Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Nick Heidfeld - Tesztpilóta  (Megtekintve 7332 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2007. Szeptember 10, 22:14
Válasz #6

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Szép a kocsi! Legalább van benne valami szín, a fehéren kívűl . :)

2007. Szeptember 10, 19:47
Válasz #5

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Tényleg jól néz ki! Heidfeld tökre örül mindig a 4.helyének, de mindig annyira boldog!  happy Jövőre szerintem már a BMV is versenybe száll a Vb címekért!


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Szeptember 10, 14:12
Válasz #4

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Egész jól nézne ki így a BMW. :good:


2007. Szeptember 01, 20:59
Válasz #3

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Heidfeld nagyon jól járt a BMW-vel, és a csapat sem panaszkodhat Nick-re. Viszont a másik versenyzőjükről, Kubicáról ugyanez már nem mondható el. Viszont nem tudom elképzelni hogy Nick vb-t nyer, túl szürke egyéniségnek tartom, és nem az a kifejezetten kockáztatós típus, bár idén Alonso-val nagyokat meccseltek. Futamgyőzelemre esélyes lehet akár már jövőre. Bár az is lehet hogy jövőre teljesen felborul megint az erősorrend mivel betiltják a kipörgésgátlót.

2007. Szeptember 01, 20:48
Válasz #2

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Pályafutás

A Forma 1 előtt
Heidfeld 1981-ben, mindössze négy évesen ismerkedett meg a technikai sportokkal – igaz, akkor még a mini motorral. 1984-ben váltott gokartra, ahol első jegyzett sikerét 1988-ban érte el: ekkor lett a kerpeni gokart klub bajnoka. 1989-ben megnyerte a licenccel rendelkező juniorok számára kiírt gokartversenyt Kerpenben, 1990-ben megnyerte a DMV gokart bajnokságot és ötödik helyezett lett az NRW Kupában. 1991-ben futamgyőztes volt a gokart világbajnokságon és megnyerte a nemzetközi CIK junior gokartversenyt. 1992-ben ötödik helyezett volt a német junior gokartbajnokságban.

1994-ben váltott autókra és azonnal megnyerte a német Forma-Ford 1600 sorozatot úgy, hogy kilenc futamon nyolc győzelmet aratott. 1995-ben a nemzetközi Forma-Ford 1800 sorozat bajnoka lett és második helyet ért el a német Forma-Ford 1800-as bajnokságban. 1996-ban a német Forma-3-ban folytatta pályafutását, ahol három futamgyőzelemmel a harmadik helyen végzett. 1997-ben megnyerte ugyanezt a bajnokságot – többek között győzelmet aratva az egyik legjelentősebbnek tartott Forma-3-as futamon, a monacói versenyen is.

Ezzel magára vonta a Forma 1-es McLaren-Mercedes csapat vezetőinek figyelmét, akik ettől a szezontól kezdve tesztpilótaként alkalmazták és egyengették pályafutását az alsóbb kategóriákban. Így Heidfeld 1998-ban már a nemzetközi Forma-3000-ben indult a McLaren junior csapatánál, a West Competition-nél. Első szezonjában a második helyen végzett a kolumbiai Juan Pablo Montoya mögött – úgy, hogy az utolsó futamon még minden esélye megvolt a bajnoki címre. Megszerezte a pole pozíciót, ám szabálytalan üzemanyag miatt csak a mezőny végéről indulhatott el, így nem volt esélye megküzdeni Montoyával. 1999-ben aztán Heidfeld begyűjtötte a Forma-3000 bajnoki címét is, így forma 1-es pályafutását úgy kezdhette, hogy az utánpótlás kategóriákban szinte mindent megnyert, amit meg lehetett.

A Forma 1-ben
 Prost
Miután Heidfeld megnyerte a Forma-3000-es bajnoki címet, a mögötte álló McLaren 2000-ben elérkezettnek látta az időt arra, hogy Heidfeld fellépjen a Forma 1-be. Segítettek neki bejutni a Prost csapathoz, ahol a tapasztalt Jean Alesi lett a csapattársa. A Prost ebben a szezonban rendkívül gyenge volt: sem Alesi, sem Heidfeld nem tudott vele pontot szerezni. Jellemző az autó megbízhatatlanságára, hogy Heidfeld célba érni is mindössze négy alkalommal tudott, míg Alesi ötször.


 Sauber
2001-ben Heidfeld a Sauber-Petronas istállónál folytatta pályafutását, ahol az újonc Kimi Räikkönent kapta csapattársul. Heidfeld a szezon során 12 pontot gyűjtött és a világbajnokság hetedik helyén végzett, míg Räikkönen 9 ponttal tizedik lett. A német versenyző első dobogós helyezését is megszerezte: a Brazil Nagydíjon harmadik lett.

Heidfeldet nagy csalódás érte a szezon végén, amikor a McLaren – amely addig az ő pályafutását egyengette – a szezon végén mégsem őt választotta ki arra, hogy a wokingi csapatnál 2002-től felváltsa a visszavonuló Mika Häkkinent, hanem Räikkönent. Heidfeld maradt a Saubernél 2002-re és 2003-ra is, a McLaren-Mercedesszel pedig megszakadt addigi együttműködése.

2002-ben Heidfeld 7 pontot gyűjtött a pontversenyben és a tizedik helyen végzett a világbajnokságban, legjobb helyezése barcelonai negyedik helye volt. Újonc csapattársa, Felipe Massa 4 ponttal tizenkettedik lett.

2003-ban a veterán honfitárs, Heinz-Harald Frentzen érkezett Heidfeld mellé csapattársnak. Heidfeld gyenge szezont futott: 6 ponttal mindössze a világbajnokság tizenhatodik helyén végzett, miközben Frentzen 13 ponttal tizenegyedik volt.


 Jordan
2004-től Heidfeld a Jordan-Fordnál folytatta pályafutását – oldalán az újonc Giorgio Pantanóval. A Jordan gyenge autó volt, Heidfeld pedig 3 ponttal a világbajnokság tizenhetedik helyén végzett. A másik autóban Pantano egyetlen pontot sem gyűjtött, ám a Kanadai Nagydíjon az olaszt helyettesítő Timo Glock első – és eddig egyetlen – forma 1-es versenyén kisebb szenzációként 2 pontot szerzett hetedik helyével.

Mivel a Jordannek pénzre volt szüksége, azokat a pilótákat részesítette előnyben, akik fizetni tudtak, illetve voltak hajlandóak helyükért. Ezért aztán Heidfeldnek a szezon végén távoznia kellett az ír csapattól, átadva helyét Tiago Monteirónak, illetve Narain Karthikeyannak.


 Williams
A munka nélkül maradt Heidfeld ezután a Williamstől kapott egy olyan lehetőséget, hogy az egyik pilótaülésükért egy tesztelésen mérkőzzön meg a csapat addigi tesztpilótájával, a brazil Antonio Pizzoniával. Heidfeld meggyőzőbb volt, így 2005. január 31-én bejelentették, hogy a Williams leszerződteti a szezonra.

A 2005-ös év Heidfeld eddigi legjobb eredményeit hozta: a Nürburgringen megszerezte forma 1-es pályafutása első pole pozícióját, a versenyen pedig második lett, csakúgy, mint Monacóban. A szezon utolsó öt futamán azonban nem vehetett részt: Olaszországban és Belgiumban egy korábbi tesztbaleset miatt, majd Brazíliában, Japánban és Kínában azért, mert kerékpározás közben ütközött egy motorossal. Heidfeld így 28 pontot szerzett a szezon során, amivel a bajnokság tizenegyedik helyét szerezte meg. Csapattársa, Mark Webber 36 ponttal tizedik volt, de hozzá kell tenni, hogy csak az utolsó öt futamon – tehát amelyeken Heidfeld nem vett részt – tudott csak fordítani a némettel szemben.


 BMW-Sauber
2006-tól a Williams és addigi motorszállítója, a BMW külön utakon folytatta – utóbbi kivásárolta a Saubert és BMW-Sauber néven gyári csapatként folytatta. A BMW-Williams addigi két versenyzője közül Webber a Williamshez került, míg Heidfeld a BMW-hez. Új csapattársa az 1997-es világbajnok, Jacques Villeneuve lett.Miután Jacques Villeneuve-öt menesztették,Robert Kubica lett az új csapattársa.

Forrás:http://hu.wikipedia.org/wiki/Nick_Heidfeld


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2007. Augusztus 15, 17:22
Válasz #1

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum


Név: Nick Heidfeld
Nemzetiség: német
Születési dátum: 1977. május 10.
Rajtszáma: -
Bemutatkozása: 2000 (Melbourne)
Születési hely: Mönchengladbach, Németország
Lakóhely: Svájc
Barátnője:Patricia Papennel
Gyermekei: Juni, Joda
Hivatalos honlap: www.nickheidfeld.com
Magasság: 1,64 m
Súly: 59 kg

F1 pályafutása:
Bemutatkozása: Ausztrália 2000
Csapata(i): Prost, Sauber, Jordan, Williams, BMW Sauber
Versenyek: 169
Győzelmek: 0
Dobogós helyezések: 12
Pole-ok: 1
leggyorsabb körök: 2
Pontok: 219
2009-es helyezés: 13.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 26, 16:23 írta Márti »

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek