Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Kína, Shanghaj 2009-04-19  (Megtekintve 17279 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

2009. április 17, 17:03
Válasz #27

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu

2009. április 17, 15:50
Válasz #26

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Nekem valahogy nagyon nem tetszik a jelenlegi helyzet.
Olyan illúzióromboló ez az egész! Jön egy csapat szinte a semmiből és lesöpör mindenkit... :-\

2009. április 17, 12:25
Válasz #25

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
2.szabadedzés Kínában

1.     J. Button    Brawn GP        1:35.679   35 kör
2.    N. Rosberg    Williams       1:35.704   36 kör
3.    R. Barrichello    Brawn GP       1:35.881   35 kör
4.    M. Webber    Red Bull       1:36.105   32 kör
5.    S. Vettel    Red Bull       1:36.167   22 kör
6.    J. Trulli    Toyota       1:36.217   42 kör
7.    K. Nakajima    Williams       1:36.377   32 kör
8.    T. Glock    Toyota       1:36.548   40 kör
9.    H. Kovalainen    McLaren       1:36.674   34 kör
10.    S. Bourdais    Scuderia Toro Rosso       1:36.800   34 kör
11.    A. Sutil    Force India F1       1:36.829   30 kör
12.    F. Massa    Ferrari       1:36.847   34 kör
13.    L. Hamilton    McLaren       1:36.941   28 kör
14.    K. Räikkönen    Ferrari       1:37.054   33 kör
15.    S. Buemi    Scuderia Toro Rosso       1:37.219   34 kör
16.    N. Piquet    Renault       1:37.273   36 kör
17.    R. Kubica    BMW       1:37.491   34 kör
18.    N. Heidfeld    BMW       1:37.544   28 kör
19.    F. Alonso    Renault       1:37.638   28 kör
20.    G. Fisichella    Force India F1       1:37.750   31 kör

2009. április 17, 09:39
Válasz #24

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
1. szabadedzés Kínában

Sorrend:
1. Hamilton 1:37.334
2. Button
3. Barrichello
4. KOvalainen
5. Webber
6. Trulli
7. Rosberg
8. Glock
9. Alonso
10. Bourdais
11. Kimi Räikkönen +0.889
12. Vettel
13. Buemi
14. Sutil
15. Massa
16. Heidfeld
17. Fisichella
18. Kubica
19. Nakajima
20. Piquet

Az első edzés szokatlanul hűvös időjárás mellett kezdődött Kínában, hiszen mindössze 16 fokot mértek, és az aszfalt sem volt sokkal melegebb a maga 26 fokos hőmérsékletével. A McLaren Mercedesek úgy tűnik találtak valamit erre a pályára, hiszen Hamilton megnyerte az edzést, míg Kovalainen a 4. helyen zárt. A Brawn-ok ismét jól szerepeltek, hasonlóan a Toyoták is. A pályán rengetegen csúszkáltak, Massa meg is pördült, de az edzést megszakítani nem kellett. Kimi nyilatkozata után derül csak ki, hogy hátráltatta-e ma a csapat munkáját műszaki probléma.

2009. április 16, 19:23
Válasz #23

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Kimi blogjából:
Fegyver Kínából

Ez az első alkalom, hogy a szezon elején versenyzünk Kínában, mikor még tavasz van.Számomra ez nem sokat jelent.Mindig ugyanúgy megyek versenyezni.A cél mindig jó pontokat szerezni és a legjobbat kihozi magamból, hogy akár a versenyt is megnyerhessem.

Kína számomra egy jó hely.Mióta a Shangai pálya új, mindig jó beállításokat találtunk és képesek voltunk harcolni a trófeákért.Két évvel ezelőtt megnyertem a versenyt és mindig jó eredménnyel térek haza innen.Most remélhetem, hogy Shaghaiban végre ágyúként törhetünk előre a világbajnokságban.miután Kínában találták fel a lőport.
Mint ahogy azt a csapat is tudja, a helyzet a világbajnokság szempontjából még nem lefutott.A csapatomnak és nekem elég rossz szezonkezdetünk volt.De tudjuk, hogy értékes pontokat szerezhettünk volna a versenyképességünkkel, ha egy kicsit több szerencsénk van.Természetesen a bánkódás értelmetlen.A motorsportban elég egy pillanat - és akkor kell jól döntened. Ha ez nem sikerül, nincs értelme elkezdeni gondolkodni, "mi lett volna ha", mert semmin se változtatna.

De szerencsére még hosszú az év.És még nincs vége.Még csak kettő versenyünk volt és még 15 van hátra.Természetesen fontos, hogy pontszerzéssel kezdjünk egy jó sebességgel, de még vissza tudunk kapaszkodni az élmenők közé és nem maradunk többé mögöttük.

A csapat keményen dolgozott Ausztrália és Malajzia után, szóval ez a felzárkózás akár Kínában elkezdődhet.

Most egy kicsit nehezebb a helyzet, hogy nem tesztelhetjük az autót a pályán.A szabályok elég bonyolulttá teszik a helyzetet azok számára, akiknek fel kéne zárkózni már a szezon elejétől kezdve.Most a futamhétvége szabadedzései még fontosabb lehetőségek, hogy teszteld az új alkatrészeket és az abroncsokat.

Most 15 ponttal vagyok az élmenő mögött.Az autónkból hiányzik a sebesség és a tapadás.Kínába viszünk pár új alkatrészt, és remélhetjük, hogy rögtön működni fognak és gyorsabbak leszünk.Ez a hétvége más miatt is izgalmas, mert az FIA dönteni fog a diffúzorokról.Miközben írok, még várok az ítéletre.

Tény, hogy a többi csapat is fog új alkatrészeket hozni Kínába.Ez az, amiért nehéz megmondani mekkorák lesznek a különbségek az élmenőkkel összehasonlítva.De reménykedek és remélem, hogy közelebb leszünk az élmezőnyhöz, mint az előző két hétvégén.

Malajzia után Svájcba repültem, és elintéztem valamit Olaszországban, aztán a Húsvét alatt Finnországba mentem, hogy köszönjek a barátaimnak és a családnak.Volt időnk játszani egy kis hokit és most teljesen frissen indulok az első versenyre.Megpróbálom megnyerni, vagy legalább feljutni a pódiumra.Semmi más nem számít.


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2009. április 16, 16:56
Válasz #22

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
A Ferrari KERS nélkül áll rajthoz Kínában

A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali a Kínai Nagydíj helyszínén egy sajtótájékoztató keretein belül nemrégiben elárulta: csapata nem használja majd a hétvége során a kinetikus energia-visszanyerő rendszert, azaz a KERS-et.

Az első két versenyen a maranellói gárda volt az egyik olyan istálló, mely a hibrid technológiával vágott neki a küzdelmeknek, most azonban nélkülözni fogják azt.

A Scuderia ezzel együtt több aerodinamikai újítást is pályára visz majd Sanghajban, hiszen a csapat Marc Genével a volánnál a múlt héten elvégzett egy egyenes vonalú aerodinamikai tesztet Vairanóban, ahol többek között egy új kiképzésű első vezetőszárnyat is górcső alá vettek.


Végre nem rakják bele, köszönöm! Hát nem sok reményt fűzök ehhez az aero újításhoz!
A diffúzor ügyben nagyon benézték! Látszik nincs ott az atomfizikus!  :'( Azért remélem hogy már az európai futamokra már teljesen új Ferkát építenek , és végre azzal a bizpnyos diffúzorral.

Kimihez visszatérve, nem meglepő hogy lekéste a repcsit! Az ő helyében én se nagyon sietnék, főleg hogy tényleg rohadt idegesítő, a kínaiak csingcsangolása! Csak menjetek el a józsefvárosi piacra és megértitek! :D :D


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2009. április 16, 13:54
Válasz #21

Szabi

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 793
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Én sem! ;D
Szerintem meg csak még öt percet akart aludni....

2009. április 16, 06:46
Válasz #20

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Nem csalódtam Kimi-ben! ::-)

2009. április 15, 20:48
Válasz #19

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Kimi lekéste a repülőgépet :o :D

Kimi ma sikeresen lekéste a gépet, így csak holnap érkezik Kínába! "Felipe baby" pedig kénytelen volt egyedül részt venni a mai promóciós rendezvényen, Kimi miatt. Kimi most vagy elaludt, vagy meg akarta úszni a tavalyi sikítozós, ugrándozós, kínai leányzós fogadtatást.Esetleg mindkettő.
Kimi egyébként 6 napot marad Kínában, és ha minden igaz holnap végre oda ér Sanghaiba.

A Ferrari módosított első szárnnyal érkezik Kínába, illetve a FIA Fellebbviteli Tanácsának mai döntésétől függően felkészültek a dupla diffúzorok beszerelésére is

2009. április 15, 17:50
Válasz #18

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Arra azért kiváncsi vagyok hogy ha a Renault beveti az új diffúzort akkor mire lesznek képesek! De nem tudom elképzelni hogy fel tudják venni a versenyt a Brawn GP-vel... :-\

2009. április 15, 16:49
Válasz #17

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Végre valami jó hír is!! :-\ :o

2009. április 15, 16:44
Válasz #16

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Kínában a szuperlágy gumikkal már nem lesz probléma



Sanghajba, Melbourne-höz hasonlóan, a szuperlágy és a közepes keverékű gumikat viszi a Bridgestone. Ausztráliában mindenki szenvedett a leglágyabb slicckel, az abroncsgyártó azonban azt mondja, a kínai pálya más, mint az Albert Park, így a hétvégén nem lesz probléma.

Idén a Forma-1-es mezőny már slick gumikkal versenyez, ráadásul a tavalyi kínai verseny óta alig hat hónap telt el, így most más időjárási körülmények fogadják a csapatokat, emiatt a gumikínálat is változott.

"A sanghaji pálya nagyon igénybe veszi a gumiabroncsokat. Óriási oldalsó erők hatnak rájuk és ott van a szemcsésedés is, amely elsősorban a bal első gumiknál alakulhat ki, a 2-es és a döntött 13-as kanyarok miatt. A szemcsésedés itt azonban a hátsó kerekeket sem kíméli"- mondta Hamasima Hirohide, a Bridgestone fejlesztési igazgatója az f1-live.com-on.

"Valószínűleg a csapatok többsége közepes leszorító erőt fog alkalmazni, mert hiába van ott a két hosszú egyenes, a pálya nagy része technikás, kanyarokkal teli. A csapatoknak és a pilótáknak meg kell találniuk azt az optimális beállításokat, hogy a legtöbbet hozhassák ki a gumikból."

"Ausztráliában nagymértékű szemcsésedésnek voltak kitéve a szuperlágy abroncsok, de a csapatoknál ez különböző módon jelentkezett elöl és hátul, ami azt bizonyítja, az új autók esetében a megfelelő beállításokat még nem mindenki találta meg. Kínában már csekélyebb szemcsésedésre számítunk, mivel az első verseny óta már a csapatok is jobban ismerik az autóikat. Ráadásul Sanghaj igazi versenypálya, így az aszfalt felülete is jobb lesz, mint az Albert Parké volt, ahol csak évente egyszer versenyeznek."

F1hirek.hu

2009. április 15, 15:10
Válasz #15

Szabi

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 793
    • Profil megtekintése
    • E-mail
A sárkány jól mutat, elvégre ez Kína jelképe. :)

2009. április 15, 13:38
Válasz #14

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu

2009. április 15, 13:21
Válasz #13

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Kínai Nagydíj: Sajtótájékoztatók menete

E hétvégén kerül megrendezésre az immár hatodik Kínai Nagydíj, melynek keretében a hétvége főszereplői természetesen ismét válaszolnak a sajtó által feltett kérdésekre. A hivatalos sajtótájékoztatók menetrendje az alábbi:

Csütörtökön, április 16-án helyi idő szerint 15 órakor Rubens Barrichello, Heikki Kovalainen, Kazuki Nakajima, Jarno Trulli és Mark Webber ülnek a kamerák és mikrofonok kereszttüzébe.

Pénteken helyi idő szerint 16 órakor Norbert Haugot, Christian Hornert és Mario Theissent faggathatják az újságírók.

Szombaton a szokásokhoz híven az időmérőn három legjobb eredményt elérő pilóta elemzi a nap történéseit és a vasárnapi versenyhez fűződő reményeiket.

A Kínai Nagydíj zárónapján, április 19-én, a futam után az első három helyezett versenyző válaszol a média kérdéseire.

A kínai helyi idő és a magyar idő között az eltérés 6 óra.

 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek