Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Szingapúr, 2010-09-26  (Megtekintve 23853 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2011. Október 31, 21:39
Válasz #66

levi98

  • Fernando Alonso 5
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1545
  • Fernando Alonso 5
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Ferrari,Lotus Renault,Hispania Racing Team
  • Kedvenc pilótád: Fernando Alonso,Karun Chandhok, Robert Kubica, Heikki Kovalainen,Felipe Massa, Kamikaze Kamui Kobayashi :)
Az a hülye Virgin ebből lett az egész előzés Hamilton szépen használta ki probálkozott sztem webber nemhagyott helyet direkt bele ment sztem nem verseny baleset volt ezen uszott el a vb je hamiltonnak  :-\
Amugy szoros futam volt de 2tized hátrány is elég a győzelemhez
az a hamilton kiesés kb olyan volt mint Massaval Indiában tehát mindketten hibásak voltak
Go Fernando!

2011. Szeptember 29, 19:50
Válasz #65

BagiRa88

  • Forma 1 Világbajnok
  • **
  • Információ Nem elérhető
  • Gokart versenyző
  • Hozzászólások: 71
  • Jenson Button Menedzsere
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Vodafone McLaren Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Jenson Button , Lewis Hamilton
Az a hülye Virgin ebből lett az egész előzés Hamilton szépen használta ki probálkozott sztem webber nemhagyott helyet direkt bele ment sztem nem verseny baleset volt ezen uszott el a vb je hamiltonnak  :-\
Amugy szoros futam volt de 2tized hátrány is elég a győzelemhez
"Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz az ötödik vagy a hatodik helyért való csatározás."
Lewis Hamilton

2010. Szeptember 30, 16:14
Válasz #64

Diego

  • ***
  • Információ Nem elérhető
  • Forma 3000 versenyző
  • Hozzászólások: 165
    • Profil megtekintése
Az a baj, hogy túl nagy tempókülönbség szükséges a mai F1 ben, hogy előzhessenek, így aztán nem is nagyon számítanak rá. :)
nem ide vág, de: http://f1hirek.hu/hir/Erosorrend_-_15__fordulo_-_Megszilarditotta_elso_helyet_a_Ferrari_201009301600
4. Mercedes GP, (kép a lényeg) ? :)

2010. Szeptember 30, 15:33
Válasz #63

Tina

  • Kimi Raikkönen
  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3578
  • Vettelista!!! "Keep Vetteling"
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: nincs!!!
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel, Vitaly Petov :D
Én is azon a véleményen vagyok amin Ádám!
Ezeken a modern pályákon amúgy is nehéz előzni...és akkor még nem elég a tempókülönbség meg a szélárnyék stb.... (Webber mellett meg pláne nem mész el úgy, hogy ne sérülj le)Se Hamit nem szeretem se Webbert, de le a kalappal Ham előtt abból a szempontból, hogy bekockáztatta! Vettelem meg se próbálta Alot, mert egy nyuszi! Hát vannak ilyen különbségek, lehet majd utólag ezen egy Vb cím úszott el, a britnek, de megpróbálta! Igazából nem tudom már eldönteni, hogy webbo (ritkán más is) ennyire sportszerűtlen, vagy ez a sport lett ennyire hihetetlenül sz*r!

2010. Szeptember 30, 00:11
Válasz #62

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Nem osztom a véleményed. A taktika, meg az hogy hogy mész a pályán az két különböző dolog.
Nézz vissza pár régi F1 versenyt. Ott apám voltak kockáztatások, mm-re voltak egymástól, és befértek. Csak ugye akkor még mindennaposak voltak az ilyenek, és számított mindegy versenyző arra, hogy a másik megléphet egy ilyet, és kezelni is tudta. Ám most... ááá..úgyse meri betenni, aztán ha meg igen akkor meg jön az Anyázás, csapkodás, mint a dedóban. Apám ezt versenynek hívják. A taktikáról meg csak annyit, hogy hiába jó pilóta vagy, ha a csapat elbaltázza a taktikádat, és vagy 5-6 évig mindig csak rossz helyen vagy akkor baszhatod a karriered. Senkinek nem tudod megmagyarázni, hogy te azért nem voltál első mert ennek, meg annak a hibája volt! Ha nem mutatod meg, hogy igen is számítani kell rád, hogy beteheted oda a kocsidat ahol nem gondolná senki...
Na ezt jól elfilozofáltam :)



De a kockáztatás nem egyenlő azzal, hogy kiütöm a másikat. :) Már Ausztráliában is látszott, hogy Webbo Hamilton megelőzésével kapcsolatos elképzelése már halva született ötlet volt. Semmi helye nem volt, mégis megpróbálta. Ezt felelőtlenségnek hívják inkább, mint kockáztatásnak. A kockáztatás most Szingapúrban leginkább Hamiltonnál volt, meg Kubicánál. Webber visszaelőzési kísérlete megint halva született ötlet volt, ismerve Webber előzési manővereit.

A régi F1-et meg ne keverd a maival. Régen nem is igazán volt generáltak az autók maguk mögött akkora szélárnyékot, mint a mai gépek. Így még szép, hogy be tudtak fordulni mm-re egymás mellett. :) Tény, hogy ők is nagyon tudtak vezetni, de a modernkori F1-es masinákkal marha nehéz a szélárnyék (meg a hülye aero szabályok) miatt. Hiába a kis hátsó szárny, meg a nagy első szárny, még nehezebb lett előzni, mint korábban. ÉS sajnos itt jön be az, hogy mostanság leginkább csak a taktika megvariálásával lehet kockáztatni - mint ahogy Vettel tette Monzában, vagy pedig mint Button Kínában, amikor szemerkélő esőben is kint maradt slickeken.

Épp most kezd nálam összeállni a kép, hogy mitől is olyan gyors a Red Bull. Ha sikerül képeket szereznem a kocsi hátsó részéről, s tüzetesebben át tudom vizsgálni, akkor meg is tudom mutatni, hogy mi az, ami még befolyásolja ezt az egész anti-előzgetősdit. :)

2010. Szeptember 29, 23:00
Válasz #61

blogozashoz

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
    • www.automotorcenter.hu
    • E-mail
Nem osztom a véleményed. A taktika, meg az hogy hogy mész a pályán az két különböző dolog.
Nézz vissza pár régi F1 versenyt. Ott apám voltak kockáztatások, mm-re voltak egymástól, és befértek. Csak ugye akkor még mindennaposak voltak az ilyenek, és számított mindegy versenyző arra, hogy a másik megléphet egy ilyet, és kezelni is tudta. Ám most... ááá..úgyse meri betenni, aztán ha meg igen akkor meg jön az Anyázás, csapkodás, mint a dedóban. Apám ezt versenynek hívják. A taktikáról meg csak annyit, hogy hiába jó pilóta vagy, ha a csapat elbaltázza a taktikádat, és vagy 5-6 évig mindig csak rossz helyen vagy akkor baszhatod a karriered. Senkinek nem tudod megmagyarázni, hogy te azért nem voltál első mert ennek, meg annak a hibája volt! Ha nem mutatod meg, hogy igen is számítani kell rád, hogy beteheted oda a kocsidat ahol nem gondolná senki...
Na ezt jól elfilozofáltam :)


Te most nagyon kevered a szezont a fazonnal. :)
>>> www.automotorcenter.hu <<<
   
   Minden ami autó és motor

2010. Szeptember 29, 19:21
Válasz #60

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Szerintem meg épp, hogy az ilyen érdemli meg a világbajnoki címet. Nem csak körözget és kész, hanem kockáztat, belemegy veszélyes helyzetekbe...stb. Sajnos a mai F1 pilóták szinte mindegyike egy nyámnyila ebből a szempontból azért olyan langyi az egész forma1. Bezzeg régen amikor Palikéknak végig kellett üvölteni az egész versenyt. Megmondom az őszintét, hogy ebben az évben szerintem ez az egy verseny volt aminek nem aludtam el a végét  :7_11_1161:



Te most nagyon kevered a szezont a fazonnal. :)

Ez nem rally, ahol állandóan kockáztatnod kell. Persze F1-be is kell, de azt nem úgy kell(ene) tenni, hogy kiütöm a másikat. Rallyba max. buksz egy oltári nagyot, eltörik a kisujjad, rosszabb esetben a karod és/vagy a lábad. A rally inkább hasonlít egy orosz ruletthez. Sose tudhatod, hogy éppen ki, s mit húz elő a zsebéből, emiatt állandóan a határaidon felül kell menned. Majd amikor már a tűréshatáron is túl vagy, akkor szoktak jönni a bukások - lásd Hirvonen, Loeb, Latvala, Solberg, stb.

F1-be meg nem így kell kockáztatni. Be kell vállalni egy másik taktikát, ami nem azt jelenti, hogy féktávon kitorpedózom a másikat. A kockáztatásnak inkább annak kéne lennie, hogy hamarabb kimegy gumit cserélni, lágyabb keverékkel megy, spórol vele, határon autózik, amikor légüres tér van előtte.

Azt a sportágat, ahol pedig egymást szokták kiütni, inkább rallycrossnak hívják, s nem F1-nek. :)

2010. Szeptember 29, 15:35
Válasz #59

Pepee

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1325
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren-Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton
Hát ha nem ütközik vele, akkor leszorítja, mint tavaly Nürburgringen Barrichello-t, Spanolyorszába Alonso-t, vagy Brazíliába Kimi-t. :) És a legszörnyűbb az egészben, hogy egs szimpla ejnye-bejnyével mindig megússza az esetet, semmi büntetést nem kap.
Pont azon gondolkodtam,hogy ha Lewis ütötte ki Webbert akkor tuti balhé lett volna belőle.
Állították ott,hogy versenybaleset, de azért én nem vagyok teljesen biztos ebbe.Jó gondolom Webber se úgy ment,na most kiütöm Lewis-t de szerintem nem bánta,hogy így alakult.


2010. Szeptember 29, 09:26
Válasz #58

blogozashoz

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
    • www.automotorcenter.hu
    • E-mail
Szerintem meg épp, hogy az ilyen érdemli meg a világbajnoki címet. Nem csak körözget és kész, hanem kockáztat, belemegy veszélyes helyzetekbe...stb. Sajnos a mai F1 pilóták szinte mindegyike egy nyámnyila ebből a szempontból azért olyan langyi az egész forma1. Bezzeg régen amikor Palikéknak végig kellett üvölteni az egész versenyt. Megmondom az őszintét, hogy ebben az évben szerintem ez az egy verseny volt aminek nem aludtam el a végét  :7_11_1161:


Az, hogy ütközöl 1-2-szer benne van. :) De az amit Webber csinál idén... az már tényleg no comment. És erre mondják azt a nagy Webber-fanok, hogy Vettel idióta kezdő meg stb. Úgy gondolom, hogy egy versenyző, aki ilyen évet produkál, hogy állandóan elintézi a másikat, nem érdemli meg a VB címet idén.
>>> www.automotorcenter.hu <<<
   
   Minden ami autó és motor

2010. Szeptember 28, 23:14
Válasz #57

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Vettelt se szeretem,de azért ő nem üti ki állandóan a másikat...Minden ellenfelét ki fogja ütni vagy mi?? A mikor a török nagydíjon kiütötték egymást,akkor teljes bizonyossággal állítottam,hogy Vettel a hibás,de mostmár így visszagondolva nem vagyok ebbe biztos. Meg am is mindenki mást meg lehet anélkül előzni,hogy ne üsse ki a másikat,csak Webbert nem??

Hát ha nem ütközik vele, akkor leszorítja, mint tavaly Nürburgringen Barrichello-t, Spanolyorszába Alonso-t, vagy Brazíliába Kimi-t. :) És a legszörnyűbb az egészben, hogy egs szimpla ejnye-bejnyével mindig megússza az esetet, semmi büntetést nem kap.

2010. Szeptember 28, 20:46
Válasz #56

Pepee

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1325
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren-Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton
Az, hogy ütközöl 1-2-szer benne van. :) De az amit Webber csinál idén... az már tényleg no comment. És erre mondják azt a nagy Webber-fanok, hogy Vettel idióta kezdő meg stb. Úgy gondolom, hogy egy versenyző, aki ilyen évet produkál, hogy állandóan elintézi a másikat, nem érdemli meg a VB címet idén.
Vettelt se szeretem,de azért ő nem üti ki állandóan a másikat...Minden ellenfelét ki fogja ütni vagy mi?? A mikor a török nagydíjon kiütötték egymást,akkor teljes bizonyossággal állítottam,hogy Vettel a hibás,de mostmár így visszagondolva nem vagyok ebbe biztos. Meg am is mindenki mást meg lehet anélkül előzni,hogy ne üsse ki a másikat,csak Webbert nem??


2010. Szeptember 28, 19:13
Válasz #55

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Az az érdekes,hogy Webbert nem lehet úgy megelőzni,hogy a másik pilóta ne törje össze magát.ő mindig megússza és vissza tud állni a versenybe,de a másik pilóta folyton megszívja.Ja és tényleg nem az első eset,h Lewist kiütötte... kezd egy kicsit unalmassá válni ez tőle. Úgy látszik neki nincs fék az autójába...Jó nem mondom,hogy Lewis sose ütött ki senkit,mert ő is tud erőszakos lenni,de Webber már nem először játszotta ezt el.

Az, hogy ütközöl 1-2-szer benne van. :) De az amit Webber csinál idén... az már tényleg no comment. És erre mondják azt a nagy Webber-fanok, hogy Vettel idióta kezdő meg stb. Úgy gondolom, hogy egy versenyző, aki ilyen évet produkál, hogy állandóan elintézi a másikat, nem érdemli meg a VB címet idén.

2010. Szeptember 28, 18:51
Válasz #54

Pepee

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1325
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc csapatod: Mclaren-Mercedes
  • Kedvenc pilótád: Lewis Hamilton
http://www.youtube.com/watch?v=Bbj13D7yofA

Ha megnézed, így is lement már, szóval akkor még egy picit tudott volna húzódni. De Webbo-nak ideje lenne végre megismerkednie a fékpedállal is, idén ez már a második ilyen esete, ráadásul pont Hamiltonnal.
Az az érdekes,hogy Webbert nem lehet úgy megelőzni,hogy a másik pilóta ne törje össze magát.ő mindig megússza és vissza tud állni a versenybe,de a másik pilóta folyton megszívja.Ja és tényleg nem az első eset,h Lewist kiütötte... kezd egy kicsit unalmassá válni ez tőle. Úgy látszik neki nincs fék az autójába...Jó nem mondom,hogy Lewis sose ütött ki senkit,mert ő is tud erőszakos lenni,de Webber már nem először játszotta ezt el.


2010. Szeptember 28, 17:49
Válasz #53

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Az a pici ilyen helyzetben néha sok is.

Azért Hamiltonnak se kell a szomszédba mennie pofátlan vezetésért :4:
Volt pár olyan húzása amit meg lehetett volna simán büntetni.
Csak a szabályok sajnos nagyon sok esteben kétértelműek. :rtfm:


Az tény, nem tagadom. :)

2010. Szeptember 28, 11:16
Válasz #52

blogozashoz

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
    • www.automotorcenter.hu
    • E-mail
Az a pici ilyen helyzetben néha sok is.

Azért Hamiltonnak se kell a szomszédba mennie pofátlan vezetésért :4:
Volt pár olyan húzása amit meg lehetett volna simán büntetni.
Csak a szabályok sajnos nagyon sok esteben kétértelműek. :rtfm:

http://www.youtube.com/watch?v=Bbj13D7yofA

Ha megnézed, így is lement már, szóval akkor még egy picit tudott volna húzódni. De Webbo-nak ideje lenne végre megismerkednie a fékpedállal is, idén ez már a második ilyen esete, ráadásul pont Hamiltonnal.
>>> www.automotorcenter.hu <<<
   
   Minden ami autó és motor

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek