biztos vagyok abban, hogy jövőre is nagyon erős lesz, ahogy a Red Bull is egy fantasztikus autóval fogja megkezdeni az évet" – mondta Hamilton a SportBildnek.

"Ezen felül a Ferrari is egy hihetetlenül erős párossal kezdi meg a következő idényt. Alonso és Massa talán a legerősebb páros lesz a mezőnyben. Aztán pedig ott van a Mercedes Grand Prix, amiről szintén nem szabad megfeledkeznünk."

A tavalyi világbajnok elmondta, hogy nem lepte meg a német autógyártó döntése, persze jobb szerette volna, ha tovább folytatódik a német cégóriás exkluzív partneri viszonya a wokingi alakulattal, jóllehet 2015-ig még biztosan ellátja őket motorjaival.

"Nem lepett meg a bejelentés, hiszen a Mercedes mindig is saját csapatot szeretett volna a Forma-1-ben" – magyarázta Hamilton. "A McLaren és a Mercedes közötti kapcsolat továbbra is megmarad. Persze jobb szerettem volna, ha csak minket látnak el motorokkal, de ez nem rajtam múlik."

Jövőre egyik csapat sem használja majd a hibrid rendszert, és nem lehet tankolni a verseny közben. Hamilton szerint utóbbival nem lesz probléma, ám a KERS hiánya, ami kiválóan működött az idei McLarenben, fejtörést okozhat majd számukra.

"Négy tizedet is veszíthetünk, a pálya karakterisztikájától függően" – folytatta. "A lassabb, utcai ringeken ennek nem lesz olyan nagy jelentősége, de a gyors pályákon már igen. Éppen ezért nagyon keményen kell dolgoznunk a télen, és a februári teszteken, hogy minden rendben legyen."



10
F1 Hírek / Montezemolo lemond a csapatok vezetéséről
« Dátum: 2009. November 17, 17:34 »
Luca di Montezemolo hamarosan lemond a Forma-1-es csapatok szervezete, a FOTA elnöki posztjáról, hogy a Ferrarira és a FIAT-ra koncentráljon.

A Forma-1-es csapatok 2008 júliusában alapították meg érdekegyeztető és -védő szervezetüket, a FOTA-t. Az elnöki posztot a legtekintélyesebb csapat, a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo kapta, azonban az olasz most bejelentette, hogy hamarosan távozik a szervezet éléről.

"Azért vállaltam az elnöki megbízatást, mert úgy gondoltam, hogy jó, ha a pályán egymás ellen küzdő csapatok a pályán kívül szakmai alapon tudnak tárgyalni. Így is teszünk, azonban nekem más munkám is van, és nem tudok egyszerre ennyi mindent csinálni. Azt hiszem, az év végén lemondok" - nyilatkozta a Ferrari és a FIAT-konszern elnöki posztját is betöltő 62 éves olasz az Autosprintnek.

Érdekes kérdés, hogy kik fogják átvenni a FOTA vezetését, hiszen az elmúlt időben több kulcsfigura, az FIA-val és Bernie Ecclestone-nal szemben is megálló erős ember távozott. Az év elején vonult háttérbe a mclarenes Ron Dennis, a gazdasági szakbizottság vezetője, a volt Renault-főnök Flavio Briatore a bundabotrány után pottyant ki, a Toyota kiszállásával pedig az alelnöki posztot betöltő John Howett is kikerült a képből. Közben a tagság 2010-re négy, az FIA kegyéből bekerült új csapattal bővül, amelyek ráadásul Ecclestone-ék cégétől is milliós előleget kaptak a részvételért.

11
A német autógyártó hivatalosan is bejelentette, többségi tulajdonos lett az idei év világbajnok csapatanánál, a Brawn GP-nél. Nico Rosberg már a csapat versenyzője.

Ezzel egy hosszú ideje tartó pletykasorozat, találgatás zárult le. A Mercedes-Benz a Brawn GP tulajdonrészének 75,1%-át vásárolta meg. Az összeget nem hozták nyilvánosságra.

Mint arról már korábban beszámoltunk Önöknek, a Daimler vezérigazgatója, Dieter Zetsche és a Mercedes-Benz Motorsport alelnöke, Norbert Haug volt vonalban a közös konferenciahíváson. A csapat főnöke továbbra is Ross Brawn marad, aki időközben leszerződtette a Williams istállót elhagyó Nico Rosberg-et.

Az továbbra is kérdéses, hogy ki lesz jövőre Rosberg csapattársa. Az esélyesek között szerepel Nick Heidfeld, de ott van Jenson Button, 2009 világbajnoka is, aki 9 millió eurót kér.

A 2011 év végén lejáró szerződés értelmében a Mercedes partnerségben marad a McLaren-nel, és motort szállít a csapatnak. A felek azonban megállapodtak, hogy az elkövetkezendő 24 hónapban a McLaren fel fogja vásárolni a Mercedes 40%-os tulajdonrészét.

A csapat neve Mercedes GP lesz!



Norbert Haug megerősítette, hogy folynaka  tárgyalások a versenyzőkkel, de továbbra sem született döntés. Dieter Zetsche elmondta, örülne, ha Jenson Button náluk versenyezne jövőre.




: 2009. november 16. - 14:06:12
Bennem egy világ omlott össze... :cray_: Nem tudom elhinni... :cray_:
Csak azt kívánom,hogy jövőre a Mclaren verje meg a Brawnt...

12
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=uGr5rURSS6s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=uGr5rURSS6s</a>
 :D

13
F1 Hírek / Ezüstnyilakkal tűnhet el a Brawn GP
« Dátum: 2009. November 11, 15:12 »
Egyetlen, győztes szezon után átalakulhat a Brawn GP, ha a Mercedes keresztülviszi terveit, és megveszi gyári csapatának. Átfényezné, saját nevén indítaná, Button, Raikkönen, Rosberg közül kettőt beleültetne, a kimaradó a McLarennek jutna.

Egyetlen szezon után eltűnhet a Brawn GP a Forma-1-ból, írja a német Auto Motor und Sport (AMS) magazin: a Mercedes azon dolgozik, hogy megvegye, és teljes gyári alakulatává tegye.

Már a szezon közben kiszivárgott, a Mercedes nem csak motorszállítóként akarja támogatni Ross Brawnékat, hanem minél nagyobb részesedést akar vásárolni, ám 2011 végéig szerződés köti a McLarenhez, amiben negyven százalékos tulajdonos.


Ennél többet 14 év alatt sem sikerült megszereznie, Ron Dennis és társai sosem fogják eladni teljesen, megtartják csapatukat. Brawn ellenben hajlandó akár 75 százalékot átengedni a németeknek, ami már bőven többségi részesedés, vagyis döntő szavuk lenne.

A Mercedesnél egyelőre tagadják, ki akarnának szállni a McLarenből, de az AMS szerint a háttérben folyamatosan tárgyalnak. Többek között ezért áll a pilótapiac, nincs szerződése a világbajnok Jenson Buttonnak, az exbajnok Kimi Raikkönennek, illetve a feltörekvő Nico Rosbergnek.

Sorsuk attól függ, sikerül-e a Mercedesnek a Brawnba épülnie vagy a teljes hatalomátvételre várni kell. A helyzet a szponzori szerződések miatt különösen bonyolult, a felek most azt vizsgálják, a McLarent támogató főszponzor, a Vodafone hogyan fogadná a kiszállást és mit szólna a változásokhoz.

Talán a leglényegesebb a módosítások közül: a Mercedes magával vinné tradicionális ezüst színét, így 2010-ben már a Brawn-utód autói indulnának a csillogó fényezéssel.

Úgy tudni, a McLarennek nem tragédia a Mercedes kiszállása, azt tervezi, hamarosan saját gyártású motorjával indul – mint a Ferrari – , ám a projekt csak 2012-ben kezdődhet. Martin Whitmarsh McLaren-menedzser egy év hosszabbítást akar kicsikarni, de ez a jelenlegi helyzetben nem érdeke a Mercedesnek.

Ha a két istálló helyzete rendeződik, kezdhetik elosztani a pilótákat: Kimi Raikkönen favorit a McLarenhez, túl drága a Brawnnak, ám a Mercinek már nem lenne az. Nico Rosberg is a németeké, megtartják Buttont, csak azt nem tudni biztosan, hol. Negyedik helyük Lewis Hamiltoné, ő nem mozdul a McLarentől.

Az egyezkedésre még van idő, főleg, mert mindkét csapat anyagilag és technikailag is abszolút rendben van, nem függenek a Mercedes döntésétől. Brawnék már nyáron elmondták, összeszedték a 2010-es szponzorpénzüket, a visszafogottabb második szezonfélnek meg az az oka, hogy jelentős pontelőnyük miatt már a jövő évi autóra költöttek.

A McLaren hasonlóan gondolkodott, a 2011-ig érvényes Vodafone és a szeptemberben meghosszabbított Santander-szerződés anyagilag bebiztosította.

Ami természetes: a Merci a teljes Brawn-menedzsmentet helyén hagyná, Ross Brawn és kollégái a csillaglogó alatt dolgoznának tovább.
: 2009. november 11. - 15:09:37
Felőlem nevezze át...fesse át ezüstre a Brawnt engem már nem érdekel...csak ezért az durva,hogy úgy beszélnek a Mclarenről mint valami jelentéktelen kis csapatról..."kettőt beleültetne, a kimaradó a McLarennek jutna."Azért álljon már meg a menet nem tárgyakról beszélünk... :mad1:

14
F1 Hírek / F1: Az első kép a 2010-es McLarenről!
« Dátum: 2009. November 10, 18:50 »
A McLaren-csapat egy elég homályos kis fotón, de első ízben mutatta meg a készülő 2010-es autót, az MP4-25-öst.

A McLaren a csapat hivatalos Twitter-csatornáján ma először mutatott valamit az épülő új autójából. A "hivatalos kémfotó" szándékosan rossz minőségű, hogy azért maradjon későbbre is látnivaló, de így is kibogarászható, ahogy a wokingi műhelyben az munkapadon fekvő leendő MP4-25-ösön tesznek-vesznek a szerelők.


: 2009. november 10. - 18:47:40
Lehet,hogy 2010 lesz az utolsó év amikor gyönyörű ezüst lehet...ebbe bele kell nyugodnom,hogy a Mclaren el fogja veszíteni a Mercedest... :'(

15
F1 Hírek / Hamilton motiváltabb, mint valaha
« Dátum: 2009. November 09, 17:39 »
Az immáron harmadik Forma-1-es évét befejező Lewis Hamilton saját weboldalán leírt gondolatai szerint a 2009-es, nehézkes szezonja ellenére még nagyobb szenvedélyt érez a száguldó cirkusz iránt, mely miatt még az eddiginél is motiváltabban tekint a 2010-es évadra.

A McLarenben versenyző 2008-as világbajnoknak az idény első felében komoly gondjai voltak autója tempóját illetően, ezért ezen időszak alatt pontok közelébe csak ritkán került a 24 éves brit. A szezon második szakaszában aztán kezdte magát összeszedni a wokingi gárda, melynek eredményeképpen a Hungaroringen és Szingapúrban Hamilton elsőként haladhatott át a kockás zászló alatt.

A két győzelem azonban nem tudta hozzásegíteni a britet világbajnoki címe megvédéséhez, és az év második szakaszába szerzett pontokkal is csak az összesített ötödik helyet tudta megszerezni.

„Sokat tanultam az erőfeszítésről, az elszántságról és a motivációról: ezek olyan dolgok, melyeket természetesnek érzel, amikor elöl vagy, azonban sokat jelentenek, amikor hátul küzdesz."

„Felnőttem mint ember és versenyző - idén nagyobb akadályokkal néztem szembe, mint az előző két évemben, és úgy hiszem, most már tudom, hogyan birkózzam meg jobban a dolgokkal, mint eddig - mint akár egy évvel ezelőtt."

„Azt is gondolom, hogy most már sokkal szorosabb csapat vagyunk. Még egy szezonnal több ideje ismerjük egymást, a köztünk lévő kötelék pedig sokkal szorosabb - sok mindenen mentünk együtt keresztül, és sokkal jobban ismerjük egymást. Ez olyan dolog, amit igazán értékelek, és azt hiszem, hogy így jobb küzdő csapattá válunk a következő évadra."

„Hogy őszinte legyek, arra is készen állok, hogy a következő héten újra versenyezzek. Bizton állíthatom, hogy jelenleg még inkább odavagyok a Forma-1-ért, mint valaha, és már alig várom, hogy ismét visszamehessek."

Hamilton úgy véli, a 2009-es szezon minden nehézsége ellenére végül sokat tanult.

„Az első nehézség, mellyel idén szembenéztünk, a teszt során történt: tudtuk, hogy az autó nem a leggyorsabb, azonban a barcelonai teszt 11. hetében teljesen világossá vált a számunkra, hogy küszködünk, és hogy tempónk nem ér fel a legjobbakéval."

„Emlékszem, amikor (a csapatfőnök) Ronnal (Dennis) és Martinnal (Whitmarsh) beszéltem telefonon, és azt magyaráztam, hogy sok munka áll még előttünk, ha az MP4-24-ből egy győztes autót szeretnék csinálni."

„Nehéz hívás volt, azonban Ron és Martin teljes támogatásukról biztosítottak, és valójában azonnal egy menekülési tervnek álltunk neki - nem volt mire várni. Így tehát, ami először nehéz tapasztalat volt, az később pozitívvá alakult."

„A másik kemény pillanat nem sokkal ezután történt, Melbourne-ben és Malajziában. Az nehéz időszak volt a számomra, ugyanakkor erősen hiszem, hogy az a tapasztalat segített, hogy felnőjek mint ember, és hogy erősebb legyek általa."

„Határozottan hiszek benne, hogy minden átélt tapasztalat - még a rosszak is - segítenek a személyiséged meghatározásában és kiépítésében. A múltat nem tudod megváltoztatni, azonban határozottan tanulhatsz belőle, én pedig túltettem magam a Melbourne-ben történteken. Megvolt hozzá a bátorságom és a hitem, hogy ezt legyőzzem Malajziában, és ezáltal végül erősebbé váltam."
: 2009. november 09. - 17:34:03
Szerintem ez az év megtanította Lewist,hogy hogyan kell igazán küzdeni...kicsit örülök is hogy tanult ebből az évadból...legalább még motiváltabb. :)

Oldalak: [1] 2 3 ... 8

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek