Most tök mind1, hogy az illető kicsoda, a lényeg a végkimenetelben van. Ha a Renault-t megbüntették annak idején azért, amit Piquet-vel csináltattak Szingapúrban, akkor én úgy gondolom, ezért is kijárna a bünti. Piquet-nél ugye azt mondták ki (persze nem nyíltan), hogy teli gázzal menjen át a kanyaron, itt meg hogy Massa lassuljon le.
Számomra az az érdekes, hogy mindig ugyanazzal a 2-3 emberrel történnek ilyesmi dolgok.
Cole, ez meg nem mentalitás kérdése. 10 futam után (amikor 19 futamos az év) miért várják el Massa-tól, hogy másodhegedűst játsszon? Nem úgy írt alá a Ferrari-hoz, hogy Alonso-t segítse, és Alonso se úgy írt alá a Ferrarihoz, hogy őt kell mindenkinek támogatnia.
Az ilyen manőverekkel csak azt érik el, hogy:
a) senki nem fogja nézni egy idő után az F1-et
b) a szponzorok kihátrálnak, eltűnnek
c) előbbi pontból következően repülhet majd a sorozat a kukába.
Bocs, hogy most válaszolok, csak nem vettem észre, hogy reagáltál a hszm-ra.
Nem tudjuk, hogy Massa miként maradhatott a Ferrari-nál és mi van a szerződésében, de Massa már nem az a Massa és azt gondolom, hogy ugyan azt művelik vele is, mint Kimi-vel tették. Azt is észre vettem, hogy Massa apuka már elég rég óta nincs ott kisfia mellett, eddig minden évben, ha nem is mindegyik futamon, de nagyrészt mindig láttuk. Persze leeht, hogy ehhez nincs köze semmihez, csak picit fura.
Nem éri meg ezen nagyon vitázni, mert mindig is volt ilyen a Ferrari-nál, csak most elég rosszul jöttek ki ebből. Nem lesz ettől kevesebb néző és a szponzorok se fognak kihátrálni. Közel sem biztos, hogy Alonso nagy szponzora áll a háttérben, és ezért kellett Massa-nak elengednie Alonso-t. Sajnos minden a pénz körül forog.