16
Ferrari / Re: Kimi Räikkönen
« Dátum: 2011. Január 13, 18:20 »Így lesz!
Vagy akár majd az én oldalamra is, de nem akarok reklámozni
Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.
Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Így lesz!
Hoppácska.
Akkor elnézést. Én F1-live-on olvastam Kimis cikknél.
Örülök neki, hogy indul.
Kiminek saját csapata lesz. Nem tudom, hogy meddig lehet így jelen lenni, de láthatjuk, hogy Petter Solbergnek is elfogyott a pénze és nem tud ott lenni a szezonnyitó futamon. Tudom, hogy Kimi-nek ennél több van, de sokba kerül egy ilyen csapat.
Czollner az RTL Klubbal áll szerződésben. Én azt mondom, hogy Palik fog menni az m1-re, ha oda kerül a közvetítés.
A Scuderia Ferrari kedd este hivatalos közleményben tudatta, hogy személyi változtatásokat eszközölt a 2011-es évet illetően.
Chris Dyer, a 2010-es Abu Dhabi Nagydíj főkolomposa a jövőben alacsonyabb pozícióban fog dolgozni a csapatnál.
A legendás olasz istálló reagált az évadzáró Abu Dhabi Nagydíjon elkövetett hatalmas taktikai bakira, és új embereket nevezett ki.
A legnagyobb változást a korább McLaren mérnök, Pat Fry érkezése jelenti, aki azonnali hatállyal átvette Chris Dyer pályamérnökei feladatait. Dyer, akit a sorsdöntő taktikai döntés szülőatyjának tartanak, új, minden bizonnyal kisebb szerepet kap a Ferrarinál.
A Ferrari erről a következő napokban tesz bejelentést.
A Scuderia ezzel együtt megerősítette a Red Bull és a McLaren korábbi szakemberének érezését is. Niel Martin az új kutatási és fejlesztési osztály vezetője lesz. Martin közvetlen a csapat technikai főnökének, Aldo Costának jelent majd.
f1-live.hu
Massa fiatal még ahhoz h visszavonuljon szerintem! Bár sajnos már a "kiégett" kategóriába sorolnám....
A Ferrari hamarosan kiteszi őt is!
Gyerekes viselkedés vagy sem.... gondolkodtam azon, ha Vettel megy, én többet nem nézek forma-1-et!Mert már látom előre a szomorú végét, mi lenne egy Ferrari házassággal a sorsa....
Na de aztán mégse, nem adom meg az örömöt...
Már évek óta nem a Ferrari uralja a forma-1-et, nem tudom miért vágyakozik minden pilóta mégis oda....
Az elmúlt 2-3 év, számomra bebizonyította hanyatlik a Ferrari...egy összeszedetlen bagázs lett az egész a "nagy büdös Ferrari & Schumi érából" némi szerencsével, és szabálytalansággal....
Nem értem a szitut, a vezetés egy nagy rakás szerencsétlenség...mégis még mindig a piros autóba vágyik mindenki....ahol a gerincesség leghaloványabb példáját sem tudom már felfedezni...
Ha Vettelnek egyszer ez lesz az óhaja, ám legyen.... mást sem tudok tenni, mint végignézni ugyanúgy mint Kiminél (és már Massanál)
jó legyen 107%, de akkor minimum 28-30 indúló kellene
Az FIA a hivatalos nyilatkozatában megerősítette, lehetővé teszik a csapaton belüli nyilvános utasításokat, ám ha azok ártanak a sport jó hírének, az adott istálló büntetésre számíthat.
Magyarul: Nyíltan nem mondhatják a rádióba, hogy enged már el Alonso-t, mert akkor ez ártana a sportnak?
csak ha bejön a 107%, akkor sok az a 2-3mp. az egésszel ott van bajom, hogy hiába lesz több futam, ha piszok unalmas a nagy része. olyan verseny és versenyzők kell / kellenek, mint 2006 Brazil. Schumi remekül nyomta neki, de a többiek is jól csinálták. most, a futamok nagy része az időmérőn eldől...a versenyen csak vonatoznak.