Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Live for speed  (Megtekintve 18391 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2010. Augusztus 02, 12:53
Válasz #16

KisGomez

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Helló mindenkinek :) 
: 2010. augusztus 02. - 12:49:55
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy ti meik Lfs-el toljátok? Sima demó? és még az a kérdésem lenne hogy s1 vagy s2 és hogy ezeket honan lehet letölteni? Nagyon szépen megköszönném annak aki megtudná mondani! Előre is köszi! :)  :koszi:

2009. Augusztus 14, 17:24
Válasz #15

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Nincs mit! :)

2009. Augusztus 14, 15:42
Válasz #14

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Köszi szépen a linkeket! O0

2009. Augusztus 14, 12:53
Válasz #13

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Találtam pár cuccost hozzá, még nem néztem őket, de teszteld te is,hogy milyenek: http://www.kegetys.net/lfs/

: 2009. Augusztus 14. - 12:14:03
Nahh, találtam egy jobbat: http://lfsmods.com/?cat=23

2009. Augusztus 14, 12:31
Válasz #12

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Azt hiszem, leginkább csak gyáriak vannak, amit meg a játék megvásárlásával tudsz elérni (de javítsatok ki, ha tévedek).

2009. Augusztus 14, 05:45
Válasz #11

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Valaki nem tud néhény linket adni, ahonnan LFS modokat lehet letölteni? Főleg Formula autók érdekelnek.

2009. Augusztus 13, 23:26
Válasz #10

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Public szerver - ízlések és pofonok :D

2009. Augusztus 13, 22:31
Válasz #9

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
LFS - Crash Compilation
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CsPhPbToZ00" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=CsPhPbToZ00</a>

2009. Július 05, 19:56
Válasz #8

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Nem nyitsz egy GTR2/RACE 07/ GTR Evo topikot? Oda berakhatnád viszont Micheliszt. :D

2009. Július 05, 17:33
Válasz #7

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Akkor félreértettem a dolgot én végig abban a tudatban voltam hogy Michelisz Norbi versenyzett! :D

Javítom a hibát! :good:

2009. Július 05, 17:30
Válasz #6

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Az inkább Kiss Norbi volt. :D

2009. Július 05, 17:30
Válasz #5

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Igen, de lényegében ő az LFS egyik nagy képviselője, többszörös bajnoka, és ő vitte az LFS csapatot az LFS vs Rafcor csatában... ::-)

A Simsport szakértőitől tudom! :)

2009. Július 05, 17:11
Válasz #4

Adam Jonas

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 1036
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Andris, Micheliszt kicsit elírtad. :) ő nem LFS-sel kezdte az egészet, hanem Grand PRix Legends-el ment, illetve GTR 1-2-vel a GTR Masters bajnokságban. :)

2009. Július 05, 15:14
Válasz #3

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Egyébként több jelenlegi autóversenyző ezzel a játékkal hívta fel magára a figyelmet:

KISS NORBERT



Számítógépes szimulátorokkal kezdett versenyezni, de egy véletlen folytán igazi versenyautóba is beülhetett. Első futamán dobogóra állhatott és azóta hosszabb távon nem talált legyőzőre. Kiss Norbert pályafutása versenyről-versenyre.

Egy srác a semmiből

Kiss Norbert 1985. május 2-án született Szombathelyen. Bár gyermekévei alatt semmiben sem szenvedett hiányt, a magyar fiatalok túlnyomó többségéhez hasonlóan nem adatott meg számára, hogy tanulmányai mellett már tizenéves korában versenyszerűen autósporttal foglalkozhasson. A költséges gokartozás helyett 2002-től a számítógépes autó szimulátorok felé orientálódott, és 20 éves korára – egyetemi tanulmányai mellett – valóságos karriert épített a virtuális versenypályákon futott internetes bajnokságokban. Többször megnyerte a Magyar Live For Speed Bajnokságot, győzött a 6 órás SST Endurance versenyen és a Hungarian NASCAR Racers ligában, 2005-ben pedig a Sim-Challenge GTR világbajnoka lett.

Egy szerencsés véletlennek köszönhetően az Autós Gyorsasági Országos Bajnokságban versenyző Proex Motorsport vezetősége a holtszezonban szintén benevezett a Magyar LFS Bajnokságba, ez tette lehetővé, hogy Kiss Norbert teljesítménye felkeltse a való világban versenyző csapat érdeklődését. Szabolcs Róbert, a Proex Motorsport tulajdonosa 2005 derekán tesztlehetőséget biztosított az akkor még jogosítvánnyal sem rendelkező fiatalnak, aki egy Opel Astra Classic-ot vezethetett az Euro-Ringen. Norbi élete első tesztjén rögtön megdöntötte az örkényi csapatcsúcsot.

Az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság 2005-ös szezonja ekkor már zajlott, a különböző bajnokságokban induló pilóták két versenyhétvégén összesen négy futamot teljesítettek, a Proex Motorsport viszont úgy döntött, hogy benevezi Kiss Norbertet és a tesztre összerakott versenyautóját a Mobil1 Opel Astra Classic Kupa kiskunlacházi fordulójára. Az egykori repülőtéren kialakított pályán a pilóták a hegyiversenyek lebonyolítási rendszerének megfelelően küzdöttek meg egymással. Mindkét versenynapon 2-2 futamot teljesítettek, amelyek időeredményeit a nap végén összesítették, így szombaton és vasárnap is kialakult a dobogósok sorrendje. A bemutatkozás előtt sem a csapat, sem a fiatal versenyző nem dédelgetett nagy álmokat: a cél a sikeres célbaérkezés volt lehetőleg az első tíz pozíció egyikén, illetve a folyamatos tanulás versenykörülmények között.

Kiss Norbert már az első alkalommal túlteljesítette az elvárásokat, hiszen a szombati első felfutáson Bíró Géza, Veégh Attila és Vida János mögött a negyedik legjobb időt futotta a nedves aszfalton, majd a második körben nem talált legyőzőre. A nap végén Bíró és Veégh mögött harmadik lett, mindössze 4 századmásodperccel elmaradva a második pozíciótól. Vasárnapra felszáradt a pálya és a második futam első körében ismét Bíró végzett az élen, de őt ezúttal már a 20 éves tehetség üldözte Pantl Pétert, és a későbbi bajnok Farkas Lászlót megelőzve. A második felfutáson Bíró bebiztosította újabb győzelmét, Kiss Norbert pedig megismételt körével a harmadik legjobb időt érte el csapattársa, Szelényi Alfréd mögött. Az összetettben ennek ellenére Bíró-Kiss-Szelényi sorrend alakult ki, így a szombathelyi tehetség két dobogós hellyel távozhatott élete első versenyhétvégéjéről.

A Proex Motorsport fiatal versenyzője általános megdöbbenést keltett a Gyorsasági OB szereplői körében, de nem volt sok idő a gyors siker apropóján csodálkozni. Két héttel a kiskunlacházi bemutatkozást követően Parádsasvár, a szezon leghíresebb hegyiversenye következett a naptárban, ahol a csapat ismét bizalmat szavazott felfedezettjének.

A Mátrai Autós Hegyiverseny újfent az idő elleni kihívást jelentette, így a futamok menete nem okozott újdonságot Kiss Norbert számára. A fiatal pilóta élt is a némi tapasztalattal járó előnyökkel, bár a szerencsére is szüksége volt a két nap folyamán. Szombaton Molnár Zoltán érte el a legjobb részidőt az első felfutás során, Kiss Norbert pedig bevallottan a második helyet célozta meg a napi összesítésben. A szerencse viszont elpártolt Molnártól és az ifjú tehetség mellé állt, amikor a JB Motorsport versenyzője a második felfutás során defektet kapott, így Norbi és a Proex Motorsport első győzelmét ünnepelhette. A dobogó második fokára Bíró Géza, a harmadikra Pantl Péter állhatott fel. Vasárnap Bíró komoly balesetet szenvedett, Molnár pedig szombati kudarca után biztonsági autózásra rendezkedett be, Norbi viszont kompromisszumoktól mentesen autóz(hat)ott, ennek eredménye pedig újabb győzelem lett, ráadásul több, mint 3 másodpercet javított előző napi idején.

Bemutatkozás a Hungaroringen

Parád után nem volt kérdéses, hogy Kiss Norbert nem csak egy háromnapos csoda a hazai gyorsasági autósportban, de azt senki nem tudta pontosan, mire lehet képes az ifjú tehetség a Hungaroringen, a mezőny többi tagjának jelenlétében. A Material Center Kupát megelőzően Kiss Norbert két tesztnapot teljesíthetett a Hungaroringen, ennyi elég volt ahhoz, hogy megnyerje a szombati időmérő edzést. Sikerét szerelőinek ajánlotta, akik – elmondása szerint – rengeteget dolgoztak a jó eredmény elérése érdekében. Az egy körön nagyon gyors Norbit a későbbi bajnok Farkas László és Szamosvári Béla követte a rajtrácson. A szombati első futam gyakorlatilag már az első körben eldőlt, hiszen a Proex Motorsport versenyzője nem rajtolt jól, majd balesetbe keveredett és defektet kapott, így kénytelen volt a boxba hajtani. Innentől kezdve a verseny tesztnappá minősült át, amelyen a cél a leggyorsabb kör elérése volt, de az végül Molnár Zoltáné lett, Kiss Norbert pedig három körrel a verseny vége előtt feladta a küzdelmet. A futamot Czenkár Béla nyerte Molnár és Brachna Dávid előtt.

Vasárnap Norbi a harmadik helyen jött el a rajttól, Molnár Zoltán és Farkas László mögött, de a Proex versenyzője összeütközött Szőke Viktorral és visszaesett az ötödik helyre, majd a nyolcadik fordulóban megelőzte Szamosvári Bélát és megszerezte a negyedik pozíciót. Az önmagával elégedetlen szombathelyi pilóta később nem mozdult el kiharcolt helyről és Molnár, Farkas, valamint Czenkár mögött ért célba.

Nem voltak zökkenőmentesek a Hungaroringen megtett első lépések, de a folytatásra aligha lehetett panasz. A szezonzáró II. Csuka Gabona Kupán beérett a tanulás gyümölcse és a hegyiversenyek után épített versenypályán, a mezőny jelenlétében is sikerült győzelmeket aratni.. Szombaton Szamosvári Béla 2:21.987-tel pályacsúcsot ért el, ezt Kiss Norbert csak megközelíteni tudta az időmérő edzésen, de a második helyről rajtolva azonnal az élre állt és több, mint 6 másodperces előnnyel simán nyerte a szombati futamot. Másnap kellemetlenebb körülmények fogadták a mezőnyt, nedves, de felszáradó pályán indultak a versenyzők. A rajttól Farkas László jött el legjobban, mögötte Kiss Norberttel, aki nem sokkal később átvette a vezetést és 18 másodperc előnyt kiautózva érte el elsőként a kockás zászlót.

Mivel az idény első harmadában nem indult, a bajnoki cím szóba sem jöhetett Kiss Norbert számára, de bemutatkozása után a szezon hátralevő részében senki sem szerzett több pontot a fiatal szombathelyi pilótánál, sőt négy győzelmet sem tudott más aratni 2005-ben. 122 megszerzett pontjával az utolsó versenyző lett, aki a bűvös 100-as határt át tudta lépni, első csonka szezonját pedig az 5. pozícióban zárta. Érdemei elismeréséül Kiss Norbert az MNASZ Autós Gyorsasági Szakágában a 2005-ös "Év újonca" lett, ezzel az első versenyzővé vált Magyarországon, aki kiérdemelte a díjat.

A szezon végén egyértelműen látszott, hogy a fiatal szombathelyi tehetségnek azonnal tovább kell lépnie, és Magyarország akkori legkomolyabb márkakupájában, a Shell V-Power Racing Renault Clio Kupában kell folytatnia pályafutását. Az astrás idényben Kiss Norbert letette névjegyét, mindenki érezte, hogy érdemes számolni a Proex Motorsporttal 2006-ban, csupán az volt a kérdés, hogy a csapat milyen mértékű áldozatokat képes meghozni az anyagi forrásokkal nem rendelkező pilóta érdekében. Szabolcs Róbert csapatvezető felismerve a kínálkozó lehetőséget úgy döntött, 2006-ban visszalép a versenyzéstől, így felfedezettje egy kevés kilométert megtett autót vehetett használatba, amelyet részben Szabolcs autója látott el alkatrészekkel.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 05, 17:33 írta F1Andris »

2009. Július 05, 14:56
Válasz #2

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Mostanság kezd eléggé népszerű lenni az LFS ezért úgy gondoltam emgérdemel egy topic-ot!

A közelmúltban egyébként volt egy kétfordulós bajnokság ahol a Live for speed, és az Rfactor tehetségei versenyeztek egymás ellen...

Valószínűleg közel sem olyan népszerű és elterjedt mint az Rfactor, de mindekit biztosíthatok hogy ez a játék egy kőkemény szimuláció, ezért érdemes kipróbálni! O0

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WAvj0iY1Zig" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WAvj0iY1Zig</a>


 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek