Csatlakozz hozzánk Facebook-on!!!

Üdvözöllek a fórumon!
Ahhoz, hogy hozzá tudjál szólni a témákhoz, regisztrálni kell ITT, ez 1percbe telik, és nincs aktiváló e-mail.

Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bizsu

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
F1 Hírek / Re: Massa: Megbízom a Ferrariban
« Dátum: 2010. Augusztus 11, 17:35 »
A Ferrari versenyzőjét, Felipe Massát Formula-1-es pályafutása egyik legnehezebb megmérettetése várta a Hungaroringen. A brazil pilóta a Magyar Nagydíj hétvégéjén visszatért a tavalyi balesete helyszínére, továbbá ki volt téve az újságírók folyamatos faggatózásának, akik azt akarták tudni, hogy "milyen érzés, hogy hivatalosan is te vagy a Ferrari kettes számú versenyzője."

A tizenegyszeres futamgyőztes válaszként leszögezte, hogy ha csak másodhegedűs lehetne, visszavonulna, majd a csapaton belüli összetartást méltatta. "Teljes mértékben megbízom a Ferrariban, és biztos vagyok abban, hogy fair bánásmódban részesülök. Mindig is világbajnok csapattársaim voltak, és soha nem szenvedtem hátrányt. Semmi okom nincs a kételkedésre, sem pedig panaszra."

A Motorsport Aktuell szerint Massa tisztában van azzal, hogy a kettes számú pilóta szerepét osztották rá, és csak kötelességből dicsérte a csapatát, miután a vezetőség alapos oktatásban részesítette a hockenheimi "dacossága" után. Az Auto Bild Motorsport úgy tudja, hogy a megromlott Ferrari-Massa viszony miatt Mark Webber helyet cserélhet a brazil pilótával. A maranellói brigád hivatalosan nem foglalt állást a témában, míg a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko elmondta, hogy "egy brazil pilóta is beleillene a cég marketing koncepciójába."

motorsportal.hu
Idézet
biztos vagyok abban, hogy fair bánásmódban részesülök.

Ebben azért én nem lennék olyan biztos, igen csak nagy butaságot csinált Massa Hockenheimben..már ha igazak amiket írtak az eset kapcsán.
A ferka megtartotta a balesete után is és inkább Kimit dobta.Ebben a szezonban pedig nem jöttek úgy az eredmények ahogyan kellett volna..mégis hosszabbítottak vele.
Ezzel a butasággal szépen meghálálta, pláne annak tudatában, hogy esélye sem volt már a VB címre

2
Ez egyébként csak félig meddig jó...mert azt a baromságot honan szedik hogy én megbékéltem Hamiltonnnal? MErt én őt világéletemben utáltam, nem feltétlenül 2007 miatt....de én őt mindig is gyűlölni fogom, szóval ez egy marhaság...és a legtöbb Alonsos így érez...a hamiltonosokról meg miért nem esik szó? Ja mert kevesen vannak? Vajon miért..... :boxed: :no_1: :knuppel2:

jaja, ezt a részt én sem értettem...az első perctől fogva utálom Hamiltont. Az Alonsosok többsége is pl. Török malőr után egyértelműen Buttont párfogolta..szal továbbra is utáljuk Hamiltont.
A Kimis dolog viszont egyértelműen így van.

3
2010 / Re: Nagy-Britannia, Silverstone 2010-07-11
« Dátum: 2010. Július 07, 15:55 »
Jön az Angol Nagydíj! Vajon Vettel duplázik vagy az új Mclaren lesz a nyerő?

Remélem idén megérkezik az eső, bár a Wimbledon alatt se esett.

Én nem szeretném, mert ha esik a Button nyeri a futamot.

4
Idézet
Tolta, csak ezt az alonsosok nem ismerik el, mert az azt jelentné, hogy Alonso még így sem tudta megverni Hamiltont. Emlékezz vissza, hogy Haminak nem engedték meg, hogy támadja Alonsot Moonacoban. Emellett sokáig Alonso kapta a jobb taktikát, és csak jóval később lett váltott taktika, amikor kidrült, hogy Hami nagyon is versenyképes. Év vég felé tolták Hamit, de akkorra Alonso már elvágta magát a csapatnál.
: 2010. március 02. - 14:58:15

Hamilton már alapból, mint  Dennis "házi kedvence" érkezett meg. Elejétől fogva tolva volt. Nem engedték, ugyan csak színjáték volt szerintem.
Amúgy meg nem tartom jó ötletnek egy újoncot top autóba beültetni, rosszabbul is elsülhetett volna az a szezon, örülhetünk, hogy csak rajtautomatika nyomkodása volt.
Kell egy tanuló év, mint anno sokan a Minardiba kezdtek. Hamiltonnak is jót tett a tavalyi szezon abba a gyenge mekibe.
: 2010. március 03. - 09:22:55
Idézet
Naná, hogy tudott róla! Alonso egy profi versenyző nem amatőr nobb. Nos, márpedig egy profi versenyző tisztában van a taktikával, és az, amit odatoltak neki, minden volt csak nem jó taktika. Persze úgy igen, hogy piké a falnak csapódik. Egyértelmű, hogy tudott róla. Vicces is lenne, ha pont ő nem tudott volna róla, aki a lopott dokumentumkra sem mondta azt, hogy kösz, de nem kérek belőle. ő már benne volt egy órási csalásban, azaz nem tiszta, így meg már visszaeső.
: 2010. március 02. - 15:01:00

Nem hiszem a futam előtt biztosan nem. Ilyet egyetlen pilóta sem vállal be, az nem győzelem, ilyen nem kell nekik. Teljesen normális taktikával indult, a parkír előtt nem is értette, hogy miért hívják be a box-ba, akkor módosították a taktikát a Piquet parkírhoz. Ugyanmár, mint visszaeső...hát nem ő lopta a doksikat, meg ugye ott el is ismerte, hogy tudott róla és ezért együttműködött a FIA-val, nem hinném hogy ez volt az első ilyen eset az F1-be, csak éppen még nem derült ki.
: 2010. március 03. - 09:36:42
Idézet
Nem ír ide, ami valahol érthető.

Akkor gondolom lemaradtam valamiről. Kár én csípem őt, olyan jót vitáztam vele máshol azthiszem Hejfiről.
Jó "párost" alkottok Ti ketten, néha kicsit sajnálom, hogy én is csípem Massa-t, olyan jókat vitázhatnánk.
Persze lehet, hogy ebben a szezonban ez megváltozik.

5
Idézetet írta: Replicalink=topic=3571.msg28527#msg28527 date=1267473895
2007-ben sokáig Alonsot tolta, de a kedvéért nem fogta vissza Hamiltont. Ennyi a bűne. Ezért sírt Alonso, mert kivételezett pozíciót akart, mint a Renaultnál.
Azt, hogy nem tudott a szingapuri csalásról, egy vicc.


Tolta francokat, akkora hátszele volt Hamiltonnak, mint egy tornádó. Nem kivételezett pozíciót akart, hanem azt amire szerződött. Egyébként egyértelmű, hogy 1.-nek szerződtette a meki. Nem kellett volna annyira tolni Dennisnek Hambit, hagyni kellett volna, hogy a pályán dőljön el a dolog.




Ha Te most komolyan azt gondolod, hogy Alo már a futam előtt tudott a csalásról akkor Te nem vagy józan!
Utólag biztosan összeállt neki is a kép. Mégis mit kellett volna tennie? Szaladni a FIA-hoz, elnézést kérek egy csúnya összeesküvés áldozata lettem, itt a 10 pontom meg a díjjam és őszintén sajnálom, hogy a pezsgőt megittuk, de majd kifizetem. Csodás lett volna, a legjobbat tette amit csak tehetett, kussolt, nem úgy mint az a kis szemét Piquet. Akinek még van pofája azt mondani, hogy Briós tette tönkre a karierjét, egy nagy túróst a hülye saját magát intézte el. Nem is tudom hogy képzelte, majd ezek után kapkodnak érte, az amúgyis elég hitvány teljesítményével, ugyan.A baromarcú.



Egyébként hova lett Szlavo?

6
Megintcsak rosszul tudod. Alonso konkrétan lebukott, mert a lopott adatokkal levelezett, ráadásul nyíltan. Hamilton nem levelezgetett róla, így nem is bukott le. Alonso volt az, aki nagy igyekezettel próbált előnyhöz jutni, bármi áron is. Az autót meg nem lopott adatokból tervezték, az autó már rég készen volt. A beállításokhoz és s Bridgestone gumikhoz használták fel az adatokat. Alonso pont erről levelezett.
Schumahcernél ilyesmit, hogy valakit szándékosan a falnak vágnak, hogy nyerjen, nem volt. Ez a Forma 1 legaljasabb csalása volt.
: 2010. március 01. - 14:24:07
Nelsinhot el kelee volna tiltani, de akkor Alonsot is büntetni kelett volna, ez elég egyértelmű.

Most miért kevered bele 2007-et? Egyébként nem kellett volna Dennisnek annyira tolnia Hamiltont.
Szingapuri jelenetekért meg ugyan miért? Nem csinált semmit és nem tudott semmiről, legalábbis a futam előtt biztosan nem.

7
Funny F1 videók / Re: Kémkedés felső fokon!
« Dátum: 2010. Március 01, 07:13 »
Azért szerintem a ferkások is poénból tolták elé a paravánt.
De elég gáz a meki részéről is, mert ugye az egyik szerelő teljesen véletlenül fényképezőgéppel volt ott.

8
Én nem tudom, miért kell ilyneket mondania. Ez már vicc.

"Alonso: tanultam 2007-ből"


: 2010. március 01. - 07:03:38
háború után sok a hős
ha már nem kapta meg az extra kiszolgálást őfelsége "segített"
érdekes , hogy később a becsület mintaegyede "érdekesen" nyerte az éjszakai futamot

Nem tudom miért nem lehet ezt megemészteni, HIVATALOSAN nem tudott róla, tehát nem csalt.
: 2010. március 01. - 07:06:37
Schumi sosem vett részt lopott adatok felhsználásában és főleg nem csaltak össze egy győzelmet. Hamilton még gyanúba sem keveredett, nemhogy bizonyíték lett volna rá.

Inkább úgy mondanám, hogy eddig még nem derült ki.
Minden csapat megpróbál csalni, ki kicsit ki nagyot, van ami kiderül van ami nem.
Megjegyzem Nelsinhot örökre el kellett volna tiltani az f1-től.
Még szerencse, hogy nem kellett egyik csapatnak sem az a kis spicli.

9
Idézet
Nagy mókamester vagy te Alonzó


Látod, még Téged is szórakoztat.

10
F1 Hírek / Re: 2010-es tesztsorozat
« Dátum: 2010. Február 03, 22:09 »
Mind a 3 napot a ferka nyerte ez tény, 12 alá nem tudott rajtuk kívül senki bemenni.
Bár messzemenő következtetést ebből nem lehet levonni, azért én örülök neki.
Remélem ez így is marad.

11
F1 Hírek / Re: 2010-es tesztsorozat
« Dátum: 2010. Február 02, 10:29 »
Február 01. Valencia…. ahogyan Én láttam,

A tegnapi napon végre  megkezdődött az első 3 napos tesztsorozat az f1-ben.  Az első napon  7 csapat vett rész, a McLaren, BMW Sauber, Renault, Williams, Mercedes,Torro Rosso, Ferrari.
Jómagam a  legnagyobb érdeklődéssel a 3 év kihagyás után visszatérő- korábbi kedvencem - Michael Schumacher és a Hungaroringen  koponyasérülést szenvedett Felipe Massa szereplését vártam. Sokáig a Mclaren tesztpilótája P.Gaffet állt az élen, majd pályára hajtott F. Massa és rövid idő után átvette tőle az első helyet és meg is őrizte, a folyamatosan javuló köridőkkel egészen a leintésig.  Számomra igen meglepő módon a második helyen a BMW-Sauber-t vezető P. de la Rosa végzett.
Úgy gondolom, hogy Felipe Massa kiváló szereplésével egy időre elhallgatatta a benne kételkedők táborát. Sikerült bizonyítania a csapatának, a szurkolóinak, de ami a legfontosabb saját magának, hogy jobb mint „újkorában”. A többség nem hitt  abban, hogy egy ilyen súlyos balesetből tökéletesen fel lehet épülni fizikailag és lelkileg egyaránt és valójában mint lehetséges új bajnokot már valamilyen szinten leírták. Talán ebben már csak Massa és a megrögzött rajongói hittek igazán és ez a hit erőt adott neki, hogy legyőzze azt  amit sokan legyőzhetetlennek tartottak. Bízom abban, hogy ez a jó szereplés újabb erőt, lendületet ad és még keményebb munkára ösztönzi, és Massa bebizonyítja, hogy a „Plüssmackóból” egy küzdő Tigrissé vált.
Michael Schumacher sokáig váratta a rajongóit és „ellendrukkereit”, de végül kihajtott a pályára és a csapattársa előtt a  3. helyet sikerült megszereznie. Sokan jobbnak tartják Rosberget Michaelnél és mint egyféle „üzleti fogásként” tartják számon ezt az eredmény. Véleményük szerint Rosberg nem ment/mehetett maximális tempót. Talán túlságosan naiv és elfogult vagyok, de Én hiszek abban, hogy a "fogatlan oroszlán" ahogyan sokan hívják, tud még harapni és képes a pályán erőből, hátszél nélkül is megverni Rosberget és a VB címért fog küzdeni. Be fogja bizonyítani, hogy 3 év kihagyás után 41 évesen is lehet az élmezőnybe lenni és akár újabb bajnoki címet is lehet szerezni.
A Forma 1-be való visszatérése mindenképp jót tesz a sportágnak, mert valljuk meg őszintén, Michaelt lehet szeretni, lehet gyűlölni, egyetlen dolgot nem lehet szó nélkül „elmenni” mellette.
Természetesen egy tesztnapból még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni és nem is akarok, hiszen még csak próbálgatják az autót és az igazán nagyok többsége még nem lépett pályára. Én mindenesetre bizakodó vagyok és a hosszú téli szünet után jó volt újra hallani az f1-es autók dübörgését.
Elnézést mindenkitől, hogy csak erről a két pilótáról írok véleményt, de a számomra az ő szereplésük volt a legfontosabb és izgatottan várom a szerdai napot, amikor az első számú kedvencem Fernando Alonso teszi meg első köreit az F10-el, és bízom abban, hogy a mára már legendássá vált 6. tizedet hozzá teszi az autóhoz, úgy ahogyan  akkoriban is értette.

Végeredmény :

   Pilóta   Csapat   Modell   Köridő   Hátrány   Különbség
az előzőhöz   Kör
1   F. Massa   Ferrari   F10   1:12.574   -.---   -.---   102
2   P. de la Rosa   BMW Sauber   C29   1:12.784   +0.210   +0.210   74
3   M. Schumacher   Mercedes   W01   1:12.947   +0.373   +0.163   40
4   N. Rosberg   Mercedes   W01   1:13.543   +0.969   +0.596   39
5   G. Paffett   McLaren-Mercedes   MP4-25   1:13.846   +1.272   +0.303   86
6   R. Barrichello   Williams   FW32   1:14.449   +1.875   +0.603   75
7   S. Buemi   Toro Rosso   STR5   1:14.762   +2.188   +0.313   18
8   R. Kubica   Renault   R30   1:15.000   +2.426   +0.238   6

12
F1 Hírek / Re: 2010-es tesztsorozat
« Dátum: 2010. Február 01, 15:23 »
A jelenlegi állás:

1.  F. Massa Ferrari F10 1:12.842   53 pit 
2.  P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:13.247 +0.405 39 pit 
3.  N. Rosberg Mercedes GP W01 1:13.543 +0.701 39 pit 
4.  G. Paffett McLaren MP4-25 1:13.892 +1.050 52 pit 
5.  R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.607 42 pit 
6.  R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.456 37 pit 
7.  S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.437 8

13
Általános társalgó / Re: Társalgó
« Dátum: 2010. Január 25, 13:07 »
Hát jó csúnya egy autó lett....


Hihetetlenül ronda,

14
Jó nyalván, de Miskának vissza kell rázódnia. Franc a pofáját, hogy a mercibe ment...komolyan, szurkoltam neki éveken át, erre tessék, ez a hála. :D

Olyan ez mint a bringázás, nem lehet elfelejteni,
még mindig jobb a merci, mintha a mekibe ment volna,

15
Általános társalgó / Re: Társalgó
« Dátum: 2010. Január 19, 14:23 »
Köszi mindenkinek a szülinapi köszöntést!

Oldalak: [1] 2 3 ... 9

Weblap Olcsón! PC Szaki Most! specitool.hu
Finom17.com
mora, sopron, biorezonancia, homeopatia, colon, akupuntura
starbug -
Tudomány, sztárok, érdekességek