F1 Fórum online közösség
Forma 1 részleg => Forma-1 szezonok => 2009 => A témát indította: Marti - 2008. December 04, 17:57
-
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9c/Singapore_street_circuit_v2.svg/250px-Singapore_street_circuit_v2.svg.png)
Körök száma: 61
Pálya hossza: 5,067 km
Versenytáv: 309.087 km
Leggyorsabb kör 2008: Kimi Räikkönen (Ferrari) 1:45.599
Verseny végeredménye 2008: 1 Fernando Alonso (Renault) 1:57:16.304
2 Nico Rosberg (Williams) + 2.957
3 Lewis Hamilton (McLaren) + 5.917
-
Onboard kör Felipe Massa-val:
http://www.youtube.com/watch?v=6UYIhB9FKZ0
-
Ez az a pálya, ahol gyakorlatilag nem lehet előzni, unalmas versenynek nézünk elébe, ahol csak a taktika lesz a fő domináns..:)
-
Ha megint lesz egy Piké dzsunior, aki falhoz fogja vágni a kocsit, akkor nem. ;D
-
nekem tetszik, hogy esti futam, olyan más a feeling. :)
előzni igazából nem nagyon lehet, de vasat törni igen, ami ad 1 kis +-t. ;)
-
Én sajnos nem láthattam a tavalyi singapuri futamot...
De most ezt annál inkább várom!Bármi lehet, de unalmas az ne legyen!
-
Szingapúri Nagydíj: Jön a vihar!
A legfrissebb időjárás jelentések szerint esős, viharos versenyhétvégében lesz részünk Szingapúrban.
A Formula-1 mezőnye elhagyván Európát Ázsia felé vette az irányt. Az idei bajnokságból mindössze négy állomás maradt vissza.
A hétvégén a szezon fénypontja, Szingapúr következik.
Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy a tavalyihoz hasonlóan ez is igencsak emlékezetes lesz.
A legfrissebb időjárás jelentések szerint nagy mennyiségű csapadék, és vihar várható. Már tegnap is tombolt a vihar.
Pillanatnyilag 70% az esély arra, hogy pénteken és szombaton vihar lesz, míg a futam napjára szintén eső várható.
A legmagasabb hőmérséklet 30°C körül fog alakulni.
F1-live.hu
-
Na ez még megkavarhatja a dolgokat rendesen...
-
A vihar lesz, akkor szerintem el is maradhat.
-
A vihar lesz, akkor szerintem el is maradhat.
Igen, meg az erdőírtások miatt terjengő füstre is mondták h gátatszabhat a versenynek, ha nem tökéletesek a látási viszonyok+ meg az éjszakai is ugye!
De csak nem...
Ha esik nem bánom...legyen egy kicsit izgi...de durvulás nem kell!
Habár mi nem szeretjük az esőt :)
-
Érdekes lesz,ha esni fog az eső.Egy komolyabb vihar esetén,le is csaphatja a biztosítékot...de akkor szerintem elhalasztják...meg van ott elég generátor meg ilyenek. :D
De remélem jó lesz a 2. villanyfényes futam. ;D
-
Érdekes lesz,ha esni fog az eső.Egy komolyabb vihar esetén,le is csaphatja a biztosítékot...de akkor szerintem elhalasztják...meg van ott elég generátor meg ilyenek. :D
De remélem jó lesz a 2. villanyfényes futam. ;D
Hát igen..mert oké h világítás profi...de azért az eső elég veszélyes lehet!
Remélem nem halasztják el...vagy intík le előbb(Idén volt már sajna ilyen) Csak az természetes fénynél!
Kaotikus versenyt nem szeretnék..csak izgalmasat! ;D
-
Változások a szingapúri pályán!
Megpróbálom röviden összefoglalni a lényeget:
- Boxkijárat megváltoztatása
- Boxbejárat mostmár a 22-es kanyar előtt lesz, s nem pedig a kanyarban
- A pilóták tavalyi panaszai alapján az 5-ös és 7-es kanyar közötti részt újraaszfaltozták
- A 13-as és 14-es kanyar csúcspontját kissé eltolták, míg a második és a harmadik csúcspontot a 10-es kanyarban balra és jobbra eltolták, hogy a sikánt lassabban vegyék be a versenyzők
- 1-es és 5-ös kanyar kijáratánál új rázókövet raktak le, míg a 10-es kanyar rázóköveit újratervezték, hogy a rajtuk való áthajtás ne legyen annyira veszélyes, mint amennyire tavaly volt
- A 14-es kanyar kimeneti rázóköveit 10 méterrel odébb tolták egyenesen, míg a 22-es és 23-as kanyarnál a falat közelebb építették a pálya széléhez
- Továbbá újraaszfaltozták a pit lane-t is, illetve még egyéb módosításokat hajtottak végre néhány rázókövön.
-
Jó hogy leaszfaltozták egyrészét. Rubens írta, hogy tavaly fájt a feje. Na és azt is most tudtam, meg, hogy kontaktlencsét visel, és ez probléma volt tavaly itt Szingapurban
-
Mondjuk én a nagy páratartalom miatt lennék rosszul. :D
-
Bár Én nem láttam a tavalyi futamot...de biztos vagyok benne..h sokkal megröltetőbb nekik!Sokkal jobban kell koncentrálni...főeg majd úgy ha még eső is lesz!Áhhhh
Fényes nappal is vannak nagyon durva bukások stb stb!Ilyen körülmények nagyon megkavarhatják a dolgokat!Bár idén nincs nagyon papírforma...de itt így lehet h bárki esélyes lesz a győzelere!
-
Első szabadedzés:
Hely Versenyző Csapat Időeredmény Hátrány Kör
1 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:50.179 19
2 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:50.356 0.177 22
3 Mark Webber RBR-Renault 1:50.416 0.237 21
4 Fernando Alonso Renault 1:50.567 0.388 16
5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:50.614 0.435 16
6 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:50.699 0.520 21
7 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:50.715 0.536 17
8 Robert Kubica BMW Sauber 1:50.815 0.636 15
9 Kimi Räikkönen Ferrari 1:50.865 0.686 19
10 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:51.089 0.910 25
11 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:51.427 1.248 23
12 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:51.544 1.365 14
13 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:51.643 1.464 28
14 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:51.656 1.477 15
15 Timo Glock Toyota 1:52.083 1.904 20
16 Jarno Trulli Toyota 1:52.135 1.956 20
17 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:52.390 2.211 24
18 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:52.905 2.726 23
19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:53.232 3.053 25
20 Romain Grosjean Renault 1:53.458 3.279 9
A Szingapúri Nagydíjra rányomja bélyegét a tavalyi „Renault rendezvény" programjának napvilágra kerülése. Habár a képernyőkön nem látszik, mindenkiben benn van a Chrash-gate ügy. Azonban, mintha mindez nem lenne elég, Romain Grosjeannak sikerült felidézni a tavalyi eseményeket, amikor a 40. percben a „Piquet-kanyarban" előadta a triumvirátus tavalyi számát. Igaz ezúttal jóval költséghatékonyabban: napfénynél és csak kisebb anyagi kárt okozva az autóban.
Grosjean ezzel a mutatvánnyal be is fejezte az első edzésen való körözgetést, a többiek azonban miután a pályáról eltakarították az autóját ismét munkába álltak.
-
Úgynézem valamit tényleg talált a Brawn és az olasz siker nem véletlen volt, sajnos...
-
Második szabadedzés:
Hely Versenyző Csapat Időeredmény Hátrány
1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:48.650
2 Fernando Alonso Renault 1:48.924 0.274
3 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:48.952 0.302
4 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:49.098 0.448
5 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:49.311 0.661
6 Mark Webber RBR-Renault 1:49.317 0.667
7 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:49.333 0.683
8 Timo Glock Toyota 1:49.342 0.692
9 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:49.358 0.708
10 Robert Kubica BMW Sauber 1:49.609 0.959
11 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:49.616 0.966
12 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:49.710 1.060
13 Jarno Trulli Toyota 1:49.795 1.145
14 Kimi Räikkönen Ferrari 1:49.941 1.291
15 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:50.023 1.373
16 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:50.253 1.603
17 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:50.527 1.877
18 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:50.605 1.955
19 Romain Grosjean Renault 1:50.972 2.322
20 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:51.423 2.773
-
Érdekes lehet, vagy nem. Erre sokat nem lehet még mondani, de úgy látszik, hogy a Red Bull újra erős.
-
Úgy nézem Fisichella nem lesz sokkal jobb mint Monzában volt...
Liuzzi sem hozza a formáját!
Grosjean semmit nem tett még le az asztalra amióta beült Piquet helyére...
Vettel viszont úgy látom most már nem spórol a motorral! ::-)
(http://www.autosport.com/gallery/picture_free.php/dir/2009sing2/image/l_sne28240-2)
-
Vettelnem nincs veszteni valója, szóval kinyomja a motor szemét..:)
Ferrari nem biztató, de a futamon bármi lehet, bízok Kimiben, és egy dobogós helyezésen.. :)
-
A Ferrari mostanában amúgy sem arról híres hogy pénteken villantanának...
-
Weber kicsússzott a 2-on
-
A Ferrari mostanában amúgy sem arról híres hogy pénteken villantanának...
Jaja..szabadedzéseken középmezőny, meg annak a vége...
-
Hát a Mclaren teljesítmény annyira nem biztató.De a szabadedzésre nem lehet alapozni.Remélem nem azt a taktikát fogják követni mint Monzában.
-
Nekem tetszik a szponzor nélküli Renault! ;)
(http://static.f1hirek.hu/huge/Hkg2785953_1000.jpg)
-
Kicsit kopasz..nekem, vagyis elég feltünő!
-
Szerintem egyedül a Renault-nak nem tetszik, mert nem kapják meg a pénzt az évad végéig, ja és pluszba új ruhákat kell gyártani, és ez nekik pénzkidobás... Hülye ez az ING.
-
Nekem tetszik a Renault felirat rajta. Azért remélem jövőre készítenek egy teljesen új festést...
-
Azt tudom, hogy sokaknak tetszik, csak a Renault-nak nem tetszik, ezt akartam mondani. :)
Szerintem a Renault Alonso nélkül sehol se lesz, bár Kubica megmentője lehet a csapatnak.
-
Nekem annyira ez a szín nem is tetszik...a kék sárga festés jobban illett hozzá,sztem!
De mondjuk ez lényegtelen!
Lehet h beújítanak jövőre!
-
Gyönyörű ez a szingapúri pálya:
(http://www.a5.hu/kepgaleria/3716/3716_090925bra1_n.jpg)
(http://www.a5.hu/kepgaleria/3716/3716_090925fin5_n.jpg)
(http://www.a5.hu/kepgaleria/3716/3716_090925fin3_n.jpg)
(http://www.a5.hu/kepgaleria/3716/3716_090925toy4_n.jpg)
(http://www.a5.hu/kepgaleria/3716/3716_090925wil1_n.jpg)
-
Én csak németűl tudom megnézni{Nincs adás a Magyar RLT-en - nálunk}
-
Szingapúri Nagydíj, harmadik szabadedzés:
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:47.632 15
2. Vettel Red Bull-Renault 1:47.909 + 0.277 17
3. Rosberg Williams-Toyota 1:48.332 + 0.700 18
4. Kovalainen McLaren-Mercedes 1:48.420 + 0.788 14
5. Kubica BMW Sauber 1:48.501 + 0.869 16
6. Heidfeld BMW Sauber 1:48.526 + 0.894 13
7. Barrichello Brawn-Mercedes 1:48.551 + 0.919 16
8. Glock Toyota 1:48.673 + 1.041 17
9. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:48.754 + 1.122 17
10. Trulli Toyota 1:48.757 + 1.125 12
11. Nakajima Williams-Toyota 1:48.831 + 1.199 17
12. Raikkonen Ferrari 1:48.864 + 1.232 16
13. Webber Red Bull-Renault 1:48.876 + 1.244 15
14. Button Brawn-Mercedes 1:48.921 + 1.289 17
15. Alonso Renault 1:49.032 + 1.400 15
16. Liuzzi Force India-Mercedes 1:49.055 + 1.423 16
17. Sutil Force India-Mercedes 1:49.122 + 1.490 17
18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:49.399 + 1.767 17
19. Grosjean Renault 1:49.641 + 2.009 16
20. Fisichella Ferrari 1:50.039 + 2.407 21
: 2009. szeptember 26. - 14:16:59
Barrichello autójában kicserélik a váltót
Az Auto Motor und Sport információ szerint a Brawn GP brazil versenyzőjének autójában kicserélik a váltót, amivel az időmérő után egy öthelyes büntetést kap.
Barrichello tegnap egész nap szenvedett az edzéseken, köszönhetően a váltónak is. A kicserélt alkatrész azonban még Spa-ban kezdett rakoncátlankodni. Monzára amennyire tudták megjavították a Brawn GP szerelői, a brazil versenyző pedig meg is nyerte az Olasz Nagydíjat.
Barrichello azonban nem vállalja a további kockázatokat. Főleg nem Szingapúrban, ahol rengeteg a lassabb kanyar és rengeteg a pályán a bukkanó, ezzel pedig a versenynaptár egyik leginkább váltógyilkos aszfaltcsíkja.
A hírek szerint a mai szabadedzés után kerül az új váltó Barrichello autójába, a szabályok értelmében azonban emiatt a csere miatt az időmérőn elért eredményéhez képest csak öt hellyel hátrébbról indulhat majd a brazil.
Egyesek azt is tudni vélik, hogy Barrichello egy használt váltót kap, és majd csak a következő futamon, Suzukában kerül autójába a teljesen új, friss alkatrész. Ezzel a Brawn GP szerelői a szabályokban található kiskaput használták ki. Ugyanis a jelenleg érvényben lévő szabályok értelmében négy hétvégét (szombattól kezdődően) kell kibírnia egy egységnek.
-
BARRICHELLO KOCSIJA őSSZETÖRT,HAMILTON NYERT!{FÉLBESZAKITOTTÁK AZ EDZÉST!}
-
Szingapúri Nagydíj, időmérő edzés:
1. Hamilton McLaren 1:46.977 1:46.657 1:47.891
2. Vettel Red Bull 1:47.541 1:46.362 1:48.204
3. Rosberg Williams 1:47.390 1:46.197 1:48.348
4. Webber Red Bull 1:47.646 1:46.328 1:48.722
5. Barrichello Brawn 1:47.397 1:46.787 1:48.828
6. Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054
7. Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180
8. Heidfeld BMW-Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307
9. Kubica BMW-Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514
10. Kovalainen McLaren 1:47.542 1:46.842 1:49.778
11. Nakajima Williams 1:47.637 1:47.013
12. Button Brawn 1:47.180 1:47.141
13. Raikkonen Ferrari 1:47.293 1:47.177
14. Buemi Toro Rosso 1:47.677 1:47.369
15. Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413
16. Sutil Force India 1:48.231
17. Alguersuari Toro Rosso 1:48.340
18. Fisichella Ferrari 1:48.350
19. Grosjean Renault 1:48.544
20. Liuzzi Force India 1:48.792
-
Szerintem ha nem intik le az edzést akkor is Hamiltoné a pole. Összességében ő a leggyorsabb ezen a hétvégén.
Fisichella? ???
-
Sajnálom Rubenst. Az első három helyzetnek nem tudtam annyira örülni, de majd meglátjuk, hogy holnap mennyi izgalom lesz.
Vajon hol az a nagy esőzés, amit ígértek? :-\
-
Sajnálom Rubenst.
Sajnáld tapaty-t is
-
Sok Rubens rajongó biztos szomorkodik, mert nem elég neki, hogy újra kell építeni az autóját, de még 5 rajthelyes büntivel is kell számolnia.
-
SZINGAPÚR
NAGYON
JÓ!!{Sokat kell ellenkormányozni}
-
Ha valakinek, akkor Sebastian Vettelnek biztosan rosszkor jött a piros zászlós jelzés a Szingapúri Nagydíj időmérő edzésének utolsó etapjában. Rubens Barrichello falnak csapódása, és a kvalifikáció megszakítása ugyanis pontosan akkor történt, amikor a fiatal német éppen addigi leggyorsabb körén hajtott a pole pozícióért.
Túl sok bánkódásra azért ezzel együtt sincs oka Vettelnek, hiszen a Red Bull Racing versenyzője így is az előkelő második helyről várhatja a holnapi nagydíj startját, míg fő vetélytársai, a Brawn GP pilótái csupán az ötödik sorból indulhatnak majd.
Ugyanakkor ott van az érem másik oldala is, mégpedig az, hogy ha nem jön közbe a piros zászló, akkor Vettel igen kiváló eséllyel pályázott volna a pole pozícióra. Tudniillik, ő azt az idejét, amellyel végül a második helyen zárt, még használt abroncsokon futotta, miközben a pole-t megkaparintó Lewis Hamilton már új gumikon teljesítette győztes körét.
"Nem tudom, egyikünk sem tudja erre a kérdésre a választ"- felelte Vettel a "Mi lett volna, ha..." kezdetű kérdésre a kvalifikációt követően az interjúszobában. "Természetesen már a Q3 első gyorsköre is nagyon fontos volt, de aztán sajnos közbeszólt a piros zászló"- nyilatkozta sportszerűen a 22 éves német, mintegy direkt kihangsúlyozva, hogy Hamilton - a különös végjáték ellenére is - megérdemelten szerezte meg az első rajtkockát.
"A nap végén azt mondhatom, nagyszerű érzés, hogy újra visszatértünk az élmezőnybe"- folytatta Vettel, aki legutóbb négy versennyel ezelőtt, a Magyar Nagydíjon végzett a legjobb három között időmérő edzésen. A jó rajthely nagyon fontos egy utcai pályán, ezért különösen örülök neki, hogy az élen vagyunk. Kíváncsian várjuk a súlyadatokat"- utalt rá a pilóta, hogy a taktikának is döntő szerepe lehet a versenyen, amelyen biztonsági autós megszakításokra is lehet számítani.
"Az autó nagyon jól viselkedik, és igazán komfortosan érzem magam, miközben vezetem. Hoztunk ide néhány újítást, ami úgy fest, működik. Holnap egy hosszú verseny vár ránk. 61 kört kell teljesítenünk, úgyhogy jó meleg lesz az autóban, de erre is fel vagyunk készülve. Alig várom a futamot"- zárta optimistán nyilatkozatát Vettel.
-
McLaren
Lewis Hamilton: (1) "Ez egy igazán fantasztikus eredmény. Több technikai újdonsággal érkeztünk ide, és nem tudtuk, hogy az élmezőnybe kerülünk-e - különösen a pénteki edzés után, ami nem volt valami látványos számomra. A pole pozíciós köröm igazán nyugodt volt: az autó egyre jobb lett, ahogy a pálya is javult, és úgy vélem, gyorsabb is lehettem volna az utolsó körömben, ha nem szakítják félbe az edzést. Nem számítottam rá, hogy a pole-ba kerülök, de a tempónk igazán jó volt. Még meg kell néznünk, hogy a többiek milyen üzemanyagszinttel mentek, de egész magabiztos vagyok, és a lehető legjobb pozícióba kerültem a holnapi versenyre."
Heikki Kovalainen:(10/9) "Ez egy roppant kiábrándító eredmény számomra. Az első két etapban simán mentek a dolgok - noha a köridőim nem voltak olyan versenyképesek, mint vártam. A Q3-ban az első nekifutásom során nem tudtam elég jó kört összehozni, mert a keményebb gumikon futottam, ami nem volt elég gyors. Elkövettem néhány hibát is, de a második menetre összpontosítottam az energiámat - amit egy új szett opciós gumin teljesítettem volna. Holnap kemény verseny lesz: nagyon megnehezíti a dolgokat, hogy a 10. helyről indulok, de ezen már nem lehet változtatni, így holnap mindent beleadok majd."
Red Bull
Sebastian Vettel: (2) "Sajnos akkor mentem először friss gumikon, amikor kijött a piros zászló. Korábban kopott abroncsokat használtam, ezért a mért köröm nem volt annyira könnyű vagy laza, amennyire lehetett volna. Végső soron azonban jó érzés újra az élmezőnybe kvalifikálni magamat, különösen egy utcai pályán. Az autó egész hétvégén nagyon jól muzsikált, kényelmesen éreztem magam a volánnál. Kár, hogy a végén kijött a piros zászló, de holnap ugyanúgy hajtani fogunk. Várjuk ki a végét - hosszú és kemény verseny vár ránk, de felkészülten állunk a kihívás elé, szóval már alig várom a rajtot."
Mark Webber: (4) "Az ember sohasem úgy megy ki az első mért körére, hogy az dönt a rajtpozícióról, szerintem mindenki hagy benne egy kis tartalékot. Én kopott gumikat használtam, és a második etapban terveztem a nagy dobást. Nem tudom pontosan, kik mentek rögtön friss abroncsokon, de a 4. helyen állunk, meglátjuk, innen mire megyünk - sokkal rosszabb is lehetett volna. A srácok a hétvége szupersztárjai, hiszen tegnap újra össze kellett rakniuk az autómat, ráadásul itt nagyon nehéz munkakörülmények között dolgoznak. Az motivál, hogy holnap megjutalmazhassam őket."
Williams
Nico Rosberg: (3) "Nagyszerű napunk volt, remek munkát végeztünk az autó beállításain, melyeket a szabadedzések és még a Q1 során is folyamatosan módosítottunk. A Q2 elején hirtelen életre kelt az autó, és szuper kört futottam. Noha a Q3-ban, feltankolva már kevésbé volt könnyű dolgom, úgy vélem, szemmel látható az autó fejlesztésébe fektetett munka. Nagy örömmel tölt el, hogy a csapat újabb lépést tett a dobogó felé, sőt hamarosan talán a győzelemért is harcba szállhatunk. A P3 remek rajtpozíció holnapra, mivel a pálya tiszta oldaláról indulhatok, ami akár fontos is lehet."
Kazuki Nakajima: (11) "Frusztráló volt a 11. helyen végezni, hiszen alig maradtam le a Q3-ból. Az autóban nagyobb lett volna a potenciál, ha a felvezető körön sikerül többet kihoznom a gumikból, de a kör több pontján is küszködtem. Ennek ellenére jó esélyem lesz holnap a pontszerzésre ebből a pozícióból."
Toyota
Timo Glock: (7/6) "Örülök, hogy visszatértem a legjobb 10 közé. Szeretem ezt a pályát, és a beállítások terén is magabiztosnak érzem magam. Általában véve jól alakultak az edzések; különösen az időmérő második része, amikor rögtön egy másodperccel gyorsabb voltam, mint az első szakaszban. Az autót igazán jónak éreztem, és nagyszerű, hogy bejutottam a harmadik etapba. Ott is rendben volt a köröm, de használt opciós (szuperlágy) keverékeket használtam, melyek kissé már kopottak voltak. Igazán vártam az utolsó menetet az új opciós gumikon, de a piros zászló meghiúsította ezt. Tudom, hogy javíthattam volna a köridőmön, és ki tudja, hogy hova kerültem volna. De végül is a 6. helyről indulok, ezért egész jónak tűnik a helyzet. Remélem, hogy tiszta első körünk lesz, aztán megpróbálok a legjobb hatban végezni. A lehető legtöbb pontért fogok küzdeni."
Jarno Trulli:(15) "A fő probléma a tapadás hiánya volt. Úgy tűnt, hogy a pálya állapota javult, de a köridőinken nem tudtunk eleget javítani tegnaphoz képest. Nem vagyok biztos benne, hogy miért, mert Timo erősnek tűnt, én viszont egyáltalán nem találtam tapadást. Az autót nem igazán éreztem jónak, így sajnos ma nem kaptuk el a fonalat. A holnapi versenyen bármi megtörténhet, és olyan keményen fogok harcolni, ahogy csak lehetséges, de tudom, hogy nehéz lesz a pontszerzés a 15. helyről."
BMW
Nick Heidfeld: (8/7) "Habár néhány silányabb idei eredményünk fényében szépen mutathatna, hogy ismét bekerültünk a legjobb tízbe, nagyon csalódott vagyok. Az autó javult, a Q1-ben és a Q2-ben minden remekül alakult, de a piros zászló miatt a Q3-ban nem tudtam kiaknázni a lágyabb gumik előnyeit. Éppen csak nekivágtam a mért körömnek, és az első kanyaroktól fogva egyértelmű volt, hogy hatalmasat javíthatok, ám Rubens Barrichello balesete után félbeszakították az edzést. Utólag elmélkedve jobb lett volna korábban feltenni a lágyabb abroncsokat, noha természetesen nem akarjuk feláldozni a tréning utolsó perceinek előnyét, amikor a pálya legjobb állapotában van. Pech."
Robert Kubica: (9/8) "Nyilvánvalóan kihatott a kvalifikációs teljesítményünkre a Rubens Barrichello ütközése miatti piros zászló. Szerintem a legtöbb pilótá hasonló cipőben jár. A legjobb tíz között a keményebb gumikat használtuk az első etap során, amivel időt buktunk - az elsődleges (keményebb) abroncsok nagyjából két tizeddel lassabbak az első kanyarban a lágyabb keverékhez képest. Roppant nehéz futam lesz a holnapi. A pálya komoly kihívást jelent, rengetegszer kell lassú kanyarból kigyorsítani, és stabilitásra van szükség a fékezéseknél. Fizikálisan is sokat kivesz belőlünk a pálya, mivel egy csomó kanyar van benne, és állandóan küzdünk az autóval. Holnap sok minden fog függeni a gumik kopásától és a esetleges túlmelegedésétől."
Ferrari
Kimi Räikkönen: (13) "Sajnos ma nem voltunk elég gyorsak a Q3-ba kerüléshez, semmit sem tehettünk ez ügyben. Logikus, hogy amint a többi autó versenyről-versenyre javul, egyre komolyabb árat fizetünk az F60 fejlesztésének leállításáért. Holnap kemény versenyre számítok, mert itt nehéz előzni, így kemény dió lesz a pontszerzés. Igaz, az ilyenfajta pályákon bármi bekövetkezhet, nekünk pedig a legjobbunkat kell nyújtanunk, hogy minden egyes lehetőségből kihozzuk a legtöbbet. Talán némileg a segítségünkre lehet egy erős rajt, mint amilyeneket az utóbbi futamokon produkáltunk. A gumikat illetően úgy vélem, holnap gondok lehetnek a lágyabb keverék kopásával, mégha javulni is fog a helyzet a viadal folyamán."
Giancarlo Fisichella: (18) "Nyilvánvalóan elszomorít az eredmény. Borzasztóan akartam a jó szereplést, de még mindig nem sikerült kellő magabiztosságra szert tennem az autóval. Olyan, mintha ő vezetne engem, és nem fordítva. Nincs önbizalmam a határokat feszegetni, különösen egy ilyen pályán. A 18. helyről indulva természetesen kőkemény futamra számítok. Igyekszem néhány helyet fogni a rajtnál, majd a legtöbbet kisajtolni a versenytempóból. A pontszerzők közé kerülés lenne a maximum, de ezt is irtózatosan nehéz lesz elérni."
Toro Rosso
Sébastien Buemi: (14) "Meglehetősen boldog vagyok, mert zökkenőmentesen, hibák nélkül alakult az edzés. A lehető legtöbbet hoztam ki az autóból, és elégedettséggel tölt el, hogy (Jarno) Trulli elé kerültem. El vagyok ragadtatva, hogy hosszú idő után ismét bejutottam a Q2-be. Most neki kell állnunk a versenystratégia kidolgozásának, jól kell rajtolnunk, továbbá megfelelően kell végrehajtani a boxkiállásokat."
Jaime Alguersuari: (17) "Elég jó munkát végeztünk, egyre gyorsabbak vagyunk. Nehéz lett volna ennél erősebben teljesíteni, de az autóban ülve egyre inkább otthonosan mozgok a pályán. Macaut leszámítva ez a legnehezebb pálya, ahol vezettem. Utcai aszfaltcsík lévén bármi megtörténhet holnap, ezért remélem, szép versenyt futhatok majd."
Force India
Adrian Sutil: (16) "Amint láthatjuk, továbbra is nagyon gyorsak vagyunk az egyenesekben, és az olyan nagysebességű kanyarokban, mint a Spában vagy Monzában találhatóak, itt azonban minden a leszorító erőről szól. A kialakítás nagyon hasonló Monte Carlóhoz, viszont kétszeres dózisban, mivel kétszer annyi kanyar is van, és ezért vesztünk olyan sokat egy körön. Az egész hétvégén problémánk volt a tapadási szinttel. Arra számítottam, hogy kicsit versenyképesebbek leszünk, a mezőny azonban nagyon szoros, és ha az ember veszít kicsit a forgalom miatt, rögtön hátra kerül. Vesztettem némi időt a leggyorsabb körömön, amikor Giancarlo előttem haladt a középső szektorban, így 16. lettem. Nehéz lesz, de majd meglátjuk, mire lehetünk képesek. Hosszú verseny lesz, és bármi lehetséges, így továbbra is a legjobbunkat nyújtjuk."
Tonio Liuzzi:(20) "Tudtuk, hogy jobban fogunk szenvedni az ehhez hasonló pályákon az alacsony leszorító erőt igénylő helyekhez képest, de arra nem számítottunk, hogy ilyen nagy mértékben. A tapadás hiányával szenvedtünk, és nem tudtuk megtalálni a helyes balanszot - úgy tűnt, Adrian és én ugyanazokkal a problémákkal szembesültünk. A leggyorsabb köröm egész tiszta volt, talán maradt még benne néhány tized, de ez alkalommal nehéz lett volna bejutni a Q2-be. Több benzinnel a fedélzeten egész versenyképesek voltunk, de a rajtrács ezen pontjáról nehéz lesz. Mindazonáltal egy ilyen pályán akármi történhet, és ha jó lesz a tempónk és a balansz, így is elcsíphetünk néhány pontot. Az utcai pályák mindig őrültek kissé, ezért még nem adjuk fel."
-
Renault:
Fernando Alonso (5. rajtkocka):
"Az ötödik helyről kezdjük meg a versenyt, ami egy jó pozíció számunkra. Nehéz lenne a dobogóért harcba szállnunk holnap, ezért a fő célunk az lesz, hogy az első ötben végezzünk. A versenytempónk nem volt éppen fantasztikus a szabadedzések során, szóval ebben fejlődnünk kellene még egy kicsit, máskülönben egy defenzív felfogású versenyünk lesz, és ez esetben mindent megteszek majd, hogy megvédjem az ötödik helyemet."
Romain Grosjean (19. helyezés):
"Gondjaink adódtak a fékekkel, és a csapat keményen dolgozott, hogy orvosolja a problémát, ám végül ez egy nehéz edzés lett számunkra. Nem hiszem, hogy a 19. rajtkocka az autó valós erejét tükrözné, ezért alig várom a versenyt, ahol remélhetőleg képes leszek kicsit előrébb lépni. Továbbra is pozitívan állok a dolgokhoz, és minél több értékes tapasztalatot szeretnék gyűjteni ezen a nagy igénybevételt jelentő pályán."
Brawn:
Rubens Barrichello: "Eseménydús kvalifikációt tudhatok magam mögött, de a tízedik rajthely ellenére még mindig pozitívan állok a holnapi futamhoz. A történtekre való tekintettel, szerintem ez elég jó eredmény. A Q2-t követően problémáim akadtak a kocsival, amikor túl keményen hajtottam a rázókövekre, és megrongálta az autóm alját, a gép ezt követően nem működött túl jól. A Q3-ba nagyszerű körrel jutottam be, harcoltunk, és tudom, hogy a károkra való tekintet nélkül keményen kellett nyomnom a gázt. Kifejezetten jól mentem az utolsó gyorskörön, de sajnos az autóm alja leért, elvesztettem felette az irányítást, és a falnak csapódtam. Szomorú, de az autónak jónak kell lennie, és meg kell várnunk a holnapi versenyt."
Jenson Button: "Csalódást hozott számunkra az időmérő edzés. A Q1-ben elég jónak tűnt az autóm, és a második leggyorsabb voltam, ami pozitív. Kissé alulkormányozottak voltunk, ezért a második etapra változtattunk néhány dolgon. Ez viszont sajnos megnehezítette a fékezést. Blokkoltam a bal első kereket a hetes kanyarban, és ez sok időveszteséget okozott. Később lehetetlen lett volna megfelelő időt menni a lapos, lekopott első gumival, így véget ért a kvalifikációm. Holnap természetesen a legjobbat nyújtjuk, de a tizenkettedik rajtpozíció kemény versenyt hoz majd magával."
-
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.
-
Nem láttam az edzést...de ugy veszem észre..h nem is baj(Ferrari részről)
-
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.
Ezen a pályán bármi megtörténhet.
Szingapúri Nagydíj, az autók időmérő utáni tömege:
1. Hamilton McLaren-Mercedes 660.5
2. Vettel Red Bull-Renault 651.0
3. Rosberg Williams-Toyota 657.5
4. Webber Red Bull-Renault 654.5
5. Barrichello Brawn-Mercedes 655.5
6. Alonso Renault 658.0
7. Glock Toyota 660.5
8. Heidfeld BMW-Sauber 650.0
9. Kubica BMW-Sauber 664.0
10. Kovalainen McLaren-Mercedes 664.5
11. Nakajima Williams-Toyota 680.7
12. Button Brawn-Mercedes 683.0
13. Raikkonen Ferrari 680.5
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 678.0
15. Trulli Toyota 690.9
16. Sutil Force India-Mercedes 693.0
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 683.5
18. Fisichella Ferrari 678.5
19. Grosjean Renault 683.0
20. Liuzzi Force India-Mercedes 656.0
Érdekes megjegyezni, hogy az utolsó pozícióból induló Vitantonio Liuzzi – Fernando Alonso tavalyi vitatott stratégiájához hasonlóan – meglepően könnyű autóval rajtol.
-
Ha nem lesz semi gikszer, akkor nagyon sima Hamilton győzelem.
Azért az nagy vihar lehetősége eléggé nagy és aggasztó probléma lehet majd holnap. :)
-
Én nem hiszem hogy Hami meg is nyeri, mert mint tudjuk itt bármikor safety car bejöhet, és tuti be is jön. Itt bárki nyerhet, még Liuzzi is, szóval hajrá srácok, főleg Kimi, bár nagyon sz*r a Ferrari, sajnos inentől már nehézkes a dobogó megszerzés, és az a durva hogy pontok is nehezen lesz elérhető, mert a többiek fejlesztettek, meg fejlesztenek még, és a Ferrari nem, és már a kers sem segít, talán ha szerencséje lesz Kiminek akkor feljuthat a dobogóra, de a japán, brazíl, abu hát igen, lehet hogy hátul kullognak majd. Köszi Domika!
-
Nagyon örülök,hogy Lewis megnyerte az időmérőt...de a neheze még hátra van.A futamot hiba nélkül kell végig vinne.Nem úgy mint Monzában.Én bízok a győzelmében. :)
-
A bokszkiállások várható ideje:
14. kör: Nick Heidfeld
15. kör: Sebastian Vettel
16. kör: Mark Webber, Rubens Barrichello, Vitantonio Liuzzi
17. kör: Nico Rosberg, Fernando Alonso
18. kör: Lewis Hamilton, Timo Glock
19. kör: Robert Kubica
20. kör: Heikki Kovalainen
25. kör: Sébastien Buemi, Giancarlo Fisichella
26. kör: Kimi Räikkönen, Nakadzsima Kazuki, Jenson Button, Romain Grosjean
27. kör: Jaime Alguersuari
29. kör: Jarno Trulli
30. kör: Adrian Sutil
-
Hát én nem tudom...sztem megszorongathatja a Red Bull Hamiltont!
Kiminek nagyon kell majd nyomni..egy jó helyért!Dehát nem sok reményt fűzök...aztán ki tudja..itt még tényleg bármi lehet!
Csak uncsi verseny ne legyen, gondolom h lesz ez az!
-
Lehet uncsi lesz, egy két falnak csapódás pl, bejön a SC, és bukta minden, nem várok nagy versenyt..
-
Lehet uncsi lesz, egy két falnak csapódás pl, bejön a SC, és bukta minden, nem várok nagy versenyt..
Biztos lesz csihi puhi...egy kis rajtbaleset...nem nagyon merek tippelni sem már...azthittem jó lesz a Brawn...DeButtonból kiindulva..hát...
Nem láttam az időmérőt tegnap, de tudom h leintették és nem tudták megfutni az időt a többiek Barri esése miatt.Amúgy lehet h tök máshogy alakul!Mindenesetre kiváncsi vok!Én tavaly nem láttam ezt a versenyt!
-
Tavalyi verseny se volt balesetmentes, idén se lesz ez másképp, és ez nagyban befolyásolhatja a verseny kimenetelét, és a végeredményt, biztos hogy lesz össze visszaság..
-
Tavalyi verseny se volt balesetmentes, idén se lesz ez másképp, és ez nagyban befolyásolhatja a verseny kimenetelét, és a végeredményt, biztos hogy lesz össze visszaság..
Néztem egy képet singapurról..hát eléggé borult a háttér!
Lehet még pötyög is majd...
: 2009. szeptember 27. - 11:23:31
Ime
-
Igen, olvastam hogy 50% esélye annak hogy vihar lesz, nem tudom, remélem csapadékmentes versenyt futnak..:)
-
Igen, olvastam hogy 50% esélye annak hogy vihar lesz, nem tudom, remélem csapadékmentes versenyt futnak..:)
Ahhoz képest h hét közepén még mekkora esőket meg viharokat mondtak a 7végére...
eddíg nem volt semmi...bár én sem szeretném h legyen..mert akkor lemondhatunk még a pontszerzésről is valószínű!
-
Nem tudom mennyire lehet nekik hinni..de ha zuhi lesz, és nem intik le a versenyt, Vettel győzelemre számítok, és talán Kimi pontot is tudna szerezni,meglátjuk, hamarosan kiderül..:)
-
Nem tudom mennyire lehet nekik hinni..de ha zuhi lesz, és nem intik le a versenyt, Vettel győzelemre számítok, és talán Kimi pontot is tudna szerezni,meglátjuk, hamarosan kiderül..:)
Úgy legyen :)
-
Barrichello balesete
http://www.youtube.com/watch?v=XW9P799A8QU
: szeptember 27, 2009, 11:49:12
F1 Challenge
http://www.youtube.com/watch?v=6vZEdHc-WBU
rFactor
http://www.youtube.com/watch?v=NhqBNGyGKZ0
2008
http://www.youtube.com/watch?v=6UYIhB9FKZ0
-
Remélem nem haragszotok meg, ha én esőt várok, mert akkor még egy izgalmas verseny lehet. :)
Mondjuk szerintem is lesz SC, mert azért ide elég nagy koncentráció kell, és 1 kis apró hiba, és a falban vagy.
-
Nem haragszunk ;)
Majd hamarosan megtudjuk hogyan is alakul a második éjszakai csata! :)
Azért HAJRÁ KIMI :1:(Mutass egy 2005 Icemant)Hadd fortyogjon a két kommentátor:)
-
Hamarosan kezdődik!
Mindenkinek eseménydús szurkolást kívánok! :king: ;D
: 2009. szeptember 27. - 13:50:58
Szingapúri Nagydíj, verseny:
1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1h56:06.337
2. Glock Toyota (B) + 9.634
3. Alonso Renault (B) + 16.624
4. Vettel Red Bull-Renault (B) + 20.261
5. Button Brawn-Mercedes (B) + 30.015
6. Barrichello Brawn-Mercedes (B) + 31.858
7. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) + 36.157
8. Kubica BMW Sauber (B) + 55.054
9. Nakajima Williams-Toyota (B) + 56.054
10. Raikkonen Ferrari (B) + 58.892
11. Rosberg Williams-Toyota (B) + 59.777
12. Trulli Toyota (B) + 1:13.009
13. Fisichella Ferrari (B) + 1:19.890
14. Liuzzi Force India-Mercedes (B) + 1:33.502
Leggyorsabb kör: Alonso, 1:48.240
Kiesők:
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 48
Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 48
Webber Red Bull-Renault (B) 46
Sutil Force India-Mercedes (B) 24
Heidfeld BMW Sauber (B) 20
Grosjean Renault (B) 4
-
Nem volt rossz futam bár voltak unalmas körök is...
Rosberget, és Vettelt sajnálom.
Meg kell vallani Hamilton nagyon tud!
-
Hát ez nem a mi versenyünk volt...
Vettelt eléggé sajnálom..h ilyen kis felelőtlen volt...sokat bukott ezzel!
De Glocknak örülök nagyon..ügyes volt!
Nameg ez most eggyértelmű McLaren győzelem!Grat!
Nekem nem tetszett ez a futam annyira...többet vártam valamivel!
-
Én meg Alonso-nak örülök nagyon, mert már kijárt neki, de még jó lenne egy győzelem is. :king: :mml:
Webbert és Rubenst sajnálom a legjobban.
-
Hamilton 3 pole és 2 győzelem egy ilyen autóval. Le a kalappal!
-
Hát Webbernek helló van, de asszem Vettelnek is már...Button most mentette a menthetőt!De legalább erőlködött, nem csak ült a babérjain, és várta ölbetett kézzel h majd lesz valahogy...
Kicsit megkéne neki nyomni a végére..mert sokak majd az ő vb-jét is kritizálni fogják!
-
Le a kalappal!
Tavaly ugyan ezt csinálta Alonso is az évad vége felé. Ez szerintem mindenki meg csinálta volna, ha jó autót kap.
-
Button bajnoki címe nem lesz túl csillogó ilyen versenyek után...
Lényegében van 4-5 versenyző aki stabilan gyorsabb mint ő, mégis megnyeri a bajnokságot. :closedeyes:
-
Button bajnoki címe nem lesz túl csillogó ilyen versenyek után...
Lényegében van 4-5 versenyző aki stabilan gyorsabb mint ő, mégis megnyeri a bajnokságot. :closedeyes:
Hát igen ezt mondom én is...lesznek kedves emberek akik majd jönnek és "mák" vb-nek!
Ami tudjuk h nincsen...dehát attól még lesz!
-
Hát igen ezt mondom én is...lesznek kedves emberek akik majd jönnek és "mák" vb-nek!
Ami tudjuk h nincsen...dehát attól még lesz!
Mindig is lesznek ilyen emberek.
-
Mindig is lesznek ilyen emberek.
Elég szomorú...harapok az ilyenre..mert azért ő idén letett az asztalra...igaz h csak év elején szerepelt jól, török óta meg csak csipeget a pontokat!
Dehát ez egy ilyen sport...szerencsésnek áll a világ!
persze jó volna ha összekapná magát a végére!
1 ponttal is lett már vb valki...és lehet h itt is hasonló lesz majd..ezt nem tudhatjuk!
Sőt azért még Barri is befuthat!
Egy biztos én egyiküktől sem fogom sajnálni!
Eggyértelmű h jobban örülnék ha a kedvencemet látnám a végén ünnepelni..dehát ez egy ilyen év volt! :)
-
Török Nagydíjat még megnyerte, utána jöttek a bajok.. :)
Én nem fogom tőle sajnálni, de ha bari nyer, akkor annak is örülök. Webber meg remélem a végén 3. lesz. :)
-
Török Nagydíjat még megnyerte, utána jöttek a bajok.. :)
Én nem fogom tőle sajnálni, de ha bari nyer, akkor annak is örülök. Webber meg remélem a végén 3. lesz. :)
Na hát igen, úgy gondoltam h azóta...csak lehet rosszul fejeztem ki magam!
Nekem is mindegy lenne h ki nyer!De nem akarom h vége legyen a szezonnak mert akkor uncsi lesz...és döglődés mindenütt! :-\
Am gondolom halodtátok h Fernando Briatorénak ajánlotta fel a 3. helyét, gondolom egy két FIA vezetőnek nem tetszett ez a merő kijelentés!
Mindenesetre Én jó mosolyogtam:D
-
Na hát igen, úgy gondoltam h azóta...csak lehet rosszul fejeztem ki magam!
Nekem is mindegy lenne h ki nyer!De nem akarom h vége legyen a szezonnak mert akkor uncsi lesz...és döglődés mindenütt! :-\
Am gondolom halodtátok h Fernando Briatorénak ajánlotta fel a 3. helyét, gondolom egy két FIA vezetőnek nem tetszett ez a merő kijelentés!
Mindenesetre Én jó mosolyogtam:D
Igen, hallottam, de szerintem ezzel nincs baj, de ahogy olvasom a a sok színvonalas helyen, ott már csalónak nevezik...
-
Igen, hallottam, de szerintem ezzel nincs baj, de ahogy olvasom a a sok színvonalas helyet, ott már csalónak nevezik...
Sok embernek csak ez marad majd meg..h hogy nyert ő a tavalyi éjszaki futamon!
Erre számítani lehetett!
