Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Szerző Téma: Malajzia, Sepang 2009-04-05  (Megtekintve 19069 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. április 09, 14:10
Válasz #49

moniii

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 484
    • Profil megtekintése
 szabiii ez mar pesszimizmusnak szamit nem?? :blum: :blum:
moniii:)

2009. április 09, 11:33
Válasz #48

Szabi

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 793
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Ja, van benne valami, ami szerintem egyenlőre rejtvény, de lehet hogy repülnek ha kiderül hogy miért ilyen gyors...

2009. április 07, 06:25
Válasz #47

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire könnyen vezethető és stabil a Brawn GP...

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=pPjrdYc7qBM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=pPjrdYc7qBM</a>

2009. április 06, 21:36
Válasz #46

Alonso67

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 36
  • Alonso a legjobb!!!!
    • Profil megtekintése
Egyébként Barrichello nagyon szimpatikus figurája az F1-nek.
De amit leírtam róla sajnos igaz.megnyert néhány nagy díjat és kész.Főleg eső menő.
Most megint nagyon jó autó van alatta.Gondolom most meg arra fogják majd kérni,hogy tartsa vissza magát Button érdekében.Úgy mint amikor a Ferrarinál volt,és Schumaher volt az első számú pilóta.
Ez volt még egy akkora hülye elmélet.Persze nyilván amikor már vagy 30 ponttal előtte volt Schumi,csapat érdek volt,hogy ha úgy alakult elengedje őt.De ahhoz kellet a biztos fölénye Schumahernek.


"Ismerem a csapatot és a munkamenetét valamint a Renault versenyekhez való hozzáállását. Rögvest otthon éreztem magam, remekül együtt tudtam dolgozni a szerel?kkel és a mérnökökkel"

2009. április 06, 06:04
Válasz #45

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Pedig mindig úgy nyilatkozik, hogy a győzelemért megy de egyenlőre mérföldekre van Button-tól, és ha most sem bizonyít akkor minek fenyegetőzik, hogy kitálal a Ferraris éveiről, itt a lehetőség élni kell vele! :good:

2009. április 06, 05:46
Válasz #44

Alonso67

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Újonc
  • Hozzászólások: 36
  • Alonso a legjobb!!!!
    • Profil megtekintése
Azért megnézném azt az őszinte örömöt Barrichellótól. Nem tudom elképzelni hogy boldog attól a csapattársa szép lassan világbajnok lesz...

Barrichello arcán nem először van ebben a tekintetben "őszinte öröm" :)
Amikor a Ferrarinál volt,ott Schumaher győzelmeinek örülhetett.
Ahogy egy régebbi hozzászólásomban írtam.Barrichello az örök vesztes.
Olyan mint David Coulthard volt :)

Jó kis töltelék ember!


"Ismerem a csapatot és a munkamenetét valamint a Renault versenyekhez való hozzáállását. Rögvest otthon éreztem magam, remekül együtt tudtam dolgozni a szerel?kkel és a mérnökökkel"

2009. április 05, 21:40
Válasz #43

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Azért megnézném azt az őszinte örömöt Barrichellótól. Nem tudom elképzelni hogy boldog attól a csapattársa szép lassan világbajnok lesz...

Igen, amikor sétált vissza a boxba, akkor se volt valami nagy mosoly az arcán, de végülis lehetett volna ebből megint kettős győzelem, ha nem lett volna az eső. De szerintem még itt nincs szó arról, mint anno a ferrarinál.

2009. április 05, 19:59
Válasz #42

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Meg mondom mi itt a gáz, hogy nem a megfelelő emberke kapta meg a csapatfönökösdit! szerintem ha Brawn lenne, már nyertünk volna, és tavaly Massa a vb!
szerintem schumi is lassan el fog tünni a ferrari boxból, mert ez neki tuti oltári égés, ott lennie! Todt is jól tette jókor hagyta ela  süllyedő hajót! és az a durva hogy a ferrari még ennél is lejjebb fog süllyedni! Amióta nézem a forma1-et én még ennyi bakit, hibát, eltaktikázást, szarakodást még nem láttam a Ferrarinál!


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2009. április 05, 19:51
Válasz #41

moniii

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • GP2 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 484
    • Profil megtekintése
en sem ertem mi lett veluk:( az elozo szezonokhoz kepest nagyot romlottak  :'(
moniii:)

2009. április 05, 19:47
Válasz #40

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali elismeri, hogy hoztak néhány, az eredményüket nagyban befolyásoló rossz döntést Malajziában.

A versenyzők után az olaszok csapatfőnöke is elismerte a hibát, ami ismét a Ferrari nevhéez fűződik.

A Scuderia egyszerűen képtelen helyes döntést hozni. Ez sajnálatukra ma is bebizonyosodott.

A legnagyobb „baki” Kimi Räikkönen első kiállásánál volt, amikor a finn F60-as autójára túlságosan is hamar tették fel az extrém abroncsokat. A várva várt nagy eső csak pár körrel később jött, de akkor már a gumik teljesen elkoptak.

Stefano Domenicali: Nagyon csalódott vagyok, hogy ma ismét üres kézzel kell elhagynunk a pályát. Mint az kiderült utólag, vallóban hoztunk néhány rossz döntést, különösen Kimi (Räikkönen) esetében az első kiállásánál.

S.F: Nagyon rövid idő alatt kellett döntenünk. Láttunk esélyt a győzelemre, ezért kockáztattunk. Akkor úgy tűnt, hogy jó döntést hoztunk. Sajnos még pár perccel később jött a nagy eső, de akkor már késő volt. Kimi abroncsai teljesen elkoptak. Ezt a futamot a lehető leghamarabb el kell hogy felejtsük. A jövőben egy teljesen más mentalitásra lesz szükség.
Elküldve: 2009. április 05. - 19:29:54
Húúha..ezek már a jövőn gondolkoznak, de még idén van!!! Ez a Domenicali szerintem rossz választás volt..Tott mindig jobb nála!!
Mostanában elég sokat hibáznak a Ferrarinál, hol a pilóták, hol a csapat, nem lesz ez így jó!! :sorry:

2009. április 05, 19:33
Válasz #39

Laszmen

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 2527
    • Profil megtekintése
    • E-mail
  • Kedvenc pilótád: Kimi Räikkönen
Pedig a Ferrari-nal ott van Shumi is, és ő azért tapasztalt pilóta, és sokat segített már a Ferrarinak, de ő is meg van lőve, ahogy látom :cray_:
Szenved a fél mezőny!!!! :-\

2009. április 05, 19:29
Válasz #38

Szabi

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 versenyző
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 793
    • Profil megtekintése
    • E-mail
Hát igen, csak hogy Barichellónak már kijutott a jóból, itt az ideje hogy más is belekóstoljon a sikerbe.Nagy hiba volt a Ferraritól,hogy már rögtön az eső előtt feltették az esőgumit.Massának meg csak egy hely kelet volna a pontszerzéshez.

2009. április 05, 19:25
Válasz #37

Marti

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Moderátor
  • Hozzászólások: 2650
    • Profil megtekintése
Már úgy ültem le megnéznia  futamot, hogy semmi jót nem várok a ferkától, és tök nyugodtan néztem anno már ferrobbantam volna a dühtől! Azt hiszem 6 évnek kellett eltelnie, hogy megedződjek! Annyira szánalams eza  Ferrari hogy az hihetetlen! Már nem is tudok rá mit mondani mennyire egy trágya sz*r! Hányan dolgoznak ott és így benézni a dolgokat. Szerintetek miért ment el olyan hirtelen Todt? Hát mert látta a Ferrai vesztét, a csapat széthullását! Ez a csapat már nem a legjobb, nagyon szét vannak esve fejben, semmi jelét nem mutatják hogy ők anno milyen király a legjobb csapat voltak!
Kimi helyébne én sem folytatam volna a versenyt, semmi értelme nem volt, és jól tette, ő járt a legjobban átöltözött, fagyizott, kólázott, mi kell még, a többiek meg a zuhogó esőben ültek és várták a csodát! jajj istenem ez a forma1 mennyire elszarodott! A FIA megint a helyzet magaslatán volt, ekkora tutyi-mutyi bandát, azt se tudták mi van mit csináljanak. Tiszta szánalom!  :2funny:
alonso csinálta a showt, jó volt látni, webber is jó volt, bírom ahogyan kezébe veszi az irányítást és intézkedik! Ja és timo glock volt aki nagyon brutálisan jól választotta meg mikor kell felrakni a jó gumikat, megéremelte volna ha ő nyeri, mert zseniálisan jött be a taktikájuk! Mindenkinek gratulálok, szép volt fiúk, és azt hozzá fűzném ti láttátok Sutilt a pályán? megjött az eső , de nem láttuk!  :D


"Nem azoké a siker akik sohasem buknak el, hanem azoké,akik elbuktak,és ismét felálltak belőle" Kimi

2009. április 05, 17:34
Válasz #36

F1Andris

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Törzstag
  • Hozzászólások: 3581
  • "Be on the edge"
    • Profil megtekintése
    • f1gp.hu
Azért megnézném azt az őszinte örömöt Barrichellótól. Nem tudom elképzelni hogy boldog attól a csapattársa szép lassan világbajnok lesz...

2009. április 05, 17:30
Válasz #35

Cole

  • *
  • Információ Nem elérhető
  • Forma-1 Világbajnok
  • Tulajdonos
  • Hozzászólások: 6964
    • Profil megtekintése
    • F1 Fórum
Nyilatkozatok:

Mclaren:

A kaotikus, monszunnal megspékelt Maláj Nagydíjon egészen az ötödik helyig helyig kapaszkodott Lewis Hamilton. Ám mivel a szabályok értelmében a piros zászlós leintést megelőző teljes kör sorrendje a mérvadó, így csak a hetedik helyen végzett. Ezért a helyezésért egy pontot kapott, miután a versenytáv 75%-ánál kevesebbet teljesítettek a pilóták. Heikki Kovalainen ismét szerencsétlen volt, a finn pilóta versenye az első kanyarban ért véget.

Lewis Hamilton: "Nagyon nehéz döntés volt, mert csak a felhőket láttuk, és a pálya egyes részei vizesebbek voltak, mint mások, szóval nagyon nehét volt dönteni. Amikor az eső végül leesett, lehetetlen volt vezetni. Mindenhol a vízátfolyásokon csúszkáltam, pályafutásom legveszélyesebb körülményeivel álltam szemben. Csak annyit tehettem, hogy megpróbáltam a pályán tartani az autót. Helyes döntés volt, hogy a bírók leállították a versenyt, egyszerűen túl veszélyes volt mindenki számára. Szeretem amikor esik az eső, de ez egy kicsit túl sok volt."

Heikki Kovalainen: "A rajtom jó volt. Igyekeztem nagyon óvatos lenni, és próbáltam pozíciót fogni Lewis mögött, aztán egyszercsak elszállt az autó háta és kipördültem. Az én hibám volt. Game over."

Martin Whitmarsh: "Az extrém időjárási körülmények nagyon nagy kihívássá tették a mai versenyt minden résztvevő számára, de ahogy ilyenkor mindig, Lewis képességei ismét fényesen ragyogtak, és újabb nagyon lenyűgöző teljesítményt láthattunk tőle. Végig nagyon koncentrált, és az eredmény egy kemény munkával megszerzett pont lett a hetedik helyért. Ez talán nem hangzik jó üzletnek figyelembe véve az általában magas elvárásainkat, de ha azt nézzük, honnan indultunk, ez egy lépés a megfelelő irányba. Mindent összevetve, a csapat is és Lewis is remek munkát végzett."


Ferrari:

Ausztrália után a Ferrari Malajziában is nullázott. Mindkét versenyzőnél taktikai hibákat követtek el, így Felipe Massa a kilencedik, Kimi Räikkönen a tizennegyedik helyen állt a verseny leintésekor.

Felipe Massa (9. hely): „Kaotikus futam volt és ilyen körülmények között könnyű olyan döntéseket hozni, amelyek később rossznak bizonyulnak. Amikor feltettük az esőgumikat arra számítottunk, hogy hamarosan jön a nagy eső, de sajnos csak egy kisebb zápor volt. Ezért visszamentem feltenni az intermediate gumikat, majd aztán leszakadt az ég. Kár, mert pontszerző lehettem volna. Ki kell elemeznünk a hibáinkat és megérteni hogy lehet őket elkerülni, de nem hiszem, hogy forradalomra van szükség, amint azt érzelmileg túlfűtötten a nézők mindig követelik: helytelen lenne, mert nem lettünk hirtelen hülyék. A játéktér változott meg. Ennek tudatában kell lennünk és egy másfajta megközelítéssel kezelni a helyzetet."

Kimi Räikkönen (14. hely): „Az első boxkiállás előtt jó helyzetben voltunk, de aztán hibáztunk azzal, hogy esőgumit tettünk fel, amikor az eső még nem esett. Ezzel a versenyem gyakorlatilag véget is ért. Amikor leállították a futamot a körülmények nagyon nehezek voltak. Olyan sok víz volt a pályán és küszködtem az autó vezethetőségével még második sebességben is. Természetesen nem lehetünk elégedettek azzal, ahogy kezdtük a szezont: Melbourne-ben én hibáztam, ma pedig a csapat és ennek az az eredménye, hogy egy pontunk sincs."


Renault:

Csalódással ért véget a kaotikus Maláj Nagydíj a Renault számára, hiszen egyik pilóta sem tudott pontot szerezni. Fernando Alonso a 11., míg Nelson Piquet csak a 13. helyen végzett a piros zászlóval idő előtt leállított futamon.

Fernando Alonso: "Jól rajtoltunk, a kilencedik helyről a harmadikra ugrottam, aztán pedig csak védenem kellett a pozíciónkat, mert lassúak voltunk. A versenynek ez a része érdekes volt, és nehéz volt eldönteni, hogy milyen gumit tegyünk fel, amikor először kimentünk a boxba, mert nem tudtuk, milyen erős lesz az eső. Optimisták maradunk a következő versenyt illetpen, és eltökéltek vagyunk, hogy Shanghaiban is folytassuk a harcot a bajnokságért."

Nelson Piquet: "Közvetlenül a piros zászló előtt lehetetlen volt vezetni, nagyon nehéz volt tartani az autót. Megpróbáltunk jól dönteni a megfelelő pillanatban, és nem volt semmi más, amit tehettünk volna ilyen körülmények között. Az autó egyensúlya jó volt, de a tapadás a pályán elég alacsony volt, habár jól rajtoltunk. Ismét sokat tanultunk, és mostmár a következő versenyre kell készülnöm."

Williams-Toyota:

Nico Rosberg, 8. hely

„A rajtom nagyon jól sikerült, ami egy kissé engem is meglepett, de ezúton szeretnék köszönetet mondani a mérnököknek. Az autóval minden a legnagyobb rendben volt és minden egyes körömet jól teljesítettem, hiszen tartani tudtam az előnyömet a mögöttem haladókkal szemben. Ezt követően pedig sajnos eleredt az eső, és onnan kezdve az események alakulását már nem igazán tudtuk befolyásolni. Egy valamit azonban sikerült mindannyiunk számára világossá tenni, hogy az autónk ezen a pályán jól teljesített, és bízom benne, hogy a következő versenyen is megszerezzünk a megérdemelt pontokat."

Kazuki Nakajima, 12. hely

„A rajt alkalmával sajnos kipörögtek a kerekeim, és visszaestem néhány pozíciót a körülöttem lévő KERS-et használó ellenfeleimmel szemben. Piquet autója mögé kerültem, és beragadtam egy kicsit, majd miután megváltozott az időjárás, egyszerűen képtelenség volt korrekt döntést hozni a változó körülmények miatt. Azt hiszem a lehető legjobban döntöttek, amikor piros zászlóval leállították a futamot, és az igazat megvallva egyáltalán nem lepődtem meg azon, hogy már nem lett újraindítva a verseny."

Sam Michael, technikai igazgató

„Nico remekül ment el a rajtnál, és amíg száraz volt a pálya, nagyszerű teljesítményt produkált. Miután elkezdett esni az eső, mi is azt a fajta gumit tettük fel, amit az istállók többsége, mint például a Brawn GP és Trulli, de ők a kiállásaik alkalmával több előnyre tettek szert, mint mi."


BMW:

Nick Heidfeld, 2. hely

„Nagyon boldog vagyok, és örülök a második helyezésemnek, különösképpen ha azt nézzük, hogy a nyolcadik helyről indultam. A mai verseny rendkívül nehéz, és igazán nagy kihívás volt mindannyiunk számára. A rajtom nagyon jól sikerült, de az autóm nehéz volt, és ez azért nem könnyítette meg a vezetést. Amikor valószínűvé vált, hogy az eső el fog eredni, hét körrel korábban mentem be a boxba, mint ahogyan azt előzetesen elterveztük. Esős gumikat tettünk fel, de sajnos a nagyobb mennyiségű csapadék késett, de a csapatom azt mondta, hogy maradjak kint, mert hamarosan felhőszakadás lesz. Én így tettem, de akkorra a gumijaim már annyira elkoptak, mintha slickekkel autóztam volna."

 

„Az intermediate abroncsokon teljesített körök gyorsabbak voltak. Miután komolyabban eleredt az eső, azt hiszem a legjobb döntés volt, hogy leállították a futamot, mert abszolút lehetetlen volt a pályán tartani az autót. A biztonsági autó mögött haladva is megcsúsztam, ami nem csak az aszfalton felhalmozódott vízmennyiség miatt történt. Boldog vagyok, hogy a hazai versenyünkön sikerült pontot szerezni."

 

Robert Kubica, kiesett

„Amikor a felvezető kört teljesítettem, nagyon vészjósló hangot hallottam a motor felöl, és a teljesítményét is jóval kisebbnek éreztem. Elindultam a rajtnál, de ez egyáltalán nem volt számomra egyszerű ezzel a motorral. Megkérdeztem a csapatot, hogy mit tegyek, de még mielőtt a választ megkaptam volna, az autóm kigyulladt, és megállt."

 

Mario Theissen, BMW Motorsport igazgató

„Ahogyan azt az előrejelzések is megjósolták, a versenyideje alatt eleredt az eső, ami valóságos káoszt eredményezett a pályán. Robert számára már a start alkalmával véget ért a futam, miután a motor nem reagált a gázpedál lenyomására sem úgy, ahogyan kellett volna. Ezzel kapcsolatban annyit tudok most mondani, hogy a hidraulikai rendszer hibája okozta Robert kiesését."

 
„Az időjárás-előrejelzés miatt úgy döntöttünk, hogy Nick autóját több üzemanyaggal látjuk el. Emiatt meg tudtuk azt tenni, hogy egészen az eső kezdetéig kint tudtuk tartani őt a pályán. A lehető legjobb pillanatban váltottunk esős gumikra, és végül be tudtuk fejezni a versenyt. Azt hiszem, hogy ebben a rendkívül nehéz helyzetben a lehető legjobb eredményt sikerült elérnie. Ezúton szeretnék köszönetet mondani Nicknek és az egész csapatnak, akik hibátlanul végezték a munkájukat."
 
BrawnGP:

Jenson Button: "Milyen őrült verseny! Nagyon izgalmas volt odakint a pályán, és nagyon boldog vagyok, hogy ma az élen végeztünk. Nem ez volt a legjobb rajtom, és egy kicsit meg is lepődtem, mennyire nem volt tapadás a pályán az én oldalamon. Keményen fordultam az első kanyarba, és hirtelen túlkormányzott lett az autóm, ami miatt visszaestem a negyedik helyre, de sikerült elmennem Alonso mellett az első kör végére, és az első kiállásnál Trullit és Rosberget is meg tudtam előzni. Nagyon tetszett az autó és a sebességünk is jó volt, de az időjárásnak köszönhetően teljesen nyílt volt a verseny. Nehéz volt kiválasztani a gumikat, de jó időben, jól döntöttünk, különösen amikor olyan hirtelen, annyira erősen esni kezdett. Hatalmas köszönetet kell mondanom a mérnökömnek, Andrew Shovlinnak, aki ma a dobogón állt velem, és az egész csapatnak amiért olyan keményen dolgoztak a taktikán és a boxban is. A múlt héten azt mondtuk, tündérmeseként indult az évad, és büszke vagyok arra, hogy ez a mese itt is folytatódott."

Rubens Barrichello: "Remek volt a mai verseny, és nagyon boldog voltam, hogy az autó nagyon jól teljesített száraz körülmények között az első szakaszban. A rajt után úgy éreztem, hogy meg volt a sebességem ahhoz, hogy utolérjem az élen haladókat, és szerezzek néhány pontot. Sajnos amikor a körülmények romlani kezdtek, egy kicsit túl sok időt vesztettünk a boxban, ami miatt több helyet vesztettem. De a legfontosabb az, hogy az autó remekül működk,és bebizonyítottuk, hogy különböző típusú pályákon is versenyképes. Gratulálok Jensonnak és a csapatnak is, amiért ilyen fantasztikusan kezdték az évadot, és alig várom, hogy a kihívás Shanghaiban folytatódjon."

Ross Brawn: "Fantasztikus csapatteljesítmény a mai, és nagyon megérdemelt második győzelem Jensonnak és a csapatnak. Ami azt illeti, eseménydús verseny volt, és nagyon elégedett vagyok azzal, hogy milyen gyorsan tudtunk reagálni a változó körülményekre annak érdekében, hogy Jenson megtarthassa a vezetést, amit a verseny első szakaszában szerzett meg. Azonban nem volt tökéletes verseny, mert mindkét autónk a dobogón végezhetett volna, ha egy kicsit hamarabb reagálunk, amikor a harmadik kiállásra hívtuk be a pilótákat a köztes gumikért. Boldogok vagyunk, hogy ilyen remekül indult a szezonunk, két pole pozíció és két győzelem az első két versenyen. Nem is kérhetnénk többet, és az, hogy ilyen eredményt sikerült elérnünk, a tehetség, a hozzáállás és az elszántság jutalma a csapatunk számára."


 


Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek