Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - F1Andris

Oldalak: [1] 2 3 ... 18
1
rFactor / Free rFactor Dedicated szerver! - Játssz velünk te is!
« Dátum: 2010. Október 09, 08:50 »
A Simracing.hu-n a VSR online bajnokság jóvoltából elindult az rFactor Dedicated szerver szolgáltatás! A mai naptól kezdve állandó szerverünkre bárki bejelentkezhet, akinek egy kis online versenyzéshez támad kedve!

Simracing dedicated server információk:

IP cím: 80.64.65.55:36297

Password: simracing2010

További információk: http://simracing.hu/rfactor-szerver

kapcsolat: info@simracing.hu



2
Szimulátor Társalgó / Legfrissebb szimulátor modok
« Dátum: 2010. Március 21, 10:20 »
Reiza Studios: Formula Armaroli mod

Még decemberben alakult egy újabb szimulátoros fejlesztői csapat, akik a Reiza Studios névre hallgatnak. Ezúttal felfedték legelső projektjüket, és bejelentették a Formula Armaroli fantázianevű formaautós modot, amelyet rFacor-ra készítenek majd el.



Az Armaroli Simulators-al közösen megkezdődtek tehát a munkálatok. A cél egy formula autós mod megalkotása, amelyben a versenyautók a 80-as évek F1-es autóinak technikai színvonalát, és formavilágát próbálják majd feleleveníteni. Az autók 540 kg súlyúak, és 650 lóerősek lesznek. A fejlesztők egy jól vezethető, és izgalmas versenyeket produkáló kiegészítést szeretnének megalkotni.



A Formula Armaroli mod publikus, és mindenki számára elérhető lesz az rFactor kiegészítéseként. A megjelenésig itt van néhány renderkép amely alapján az új fejlesztés alatt álló mod minden bizonnyal ki fogja vívni a szimulátoros világ elismerését.

A Reiza Studios csapata egyébként az rFactoros közösség legtehetségesebb moddereit foglalja magában, ami szinte garancia a sikerre.

http://www.f1gp.hu

3
F1 Hírek / Egy hét múlva rajtol a 2010-es F1 évad!
« Dátum: 2010. Március 07, 08:15 »
Egy hét múlva rajtol a 2010-es F1 évad

A 2010-es FIA Forma 1-es világbajnokság minden idők egyik legizgalmasabb évadának ígérkezik. 4 világbajnok, 3 új versenyistálló, új szabályok fogják még színesebbé tenni az idei szezont. Michael Schumacher visszatérésével, és Bruno Senna debütálásával legendás nevek csatlakoznak újfennt a száguldó cirkusz mezőnyéhez.



1 hét múlva veszi kezdetét a bajnokság, és egyelőre úgy néz ki szinte minden szakértő más csapatot lát az élen jelen pillanatban, így szinte teljesen kiszámíthatatlan, hogy mely csapatok fognak a győzelmekért csatázni. Vannak ugyanis olyan istállók, amelyek "altattak" a téli tesztek alatt, és egyáltalán nem fedték fel autóik, és saját képességeik határait a mezőny többi tagja előtt.

Vodafone McLaren Mercedes:  A csapat két brit pilótával vág neki a küzdelmeknek. Button, és Hamilton akik az elmúlt 2 év világbajnokai, így a számok alapján a Mclaren rendelkezik jelenleg a legerősebb pilótapárossal. Probléma lehet a két bajnok közötti rivalizálás, amit a csapat jelenleg kordában tud tartani, és mindkét pilóta számára azonos körülményeket teremt. Az MP4-25-ös versenygép meglehetősen jól teljesített a teszteken, bár egyes szakértők szerint az új Mclaren dúrván bánik az új gumikkal, így szükség lesz Button puha vezetési stílusára. Hamilton inkább agresszív vezetéséről ismert, amelyet valamelyest mérsékelnie kell majd az idén bevezetésre kerülő új szabályok következtében.

Scuderia Ferrari: A maranelloi csapat egy elképesztően motivált, sikerre éhes párossal vág neki a küzdelmeknek. Felipe Massa - Fernando Alonso, és a 2009 közepe óta intenzíven fejlesztett F10-es Ferrari szinte garancia a sikerre. A tavalyi aerodinamikai problémákat látszólag kiküszöbölte a csapat, és ma már nem küzdenek a gyors kanyarokban sem az autóval. A téli tesztek folyamán a Ferrari minden egyes tesztpályán konstans teljesítményt nyújtott, és a közvélemény szerint jeleneg ők a legesélyesebbek a szezonnyitó megmérettetésen.

Mercedes GP: Ugyan a téli tesztsorozaton nem igazán villogtak az Ezüstnyilak, és sokan meglehetősen kritikiusan tekintenek az új gyári Mercedes-re, azonban senki ne felejtse el  hogy az MGP W01-es versenyautó a tavalyi világbajnok Brawn GP01-es modell alapjaira épült, amellyel Jenson Button világbajnoki címet szerzett. Ráadásul leszerződtették minden idők legsikeresebb F1 versenyzőjét Michael Schumachert is, aki bomba formában van. Mellette egy másik tehetséges fiatal német versenyző ül majd - Nico Rosberg aki nagy áttörésre számít az idei szezonban.

Red Bull Renault: Az RB6 is a tavalyi autó alapjaira épült, amelyen Adrian Newey kissebb ráncfelvarrást hajtott végre. Vettel és Webber nagy valószínűség szerint idén is a mezőny elejében harcolhatnak majd a pozíciókért. Szakértők szerint jelenleg a Red Bull rendelkezik a legkifinomultabb aerodinamikai csomaggal az egész mezőnyben, így nem kérdés hogy jól fognak teljesíteni. A csapat egyetlen problémája a megbízhatóság lehet, hisz a teszteken is több alkalommal megállt a pálya szélén az RB6-os versenygép. 2009-ben a  műszaki meghibásodások fosztották meg Vettel-t a bajnoki címtől, így ezen a téren fejlődést kell elérniük.

Williams F1 Team: Nehéz elképzelni, hogy a WIlliams megszorongatja majd a top csapatokat az évad során, azonban Rubens Barrichello hatalmas rutinjával, és fejlesztőkésségével, valamint az újonc Nico Hülkenberg pokoli gyorsaságával néhányszor borsot törhetnek a nagyok orra alá. Jelenleg a stabil pontszerzés lehet célja a Frank Williams által irányított gárdának.

Renault F1 Team: A Renault a régi hagyományokat idézve fekete-sárga köntösbe öltöztette R30-as versenygépét, amellyel a régi sikereket szeretné felidézni a francia csapat, amely egy tulajdonosváltáson is átesett. Robert Kubica és az újonc Vitaly Petrov alkotják majd a Renault versenyzőpárosát. Kubica hozza a tapasztalatot, és a gyorsaságot, míg orosz csapattársa egyelőre csak a szponzorok segítségével kerülhetett be a csapatba, így neki még bizonyítania kell rátermettségét. A tesztek során a lengyel elért néhány bíztató eredményt, de valószínűleg a Renault csak a második vonalhoz tartozó csapat lesz 2010-ben.

Force India: Az indiai csapat eléggé meggyőző teljesítményre volt képes a téli teszteken. A tavalyi sikereket követően az idei éveben is szeretnének kiugró eredményeket elérni, amelyre minden esélyük meg is van. Továbbra is Adrian Sutil és Vitantonio Liuzzi kap lehetőséget a bizonyításra. A csapat nagy valószínűség szerint egy szintet képvisel majd a Torro Rosso-val, de a Renault, és a Williams legyőzése sem elképzelhetetlen.

BMW Sauber: A BMW kivonulását követően újra Peter Sauber kezébe került az irányítás, és a bajor cégtől megörökölték a C29-es versenyautót amelyet 2009-ben kezdtek fejleszteni az idei évadra. A csapat Ferrari motorokkal, és váltóval indul az idei évben, ezzel folytatva a Ferrari-Sauber együttműködés hagyományait. A teszteken meglehetősen jó pozícióban tartózkodtak a Sauber versenygépei. A visszatérő Pedro de la Rosa, és a tavaly év végén kiemelkedő teljesítményt nyújtó Kamui Kobayashi versenyképes teljesítményre lehet majd képes.

Torro Rosso: A faenzai alakulat idén először indul saját készítésű/fejlesztésű autóval, amely még így is kísértetiesen hasonlít a Red Bull versenygépekre. A teszteken voltak villanásai a csapatnak, ahol továbbra is Buemi és Alguersuari versenyeznek majd. Esőben tekinthetjük őket akár favoritnak is, hiszen a Torro Rosso már nem egyszer ért el kimagasló eredményeket esős körülmények között.

Lotus Racing: Egy újabb legendás csapat tért vissza a száguldó cirkuszba, amellyel szemben már most nagyok az elvárások. Mike Gascoyne a csapat főtervezője meg is tett mindent hogy néhány hónap leforgása alatt egy stabil versenyautót fejlesszen ki. Az eredmények minden bizonnyal váratnak még magukra, hiszen a teszteken meglehetősen nagy lemaradásban volt az új Lotus. A csapat versenyzői a tapasztalt Jarno Trulli, és a Mclaren-től távozó Heikki Kovalainen lesznek.

Virgin Racing: Nick Wirth, és technikai csapata teljes mértékben a CFD technológia segítségével tervezte az újonc Virgin csapat autóját, így úttörőnek számítanak a száguldó cirkuszban. Kezdetben voltak problémák, de a tesztsorozat végére felvették a tempót, és ugyan általában a mezőny végén, de meglehetősen jó tempót autózva zárták a tesztsorozatot. A köridőkből az derül ki, hogy a Virign jelenleg minden bizonnyal a Lotus szintjén van. A csapat versenyzői Timo Glock, és Lucas di Grassi.

Hispania Racing Team: HRT az átalakulás előtt Campos néven ismert újonc istálló. Az új autó jelenleg null kilóméteres, hiszen nem volt idő tesztelni az új konstrukciót. A bejáratás a bahreini szabadedzésekre marad. Bruno Senna, és az indiai Karun Chandok terelgetik majd a HRT versenygépeit. Nem lehet nagy elvárásokat támasztani a csapattal szemben első évadában. Céljuk a megbízhatóság javítása, és célbaérés lehet 2010-ben.

Március 14.-én kezdetét veszi tehát a 2010-es F1 világbajnokság, amelyhez jó szórakozást kíván az F1 Grand Prix csapata!

4
F1 Hírek / 2010-es tesztsorozat
« Dátum: 2010. Január 31, 07:27 »
2010-es tesztek

[Ebbe a témába jöhetnek képek, időeredmények, és egyéb információk a téli tesztekről!]]

Valencia:  Február 1-3.   
Jerez:      Február 10-13.   
Jerez:      Február 17-20.   
Barcelona: Február 25-28.

A jövő heti tesztelésen a következő csapatok és pilóták vesznek részt:

McLaren-Mercedes

Hétfő: Gary Paffett

Kedd: Lewis Hamilton

Szerda: Jenson Button

Mercedes GP

Hétfő: Nico Rosberg (délelőtt) & Michael Schumacher (délután)

Kedd: Nico Rosberg

Szerda: Michael Schumacher

Ferrari

Hétfő: Felipe MassaKedd: Fernando AlonsoSzerda: Fernando Alonso

Sauber-Ferrari

Hétfő: Pedro de la RosaKedd: Kamui KobayashiSzerda: Pedro de la Rosa

Williams-Cosworth

Hétfő: Rubens BarrichelloKedd: Rubens BarrichelloSzerda: Nico: Hülkenberg

Renault

Hétfő: Robert KubicaKedd: nincs bejelentve

Szerda: nincs bejelentve

Toro Rosso-Ferrari

Hétfő: Sébastien BuemiKedd: Sébastien BuemiSzerda: Jaime Alguersuari

A gyakorláson nem vesz részt a Campos, Force India, Lotus, Red Bull, Virgin és az USF1 csapat.

   


5
2010 / Bahrein, Sakhir 2010-03-14
« Dátum: 2010. Január 02, 08:16 »


Körök száma: 57
Pálya hossza: 5,412 km
Versenytáv: 308,238 km
Leggyorsabb kör 2009: Jarno Trulli (Toyota) 1:34.556 (10. kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Jenson Button (Brawn GP)   1:31:48.182
                           2 Sebastian Vettel (Red Bull) + 7.187
                           3 Jarno Trulli (Toyota) + 9.170

6
2010 / Ausztrália, Melbourne 2010-03-28
« Dátum: 2010. Január 02, 08:15 »


Körök száma: 58
Pálya hossza: 5,303 km
Versenytáv: 307,574 km
Leggyorsabb kör 2009: Nico Rosberg (Williams) 1:27.706 (48.kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Jenson Button (Brawn GP) 1:34:15.784
                           2 Rubens Barrichello   (Brawn) GP + 0.807
                           3 Jarno Trulli (Toyota) + 1.604

7
2010 / Malajzia, Kuala Lumpur 2010-04-04
« Dátum: 2010. Január 02, 08:14 »


Körök száma: 56
Pálya hossza: 5,543 km
Versenytáv: 310,408 km
Leggyorsabb kör 2009: Jenson Button (Brawn GP) 1:36.641 (18. kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Jenson Button (Brawn GP)   55:30.622
                           2 Nick Heidfeld (BMW Sauber)   + 22.722
                           3 Timo Glock   (Toyota)   + 23.513

8
2010 / Kína, Shanghai 2010-04-18
« Dátum: 2010. Január 02, 08:13 »


Körök száma: 56
Pálya hossza: 5,451 km
Versenytáv: 305,066 km
Leggyorsabb kör 2009: Rubens Barrichello (Brawn GP) 1:52.592 (42. kör)
Verseny végeredmény 2009:    1 Sebastian Vettel   (Red Bull) 1:57:43.485
                             2 Mark Webber (Red Bull)   + 10.970
                             3 Jenson Button (Brawn GP)   + 44.975

9
2010 / Spanyolország, Catalunya 2010-05-09
« Dátum: 2010. Január 02, 08:12 »


Körök száma: 66
pálya hossza: 4,655 km
Versenytáv: 307,104 km
Leggyorsabb kör 2009: Rubens Barrichello (Brawn GP) 1:22.762 (28.kör)
Verseny végeredménye 2009:1 Jenson Button (Brawn GP) 1:37:19.202
                                        2 Rubens Barrichello (Brawn GP) +13.056
                                        3 Mark Webber (Red Bull) + 13.924

10
2010 / Monaco, Monte Carol 2010-05-16
« Dátum: 2010. Január 02, 08:11 »


Körök száma: 78
Pálya hossza: 3,340 km
Versenytáv: 260,520 km
Leggyorsabb kör 2009: Felipe Massa (Ferrari) 1:15.154 (50. kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Jenson Button (Brawn GP) 1:40:44.282
                           2 Rubens Barrichello   (Brawn GP) + 7.666
                           3 Kimi Räikkönen (Ferrari) + 13.443

11
2010 / Törökország, Istanbul 2010-05-30
« Dátum: 2010. Január 02, 08:10 »


Körök száma: 58
Pálya hossza: 5,338 km
versenytáv: 309,396 km
Leggyorsabb kör 2009: Jenson Button (Brawn GP) 1:27.579 (40. kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Jenson Button (Brawn GP) 1:26:24.848
                           2 Mark Webber (Red Bull) + 6.714
                           3 Sebastian Vettel (Red Bull) + 7.461

12
2010 / Kanada, Montreal 2010-06-13
« Dátum: 2010. Január 02, 08:10 »


Körök száma: 70
Pálya hossza: 4,361 km
Versenytáv: 305,270 km
Leggyorsabb kör 2008: Kimi Räikkönen (Ferrari) 1:17.387 (14. kör)
verseny végeredménye 2008: 1 Robert Kubica (BMW-Sauber) 1:36:24.447
                           2 Nick Heidfeld (BMW-Sauber) + 16.495
                           3 David Coulthard (Red Bull)   + 23.352

13
2010 / Európa, Valencia 2010-06-27
« Dátum: 2010. Január 02, 08:09 »


Körök száma: 57
Pálya hossza: 5419 m
Versenytáv: 308 883 m

Leggyorsabb kör 2009: Timo Glock (Toyota) 1:38.683 (55. kör)
Verseny végerdeménye 2009: 1. Rubens Barrichello (Brawn GP) 1:35:51.289
                           2. Lewis Hamilton  (McLaren)  + 2.358
                           3. Kimi Räikkönen (Ferrari)   + 15.994

14
2010 / Nagy-Britannia, Silverstone 2010-07-11
« Dátum: 2010. Január 02, 08:07 »


Körök száma: 60
Pálya hossza: 5,141 km
Versenytáv: 308,355
Leggyorsabb kör 2009: Sebastian Vettel (Red Bull) 1:20.735 (16. kör)
Verseny végeredménye 2009: 1 Sebastian Vettel (Red Bull) 1:22:49.328
                           2 Mark Webber (Red Bull) + 15.188
                           3 Rubens Barrichello (Brawn GP) + 41.175

15
2010 / Németország, Hockenheim 2010-07-25
« Dátum: 2010. Január 02, 08:06 »


Körök száma: 67
Pálya hossza: 4,574 km
versenytáv: 306,458 km
Leggyorsabb kör 2008: Nick Heidfeld (BMW-Sauber) 1:15.987
Verseny végeredménye 2008: 1 Lewis Hamilton (McLaren) 1:31:20.874
                           2 Nelsinho Piquet (Renault) + 5.586
                           3 Felipe Massa (Ferrari) + 9.339

Oldalak: [1] 2 3 ... 18

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek