Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Kerékcsere az F1 Challenge 99-2002-ben  (Megtekintve 3859 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2016. Szeptember 04, 08:44
Válasz #1

papen90

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
Sziasztok, volna egy nagy problémám. A 2000-es szezont teljesítem az F1 Challenge 99-2002-ben (bajnokság). Az eddigi 5 versenyt (Ausztrál, Brazil, San Marinoi, Brit és Európai GP a Nürburgringen) megnyertem, a brit kivételével az élről rajtolva. A 6. állomás a monacoi GP. Az időmérő itt is jól ment, 1 perc 26 mp eleji idővel ismét pole-pozíciót szereztem. Jött a verseny, aminek az elején még száraz volt az idő és az aszfalt is egyaránt. A 8-9 körtől szemerkélni kezdett az eső, de a köridőim nem romlottak. A 10. körben kiállok a boxba, úgy 35-36 mp-es előnnyel. Gond nélkül lezajlott a szervíz, vissza is jövök az élre, úgy 5-6 mp-es előnnyel. Igen ám, de egy, legtöbb 2 kör múlva leszakad az ég, a semmiből! A kocsi rettentően csúszkál a vizes aszfalton (a lágy keverékű gumi miatt), így hát óvatosan megyek tovább. Az egyre jobban szakadó eső miatt az előnyöm hirtelen elfogy, a mögöttem levő autó és két lekörözött is elmegy mellettem, mivel nekik esőgumijuk van. Bejövök még egyszer a pitbe, de ismét lágy keverékűt kapok, esőgumi helyett! Kiálltam, mivel így nem lehet vezetni! A fentiek ismeretében az lenne a kérdésem, hogy vezetés közben hol/melyik billentyűvel lehet azt beállítani, hogy amikor kimegyek a boxba az időjárási viszonyoknak megfelelő abroncs kerüljön fel az autóra?


Nincsenek hozzászólások ebben a témában. Szeretnél Te az első lenni?
 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek