Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - DannyBug

Oldalak: [1] 2 3 4
1
F1 Hírek / GP2 elverte a HRT csapatot Monacoban!
« Dátum: 2011. Május 26, 19:09 »
A tavalyi évhez hasonlóan a Hispania F1 Racing Team gyengébb időt autózott, mint a GP2 élmezőnye.

A HRT erősen tarthat a 107%-os szabály miatt attól, hogy vasárnap nem állhat rajthoz a Monacói Nagydíjon
.

Ma délután Vitantonio Liuzzi nem tudott pályára gurulni, mivel délelőtt összetörte az autóját.

Narain Karthikeyan azonban összesen 33 kört tett meg a hercegségben. Narain legjobb ideje: 1:22.066. Az indiai pilóta előtt Timo Glock végzett: 1:19.338.

A GP2-ben ma G. Van Der Garde  szerezte meg a rajtelsőséget. A Barwa Addax Team versenyzőjének ideje: 1:21.876.

2. S. Bird: 1:21.876.
3. J. Bianchi: 1:21.991.

2
F1 Videók / Red Bull ring
« Dátum: 2011. Május 13, 16:12 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9NRf0-tUKxY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9NRf0-tUKxY</a>

3
GT / Lemans / Touring Cars / WTCC Képek
« Dátum: 2011. Május 11, 17:11 »
Itt van a hivatalos program plakát


4
F1 Hírek / SUTIL EGY VÉRES VEREKEDÉSBE KEVEREDETT
« Dátum: 2011. Május 11, 17:04 »
A Force India német versenyzője egy véres verekedésbe keveredett Kínában.

Adrian a Renault előjárójával keveredett egy véres verekedésbe.

A Formula-1-es műsorszolgáltatók közül az olasz RAI és a francia TF1 számolt be a súlyos és véres verekedésről, mely a Kínai Nagydíjon tört ki egy bárban.

A verekedés vasárnap este tört ki a futam leintését követően. A verekedésben a Genii Capital (a Renault csapat tulajdonosa) résztulajdonosa, Eric Lux is rész vett.

Az M1NT éjszakai klubban ott volt Lux üzlettársa, Gerard Lopez is.

?Meg tudom erősíteni, hogy vasárnap a Kínai Nagydíj után Eric Lux egy incidens érintettje volt.? ? erősítette meg a Lotus Renault GP Team szóvivője.

?A Lotus Renault GP Team azonban nincs abban a helyzetben, hogy bármilyen megjegyezést is tegyen ezzel kapcsolatban, mivel ez Eric és a másik személy magánügye.? ? tette hozzá szóvivő.

Lux véres nyakkal rohant ki a VIP helyiségből. Adrian Sutil, barátja, Lewis Hamilton szintén ugyanabból a helyiségből rohant ki a testőreivel pár pillanattal később.

Egyelőre nem tudni, hogy miért tört ki a véres verekedés Sutil és a  Renault előjárója között.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hivatalosan is megerősítette, hogy nem vizsgálják ki az ügyet.

A Force India a következőket mondta: ?Ez a résztvevők magánügye és nincs semmilyen információnk erről, így nem szeretnénk megjegyzést tenni ezzel kapcsolatban.?

5
F1 Hírek / A Mitsubishi készen áll beszállni az F1-be
« Dátum: 2011. április 29, 09:13 »
A Mitsubishi Motors Corp elnöke, Osamu Masuko a japán médiának adott nyilatkozatában elmondta, készek a Formula-1-ben szerepelni.

Osamu hozzátette, ehhez természetesen egy valaminek teljesülnie kell a Formula-1-ben.


Egyre több autógyártó érdeklődik a királykategória iránt. A Honda, a BMW és a Toyota kiszállása után régi-új gyártókat üdvözölhetünk az F1-ben.

Legutóbb a Mitsubishi hintette el, hogy a jövőben készek beszállni a sportba.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke, Jean Todt a talán nem is a távoli jövőben elektromos autók indítását tervezi a kategóriában. Erre természetesen a Mitsubishi felkapta a fejét, és az érdeklődését fejezte ki a kategória iránt.

?Nagyon érdekel minket ez a projekt. Biztosan érdekeltek lennénk a Formula-1-ben.? ? mondta a Mitsubishi Motors Corp elnöke, Osamu Masuko.

Osamu úgy véli, hogy az elektromos autók fejlesztési költségei sokkal alacsonyabbak, mint a benzines motoroké és szerinte ez egy kiváló és folyamatosan fejlődő platform lenne számukra.

A Mitsubishi egyértelművé tette, hogy jelenleg nem igazán lelkesedik az F1 iránt, de az elektromos autók mindenféleképpen megmozgatják a fantáziájukat.


6
F1 Hírek / Túl konzervatív és ötlettelen a Ferrari!
« Dátum: 2011. április 27, 13:24 »
Az olasz szakértők szerint a Scuderia Ferrari túl konzervatív és ötlettelen a Formula-1-ben.

A szakértők úgy vélik, hogy ez jelenti a legnagyobb problémát Maranellóban.

A Scuderia Ferrari 2008 óta gyakorlatilag csak szenved a Formula-1-ben. A csapat egyszerűen képtelen konstans teljesítményt nyújtani, noha a gárda továbbra is 400 millió eurós költségvetéssel dolgozik.

Ennél nagyobb költségvetéssel egy csapat sem rendelkezik az F1-ben.

A Ferrari elmondása szerint a legnagyobb problémájukat az aerodinamika jelenti. Az olaszok reagáltak a helyzetre és jelenleg is fejlesztik a szélcsatornájukat Fioranóban.

Az olasz Autosprint szerint a Ferrari túl konzervatív és ötlettelen.

?Mikor volt legutóbb arra példa, hogy egy másik csapat előnyt szerzett a Ferrari fejlesztéseiből? Erre legutóbb 2008-ban volt példa, amikor a Ferrari orrán volt egy bizonyos lyuk.?

?Azóta senki sem próbálta meg lemásolni a Ferrari ötleteit.?

Az Autosprint az F1-live.hu-hou hasonlóan megemlíti a tesztkorlátozásokat is, ami egyértelműen hatást gyakorolt a Ferrari visszaesésére, miután az olaszok két tesztpályája is üresen áll.

7
IndyCar/ CART / Champ Car / Indycar futamok
« Dátum: 2011. április 24, 18:37 »
Itt van egy teljes Indycari futam a helyszín Long Beach. Angol kommentátor van.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jCd6j15NfIA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jCd6j15NfIA</a>

8
F1 Hírek / Tizennégy kört ment elsőre Michelisz a BMW-vel
« Dátum: 2011. április 22, 15:56 »
Tizennégy kört tehetett meg Michelisz Norbert a Zengő Dension Team vadonatúj BMW 320 TC típusú versenyautójával a Túraautó Világbajnokság belgiumi fordulójának pénteki tesztjén. A magyar versenyző a 16. helyen kezdte az ismerkedést új autójával, munkáját az edzés során két piros zászló zavarta meg. Röviddel a teszt leintése után esni kezdett Zolderben.
Megtette első köreit vadonatúj versenyautójával Michelisz Norbert a belgiumi Zolderben, ahol a hétvégén a Túraautó Világbajnokság második fordulója zajlik, ami egyben a Zengő Dension Team idei első hétvégéje. A vb egyetlen magyar résztvevője a hétvége előtt csupán minimális tesztlehetőséghez jutott, így gyakorlatilag a 30 perces teszten tapasztalta meg először hátsókerék-hajtású BMW-jének jellegzetességeit.
Ennek megfelelően Michelisz egy nyolckörös első etapot teljesített, amely során folyamatosan javított köridején, az első piros zászló előtt 1:41.958-cal még befért a legjobb tíz közé, 17 perccel az edzés vége előtt viszont újraindult a körözés, és Michelisz hiába javított 1:41.313-ra, eredménye már csak a mezőny második felébe volt jó. Javítania pedig kopott gumikon már nem sikerült.
A magyar versenyző végül összesen 14 kört futott, a két etap között csupán minimális mértékű változások történtek az autón, az első, beállításokkal kapcsolatos lépéseket a szombat reggeli szabadedzésig lehet megtenni.

Keresés:
POS   NO   CL            DRIVER           NAT       CAR                    TIME   LAPS     GAP   KPH

1   3      Gabriele TARQUINI   ITA   SEAT Leon 2.0 TDI   1:39.726   12              144,39

2   8      Alain MENU   CHE   Chevrolet Cruze 1.6T   1:39.765   11   0,039   144,33

3   2      Robert HUFF   GBR   Chevrolet Cruze 1.6T   1:40.050   8   0,324   143,92

4   15      Tom CORONEL   NLD   BMW 320 TC                   1:40.132  11     0,406   143,81

5   1      Yvan MULLER   FRA   Chevrolet Cruze 1.6T   1:40.308   11   0,582   143,55

6   17   Y   Michel NYKJAER   DNK   SEAT Leon 2.0 TDI   1:40.520   11          0,794           143,25

7   7   Y   Fredy BARTH   CHE   SEAT Leon 2.0 TDI   1:40.694   11          0,968           143

8   11   Y   Kristian POULSEN   DNK   BMW 320 TC   1:40.700   14          0,974           142,99

9   9   Y   Darryl O'YOUNG   HKG   Chevrolet Cruze 1.6T1:40.95 13     1,225              142,64

10   30      Robert DAHLGREN   SWE   Volvo C30   1:41.018   9   1,292                    142,54

11   25   Y   Mehdi BENNANI   MAR   BMW 320 TC   1:41.041   15   1,315           142,51

12   12   Y   Franz ENGSTLER   DEU   BMW 320 TC   1:41.051   10   1,325            142,5

13   20   Y   Javier VILLA   ESP   BMW 320 TC   1:41.165   15   1,439                   142,34

14   74   Y   Pepe ORIOLA   ESP   SEAT Leon 2.0 TDI   1:41.224   10   1,498           142,25

15   18      Tiago MONTEIRO   PRT   SEAT Leon 2.0 TDI   1:41.308   11   1,582   142,14

16   5   Y   Norbert MICHELISZ   HUN   BMW 320 TC   1:41.313   14   1,587           142,13

17   65   Y   Marchy LEE   HKG   BMW 320 TC   1:41.756   12   2,03                            141,51

18   4   Y   Aleksei DUDUKALO   RUS   SEAT Leon 2.0 TDI   1:42.806   7   3,08           140,07

19   10   Y   Yukinori TANIGUCHI   JPN   Chevrolet Cruze 1.6T   1:43.752   12   4,026138,79

20   35   Y   Urs SONDEREGGER   CHE   BMW 320 TC   1:44.932   13   5,206           137,23

21   21   Y   Fabio FABIANI   ITA   BMW 320si   1:46.609   13   6,883                   135,07

9
F1 Hírek / Eladó a Forma-1?
« Dátum: 2011. április 22, 00:10 »
Megdöbbentő híresztelés került napvilágra, miszerint a világ egyik legnagyobb média vállalata, a Carlos Slim ? a világ jelenlegi leggazdagabb embere ? és a Rupert Murdoch nevével fémjelzett News Corporation fontolóra vette, hogy nyilvános ajánlatot tesz a Formula-1 megvásárlására. A hírek arról szólnak, hogy az ajánlat 74 milliárd dollárt tesz ki, és ezzel az összeggel a cégcsoport teljesen átvenné az irányítást a sport fölött.

A dúsgazdag Slim az első lépéseket már a tavalyi évben megtette a Formula-1-felé, amikor a Telmex cége a Sauber főtámogatója lett, és minden bizonnyal az ő támogatásának köszönhetően kapott pilótaülést az alakulatnál a mexikói Sergio Perez.

Az ajánlat kidolgozása még igen korai szakaszban jár, és a jelenlegi jogtulajdonos, a CVC Capital Partners (mely cég érdekes pénzügyi akciókkal 2006-ban vásárolta fel a teljes jogfelügyeletet) egyelőre nem nyilatkozott az ügyről, és annak apró részleteiről sem.

A pletykák arról szólnak, hogy az ajánlat tétel mögött az elmúlt hónapok történései állhatnak, miszerint egy német bankár, Gerhard Gribkowsky, a saját bankja felé alulértékelte a társaságot, így a jelenlegi tulajdonos a reális érték töredékéért tudta megszerezni a széria feletti kereskedelmi és egyéb jogok felügyeletét. A pénzügyi szakember a vád szerint, az alulbecslésért ötven millió euró kenőpénzt kapott. A bankár ellen jelenleg is bűnvádi eljárás folyik, és egyelőre úgy tűnik, az ügyben maga Bernie Ecclestone is érintett. A FOM vezetője a Kínai Nagydíj hétvégéjén elmondta, hogy ő maga kereste fel a német nyomozó ügyészséget, és együttműködéséről biztosította a hatóságot.

Az ajánlattal az alapvető gond az lehet, hogy amennyiben csupán befektetésnek szánják a vásárlást, úgy az pénzügyi manipulációk sokaságát indíthatja el, aminek végén a befektető jó haszonnal akar túladni a megszerzett jogokon, ez viszont sokat árthat a száguldó cirkusznak.

A News Corporation jelenleg is kezében tart számos sportvonatkozású médiát, tulajdonosa többek között a BSkyB-nek. A kiszivárogtatott elképzelés szerint a cégcsoport az F1-el kapcsolatban meghagyná a szabadon fogható adásokat, mint pl. Nagy-Britanniában a BBC adását.

Az eladás elé azonban vétójogukkal élve akadályt gördíthetnek a csapatok, és maga Bernie Ecclestone is, amennyiben elfogadhatatlanok a feltételek.

A hír valódisága még ugyan kétséges, de mindenképpen említésre méltó az a tény, hogy a SkyNews, a News Corporation leányvállalata a hírről már beszámolt.

A vállalat szóvivője üzleti érdekekre hivatkozva nem kommentálta a hírt.

Bernie Ecclestone a Telegraph kérdésére mindössze annyit mondott: ?Ez ostobaság, a sport nem eladó.?

Fontos azonban megjegyezni, hogy az F1 eladásának gondolata nem új keletű, és főleg nem Ecclestone taktikai és pénzügyi palettáján. 1997-ben az akkor már több cégen keresztül a Formula-1 kereskedelmi és közvetítési jogait birtokló brit üzletember, szerette volna tőzsdére vinni a szériát. Abban az időben a Times szivárogtatta ki az értesülést, és a csapatok heves tiltakozása hiúsította meg az F1 piaci értékesítését.

10
F1 Hírek / Briatore: Végre nem unom a F1-et!
« Dátum: 2011. április 20, 06:39 »
Flavio Briatore, a Renault korábbi csapatfőnöke nagyon élvezi a mai F1-es versenyeket.

Briatore elmondta, hogy nagyon jónak tartja az új szabályokat, melyekkel élvezetesebb lett a kategória.

Az elmúlt években rengeteg kritikát kapott a Formula-1 az új szabályok miatt. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) mindent megtett a fejlődés és annak érdekében, hogy több előzést láthassanak a nézők az F1-ben, de az újdonságok rendre kudarcot vallottak.

Idén a KERS, a Pirelli és a mozgatható hátsó szárny kombinációja eddig remek versenyeket hozott, ami Flavio Briatorénak is tetszik.

?A televízióban néztem meg a versenyt és bevallom, soha nem élveztem még ennyire, mint most.? ? mondta Flavio Briatore. ?Gyakran unatkozunk, amikor autós felvonulásokat látunk a verseny végéig. Ezen csak egy hiba változtat, de most erről nincs szó.?

?Ehelyett most számos lehetősége van a versenyzőknek. Itt van Mark Webber, aki Kínában a 18. helyről rajtolt és végül mindössze 7 másodperccel ért célba a győztes mögött. Ha néhány kör még lett volna a versenyből, akkor talán nyerhetett is volna.?

?Itt most a versenyzői képességek kerülnek középpontba, mert a végén, ha megnézzük, a legjobbak vannak itt. Tehát azt kell mondjam, hogy az új szabályok hátborzongatóan jók lettek az F1-ben. Ezelőtt ez depressziós volt, most pedig kiszámíthatatlan. A gumiabroncs gyártó cseréje csak jobbá tettek a dolgokat.?

11
F1 Hírek / Räikkönen: Vélemények Nascar-ügyben
« Dátum: 2011. április 20, 06:35 »
Kimi Raikkönen egy hónap múlva fog debütálni a Nascar Truck Seriesben, ezzel hatalmas meglepetést okozva a motorsportok rajongóinak.

Azonban felmerül a kérdés: a finn képes lesz ott sikereket elérni, ahol mások nem?

"Szükségünk van arra a tehetségre amit adhat és segít a rajongótáborunk bővítésében, szóval nagyon izgatottak vagyunk." - árulta el Rick Hendrick.

"Azt hiszem érdekes azt hallani, hogy Kimi erre a lépésre szánta el magát. Nagyon tehetséges versenyző és izgalmas dolog, hogy összeáll Kyle Busch-al. Minél több sztárra van szükségünk a kategóriánkban." - mondta Roger Spenske.

12
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=biUIo-d9EXY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=biUIo-d9EXY</a>

13
GP2 / A GP2 sorozat 2011-es versenynaptára
« Dátum: 2011. április 17, 18:38 »
A GP2 sorozat 2011-es versenynaptára

Hivatalos teszt 1 Silverstone, Anglia április 5-6.
Hivatalos teszt 2 Barcelona, Spanyolország április 19-20.

Május 7-8. Isztambul, Törökország
Május 21-22. Barcelona, Spanyolország
Május 27-28. Monte Carlo, Monaco
Június 25-26. Valencia, Spanyolország
Július 9-10. Silverstone, Anglia
Július 23-24. Nürburgring, Németország
Július 30-31. Budapest, Magyarország
Augusztus 27-28. Spa-Francorchamps, Belgium
Szeptember 10-11 Monza, Olaszország

14
Fernando Alonso, a Ferrari kétszeres spanyol világbajnoka valójában hátrányt szenvedett azzal, hogy a DRS rendszer meghibásodott az autójában.

Alonso az érintett körben csak 300 méterrel a célegyenes vége előtt tudta használni a DRS-t Michael Schumacher mögött.

Mint arról az F1-live.hu korábban beszámolhatott, az FIA nem büntette meg Fernando Alonso-t a DRS szabálytalan használata miatt Kínában, miután kiderült, hogy minimális előnyre sem tett szert Michael Schumacher Mercedes mögött.

A vizsgálatok megállapították, hogy Alonso az érintett körben a 752 méteres zónában csak az utolsó 300 méteren tudta használni a mozgatható hátsó szárnyat a 13-as és a 14-es kanyar között, mely után a rendszer a hiba miatt egy pillanatra aktiválódott.

Az FIA továbbra is vizsgálja a történtek okát.


15
Szavazások / Valóban kifog szállni a Ferrari az F1-ből??
« Dátum: 2011. április 17, 15:48 »
szavazat

Oldalak: [1] 2 3 4

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek