Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Németország, Hockenheim 2010-07-25  (Megtekintve 41458 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2010. Július 27, 00:34
Válasz #100

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail

Igen, és hiába van erre szabály, ugyan úgy lesz csapatutasítás a jövőben.

Hát de na... ez meg a szponzor és pénz miatt van. Túl nagy a költségvetés, 1-1 nagyobb szponzor elvesztése itt meg súlyos anyagi és teljesítménybeli csökkenéssel jár, mint láttuk/látjuk.

1 gyors példa: az Indy 500 győzelem az egyik legpatinásabb futamgyőzelem, amit egy pilóta elérhet. Amerikába idén az Indy500 győztese kapott 2,75 millió dollárt a győzelemért. És ez a legrangosabb győzelemért, tehát pl. egy Watkins Glen-i győzelemért tized, vagy akár század ennyi pénzt kaphat.

Összesen meg 14 millió dollárt osztottak szét. Asszem egy F1-es csapatnak egy versenye nem jönne ki 14 millió dollárból. :)
: 2010. július 27. - 00:33:03
Erre van egy jó megoldás egy csapat egy pilótát indítana. A ferrari kirúgná Massat,a mclaren megszabadulna Hamiltontól......

A megoldás az lenne leginkább, hogy az ilyen és ehhez hasonló eseteket megtorolja az FIA, s nem csak annyit mond, hogy "nesztek, itt egy számlaszám, fizessetek be 100 ezer dolcsit, és már rendben is vagyunk". :)

2010. Július 27, 00:25
Válasz #99

nick

  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Hozzászólások: 586
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Cuki Kimi
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkonen
Mielőtt Te is elkezdnél kioktatni, jó a memóriám. :) Itt inkább az a gond, hogy megtörténhet ilyen... míg más, nem FIA sorozatokban nem igen. És ez az óriási problémája az F1-nek, hogy van csapatsorrend, ezért is tart itt az egész, ahol.
Erre van egy jó megoldás egy csapat egy pilótát indítana. A ferrari kirúgná Massat,a mclaren megszabadulna Hamiltontól......
"Inkább minden nap 1 vodka, mint még 1 Forma-1 VB-cím!" Kimi Raikkonen
"Kimi alá inkább tank való mint F-1-es kocsi, mert azt nem tudja széthajtani." Mario Ilien
"...Kimi azonban egy kicsit lusta. Szeret bulizni és inni is." Alain Prost

2010. Július 27, 00:18
Válasz #98

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
És ez az óriási problémája az F1-nek, hogy van csapatsorrend, ezért is tart itt az egész, ahol.


Igen, és hiába van erre szabály, ugyan úgy lesz csapatutasítás a jövőben.

2010. Július 27, 00:14
Válasz #97

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
1998-2010-ig gondold végig hogy melyik évbe nem támogatta egy versenyzőt se .Lehet hogy neked nem tűnt fel de minden évbe van 1-2 inas szerepű pilóta.
Vannak olyanok akik év elejétől azok és vannak akik kiérdemlik.
De ez egy kérdés ki volt másódhegedűs:1998-ban ???1999??2000???2001???2002stb ..2010-ig


Mielőtt Te is elkezdnél kioktatni, jó a memóriám. :) Itt inkább az a gond, hogy megtörténhet ilyen... míg más, nem FIA sorozatokban nem igen. És ez az óriási problémája az F1-nek, hogy van csapatsorrend, ezért is tart itt az egész, ahol.

2010. Július 27, 00:11
Válasz #96

nick

  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Hozzászólások: 586
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Cuki Kimi
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkonen
ez meg nem mentalitás kérdése. 10 futam után (amikor 19 futamos az év) miért várják el Massa-tól, hogy másodhegedűst játsszon? Nem úgy írt alá a Ferrari-hoz, hogy Alonso-t segítse, és Alonso se úgy írt alá a Ferrarihoz, hogy őt kell mindenkinek támogatnia.

Az ilyen manőverekkel csak azt érik el, hogy:
a) senki nem fogja nézni egy idő után az F1-et
b) a szponzorok kihátrálnak, eltűnnek
c) előbbi pontból következően repülhet majd a sorozat a kukába.

.
1998-2010-ig gondold végig hogy melyik évbe nem támogattak egy versenyzőt se a mási kárára .Lehet hogy neked nem tűnt fel de minden évbe van 1-2 inas szerepű pilóta.
Vannak olyanok akik év elejétől azok és vannak akik kiérdemlik.
De ez egy találós kérdés ki volt másódhegedűs:1998-ban ???1999??2000???2001???2002stb ..2010-ig
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 27, 00:22 írta nick »
"Inkább minden nap 1 vodka, mint még 1 Forma-1 VB-cím!" Kimi Raikkonen
"Kimi alá inkább tank való mint F-1-es kocsi, mert azt nem tudja széthajtani." Mario Ilien
"...Kimi azonban egy kicsit lusta. Szeret bulizni és inni is." Alain Prost

2010. Július 27, 00:06
Válasz #95

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
amilyen az adjisten...tudod. nézd végig az összes hsz.em, csak veled vagyok így.
te nem tisztelsz, akkor én sem téged.

az unfair NEM egyenlő a szabálytalan illetve hogy el kellett volna engedni dologgal. szóval attól még lehet unfair a megmozdulása.
írtam...gondolkodj előtte.  ;)

Egyik ismerősömnek volt annak idején egy gyönyörű mondata az ilyenekre: bla!

2010. Július 27, 00:03
Válasz #94

speci

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1032
    • Profil megtekintése
Okostojáskám, 2 hsz óta azt állítod, hogy Vettel unfair volt.

De gondolj, amit akarsz. :)

Meg akkor nevezzél kispajtásnak, amikor én nevezlek annak, addig ne.

amilyen az adjisten...tudod. nézd végig az összes hsz.em, csak veled vagyok így.
te nem tisztelsz, akkor én sem téged.

az unfair NEM egyenlő a szabálytalan illetve hogy el kellett volna engedni dologgal. szóval attól még lehet unfair a megmozdulása.
írtam...gondolkodj előtte.  ;)

2010. Július 26, 23:50
Válasz #93

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Most tök mind1, hogy az illető kicsoda, a lényeg a végkimenetelben van. Ha a Renault-t megbüntették annak idején azért, amit Piquet-vel csináltattak Szingapúrban, akkor én úgy gondolom, ezért is kijárna a bünti. Piquet-nél ugye azt mondták ki (persze nem nyíltan), hogy teli gázzal menjen át a kanyaron, itt meg hogy Massa lassuljon le.

Számomra az az érdekes, hogy mindig ugyanazzal a 2-3 emberrel történnek ilyesmi dolgok.

Cole, ez meg nem mentalitás kérdése. 10 futam után (amikor 19 futamos az év) miért várják el Massa-tól, hogy másodhegedűst játsszon? Nem úgy írt alá a Ferrari-hoz, hogy Alonso-t segítse, és Alonso se úgy írt alá a Ferrarihoz, hogy őt kell mindenkinek támogatnia.

Az ilyen manőverekkel csak azt érik el, hogy:
a) senki nem fogja nézni egy idő után az F1-et
b) a szponzorok kihátrálnak, eltűnnek
c) előbbi pontból következően repülhet majd a sorozat a kukába.



Bocs, hogy most válaszolok, csak nem vettem észre, hogy reagáltál a hszm-ra. :)

Nem tudjuk, hogy Massa miként maradhatott a Ferrari-nál és mi van a szerződésében, de Massa már nem az a Massa és azt gondolom, hogy ugyan azt művelik vele is, mint Kimi-vel tették. Azt is észre vettem, hogy Massa apuka már elég rég óta nincs ott kisfia mellett, eddig minden évben, ha nem is mindegyik futamon, de nagyrészt mindig láttuk. Persze leeht, hogy ehhez nincs köze semmihez, csak picit fura.

Nem éri meg ezen nagyon vitázni, mert mindig is volt ilyen a Ferrari-nál, csak most elég rosszul jöttek ki ebből. Nem lesz ettől kevesebb néző és a szponzorok se fognak kihátrálni. Közel sem biztos, hogy Alonso nagy szponzora áll a háttérben, és ezért kellett Massa-nak elengednie Alonso-t. Sajnos minden a pénz körül forog.

2010. Július 26, 23:41
Válasz #92

nick

  • *****
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Hozzászólások: 586
    • Profil megtekintése
  • Kedvenc csapatod: Cuki Kimi
  • Kedvenc pilótád: Kimi Raikkonen
Az a baj nick, hogy amíg nem veszed észre, hogy itt egyes emberek között normális és kulturált véleménycsere menne, addig hozzád konkrétan szólni sem érdemes. Te nem tisztelsz senkit és semmit. Neked csak Alonso van, a többi pilóta vagy alkoholista, vagy csak szimplán sz*r... észre sem veszed, hogy Alonsod sem tökéletes, nagyon sokan utálják, és az ilyen szurkolók miatt, mint te, még jobban megfogják. Massa nekem sem a kedvencem, na de kérlek.. egy ilyen futam után azt írni, hogy Massa megköszönheti hogy Alonso nem alázta be... haha..hol élsz te?  :2funny: Tudod nick, nem véletlenül volt minden második újságon az a szalagcím, hogy "ELVETTÉK Massa győzelmét." Járna egy kössz neki.. de sajnos te sem látod a fától az erdőt. Szónokolni, Világbajnok pilótákat bealázni, fórumozókat sértegetni azt tudsz, de reálisan gondolkodni nem. Ja.. meg írni sem.  ::-)

Én sem.
Nézd én nem tehetek róla hogy az alkoholista kedvenced a pálya futása végéra teljesen lejárata magát. Ebből az okból kifolyólag egyik nagy csapatnak se kellett. Mclarenél és ferrarinál is jól pofára esett azt hitte hogy megfogják tartani azért mert régen jól ment.
Massa pedig idén többször kikapott Alonsótól nézd vissza felvételeken a futamokat .De őszintén leszarom hogy Massa jól ment ezen a futamón az a lényeg hogy Alonsó legyen vb-győztes. De azért kíváncsi lennék rá amikor az részeges kedvenced nyerte a vb-címet 2007-ben akkor is panaszkodtál Massara. Mert én jól emlékszek rá hogy mi történt ……
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 26, 23:47 írta nick »
"Inkább minden nap 1 vodka, mint még 1 Forma-1 VB-cím!" Kimi Raikkonen
"Kimi alá inkább tank való mint F-1-es kocsi, mert azt nem tudja széthajtani." Mario Ilien
"...Kimi azonban egy kicsit lusta. Szeret bulizni és inni is." Alain Prost

2010. Július 26, 22:47
Válasz #91

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
kispajtás, told feljebb a szemcsit és állítsd meg 22 mpnél.
neked is ennyi helyed legyen, mikor elmegy melletted az IC lassítás nélkül.
ki beszél arról, hogy el kellett volna engednie, vagy hogy szabálytalan volt?
olvass...gondolkodj...válaszolj.

Okostojáskám, 2 hsz óta azt állítod, hogy Vettel unfair volt.

De gondolj, amit akarsz. :)

Meg akkor nevezzél kispajtásnak, amikor én nevezlek annak, addig ne.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 26, 22:52 írta Adam Jonas »

2010. Július 26, 21:32
Válasz #90

speci

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1032
    • Profil megtekintése
kispajtás, told feljebb a szemcsit és állítsd meg 22 mpnél.
neked is ennyi helyed legyen, mikor elmegy melletted az IC lassítás nélkül.
ki beszél arról, hogy el kellett volna engednie, vagy hogy szabálytalan volt?
olvass...gondolkodj...válaszolj.

2010. Július 26, 19:21
Válasz #89

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Ez egy rohadt nagy baromság, amit írsz. Nézd meg jobban, van még helye Alonsonak bőven, ráadásul kanyarba befért simán. Mi a probléma? Azt meg ne várjátok már el, hogy mindenki elengedjen mindenkit, mert az nem versenyzés, hanem bohóckodás.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 26, 19:28 írta Adam Jonas »

2010. Július 26, 18:24
Válasz #88

speci

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1032
    • Profil megtekintése
szabálytalanságról nincs is szó.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=uuKr8SBoXik" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=uuKr8SBoXik</a>
mint látható, igenis van "falhoz szorítás", Massának meg nuku szélárnyék (tény, hogy jól rajtolt). és igen ez a versenyzés!
én csak azt írtam, ha nincs az a manőver, akkor Alo fordul el elsőnek.
és ezt azért írtam, mert egyből Alot fikázzátok, holott a csapat döntött!!!
szétlehetne nézni az RB táján is, a Mekiről nem i s beszélek, és a többinél is, csak azokra nem figyel nagyon senki.
írtam mindezt úgy, hogy Mercedes "drukker" vagyok.

2010. Július 26, 15:46
Válasz #87

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
hát a Vettel Alonso esetben én sem láttam semmi szabálytalant, ahogy abban sem ahogy Massa védekezett Alonsóval szemben. Nem is értettem miért pattogott Alonso. Jó hogy nem már ha gyorsabb valaki a másiknál, akkor az előtte lévő automatikusan elengedi.

Na hát ez az! Pattognak sokszor a versenyzők is, hogy nincs futam, meg unják magukat, amikor meg verseny van a pályán (mint pl. az az eset is, amit leírtál), akkor meg az egyik fél nekiáll ugatni, hogy ez mi volt.

2010. Július 26, 15:38
Válasz #86

Chidori

  • ***
  • Információ Nem elérhető
  • Forma 3000 versenyző
  • Hozzászólások: 199
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Idézet
Nem is értettem miért pattogott Alonso.

ő "megteheti".  ;D

Idézet
Német Nagydíj: Nemzetközi sajtóvisszhang

Ezek meg...  :shok: Nagyon durvák, de jogos mindegyik.

Ezek meg Lauda szavai:

„Még sohasem hallottam ennél ostobább magyarázkodást! Alonso egy jellemtelen versenyző” – mondta Lauda a Daily Mail című brit napilapnak.

hmm.. szerintem már a Ferrari is bánja ezt az igen jól sikerült manővert.

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek