F1 Fórum online közösség
Forma 1 részleg => Forma-1 szezonok => 2011 => A témát indította: Cole - 2011. Január 11, 18:12
-
Törökország, Isztambul Park Nagydíj 2011-05-08
-
(http://forma1-f1.hu/userfiles/t%C3%B6rpalya.jpg)
Dátum: 2011. május 8.
Körök száma: 58
Pálya hossza: 5,338 km
Versenytáv: 309,396 km
Körrekord: 1:24.770 - J.P. Montoya (2005)
Hozzászólás összevonva: 2011. április 17, 18:54
http://www.youtube.com/watch?v=y0kbfftVHJ0
-
szeretem ezt a pályát főleg a 8-ast
-
Bernie kijelentette, hogy a Török pálya volt a legrosszabb üzleti húzása, és mviel nagyon kevesen látogatnak ki erre a futamra, ezért lehet, hogy jövőre már nem lesz meg. Ha jól tudom idén lejár a szerződésük, tehát veszélyben van a pálya.
-
Bernie kijelentette, hogy a Török pálya volt a legrosszabb üzleti húzása, és mviel nagyon kevesen látogatnak ki erre a futamra, ezért lehet, hogy jövőre már nem lesz meg. Ha jól tudom idén lejár a szerződésük, tehát veszélyben van a pálya.
Hát nem tudom azért Massa 3x nyert ott meg láthatunk izgi dolgokat például a 2 Redbull kiütötte egymást! meg Raikkönen is ment szépeket ezen a pályán! úgyhogy én sajnálnám ha nem lenne elég technikás pálya!
-
rossz lenne ha kivennék az f1-es naptárból
-
rossz lenne ha kivennék az f1-es naptárból
Nem örülnék neki! :4: :no_1:
-
Holnap megkezdődik a a Török Nagydíj hétvégéje. Tessék fórumozni, mert úgy látszik nagyon rosszat tett a fórumnak a 3hetes szünet. :)
-
Holnap megkezdődik a a Török Nagydíj hétvégéje. Tessék fórumozni, mert úgy látszik nagyon rosszat tett a fórumnak a 3hetes szünet. :)
Sajnos igen nem lettünk valami nagyon aktívak! bár bevalom most nekem is volt dolgom és én se voltam aktív! De most már azért többet tudok a fórumon lenni remélem mint ahogy régebben :D
-
Sajnos nekem is sok dolgom akadt és még lesz is, de azért próbálok foglalkozni a fórummal.
Na, de Török Nagydíj, ki nyer?
-
Van egy olyan 6-dik érzék féleségem és úgy érzem most Webber fog nyerni! De remélem rám cáfol és a Ferrarinak sikerült egy jó fejlesztés és akár a dobogóra is esélyes. :) Bár így még korai! A holnapi teszt eredményekre vagyok kíváncsi. :)
-
Első szabadedzés :
1. Fernando Alonso Ferrari 1m38.670s 13
2. Nico Rosberg Mercedes 1m40.072s + 1.402 14
3. Michael Schumacher Mercedes 1m40.132s + 1.462 18
4. Nick Heidfeld Renault 1m40.338s + 1.668 9
5. Vitaly Petrov Renault 1m40.401s + 1.731 10
6. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.421s + 1.751 16
7. Felipe Massa Ferrari 1m40.697s + 2.027 14
8. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.094s + 2.424 18
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m41.178s + 2.508 22
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m41.347s + 2.677 16
11. Mark Webber Red Bull-Renault 1m42.564s + 3.894 5
12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m42.597s + 3.927 7
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m43.525s + 4.855 11
14. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m43.913s + 5.243 5
15. Karun Chandhok Lotus-Renault 1m43.986s + 5.316 6
16. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m44.787s + 6.117 20
17. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m44.954s + 6.284 4
18. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m45.183s + 6.513 15
19. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m45.237s + 6.567 11
20. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m48.461s + 9.791 8
21. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m51.676s + 13.006 6
22. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m55.791s + 17.121 13
23. Jenson Button McLaren-Mercedes 2m00.666s + 21.996 4
24. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes - 1
-
egész jó kezdés de ez esőbe volt de akkor is bíztató :clap1:
-
Na ezzel a teszttel is sokat értünk. :)
Több van még a RB-ben, ja és remélem hoztak elég szárnyat. angel2
Legpozitívabb jelenet az, hogy Chandhok megelőzte Vettelt, meg a Mekiket. :lol2:
-
Török Nagydíj, második szabadedzés:
1. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.456s 26
2. Nico Rosberg Mercedes 1m26.521s + 0.065 29
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m27.033s + 0.577 31
4. Michael Schumacher Mercedes 1m27.063s + 0.607 21
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m27.149s + 0.693 31
6. Felipe Massa Ferrari 1m27.340s + 0.884 37
7. Vitaly Petrov Renault 1m27.517s + 1.061 37
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.725s + 1.269 37
9. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.844s + 1.388 32
10. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m28.052s + 1.596 37
11. Fernando Alonso Ferrari 1m28.069s + 1.613 27
12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m28.153s + 1.697 36
13. Nick Heidfeld Renault 1m28.475s + 2.019 35
14. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m28.765s + 2.309 32
15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m28.828s + 2.372 19
16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m28.946s + 2.490 20
17. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m29.409s + 2.953 39
18. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m29.637s + 3.181 27
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m30.281s + 3.825 37
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m31.035s + 4.579 28
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m31.221s + 4.765 22
22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m31.320s + 4.864 29
23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m31.989s + 5.533 30
-
Török Nagydíj, második szabadedzés:
1. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.456s 26
2. Nico Rosberg Mercedes 1m26.521s + 0.065 29
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m27.033s + 0.577 31
4. Michael Schumacher Mercedes 1m27.063s + 0.607 21
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m27.149s + 0.693 31
6. Felipe Massa Ferrari 1m27.340s + 0.884 37
7. Vitaly Petrov Renault 1m27.517s + 1.061 37
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.725s + 1.269 37
9. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.844s + 1.388 32
10. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m28.052s + 1.596 37
11. Fernando Alonso Ferrari 1m28.069s + 1.613 27
12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m28.153s + 1.697 36
13. Nick Heidfeld Renault 1m28.475s + 2.019 35
14. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m28.765s + 2.309 32
15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m28.828s + 2.372 19
16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m28.946s + 2.490 20
17. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m29.409s + 2.953 39
18. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m29.637s + 3.181 27
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m30.281s + 3.825 37
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m31.035s + 4.579 28
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m31.221s + 4.765 22
22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m31.320s + 4.864 29
23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m31.989s + 5.533 30
Ez már valószínűbb, leszámítva Sutilt és Alot.
Vettel kocsiját nem rakták össze. :-\
-
Várható időjárás: http://witmet.hu/?q=forma1
-
Nem lesz eső, a fenébe. :D
-
Itt sincs eső. :'(
Most várhatunk Monacóig(remélem ;)), addig meg remélem kicsit feljönnek a VetBull mellé. :)
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 07, 10:44
http://www.youtube.com/watch?v=Vr700k8XS5c
http://www.youtube.com/watch?v=V5r5EBP630Y
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 07, 11:18
3.Szabadedzés:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m26.037s 17 kör
2. Michael Schumacher Mercedes 1m26.038s + 0.001s 17
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m26.404s + 0.367s 16
4. Nico Rosberg Mercedes 1m26.420s + 0.383s 19
5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.578s + 0.541s 17
6. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m26.726s + 0.689s 14
7. Vitaly Petrov Renault 1m26.755s + 0.718s 20
8. Fernando Alonso Ferrari 1m26.819s + 0.782s 12
9. Felipe Massa Ferrari 1m26.883s + 0.846s 12
10. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.080s + 1.043s 16
11. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.121s + 1.084s 20
12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m27.255s + 1.218s 18
13. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.318s + 1.281s 19
14. Nick Heidfeld Renault 1m27.379s + 1.342s 17
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m27.528s + 1.491s 19
16. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.644s + 1.607s 18
17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m27.724s + 1.687s 15
18. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m27.976s + 1.939s 19
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m28.911s + 2.874s 15
20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m29.697s + 3.660s 17
21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m31.097s + 5.060s 25
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m31.175s + 5.138s 19
23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m31.375s + 5.338s 19
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m32.009s + 5.972s 15
-
Időmérő végeredménye:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.049s
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.454s + 0.405
3. Nico Rosberg Mercedes 1m25.574s + 0.525
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.595s + 0.546
5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.851s + 0.802
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.982s + 0.933
7. Vitaly Petrov Renault 1m26.296s + 1.247
8. Michael Schumacher Mercedes 1m26.646s + 1.597
9. Nick Heidfeld Renault 1m26.659s + 1.610
10. Felipe Massa Ferrari No time
Q2
11. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m26.764s + 1.154
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.027s + 1.417
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.145s + 1.535
14. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m27.236s + 1.626
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.244s + 1.634
16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.255s + 1.645
17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m27.572s + 1.962
Q1
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m28.780s + 1.767
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m31.119s + 4.106
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m30.445s + 3.432
21. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m30.692s + 3.679
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m30.813s + 3.800
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m31.564s + 4.551
24. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari
-
Nem láttam, de úgy látom, hogy semmiről nem maradtam le. :-\
-
Időmérő végeredménye:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.049s
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.454s + 0.405
3. Nico Rosberg Mercedes 1m25.574s + 0.525
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.595s + 0.546
5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.851s + 0.802
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.982s + 0.933
7. Vitaly Petrov Renault 1m26.296s + 1.247
8. Michael Schumacher Mercedes 1m26.646s + 1.597
9. Nick Heidfeld Renault 1m26.659s + 1.610
10. Felipe Massa Ferrari No time
Nem meglepő. Amúgy én sem láttam.
-
Nem láttam, de úgy látom, hogy semmiről nem maradtam le. :-\
Pedig izgi volt :D Vettel mindössze 1 mért kört ment a Q3-ban :D Utána kiszállt a kocsiból (spórolva ezzel 1 szett lágyat holnapra) :D Így is P1 lett :) Mark szintén így tett, ő is kiszállt :)
Shumiba nagyot csalodtam a 3. szabadedzés eredményét követően....blama...
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 07, 17:42
Itt sincs eső. :'(
Most várhatunk Monacóig(remélem ;)), addig meg remélem kicsit feljönnek a VetBull mellé. :)
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 07, 10:44
http://www.youtube.com/watch?v=Vr700k8XS5c
http://www.youtube.com/watch?v=V5r5EBP630Y
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 07, 11:18
3.Szabadedzés:
Monacot várod? Leg unalmasabb futam egész évben....
-
Monacot várod? Leg unalmasabb futam egész évben....
Abu Dhabinál nincs unalmasabb, szerintem. Monacoban legalább mindig történik valami. :D
-
Pedig izgi volt :D Vettel mindössze 1 mért kört ment a Q3-ban :D Utána kiszállt a kocsiból (spórolva ezzel 1 szett lágyat holnapra) :D Így is P1 lett :) Mark szintén így tett, ő is kiszállt :)
Shumiba nagyot csalodtam a 3. szabadedzés eredményét követően....blama...
Akkor jól mondtam, hogy nem maradtam le semmiről. ;D
Schumi meg csak bohóckodik. :D
-
Nekem egyre unalmasabbak ezek az időmérők.Lehet,hogy csak én látom így. Kezdem unni ezt az állandó RB fölényt. Ha jó az autó nyilván nem fognak kiesni a Q1-ben. Remélhetőleg a futamon azért megszorongatják őket a többiek.
-
Nekem egyre unalmasabbak ezek az időmérők.Lehet,hogy csak én látom így. Kezdem unni ezt az állandó RB fölényt. Ha jó az autó nyilván nem fognak kiesni a Q1-ben. Remélhetőleg a futamon azért megszorongatják őket a többiek.
Én még nem unom annyira mint más Ferkások, de mikor Vettel sorozatban a 14. Poleját szerzi majd, akkor valszeg a Szombat délutánat azután alvással tölteném el. ;D
-
Nekem egyre unalmasabbak ezek az időmérők.Lehet,hogy csak én látom így. Kezdem unni ezt az állandó RB fölényt. Ha jó az autó nyilván nem fognak kiesni a Q1-ben. Remélhetőleg a futamon azért megszorongatják őket a többiek.
Nekem is ez a problémám, hogy nem nagyon tudok már izgulni, ma nem láttam, és valahogy nem is bánom, mert az eredményeket eltekintve semmi meglepő nincs benne. Köszönhető annak, hogy idén is változtak a szabályok, jövőre is fognak és azok után is. Nincs tesztlehetőség, és aki jó alappal rendelkezik az év elején, az nyer. Így unalmas lesz a szezon, mivel hiába dobnak ki dollár milliókat fejlesztésekre a gyárak sehol nincsenek, - célzok itt a Ferrari-ra - ezért nem lesz ellenfele annak az 1csapatnak, aki 3éve egy jó alapot készített el és azt fejlesztik tovább.
-
Sztem a RB fölény az így fog alakulni: VB-cím = Több pénz = több fejlesztés = VB-cím... :-\
-
Sztem a RB fölény az így fog alakulni: VB-cím = Több pénz = több fejlesztés = VB-cím... :-\
Ez nem olyan biztos, 2005-ben a Ferrari nem tudott építeni olyan jó autót, pedig nyertek zsinórban 5 vb címet. Jött egy szabályváltoztatás és vége a történetnek. A 2009-es évtől fogva csak a RB képes tartani a lépést a szabályváltoztatásokkal, pedig azt hittem, hogy Ross Brawn is tudja folytatni azt, amit 2008-ban elkezdett, de nem. Mivel nincs állandóság, ezért a szabályok is mindig változnak, jön egy drasztikus döntés aztán az RB lehet, hogy sehol nem lesz.
Nekem egyelőre az idei év nagy csalódás, pedig sokan mondták, hogy a 2010-es évet felülfogja múlni, de egyelőre nem ezt látjuk.
-
Török Nagydíj, verseny:
1. Vettel Red Bull-Renault 1h30:17.558
2. Webber Red Bull-Renault + 8.807
3. Alonso Ferrari + 10.075
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 40.232
5. Rosberg Mercedes + 47.539
6. Button McLaren-Mercedes + 59.431
7. Heidfeld Renault + 1:00.857
8. Petrov Renault + 1:08.168
9. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1:09.300
10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:18.000
11. Massa Ferrari + 1:19.800
12. Schumacher Mercedes + 1:25.400
13. Sutil Force India-Mercedes + 1 kör
14. Perez Sauber-Ferrari + 1 kör
15. Barrichello Williams-Cosworth + 1 kör
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 kör
17. Maldonado Williams-Cosworth + 1 kör
18. Trulli Lotus-Renault + 1 kör
19. Kovalainen Lotus-Renault + 2 kör
20. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 kör
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 kör
22. Liuzzi HRT-Cosworth + 5 kör
Leggyorsabb kör: Webber, 1:29.703
Kiesők:
Di Resta Force India-Mercedes 45
Glock Virgin-Cosworth 1
A világbajnokság állása négy verseny után:
Egyéni: Konstruktőri:
1. Vettel 93 1. Red Bull-Renault 148
2. Hamilton 59 2. McLaren-Mercedes 105
3. Webber 55 3. Ferrari 65
4. Button 46 4. Renault 42
5. Alonso 41 5. Mercedes 26
6. Massa 24 6. Sauber-Ferrari 8
7. Petrov 21 7. Toro Rosso-Ferrari 6
8. Heidfeld 21 8. Force India-Mercedes 4
9. Rosberg 20
10. Kobayashi 8
11. Buemi 6
12. Schumacher 6
13. Sutil 2
14. Di Resta 2
-
Tényleg volt előzés, de én ezt az évet most megcserélném a tavalyival és akkor húú, de ütős év lenne, de így nem. Hungaroringre már szerintem Vettel kezében lesz a vb cím, ha így halad, de sebaj, a középmezőnyben legalább lesz action. :)
-
Tényleg volt előzés, de én ezt az évet most megcserélném a tavalyival és akkor húú, de ütős év lenne, de így nem. Hungaroringre már szerintem Vettel kezében lesz a vb cím, ha így halad, de sebaj, a középmezőnyben legalább lesz action. :)
Most persze hogy úgy tűnik hogy Vettel végig ilyen lesz. De azért bátor dolog 15(!) futammal a vb előtt ezt mondani. Főleg ha az utolsó futamon nem is ő lesz a jobb. Kitudja :)
-
nagyon jó volt Alonso jót ment Vettel megnyerte a vb címet gyakorlatilag Webber szépet ment ez volt a legutóbbi 2 évben a legjobb verseny
-
Nézd, leírtam, hogy az RB-nek van olyan jó autója, hogy az kitartson a végéig, a Mclaren-nek, Ferrari-nak nincs. Lehet, hogy majd nyernek még ők is futamot persze, de kötve hiszem, hogy letudják győzni őket a végén. Webber meg nem tudom, hogy mit tud vele kezdeni, de szerintem nem sokat.
-
Beszámoló
Kettős Red Bull győzelmet és megszámlálhatatlan mennyiségű előzést hozott a Török Nagydíj. Sebastian Vettel tehát megállíthatatlannak bizonyult, s így négy futamból már hármon győzedelmeskedett 2011-ben. Mögötte csapattársa, Mark Webber érkezett a célba, így ezúttal 100%-os teljesítménnyel zárhatott az energiaital-gyáros csapat.
A harmadik hely a szombati időmérő után a dobogóban bízó és végül is a kitűzött célt teljesítő Fernando Alonsóé, aki az utolsó körökig a második helyen hajtott, ám Webber a vélhetően sokkal jobb gumiállapotnak köszönhetően beérte és megelőzte őt.
Fél perces hátránnyal és egy elrontott kiállással együtt Lewis Hamiltont intették le negyedikként, akit az a Nico Rosberg követ, aki az első kanyarba másodikként fordult.
A hatodik hely a többiekkel ellentétben három kiállást választó Jenson Buttoné. A brit a kevesebb kiállás miatti komolyabb gumikopást követően a végére lelassult, így csapattársa és Nico Rosberg is leelőzte őt.
7-8. hely a Renaulté, Heidfeld Petrov sorrendben, őket Sebastien Buemi és Kamui Kobayashi követi. Hiányzik a top 10-ből Felipe Massa és Michael Schumacher. Előbbi a bokszban veszített időt, utóbbi pedig a futam elején koccant és így jócskán elrontva a taktikáját, hamar a bokszba kellett hajtania cserélni.
Nyilatkozatok a rajtrácsról
Nick Heidfeld: A pálya tisztább oldaláról indulok, így bizakodó vagyok, hogy sikerül előznöm. Jó lenne, ha sikerülne megelőznöm Michaelt (Schumacher) de semmire sincs garancia. Remélem, hogy sikerül jól szerepelnem.
Michael Schumacher: Nick valóban a tisztább oldalról indul, ezért jó lesz figyelni rájuk. Nehéz lesz, de megpróbálom legalább megőrizni a helyezésemet. Remélem, hogy a rajtom most is jól sikerül. Tegnap én fékeztem el a gumikat a köröm elején, ezért csúszkáltam később.
Nico Rosberg: Soha többé nem fog olyan hiba előfordulni, mint Kínában. Remélem, hogy Webbert meg tudom előzni, hiszen a pálya tisztább oldaláról indulok. Remélem, hogy ismét jó formában leszünk.
Sebastian Vettel: A nyolcas kanyar fontos lesz, ahol figyelni kell, bár a többiben is. 58 körön keresztül mindenre figyelni kell. Majd meglátjuk, hogy mi lesz.
Mark Webber: Nagyon remélem, hogy meg tudom őrizni a helyemet. Megpróbálom kihozni a legjobbat a lehetőségekből. Remélem, hogy izgalmas lesz a verseny, főleg a rajt, ahol figyelni kell. De szerencsére még a futam végén is lehet fordítani. Most is Vettel lesz az egyik ellenfelem, de bízom benne, hogy nem úgy végződik, mint tavaly.
Bernie Ecclestone: Szerintem fantasztikus a szezon, amiért köszönet jár a Pirellinek, mert a gumik révén lett ilyen izgalmas minden.
Adrian Sutil: Az új hátsó szárny jól üzemelt pénteken, de nem volt tökéletes, ezért csak Barcelonában kerül bevetésre az új aerodinamikai csomaggal. Az első tíz körnek fontos szerepe lesz, és ezek után döntünk majd a stratégiáról is.
-
Igazából itt tényleg a teszt lehetőségek okoznak fő problémát! De Todt azt mondta ezt majd vissza adná. Egyébként érdekes hogy 2009-ben jött a KERS és Brawn uralom volt de érdekes hogy egy-két csapat nem tudott alkalmazkodni ahoz a fejlesztésekhez csak az évadközepére láthattuk hogy nem csak a Brawn tud nyerni. 2010 semmi KERS érdekes a Ferrari megint tudod egy jó autót épiteni és harcolni a vb-ért! 2011 KERS és DRS ezekel megint csak 1 csapat tudott jól alkalmazkodni mert jelenleg a Redbull uralom van és megint nem nagyon tud más utána menni. Most hál istenek a Ferrari egy 3. helyet hozott és ez már előre lépés. De Vettel 34 pont lemaradása Hamiltonak még behozható csak ahozz az kéne hogy ne nagyon tudjon pontott szerezni Vettel. de érdekes lesz bár egyenlőre így sajnos nem annyira izgalmas bár ma elég sok előzés történt az érdekes volt de Vettel túl simán nyert! :-\
-
A Brawn csapat tudtommal nem használta a KERS rendszert, de így van a 34 pont sok, ha megnézzük a tavalyi állást ilyenkor, akkor láthatjuk, hogy szorosabb volt.
-
Anglia
Daily Telegraph: "Vettel uralta a mezőnyt a Red Bull kettős győzelme során. A 23 éves világbajnok nem elég idős ahhoz, hogy alkoholt igyon a dobogón (Törökországban 24 éves kor alatt ugyanis tilos alkoholt fogyasztani), de már elég érett ahhoz, hogy tisztán győzzön. Már nem az az éretlen kisfiú, aki tavaly kiütötte a kollégáját. A sikere félelmetes. Sorozatban az 5. első rajtkockáját szerezte meg, és az utóbbi nyolc versenyből hatot megnyert."
The Guardian: "Nemcsak a Red Bull tempója bosszantja a McLaren, a Mercedes és a Ferrari brigádokat, hanem a bajnok is, aki színvonalasan vezet. Vettel úgy ment, mintha már az elejétől fogva kibérelte volna magának az első helyet."
Daily Mail: "Vettel túl jó lett, és könnyedén nyert Törökországban. Ha így folytatja, hamarosan újabb bajnoki címet nyer."
Daily Mirror: "Vettel egy külön világban versenyez, míg a legendás Michael Schumacher le van maradva. Megszakad az ember szíve, hogy ilyen hátul van."
The Independent: "Vettel semmit sem érzékelt a mögötte haladók problémáiból."
Spanyolország
El Pais: "Amióta megnyerte a bajnoki címet, Sebastian Vettel más versenyző lett. Sokkal higgadtabb, megfontoltabb és még egyszer sem esett ki.
Marca: "A Red Bull teljhatalma ellen indított hadjáratot a Ferrari vezeti. Vettel a harmadik győzelmét szerezte meg, de nem árt, ha odafigyel Alonsóra."
Diario AS: "Fernando Alonso és a Ferrari Törökországban talpra állt. A harmadik helynek köszönhetően újra felcsillant a remény."
Sport: "Fernando Alonso visszatért a dobogóra. A harmadik hellyel motiválja a csapatát és egyben figyelmeztette a Red Bullt is."
Olaszország
La Gazzetta dello Sport: "Alonso újra felbukkant a színen, miközben Vettel tovább szárnyal. Ha így folytatja, akkor nem az lesz a kérdés, hogy megnyeri-e a bajnokságot, hanem az, hogy mikor. Schumacher már nem élvezi ezt az egészet, hiszen a versenye abból áll, hogy a követőbolyban csatázik."
Tuttosport: "A Red Bull kettős győzelmet szerzett, míg Alonso hat hónap után egy harmadik helyet szerez. A nap nagy vesztese Michael Schumacher volt."
Corriere dello Sport: "Vettel győzött, míg a Ferrari idei első dobogós helyét szerezte meg."
La Repubblica: "Vettel megmutatta az erejét, de a Ferrari is életjelet adott magáról."
Corriere della Sera: "Vettel uralja a Formula-1-et, de a Ferrari is felébredt."
Franciaország
Le Figaro: "Sebastian Vettel kirándult Isztambulban. A Formula-1 legfiatalabb bajnoka sorozatban az 5. rajtkockáját szerezte meg, így már csak három első rajtkocka választja el attól, hogy beállítsa Ayrton Senna rekordját."
L'Equipe: "Dupla Red Bull. Sebastian Vettel a legjobb pilóta, neki van a legjobb csapattársa és csapata is."
Le Parisien: "Vettelt nem lehet utolérni. A címvédő verhetetlennek tűnik."
Liberation: "Minden rendeződött a Red Bull és Sebastian Vettel körül. A kínai vereség után újra nyerni tudtak."
Ausztria
Kurier: "A világbajnok szólómutatványa. Egyedül a pezsgősüveg kinyitása okozott problémát neki. Ettől eltekintve minden tökéletes volt."
Der Standard: "Vettel pénteken összetörte az autóját, szombatra azonban helyrehozták és megszerezte az első rajtkockát, vasárnap pedig egy újabb győzelmet szerzett."
Die Presse: "Formula Vettel. A korábban totálkárosra tört autóval rajt-cél győzelmet aratott. Már tavaly is nyerhetett volna, ha nem történik meg az a bizonyos üzemi baleset Webberrel, 2011-ben azonban egyértelműen ki voltak osztva a szerepek."
motorsportal.hu
-
Mélyen tisztelt FIA. két dolgot kérdeznék tőlük: 1. Azután, hogy Todt a szervezet vezetője, nem gondolják, hogy eladni az egész szériát a Ferrarinak egy kicsit butus dolog? :eusa_naughty:
2. MI A FRANCNAK ENGEDIK MEG, HOGY MESTERSÉGESEN FELNYITHATÓ SZÁRNYELEMNEK KÖSZÖNHETŐEN CSAK ÚGY SIMÁN MEGELŐZZÉK KIKERÜLJÉK A MÁSIKAT????????
jól van. most ki kellett magam dühöngeni. :D
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 10, 19:22
3. 82(!!!!!!!!!!!) kiállás volt, nos ez több mint elgondolkoztató ráadásul ezt a 82-t úgy kell felfogni, hogy a 2007-es Európa nagydíjon 2csak" 75 volt! :o
-
Mélyen tisztelt FIA. két dolgot kérdeznék tőlük: 1. Azután, hogy Todt a szervezet vezetője, nem gondolják, hogy eladni az egész szériát a Ferrarinak egy kicsit butus dolog? :eusa_naughty:
2. MI A FRANCNAK ENGEDIK MEG, HOGY MESTERSÉGESEN FELNYITHATÓ SZÁRNYELEMNEK KÖSZÖNHETŐEN CSAK ÚGY SIMÁN MEGELŐZZÉK KIKERÜLJÉK A MÁSIKAT????????
jól van. most ki kellett magam dühöngeni. :D
Hozzászólás összevonva: 2011. Május 10, 19:22
3. 82(!!!!!!!!!!!) kiállás volt, nos ez több mint elgondolkoztató ráadásul ezt a 82-t úgy kell felfogni, hogy a 2007-es Európa nagydíjon 2csak" 75 volt! :o
Az elsőt nem értem, hol adja el a szériát a Ferrari-nak?
2. hát ez van, lesz mesterséges eső is, szal nyugi. :)
3. A 2007-es európai futamon egyszer esett, egyszer nem, ezért volt annyi kiállás, azért az más volt. Tény, hogy ez se a legjobb megoldás erre az előzésre, de ez pálya függő lesz. Monacoban nem fogunk látni ennyi előzést és szerintem Barcelonában se. :)
-
Itt leginkább ahogy Cole mondta az évadközi teszt hiány amit nem értek hogy miért kellet elvenni. A DRS-t a csapatok kérték Todt meg engedélyezte.
-
A csapatok kérték? Érdekes, mert a Ferrari elnöke fel van háborodva, hogy minden túl mesterséges. Na mindegy, azt gondolom a DRS nem mindenhol fog nagy szerepet játszani, eddig se volt olyan nagy szerepe, csak most a Török Nagydíjon.
-
A csapatok kérték? Érdekes, mert a Ferrari elnöke fel van háborodva, hogy minden túl mesterséges. Na mindegy, azt gondolom a DRS nem mindenhol fog nagy szerepet játszani, eddig se volt olyan nagy szerepe, csak most a Török Nagydíjon.
Todt azt nyilatkozta. Mondta hogy ö csak a KERS-et támogatta de a DRS-t a csapatok akarták! Szerintem is baromság ezek a cuccok!
-
Vettel hozta "ismét" a kötelezőt.
Rengeteg előzés volt ennyit én még nem láttam köszönhető hogy ezen a futamon nagyon jól működött a "DRS" zóna
Hamilton a rajt után vesztett sokat :-\