Mondjuk én pártatlan vagyok ebből a szempontból...nem tudom mit higgyek!
Ezért nem is alkotok véleményt e szempontból szívesen!
-
Nem kell itt hinni semmit, tavaly láttunk, hogy milyen jó ez a Renault, mert Japán-t is önerőből nyerte meg. :)
: 2009. szeptember 27. - 17:12:40
Heidfeld Sutilt kritizálja a buta manőver miatt
"Egy ez buta manőver volt Sutiltól, hogy nem is nézett körül, csak visszapörgött a pályára. Az első szárnyam elérte őt, és tönkretette az autómat."
"Azt hittem, hogy megáll, de amikor láttam, hogy elindul, balra húztam az autómat. Nézhetne, hogy hová hajt. Agyat kellene találni neki." - tette hozzá a bosszús Heidfeld, aki nem fogadta el Sutil bocsánatkérését.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
-
Tavaly ugyan ezt csinálta Alonso is az évad vége felé. Ez szerintem mindenki meg csinálta volna, ha jó autót kap.
Szerintem a tavalyi Alonso győzelmet inkább hagyjuk, még túl friss az ügy. Idén Hamilton két önerős győzelmet aratott, míg Alonso tavaly 1 csalásosat és egy káosz futamost.
-
Ja és szegény Hei-nek megszakadta a rekordja...
: 2009. szeptember 27. - 17:19:30
Szerintem a tavalyi Alonso győzelmet inkább hagyjuk, még túl friss az ügy. Idén Hamilton két önerős győzelmet aratott, míg Alonso tavaly 1 csalásosat és egy káosz futamost.
No comment...
-
No comment...
Pedig kommentelhetnéd, hogy mi nem tetszik benne. Vagy nem csalással nyert Alonso? Fujiban meg nem volt a Hami Kimi affér, amiből Alo jött ki jól? Idén talán Hamilton nem két önerős győzelmet aratott? :)
-
Mondjuk azt nem csodálom h Heidfeld fehúzta magát...elég szerencsétlen eset miatt lett vége a versenyének!
: 2009. szeptember 27. - 17:22:25
Pedig kommentelhetnéd, hogy mi nem tetszik benne. Vagy nem csalással nyert Alonso? Fujiban meg nem volt a Hami Kimi affér, amiből Alo jött ki jól? Idén talán Hamilton nem két önerős győzelmet aratott? :)
Tudjuk h Hamilton önerőből nyert...ki vitatja ezt?!
-
Pedig kommentelhetnéd, hogy mi nem tetszik benne. Vagy nem csalással nyert Alonso?
Jól mondod, nem csalással nyert, mert jól ment a Renault. Az egy dolog, hogy előre segítette Piquet, de meg is kell nyerni. Amúgy is nem nyert volna, ha nincs a Rosberg és Kubica bünti.
-
Jól mondod, nem csalással nyert, mert jól ment a Renault. Az egy dolog, hogy előre segítette Piquet, de meg is kell nyerni. Amúgy is nem nyert volna, ha nincs a Rosberg és Kubica bünti.
Úristen az egekben!
-
Úristen az egekben!
:2funny: :2funny:
Látod most már érted, hogy mi mit érzünk, amikor Te próbálsz minket meggyőzni. :)
-
:2funny: :2funny:
Látod most már érted, hogy mi mit érzünk, amikor Te próbálsz minket meggyőzni. :)
Nem próbállak meggyőzni, csak azt mondom, amit gondolok, látok.
-
Nem próbállak meggyőzni, csak azt mondom, amit gondolok, látok.
Én is, de én már azt a témát lezártam, mert ennyi erővel, amikor Alonso valamit csinála Renault-val, akkor csakc salással tudja elérni. Ezt mindig úgy mondod, szerintem jobb lesz elfelejteni ezt a témát már.
-
Én is, de én már azt a témát lezártam, mert ennyi erővel, amikor Alonso valamit csinála Renault-val, akkor csakc salással tudja elérni. Ezt mindig úgy mondod, szerintem jobb lesz elfelejteni ezt a témát már.
Na már most mondom h nem lesz egyszerű...Lásd Kimis témák...még mostis tartanak!
1 jó tanács: kezdj el szedni valami nyugtatót ;)Na jó, csak viccelek :2funny:
-
Na már most mondom h nem lesz egyszerű...Lásd Kimis témák...még mostis tartanak!
1 jó tanács: kezdj el szedni valami nyugtatót ;)Na jó, csak viccelek :2funny:
Nekem nincs bajom azzal, hogy ezeket kitárgyaljuk, csak ha valaki nem kedveli az adott pilótát, akkor rögtön úgy állítja be mintha csak ő lenne a hibás, senki más.
-
Nekem nincs bajom azzal, hogy ezeket kitárgyaljuk, csak ha valaki nem kedveli az adott pilótát, akkor rögtön úgy állítja be mintha csak ő lenne a hibás, senki más.
Tudom én ezt jól...Éppen ezért váltottam...eleinte csak védtem azt akinek drukkolok, és próbáltam felvilágosítani, h rosszul látja, vagy nem csak úgy lehet nézni!
Aztán én is átváltottam ugyanarra a stílusra..had tudja meg ő is milyen érzés!
Pedig smmi bajom azzal a pilótával akinek ő drukkol!
Ez nem fer.. h eggyesek mindíg oda mondják a frankót..más meg csak halgassa ahogy a kedvencét szapulják...csak mert nem szimpi...hát nekem sem szimpi Ham, és oké h nem vok itt túl rég, de azt nem nagyon olvashattátok h én itt szapultam őt!
Persze az a jó h megbeszéljük a futamokat stb...de ha már túlzottan ráspecializálódunk 1-1 pilótára, az felettébb nyűg és unalmas tud lenni!
Minek kell szapulni ás kedvencét?Sose értettem...főleg ilyen közösségbe, ahol inkább jó hangulatnak kellene lennie, és közös nevezőre jutni, vagy ha nem megy, Stop!
-
Tudom én ezt jól...Éppen ezért váltottam...eleinte csak védtem azt akinek drukkolok, és próbáltam felvilágosítani, h rosszul látja, vagy nem csak úgy lehet nézni!
Aztán én is átváltottam ugyanarra a stílusra..had tudja meg ő is milyen érzés!
Pedig smmi bajom azzal a pilótával akinek ő drukkol!
Ez nem fer.. h eggyesek mindíg oda mondják a frankót..más meg csak halgassa ahogy a kedvencét szapulják...csak mert nem szimpi...hát nekem sem szimpi Ham, és oké h nem vok itt túl rég, de azt nem nagyon olvashattátok h én itt szapultam őt!
Persze az a jó h megbeszéljük a futamokat stb...de ha már túlzottan ráspecializálódunk 1-1 pilótára, az felettébb nyűg és unalmas tud lenni!
Minek kell szapulni ás kedvencét?Sose értettem...főleg ilyen közösségbe, ahol inkább jó hangulatnak kellene lennie, és közös nevezőre jutni, vagy ha nem megy, Stop!
Ezt én se értettem sosem,minek kell egymás kedvencét piszkálni.Mindenki mást szeret,és pont ez a lényeg.Én úgy vagyok mindenkinek legyen meg a saját véleménye,de ne szapulja a másik kedvencét.Aki meg csak kritizálni tudja a másik pilótát,az nem is szereti igazán az F1-et.
Visszatérve Szingapúrhoz.... nagyon boldog vagyok,hogy Lewis nyert. :king: :1: Hihetetlen,hogy egy ilyen pályán hiba nélkül végig tudott menni.Nagyon szépen ment az egész futam alatt...szerintem ;).Csak azt sajnálom,hogy nem a szezon elején járunk.Annyira jó volt látni ahogy megint a dobogón állt. :)
Rosberget sajnálom,mert ha nem lett volna az a hiba a boxkiállást követően akkor befuthatott volna a 2 helyen.
Vettel boxutcai gyorshajtása egyértelműen figyelmetlenség volt....és ilyen figyelmetlenségeken elmehetett volna az egész futama.De szerencsére vissza tudott jó helyre menni.
Glock 2. helye meglepett...mert míg Trulli a végén tanyázott,ő hozta a 2. helyet.
Nem hiszem el,hogy Buttonak milyen mázlija van...Baricehello előtt végzett és még mindig elegendő előnye van.
Összességébe jó volt a futam...főleg mert Lewis nyert.De a többiek is nagyon jól mentek. :good:
-
Nem tetszett ez a futam, kicsit unalmas volt, meg szomorú is vagyok. Nemrég néztem meg felvételről, hát nem örülök amit láttam, meg ami már itt folyik, már nem bírom.
Sajnos amire számítottam az beigazolódott, hogy a Ferrari nem fog pontot szerezni, és ez így lesz egészen a végéig, 3 futamon sehol sem lesznek, ehhez még egyszer gratulálni akarok Domikának! Jó lesz így nézni a futamot, nem elég hogy elmegy a kedvencem még ezt a pár futamot is elcseszik itt. sz*r ez az egész!
Amúgy grat Haminek, Timonak és Alonak. Jó fej volt tőle, hogy Briósank felajánlotta a harmadik helyezést. Sajnáltam Nicket, megszakadt a rekordja is, hát ilyen buta hiba miatt amit Sutil csinált. Hát ilyen ez a sport.
Nagyon nagyon csalódott és szomorú vagyok. :'(
-
Tudom én ezt jól...Éppen ezért váltottam...eleinte csak védtem azt akinek drukkolok, és próbáltam felvilágosítani, h rosszul látja, vagy nem csak úgy lehet nézni!
Aztán én is átváltottam ugyanarra a stílusra..had tudja meg ő is milyen érzés!
Pedig smmi bajom azzal a pilótával akinek ő drukkol!
Ez nem fer.. h eggyesek mindíg oda mondják a frankót..más meg csak halgassa ahogy a kedvencét szapulják...csak mert nem szimpi...hát nekem sem szimpi Ham, és oké h nem vok itt túl rég, de azt nem nagyon olvashattátok h én itt szapultam őt!
Persze az a jó h megbeszéljük a futamokat stb...de ha már túlzottan ráspecializálódunk 1-1 pilótára, az felettébb nyűg és unalmas tud lenni!
Minek kell szapulni ás kedvencét?Sose értettem...főleg ilyen közösségbe, ahol inkább jó hangulatnak kellene lennie, és közös nevezőre jutni, vagy ha nem megy, Stop!
Na, én pont azért replikázok, mert túlzásokba estek vele kapocsolatban. Amikor kifejtitke, hogy lealázza a mezőnyt, holott még életében nem alázta a mezőnyt, akkor azért egy kicst erős. Meg hogy majd Hamit is alázza. Na, az ilyenkre persze, hogy jön a replika.
-
Na, én pont azért replikázok, mert túlzásokba estek vele kapocsolatban. Amikor kifejtitke, hogy lealázza a mezőnyt, holott még életében nem alázta a mezőnyt, akkor azért egy kicst erős. Meg hogy majd Hamit is alázza. Na, az ilyenkre persze, hogy jön a replika.
Jajj Replica, te is sok tulzásba esel..csak azt nem veszed észre!
Amúgy meg h néha benyőgünk ilyet(h reméljük alázza a mezőnyt...nahát az részemről sokszor poén)Pl tegnap is beírtam h szeretnék látni egy 2005 ös Kimit:)persze egyértelmű volt h ezen az utcai pályán lehetetlen lesz!
Néha a poént is érteni kell!
És igenis volt h alázta amezőnyt Kimi, igaz nem idén és nem is igazán tavaly, de volt!Mekis években, nem kell példát hoznom ugye?!
És én azt se montam h Hamit alázza majd...honnan találsz ki ilyeneket komolyan!?
Vagy akkor írd már annak légyszi, és ne nekem!
-
Úristen komolyan mondom fejezd már be Replica. És mi van ha azt mondjuk alázza a mezőnyt. Miért ne mondhatnánk? Szurkolunk a kedvencünknek! Az engedélyedet kell kérnünk hogy szurkolhassunk a kedvencünknek? Látod feleslegesen belénk kötsz, ilyen marhasággal. És mi az hogy nem alázott életében? A mekis korszakban volt rá példa!
MI van ha azt mondjuk alázza??? HIHETETLEN! Ez már nevetséges.
-
De annak mi értelme van, hogy előre azt mondjátok, lealázza Hamiltont? Nincs alapja. Én sem írok olyasmit, hogy Massa tuti lealázza majd Alonsot....
-
Mert nem vagy igazi drukker azért!
-
Alonso-t eleve nem is lehet alázni! :) Nem az az alkat sztem. ::-)
-
Mert nem vagy igazi drukker azért!
A drukkerség nem abban nyilvánul meg, hogy látatlanban kijelentjük, lealázza a mezőnyt. Az több, mint drukkerség. Elfogultság.
-
De annak mi értelme van, hogy előre azt mondjátok, lealázza Hamiltont? Nincs alapja. Én sem írok olyasmit, hogy Massa tuti lealázza majd Alonsot....
Ki mondta ezt?
Én nem emlékszem h ilyet mondtam volna..te halucinálsz szerintem!
Olvassál már vissza...
vagy értsd a poént...
-
Miért nem lehet látatlanban mondani? A drukkolás elfogultsággal is jár! na látod te nem vagy az, mert nem érted. Nem érzed át ennek a varázsát milyen is így rajongani, és szorítani a kedvencednek. Te úgy drukkolsz én meg így! De úgy látszik te vagy az egyetlen mert akiket én ismerek azok így drukkolnak, és nem csak f1 hanem foci, hogy a saját csapatát fényezi, még ha nem is lesz ott a bajnokságban, mondom a drukkolás, rajongás ezzel jár.
-
Én tudom magamról, h néha arcoskodok poénból...h majd így meg úgy megnyeri a futamot..barátokkal is így szoktuk egymást hülyíteni!
Különben is...ha komolyan gondolnám akkor is mi lenne...igaza van Mártinak!
Elvégre is szólásszabadság van, nem? :1:
-
Amúgy Tina nem te mondtad, de ez lényegtelen, mert miért is hozza ezt fel? Hát könyörgöm szurkolunk!
-
Amúgy Tina nem te mondtad, de ez lényegtelen, mert miért is hozza ezt fel? Hát könyörgöm szurkolunk!
Jólvan...rá kell hagyni..had mondja...báris én így teszek.. :doh: :zizi:
-
Ez az eddigi legnagyobb OFF az oldalon :excl: :excl: :excl:
AZ ÉG VILÁGON SEMMI KÖZE SZINGAPÚRHOZ!!!
-
Ez az eddigi legnagyobb OFF az oldalon :excl: :excl: :excl:
AZ ÉG VILÁGON SEMMI KÖZE SZINGAPÚRHOZ!!!
Ezt most arra érted amit mi írtunk, vagy én?
Tény h semmi köze nem volt...csak megbeszéltük!
Bocsánat ha rossz helyen...err nem is gondoltam :-\
-
Moderátor vagyok, és én ezt engedélyeztem! :D
Amúgy igazad van, hát ez így alakult!
-
Jó, azért nem kéne egymásnak esni. :)