Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Freedom

Oldalak: [1]
1
F1 Videók / Hogyan készíts ruhából Ferrarit
« Dátum: 2009. Szeptember 24, 23:54 »
Szép kis munka lehetett  :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JqRUwHyJKV8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JqRUwHyJKV8</a>

2
F1 Hírek / Hivatalos: A BMW kiszáll a Forma-1-ből az év végén
« Dátum: 2009. Július 29, 11:33 »
Jókora megdöbbenésre a BMW szerdán hivatalosan is megerősítette, hogy a 2009-es Forma-1-es világbajnokság végén befejezi királykategóriás tevékenységét. A bajor márka a többi motorsport kategóriában a jövőben is képviselteti magát.

A BMW kivonulásának lehetőségét már kedd éjszaka is megszellőztette több forrás is, és most mindez valósággá vált. Így egy éven belül már a második nagy gyártót veszíti el a Forma-1, a tavaly novemberben kilépő Honda után 2010-től már a BMW sem lesz tagja az elitkategóriának.

 
"Nagyon szívesen folytattuk volna az összes hinwili és müncheni munkatársunkkal karöltve ezt az ambiciózus projektet, hogy bebizonyíthassuk, három sikeres év után az idei visszaesés csak egy kisiklás volt. Azonban a vállalat döntését is meg tudom érteni. Most a hátralévő versenyekre kell koncentrálnunk, hogy jó eredménnyel búcsúzzunk a Forma-1-től"- nyilatkozta Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója, a BMW Sauber csapatfőnöke.

"Természetesen nagyon nehéz döntés volt ez a számunkra. Ugyanakkor egy konzekvens lépés volt ez a részünkről, amit vállalatunk új stratégiai iránymutatása indokolt"- kezdte a sajtótájékoztatón Dr. Norbert Reithofer, a BMW elnöke.

"A prémium kategória napjainkban egyre inkább a hosszú távú fenntarthatósággal és a környezetbarát technológiákkal jelent egyet. Mi ebben szeretnénk élenjárók lenni. Ennek szellemében az összes projektünket megvizsgáltuk. A Forma-1-et ezentúl nem tudjuk azonosítani legfőbb elképzeléseinkkel. 1999 óta Mario Theissen vezeti a motorsportrészleget, és azóta számtalan nagy sikert elértünk, többek között a Forma-1-ben is. Mindezért ezúton is szeretnék köszönetet mondani Mariónak és csapatának"- zárta a BMW első embere.



Kivonul a német gyár a Forma-1-ből, a szerdai sajtótájékoztatón szezon végi távozását jelenti be a sajtó szerint.

Sajtótájékoztatót hívott össze szerdára a Forma-1-es BMW istálló, amin "fontos bejelentést tesz", az autosport.com és a német sajtó állítja: a cég elhagyja a Forma-1-et a szezon végén.


Ott lesz a BMW gyár vezetősége és a csapatfőnök Mario Theissen, aki májusban állította, hosszú távra terveznek a sorozatban. Források szerint viszont néhány napja újabb tanácskozást tartottak Münchenben, úgy döntöttek, távoznak a sorozatból.

A BMW tavaly megszerezte első futamgyőzelmét, idén a világbajnokságért akart indulni. Hamar kiderült, ez lehetetlen, visszaesett tavalyhoz képest, ráadásul a németeknek nagyon fontos KERS használatát elvetették a csapatok, 2010-ben szinte biztosan nem használhatják.

A BMW 2006-ban szállt be saját nevén a Forma-1-be, miután 2005 végén felvásárolta a Saubert. Két pilótája, az egyetlen győzelmét szerző Robert Kubica és Nick Heidfeld máshová kényszerül, ha szerdán tényleg a kivonulást jelentik be.

Háromnegyed éven belül a BMW lehet a második nagy cég, ami kiválik, tavaly decemberben a Honda tette ugyanezt, hasonlóan váratlanul. A japánból alakult utána az idei vb-t vezető Brawn GP.




Hát ez meg hogy jött nekik?  :o
Ti hallottatok erről korábban?

3
F1 Hírek / Alonso schumacheres Ferrari-istállót épít
« Dátum: 2009. Július 14, 15:17 »
Elkezdődött 2010 az olaszoknál: az idei autó fejlesztését leállítják, érkezik a Red Bull egyik legjobb mérnöke. Cél a világbajnokság Fernando Alonsóval.



A Ferrari elkezdte Forma-1-es istállójának átalakítását a Német Nagydíjon, a továbbiakban a 2010-es szezonra koncentrál. Jövőre vezető pilótája Fernando Alonso lesz, aki az as.com szerint javasolta Geoff Willis aerodinamikai szakember megszerzését a Red Bulltól.

A 49 éves angol múlt héten váratlanul távozott, okát nem tudni. Az olasz La Stampa biztos benne, a Ferrarihoz tart, technikai igazgatónak nevezhetik ki. Nála jobban nem sokan ismerik Sebastian Vettel és Mark Webber győztes autóját, mert ő tervezte.

A Nürburgringen Stefano Domenicali Ferrari-főnök elismerte, az idei autót nem fejlesztik tovább, a napokban leállnak az F60-as modell alakításával.

 ”Már belefogtunk az új projektbe, a következő két hétben teljesen átállunk rá, hogy ne veszítsünk időt. A következő szezon a legfontosabb, más tempóról akarjuk kezdeni az évet, mint idén” – idézte az autosport.com Domenicalit.

A Ferrari csak kétszer került dobogóra – a harmadik helyre fértek fel – idén, mindössze 32 pontot szerzett.

A spanyol sajtó két hete, az olasz múlt héten írta meg, Alonso 2010-ben ferraris lesz. A pilóta elismerte, van rá esély. Vasárnap Kimi Raikkönen jelenlegi Ferrari-versenyző menedzsere a Brawn GP-vel tárgyalt, valószínűleg a helyére megy Alonso.

A Ferrari legutóbb a 90-es évek közepén fogott hasonló átszervezésbe, amikor Michael Schumacher érkezése után két év alatt teljesen átalakította technikai stábját külföldi szakemberekkel. Jelenleg úgy tűnik, a kétszeres világbajnokkal is hasonlót tervez.




Alonso nem totojázik.
Még be sincs jelentve hivatalosan az átigazolás, de már szervezi a csapatot.
Nem semmi.

Azt hiszem nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy 2010-re ki van bérelve a világbajnoki cím  ^-^

4
F1 Hírek / Mosley bukik, nem szakad a Forma-1
« Dátum: 2009. Június 24, 15:55 »
Vége a legjobb istállók és Max Mosley háborújának, miután a WMSC (Motorsport Világtanács) szerdai ülésén az istállók megbuktatták az FIA-elnököt. Hivatalosan megegyeztek, maradnak az idei F1-szabályok, Mosley pedig távozik az autós szövetség éléről.

Megállapodott az FIA (Nemzetközi Autós Szövetség) és a FOTA (F1-istállók szervezete) szerdán Párizsban, így nem lesz ellen-Forma-1 2010-ben, közölte a Motorsport Világtanács (WMSC) és a csapatok szövetsége, értesült a gazzetta.it.

 
Max Mosley FIA-elnök a jövő évi szabályok miatt hónapok óta harcban állt az istállókkal, amik múlt pénteken szakadást hirdettek, új versenysorozat alapításával fenyegettek. Hét közepi találkozójukon viszont megoldották az előírásokkal kapcsolatos eltéréseiket, így a következő szezonban is a Forma-1-ben indulnak a legjobb csapatok, a Ferrari, a McLaren, a Brawn és társaik.

A FOTA minden célját elérte: a gazzetta.it szerint maradnak a 2009-es szabályok – nem lesz költséghatár –, és Mosley megváltoztatja terveit, mégsem jelölteti magát októberben újra elnöknek, amikor mostani mandátuma lejár. Valójában megbuktatták.

A siker leginkább a Ferrari-elnök Luca Di Montezemolóhoz köthető, aki idén vette át a márka F1-es ügyeit, végig a válság főszereplője, a FOTA vezetője és hangadója volt.

 
Montezemolo győzelemre vitte a FOTA-tA Gazzetta értesüléseit már a BBC és a francia L'Equipe sportlap is megerősítette. Az angol közszolgálati média honlapja idézi Mosleyt: "Most már béke van, nem lesz szakadás. Egy Forma-1-es világbajnokság marad, megegyeztünk, a kiadásokat a 90-es évek szintjére csökkentjük két éven belül".

Bernie Ecclestone, az F1 kereskedelmi jogainak birtokosa annyit mondott, boldog, hogy győzött a józan ész. Nem csak a FOTA, ő is jól jön ki a harcból, a csapatok hamarosan szerződést hosszabbíthatnak vele, valószínűleg mindegyikük aláírja a Concorde-szerződést, vagyis 2012-ig az F1-ben marad.

A gazzeta.it úgy tudja, bár Mosley csak ősszel távozik, a továbbiakban már nem szól bele az F1-gyel kapcsolatos ügyekbe.

Jövőre a jelenlegi tíz csapaton kívül - Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Toyota, Brawn GP, Red Bull Racing, Toro Rosso, Williams, Force India - a korábbi nevezési listán kihirdetett három újonc, Manor, Campos és USF1 indulhat a sorozatban, ha elfogadja az új, költséghatár nélküli feltételeket.

5
F1 Hírek / Mi a fene történik most a Forma-1-ben?
« Dátum: 2009. Június 16, 23:38 »
Elég hosszú a cikk, nem akarom bemásolni, de érdemes elolvasni.

http://sportgeza.hu/forma1/2009/06/16/mi_a_fene_tortenik_a_forma-1-ben/

A legmeglepőbb számomra az az elmélet, mely szerint Mosley szándékosan akarja kitúrni a gyári csapatokat, hogy a helyére olyanok jöjjenek akik kiszámíthatóbbak.  ???
A gyárak pedig csak beszállítónak kellenek.

Mindenesetre a cikk szerintem jól összefoglalja a jelenlegi eseményeket és megerősíti azt a lehetőséget, hogy a Forma1-nek a jelenlegi formában vége lesz.

6
F1 Hírek / Alonso: Segítek Massának vb-t nyerni
« Dátum: 2008. Október 13, 21:48 »
A spanyol gyűlöli a McLarent és Hamiltont, ezért azt akarja, hogy a Ferrari nyerjen. Ha valaki, akkor ő megcsinálhatja. Hátha a végén még oda is szerződhet.
Jobban örült fuji győzemének Fernando Alonso, mint két hete a szingapúrinak, úgy gondolja, a Renault bebizonyította, fejlődött, és fel tudja venni a két élcsapat tempóját.

”Hihetetlen, hogy megvertük a Ferrarit és a McLarent, kezd beérni a munkánk. A szingapúri váratlan győzelem volt, különleges helyen, biztonsági autóval, szerencsével, de most rendes pályán győztünk, normális körülményeknél” – idézte a gazzetta.it a kétszeres világbajnokot.

A két legnagyobb vb-esélyes, Lewis Hamilton és Felipe Massa az első kanyarban, illetve a második körben elrontotta önmaga és a másik versenyét, az egyetlen elöl maradt Ferrari, Kimi Raikkönené meg csak követni tudta Alonsót, nem is a második, a harmadik helyen.

Az olasz Sky televízió azt sejti, a spanyol a vb-párbajba is beleszólhat, ezt az exbajnok meg is erősítette: ”Reménykedem, hogy eldönthetem a világbajnokságot, mert az azt jelentené, ott vagyunk a Ferrari és a McLaren között. Azt akarom, hogy a Ferrari nyerjen, azok után, ami tavaly velem a McLarennél történt, ha tudok, segítek Massának.”

Nem valószínű, hogy bárki is emlékezne olyanra, hogy a Forma-1-ben valaki egy rivális csapat pilótáját elengedte volna, pusztán szimpátiából, de Alonso tényleg megcsinálhatja. Vagy ha kell, feltarthat érdekében egy másikat.

Az exbajnok 2007-ben Hamilton társa volt a McLarennél, meggyőződése, hogy elnyomták, a kémperben be is tett az angoloknak, amint látszik, meggyűlölte őket. Ezt tükrözi egy másik nyilatkozata is: ”Megérdezték tőlem, jogosnak tartom-e Hamilton büntetését. Rávágtam, hogy igen, bár nem láttam, mi történt vele. Biztos volt oka.”

Alonso az utóbbi két nagydíjon 20 pontot szerzett, Hamilton és Massa összesen nyolcat. Ahogy nő a tét, egyre többet hibáznak, egyre idegesebbek, pedig a két legjobb kocsit vezetik.

”Mindketten rengeteg pontot veszítettek, 16 verseny után az elsőnek 84 van, nekem 2006-ban 9 verseny után volt 82” – mondta a kétszeres első, de rosszul emlékszik. Két éve nem 82, hanem 84 pontja volt a június közepi, Kanadai GP után, pont annyi, mint jelenleg Hamiltonnak.

Utolsó megállapításával – a végén a kevesebbet hibázó fog nyerni – nem lehet vitatkozni, ő pedig igen jó abban, hogy valakit hibára kényszerítsen.

Forrás: Index


Alonsooo a legnagyobb király, a legnagyobb király, a legnagyobb király!!!  :1: :1: :1:

Na ez mégérdekesebbé teheti az utolsó két futamot.

Mekkora lesz már, juhúúúúúúúúúúúúú  :mml:

Oldalak: [1]

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek