Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Győztem volna, de a csapatom elszúrta  (Megtekintve 1591 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Június 22, 14:29
Válasz #1

Mihály Schumacher

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 29
    • Profil megtekintése
Felipe Massa és a Ferrari szingapúri boxkiállását elnézve akaratlanul is felszínre törtek az elmúlt két évtized hasonló estei. Melyek azok a futamok, amikor a csapategység legfőbb rákfenéje maga a csapat volt?
 

 Felipe Massa kocsiját a Tesco parkolóban érte utol csapata

1987, Hungaroring, Nigel Mansell - Williams
Milyen bosszúságokat okozhat egy rosszul rögzített kerékanya? Mansell nagyon is tudja erre a választ. Vezető helyről így kiesni, nem egy kellemes dolog!


 A kerékcsavar nagyon laza volt ellentétben Mansell-el

1991, Estoril, Nigel Mansell - Williams
Nigel Mansell (Williams) hátsó kerekének rögzítő csavarja nem a megszokott módon teljesítette feladatát (csakúgymint 1987-ben a Magyar Nagydíjon). Az elszabadult hátsó kerék az egyik Jordan szerelőt célozta meg. Az eset után visszatolták Mansell kocsiját a szerelőgárdához, csakhogy ez szabályellenes, mivel tolatni ugyebár tilos a boxutcában. Ki is zárták


 Előz a jobb hátsó, avagy dupla esély a győzelemre?

1999, Nürburgring, Eddie Irvine - Ferrari
Eddie Irvine lett a Scuderia első számú pilótája Michael Schumacher silverstone-i kettős lábtörését követően. Eddie méltó ellenfele volt a McLaren-Merecedes pilótapárosának, akikkel joggal harcolt a világbajnoki címért. Abban az évben minden egyes pont aranyat ért. És a nürburgringi futamon nemhogy a rengeteg pontot érő dobogós helyezés tűnt biztosnak az írnek, hanem akár a futamgyőzelem is. Azonban a csapata nem készült fel kellő képpen Irvine boxkiállásakor: a jobb hátsó kereket nem készítették elő a cseréhez. Elég nagy szarvashiba!

2006, Hungaroring, Fernando Alonso - Renault
A mai mezőnyben Massán kívül Alonso, és Hamilton is érezhette már a saját bőrén csapata baklövésének következményeit. Fernando 2006-ban szenzációs versenyt futott az esős magyar futamon. Azonban a nagyszerű versenyzést nem tudta megkoronázni egy futamgyőzelemmel, mert csapata az egyik kerékanyát rosszul rögzítette a Reanault-on. Mansell hasonló körülmények között vesztette el az 1987-es Magyar Nagydíjat!

 2007, Sanghai, Lewis Hamilton - McLaren
Hamilton szinte már a zsebében érezhette a bajnoki címet, mikor a totál elkopott gumikon köröztette a fiatal britet Ron Dennis. Talán a tervezett üzemanyagstratégiát nem akarták megváltoztatni. Ki tudja! Egy biztos: a McLaren ezzel a hibájával bukta el a bajnoki címet!

2008, Marina Bay, Felipe Massa - Ferrari
Azt kell hogy mondjam, hogy Massa a Ferrari konoksága miatt szenvedett a szingapúri éjszakában. A nyalókát felváltó lámpás boxrajtoltató már korábban is sok fejfájást okozott a csapatnak. Akkor kiálltak a modern elképzelésük mellett, és nem tértek vissza a nyalokás megoldáshoz. ÉS tessék! Most itták meg mindennek a levét. Ha Montezemolo most sem tesz valamit a lámpás rajtoltató elhanyagolása érdekében, akkor biztosra mondhatom, hogy nem most láttunk a Ferraritól ilyen szarvashibát.
 


Nincsenek hozzászólások ebben a témában. Szeretnél Te az első lenni?
 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek